Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Audi se sprda s Teslom na plakatima

 

audi%20musk.jpg

 

Nije nikakva tajna da su tradicionalni igrači automobilske industrije poput Audija, Daimlera i njima sličnim pomalo podbacili kada su u pitanju električna vozila. Za razliku od Tesle koja je fokusirana samo na taj segment, ovi proizvođači i dalje imaju čitav niz modela koji su bazirani na motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i čiji razvoj treba da se otplati kroz prodaju takvih modela. Audi je zato najavio novi e-tron Sportback koncept, koji će na tržište stići 2019., a konkuriraće Teslinim modelu S koji je prisutan već pet godina. Iz nekog razloga Audi je odlučio da se obračuna s Muskom i putem plakata, tako da su u reklami za e-tron Sportback umesto engleskog ''Must have'' napisali ''Musk-Have'', aludirajući na šefa Tesle, Elona Muska.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog SMS poruke zabranjena reklama za Peugeot

 

peugeot%20sms.jpg

 

Peugeotovi marketinški stručnjaci su se očigledno malo zaigrali, jer je njihova reklama za model 208 zabranjena brzinom munje. Mada su u stvari hteli da demonstriraju mogućnosti povezivanja na Internet kao i mogućnost novog infotainment sistema, demonstrirali su situaciju u kojoj je vozač fokusiran na slanje i primanje SMS poruka umesto na samo vožnju. Mada je ideja zanimljiva i reklama je u stvari dobra, poslata poruka je pogrešna, pa je zato zabranjena za emitovanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen T-Roc reklama: "Born confident. The new T-Roc. We make the future real"

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodajete svoj polovni automobil? Nakon ovog bi mogli da odustanete

 

ford focus

 

Ljudi se vezuju za mnoge predmete, ali malo koju pokretnu ili nepokretnu imovinu doživljavaju toliko emotivno kao automobile. Prvi automobil se ne zaboravlja, kao ni prva ljubav, a brojni su i vozači koji svom ljubimcu na četiri točka čak daju i ime. Neke od najvažnijih trenutaka proveli smo u automobilima. Oni su izvor sreće, ponekad i frustracija, ali zato konstantnog osećaja slobode, spremni da nas u svakom trenutku odvezu do obližnje prodavnice ili na drugi kraj kontinenta. Upravo ovakve emotivce je ciljala Fordova servisna mreža svojom najnovijom medijskom kampanjom u Holandiji, a čija glavna zvezda je prilično istrošeni Ford Focus prve generacije koji je definitivno video bolje dane. Nećemo vam otkriti detalje, ali svakako ne preporučujemo gledanje ovog videa ako ste naumili da prodate automobil uz koji ste emotivno vezani. Mogli bi da se predomislite...

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi i BMW opet ratuju: Pogledajte kako su se obračunali u Tunisu

 

176076-bmw audi.jpg

 

Rivalstvo Audija i BMW-a traje deset i više godina, a sada su se obračunali i na severu Afrike. Nakon što su uspeli da zavade američke poklonike sada se ista receptura ponavlja i na severu Afrike. Naravno duhovitost je na prvom mestu i ništa se ne uzima za zlo. Ovde je prvi krenuo BMW, odnosno njegov distributer Ben Jemâa Motors, koji je nedaleko od Audijevog salona postavio reklamu sa natpisom ''Nikad nije kasno da se predomislite''. Na odgovor Audija nije trebalo dugo da se čeka. U blizini je osvanula reklama distributera celokupne VW grupe na kojoj je u natpis ubačen logo Audija, a bukvalan prevod je: ''Looool, Mi ne menjamo marku koja pobeđuje''. U očekivanju novog nastavka reći ćemo da je BMW prošle godine prodao gotovo 2.1 miliona vozila, dok je Audi uspeo da proda nepunih 1.9 miliona. A najbolji premium brend je bio Mercedes sa 2.3 miliona.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklama za Ford EcoSport u Španiji je najveći bilbord na svetu

 

ford bilbord 1.jpg

 

Površina bilborda je 5.265 kvadratnih metara, a postavljen je na zgradi Espana u Madridu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Cadillac se sprda sa Teslom

 

cadillac tesla.jpg

 

Najnovijom marketinškom kampanjom Cadillac se svrstao uz sve veću grupu brendova koji se ne libe obračunati sa Teslom.

U najnovijem promotivnom video iz kampanje ''Future is Here'' Cadillac nas upoznaje sa svojim sistemom polu-autonomne vožnje Super Cruise, za koji kaže da je ''zaista prvi sistem bezručnog upravljanja automobilom na autoputu''. A kako ne bi bilo zabune, poruka se gledaocu upućuje dok Cadillacov CT6 prolazi uz Teslin Model S. Na Teslin odgovor ćemo se načekati i sigurno neće biti ovako perfidan. Podsetimo, Tesla ne promoviše svoje proizvode putem plaćenih video reklama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 208 u rimejku legendarne reklame

 

Peugeot 208

 

Svima još odzvanjaju indijski melosi u ušima i skulptura na točkovima u obliku modela – 206.

 

Peugeot 208

 

Francuski proizvođač ove godine slavi 20. godišnjicu pojavljivanja modela 206 na tržištu. Koliko je popularan govori i podatak da je velik broj njih još uvek na saobraćajnicama. Kakva bi to godišnjica bila, a da Peugeot to ne obeleži – na upadljiv i odavno utvrđen genijalan način.

 

Peugeot 208

 

Svi se sećamo, kao da je juče bilo, reklame snimane u Indiji pre 15 godina, u kojoj je tamošnji akter u reklami pošto-poto želeo da ima Peugeot 206. U znak poštovanja i oživljavanje reklame koja je nasmejala celu planetu i skrenula veliku pažnju na francuski model, Peugeot je odlučio da po istom principu snimi – 208 GTi.

 

Peugeot 208

 

Veliki tim ljudi je angažovan na novom projektu, između ostalog i ekipa sa univerziteta u Puneu, grada u Indiji. Oni su bili zaduženi za skiciranje nove “skulpture” 208-ice.

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW xDrive reklama zabranjena u Velikoj Britaniji

 

Britansko regulatorno telo za standarde oglašavanje (ASA) je procenilo da BMW-ova reklama za xDrive pogon može da podstakne na opasno ponašanje, pa je zabranjena na britanskoj televiziji. Prema mišljenju ASA, demonstracija sposobnosti sistema xDrive u reklami može da podstakne na opasnu, nesmotrenu ili neodgovornu vožnju, predstavljenu u kontekstu uzbuđenja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW u novoj reklami izaziva Mercedes

 

bmw reklama.jpg

 

BMW je u novoj reklami za SUV model X2 odlučio da malo izaziva Mercedes. Većina će se složiti da reklame za automobile nisu baš najzanimljivije, a neretko se zasnivaju na receptu po kome (pre)opremljeni model sa zatamnjenim staklima i sveprisutnim LED svetlima grabi mračnim avenijama velegrada. Nešto drugačiju reklamu BMW nam nudi za novi X2. Objavljena je na društvenim mrežama, a svojim sadržajem je izazvala odobravanje brojnih fanovaa, ali i onih kojima automobili nisu na vrhu životnih prioriteta. Video prikazuje dolazak zlatnog BMW-aa X2 pred Mercedesov salon gde prodavac pregledava tri Mercedesova crossovera. Iz BMW-a se čuje muzika i stihovi ''Znam zašto poludiš kad me vidiš''. Otvara se prozor i ruka ispušta mikrofon, a BMW odlazi uz reči ''Želiš da budeš ja. Oni me vole''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...