MS PK 7718 Posted July 2, 2014 Moze na ruku, ako nema lufta i ne blokira, dobra je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted July 28, 2014 (edited) Ljudi uradio sam veliki servis pre mesec i nesto, svi delovi su promeneti so Dayco (uzeo u AP Sportu). Kad krenem u prvoj pri veci napor cuje se zvuk ko neko tropanje. Majstor kaze da ja popustio gumeni deo sta je u remenica alternatora ili od nekvalitetni PK kais. Sta mislite sta moze da bude?Resio sam problem, zamenio remenicu alternatora i sad sve radi normalno Edited July 28, 2014 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
IKACBG 0 Posted September 8, 2014 (edited) Ćao svima,imam problem sa stilom ... naime auto pri paljenju počne da škripi ili cvrkuće na samo par sekundi dok se ne upali..posle toga sve radi dobro...mada isto sam primetio da kada se ubaci u jacu brzinu a ide se sporo da i tada počne da škripi sve dok mu ne nabijem da može da izvuče tu brzinu.Pošto se zaista ne razumem u mehaniku automobila mislio sam da to rešim sa ćaletom , pošto on dobro poznaje automobile..krenuli smo onom zamenom PK kaiša ali bukvalno posle zamene je postalo gore..pa rekoh da ne idem dalje bolje da pitam ovde..čitao sam prethodne komentare i vidim da ima da se uloži dok se ne pronađe problem pa ako je neko imao nešto slično i rešio je bio bih mu zahvalan na savetu...Snimio sam da bacite pogled o čemu se tačno radi...imao sam da snimim samo ono pri paljenju pa ako vas ne mrzi bacite pogled... Edited September 8, 2014 by IKACBG Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 8, 2014 Remenica alternatora, radilice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 8, 2014 (edited) Kod mene na Delti se isti problem javio nakon velikog servisa. Znači samo kod startovanja se čulo da zacvili ali upola kraće nego kod tebe. Trajalo par dana i prestalo i evo već par hiljada km ništa. Probaj sledeće:Startuj motor 10 puta zaredom i ako svaki put zaškripi pri startovanju (to uzimaš kao potvrdu i kao reper za kasnije) onda naprskaj dok radi motor unutrašnjost PK kaiša sa WD-om. Opet startuj motor 10 puta ako nakon prvog ili drugog startovanja prekine da škripi i više u toj seriji ne ponovi onda je samo do PK kaiša. Ovo sa WD-om će samo trenutno ukloniti cviljenje.Remenicu sam kontrolisao tokom servisa i odlična je i napominjem da do velikog servisa nikada nije ni šušnuo. Kvalitet kaiševa je očajan (bar pk) na Lybri sam ga menjao na 30000km posle velikog servisa jer se doslovce raspao (ispucao)Probaj ovo ne košta te ništa a da ne bacaš pare napamet. Edited September 8, 2014 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 8, 2014 Sto napamet, sve moze da se utvrdi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 8, 2014 (edited) Pa eto način da proveri da li je do kaiša, ako prestane da cvili definitivno je do njega jer sumnjam da malo podmazivanja kaiša može da promeni zvuk ako je u bilo kom drugom delu-sklopu problem. A za to napamet sam se samo nadovezao na njegov post. Što si na kraj srca? Edited September 8, 2014 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 8, 2014 Nisam Ako je do kaisa moze i malo vode da sipne, sapun..sta god ali mi ovo zvuci tipicno na remenicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 8, 2014 Može. Ja sipao prvo WD pa kasnije samo da potvrdim i vodu. I oba puta prestalo. Šta mu je bilo ko će ga znati ali više ni da zucne Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 8, 2014 Nikakvi su ovi kaisevi. Moj kum na jednom kombiju dva pk menja vec za 20hkm, meni se od onog dana po kisi cuje takodje pk a presao od proleca 30hkm al kad kupuje nece da me slusa nego kupi prvo sto mu padne pod ruku Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 8, 2014 Kod mene je bio Dayco kaiš. Posle 35000km ima na tačno 1cm blage poprečne zareze. Sada sam zamenio sa Continental za svaki slučaj. Nadam se da će barem za nijansu biti bolji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 8, 2014 I meni je stigao Dayco od Stojanova, jedino njega nisu imali iz originala. Dokle će videćemo. Na Lybri je isto bio Dayco i iste te poprečne linije je imao ali na svakih par mm pa sam ga bacio i stavio novi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 8, 2014 Ja uzeo jos pre 3meseca za stilo neki al nikako da ga stavim. Kako ce se pokazati videcemo, znan samo da ovaj stari traje vrc 7-mu godinu i oko 65hkm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 8, 2014 Pa za zamenu ti je definitivno ako ništa bar zbog starosti Quote Share this post Link to post Share on other sites
IKACBG 0 Posted September 8, 2014 Pre svega hvala na odgovorima, probao sam onaj trik sa vodom, to sam prethodno i video u ovoj temi ali nije dalo nikakve rezultate...Ono što mi je bilo čudno jeste to što sam zamenio pk kaiš, posle par startovanja radio je fino,međutim pala je ova odvratna kiša i odem kolima da obavim nešto i ostavim ga u garaži 2 dana , posle kada sam ga startovao počeo je nenormalno da zviždi,mislio sam eksplodiraće.Odmah sam ga ugasio i kad sam pokušao da ga upalim nisam mogao, kao da mu je akomulator bio prazan.Ostavim ga tako preko noći i ujutru povežem samo kablove da ga upalim i sve je normalno bilo.Ugasim ponovo upalim i super.Međutim nakon pola sata kada sam vratio poklopac akomulatora i mislio završio sam dešava se ponovno zviždanje ali samo u količini koju sam opisao..Probaću sve što ste mi preporučili pa javljam ako uspem ili pak ne.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 8, 2014 Pa za zamenu ti je definitivno ako ništa bar zbog starostiTi kazem da ga vozim u autu 3 meseca Radio sam kompresor klime i reko majstoru da ga zameni al on zaboravio i tako ostalo.. bio i na more i par puta po kosovu i po srbiji po negde..i tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
IKACBG 0 Posted September 10, 2014 Ćao drugari, evo samo da javim da sam sredio ono pištanje pri paljenju i nekada u vožnji....Rešenje je bilo samo zamena PK kaiša...iako sam već kupovao izgleda da je prošli bio nekvalitetan.Glupost koju sam morao dva puta da plaćam u roku od par dana.Ali makar ne pišti...Ako neko ima sličan problem neka krene od PK kaiša... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 10, 2014 Reko ja! To je najjeftinije pa prema tome dobro si prošao u neku ruku. Dođeš sok Quote Share this post Link to post Share on other sites
IKACBG 0 Posted September 10, 2014 Zaslužio si sok... i to od 2 litre... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 10, 2014 Znaš onaj....Cigo koji sok najviše voliš?Ciga: Onaj od 2 litre! Quote Share this post Link to post Share on other sites
IKACBG 0 Posted September 10, 2014 hahah da znaš da sam i ja hteo to da napišem... :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 6, 2014 Kolege imam jedan problem pa ako moze neko da mi pomogne ? Poslednja 2-3dana mi se culo nesto kao da cakce po nekad kod pk kaisa ali samo kad bi ujutru upalio kola, trajalo bi mozda manje od 1min.i prestajalo bi posle. Medjutim sinoc je pocelo da se cuje dosta jace i cuje se dok vozim kola ili kad dam gas u mestu to se cuje na oko 1700obr. Ja sam otiso kod majstora jos sinoc i on je to nesto proverio zajedno sa mnom i kaze da je spaner pk kaisa. Ne znam dal je moguce da je to do spanera, ne skripi nego se cuje onako kao da udara negde malo nesto oko remenice radilice. Jel zna neko kako se cuje taj spaner kad ode u ofsajd? Veliki servis je odradjen 2010god.tacnije pre 61000-62000km. Zamenjeni su svi spaneri, dal je moguce da je pustio tako brzo? Kad smo skinuli pk kais to se nije culo. Cak smo palili i klimu da vidimo da nije kompresor medjutim lepo radi klima a auto se ponasa isto, tek na nekih 1700-1800obrtaja to pocne da se cuje nebitno dal radi klima ili ne :/. Jel imao neko iskustva sa ovim? Izvinjavam se na predugackom postu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 6, 2014 Moze biti da je remenica radilice, a tebi je bogami vec vreme da uradis veliki servis, ne znas sa kakvim delovima je pre toga radjen, a svi preporucuju da se sa zamenskim delovima servis radi bas na ti 60000km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted November 6, 2014 Zar ne mu je vreme za veliki servis posle 4 godina i 60k km? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 6, 2014 Moze biti da je remenica radilice, a tebi je bogami vec vreme da uradis veliki servis, ne znas sa kakvim delovima je pre toga radjen, a svi preporucuju da se sa zamenskim delovima servis radi bas na ti 60000km.Kuvalja proverio je remenicu radilice i kaze da je kao nova, nema lufta ni malcice i ne baca. Mislio sam da je na 80.000km. Na proslog stila mi je radio jedan prijatelj veliki servis i dobio sam garanciju na 80.000km :/. Quote Share this post Link to post Share on other sites