Jump to content
FAS Goran
kole

Stilo 1.9 JTD - skakutavi PK kaiš / remenica klime

Recommended Posts

Ljudi uradio sam veliki servis pre mesec i nesto, svi delovi su promeneti so Dayco (uzeo u AP Sportu).

 

Kad krenem u prvoj pri veci napor cuje se zvuk ko neko tropanje. Majstor kaze da ja popustio gumeni deo sta je u remenica alternatora ili od nekvalitetni PK kais.

 

Sta mislite sta moze da bude?

Resio sam problem, zamenio remenicu alternatora i sad sve radi normalno  :guitar:

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćao svima,

imam problem sa stilom ... naime auto pri paljenju počne da škripi ili cvrkuće na samo par sekundi dok se ne upali..posle toga sve radi dobro...mada isto sam primetio da kada se ubaci u jacu brzinu a ide se sporo da i tada počne da škripi sve dok mu ne nabijem da može da izvuče tu brzinu.

Pošto se zaista ne razumem u mehaniku automobila mislio sam da to rešim sa ćaletom , pošto on dobro poznaje automobile..krenuli smo onom zamenom PK kaiša ali bukvalno posle zamene je postalo gore..pa rekoh da ne idem dalje bolje da pitam ovde..čitao sam prethodne komentare i vidim da ima da se uloži dok se ne pronađe problem pa ako je neko imao nešto slično i rešio je bio bih mu zahvalan na savetu...

Snimio sam da bacite pogled o čemu se tačno radi...imao sam da snimim samo ono pri paljenju pa ako vas ne mrzi bacite pogled...

 

Edited by IKACBG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na Delti se isti problem javio nakon velikog servisa. Znači samo kod startovanja se čulo da zacvili ali upola kraće nego kod tebe. Trajalo par dana i prestalo i evo već par hiljada km ništa. Probaj sledeće:

Startuj motor 10 puta zaredom i ako svaki put zaškripi pri startovanju (to uzimaš kao potvrdu i kao reper za kasnije) onda naprskaj dok radi motor unutrašnjost PK kaiša sa WD-om. Opet startuj motor 10 puta ako nakon prvog ili drugog startovanja prekine da škripi i više u toj seriji ne ponovi onda je samo do PK kaiša. Ovo sa WD-om će samo trenutno ukloniti cviljenje.

Remenicu sam kontrolisao tokom servisa i odlična je i napominjem da do velikog servisa nikada nije ni šušnuo.

Kvalitet kaiševa je očajan (bar pk) na Lybri sam ga menjao na 30000km posle velikog servisa jer se doslovce raspao (ispucao)

Probaj ovo ne košta te ništa a da ne bacaš pare napamet.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa eto način da proveri da li je do kaiša, ako prestane da cvili definitivno je do njega jer sumnjam da malo podmazivanja kaiša može da promeni zvuk ako je u bilo kom drugom delu-sklopu problem.

A za to napamet sam se samo nadovezao na njegov post. Što si na kraj srca?

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam :) Ako je do kaisa moze i malo vode da sipne, sapun..sta god ali mi ovo zvuci tipicno na remenicu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikakvi su ovi kaisevi. Moj kum na jednom kombiju dva pk menja vec za 20hkm, meni se od onog dana po kisi cuje takodje pk a presao od proleca 30hkm al kad kupuje nece da me slusa nego kupi prvo sto mu padne pod ruku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je bio Dayco kaiš. Posle 35000km ima na tačno 1cm blage poprečne zareze. 

Sada sam zamenio sa Continental za svaki slučaj. Nadam se da će barem za nijansu biti bolji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je stigao Dayco od Stojanova, jedino njega nisu imali iz originala. Dokle će videćemo. Na Lybri je isto bio Dayco i iste te poprečne linije je imao ali na svakih par mm pa sam ga bacio i stavio novi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja uzeo jos pre 3meseca za stilo neki al nikako da ga stavim. Kako ce se pokazati videcemo, znan samo da ovaj stari traje vrc 7-mu godinu i oko 65hkm. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre svega hvala na odgovorima, probao sam onaj trik sa vodom, to sam prethodno i video u ovoj temi ali nije dalo nikakve rezultate...

Ono što mi je bilo čudno jeste to što sam zamenio pk kaiš, posle par startovanja radio je fino,međutim pala je ova odvratna kiša i odem kolima da obavim nešto i ostavim ga u garaži 2 dana , posle kada sam ga startovao počeo je nenormalno da zviždi,mislio sam eksplodiraće.Odmah sam ga ugasio i kad sam pokušao da ga upalim nisam mogao, kao da mu je akomulator bio prazan.Ostavim ga tako preko noći i ujutru povežem samo kablove da ga upalim i sve je normalno bilo.Ugasim ponovo upalim i super.Međutim nakon pola sata kada sam vratio poklopac akomulatora i mislio završio sam dešava se ponovno zviždanje ali samo u količini koju sam opisao..Probaću sve što ste mi preporučili pa javljam ako uspem ili pak ne....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa za zamenu ti je definitivno ako ništa bar zbog starosti

Ti kazem da ga vozim u autu 3 meseca :D Radio sam kompresor klime i reko majstoru da ga zameni al on zaboravio i tako ostalo.. bio i na more i par puta po kosovu i po srbiji po negde..i tako :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćao drugari, evo samo da javim da sam sredio ono pištanje pri paljenju i nekada u vožnji....

Rešenje je bilo samo zamena PK kaiša...iako sam već kupovao izgleda da je prošli bio nekvalitetan.Glupost koju sam morao dva puta da plaćam u roku od par dana.Ali makar ne pišti...

Ako neko ima sličan problem neka krene od PK kaiša...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolege imam jedan problem pa ako moze neko da mi pomogne :)? Poslednja 2-3dana mi se culo nesto kao da cakce po nekad kod pk kaisa ali samo kad bi ujutru upalio kola, trajalo bi mozda manje od 1min.i prestajalo bi posle. Medjutim sinoc je pocelo da se cuje dosta jace i cuje se dok vozim kola ili kad dam gas u mestu to se cuje na oko 1700obr. Ja sam otiso kod majstora jos sinoc i on je to nesto proverio zajedno sa mnom i kaze da je spaner pk kaisa. Ne znam dal je moguce da je to do spanera, ne skripi nego se cuje onako kao da udara negde malo nesto oko remenice radilice. Jel zna neko kako se cuje taj spaner kad ode u ofsajd? Veliki servis je odradjen 2010god.tacnije pre 61000-62000km. Zamenjeni su svi spaneri, dal je moguce da je pustio tako brzo? Kad smo skinuli pk kais to se nije culo. Cak smo palili i klimu da vidimo da nije kompresor medjutim lepo radi klima a auto se ponasa isto, tek na nekih 1700-1800obrtaja to pocne da se cuje nebitno dal radi klima ili ne :/. Jel imao neko iskustva sa ovim? Izvinjavam se na predugackom postu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti da je remenica radilice, a tebi je bogami vec vreme da uradis veliki servis, ne znas sa kakvim delovima je pre toga radjen, a svi preporucuju da se sa zamenskim delovima servis radi bas na ti 60000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti da je remenica radilice, a tebi je bogami vec vreme da uradis veliki servis, ne znas sa kakvim delovima je pre toga radjen, a svi preporucuju da se sa zamenskim delovima servis radi bas na ti 60000km.

Kuvalja proverio je remenicu radilice i kaze da je kao nova, nema lufta ni malcice i ne baca. Mislio sam da je na 80.000km. Na proslog stila mi je radio jedan prijatelj veliki servis i dobio sam garanciju na 80.000km :/.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...