totti 13160 Posted May 14, 2016 Jeste, stvarno se super reklamiraju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 14, 2016 Obojio ga Gandalf za sve pare! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 17, 2016 ''The Pulse'' reklama za Audi RS6 Avant performance Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted May 26, 2016 Axicu, šta kaže? A 308 Gti opasno izgleda uživo Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted June 18, 2016 (edited) Edited June 18, 2016 by totti Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 13, 2016 Honda ''pregnancy pass'' reklama za Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 30, 2016 ''Fast Asleep'' reklama za BMW M Performance Parts Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 2, 2016 WARNING!! reklama za Dodge Challenger, Charger i Durango Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 10, 2016 BMW kroz reklame za BMW 330e provocira Teslu i one koji su naručili Model 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 15, 2016 Povučena reklama za Audi R8 Nekom od gledalaca se nije baš svidela ideja za promovisanje novog super-automobila iz Bavarske, pa je morala da bude uklonjena. Navodno, u pitanju je neodgovorna vožnja, iako se radi o kompjuterski obrađenoj slici... Da li vidite problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 21, 2016 Reklama za Volkswagen Tiguan sa Trailer Assistom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted September 22, 2016 Dobra!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 3, 2016 Audi satirična ''Duel'' reklama Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 4, 2016 Mazda snimila novu reklamu u aerodromu Željava kod Bihaća Mazda je za snimanje svoje nove reklame odabrala lokaciju bivšeg vojnog aerodroma Željava kod Bihaća. Iako ga je, prilikom povlačenja 1992. godine JNA uništila eksplozivom, podzemni vojni aerodrom i nekadašnja baza Jugoslovenske narodne armije (JNA) - Željava, koji se nalazi na granici Bosne i Hercegovine i Hrvatske, i dalje može biti iskorišćen u različite svrhe. To su shvatili i u japanskoj Mazdi, pa su svoju novu reklamu snimili upravo u hladnim tunelima i zidinama Željave. Reklama je snimljena ovog leta, a snimanje je trajalo dve nedelje. Za izbor lokacije su zaslužni momci iz Croatia Infiltration Team iz Hrvatske, koji su izjavili da su, za potrebe snimanja, pojedini tuneli u kompleksu očišćeni, kao i da je većina šahtova zatrpana, zbog čega se aerodrom, bar donekle, nalazi u boljem stanju nego što je bio pre snimanja reklame. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 13, 2016 Stara američka reklama za Yugo Teško je i zamisliti da je pre 30-ak godina, Jugoslavija u Ameriku izvozila popularni ''Jugić'', a evo jedne interesantne američke reklame iz tog perioda. Oni malo stariji sećaju se '80-ih godina kada je Yugo bio svojevrsni hit u Americi (kako god to čudno zvučalo!), i kada se za svega par hiljada dolara mogao kupiti nov automobil. Evo jedne simpatične reklame za ''Jugića'' na američkom tržištu, koji navodno može svuda da prođe i da se promuva, a sve to pod sloganom ''više slobode za manje novca''. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 5, 2016 ''Sunday Drive'' reklama za Audi A4 allroad Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 5, 2016 FIAT i Paramount Pictures dobitnici nagrade Clio Key Art za kampanju ''Zoolander 2'' Fiat 500X Zlatna nagrada Clio Key Art pripala je brendu FIAT i korporaciji Paramount Pictures za njihovu ko-brendiranu reklamnu kampanju ''Zoolander 2'' sa automobilom Fiat 500X i Derekom Zoolanderom. Kampanja brenda FIAT i korporacije Paramount Pictures jedina je kojoj je dodeljena zlatna nagrada u kategoriji ''Filmsko partnerstvo''. Saradnja u okviru ko-brendirane promotivne reklamne kampanje kojom je predstavljen model Fiat 500X crossover, sa međunarodnim supermodelom Derekom kao zaštitnim licem, obuhvatila je televiziju, digitalne medije i društvene mreže. Kampanja se nadmetala i sa kampanjom ''The Chase'' kompanija Audi i Marvel Studios u kojoj je glavni junak bio Kapetan Amerika. Nagrade Clio Key Art se dodeljuju za izvrsnost u kreativnom marketingu u industriji zabave. ''Marketinški pristup grupe FCA odražava kontinuiranu težnju ka različitosti i razbijanju ustaljenih shvatanja, a sve to sa jednim jasnim ciljem - koji deli i Derek Zoolander - da se bude primećen'' istakao je Olivije Fransoa, direktor marketinga FCA. ''Dobijanje jedine Clio Key Art zlatne nagrade u kategoriji filmskog stvaralaštva za naše partnerstvo sa korporacijom Paramount Pictures pokazuje da je naš marketing i dalje veoma zapažen. Zadržaćemo ovaj pristup, strastveno isčekujući ono što se nalazi pred nama''. Radnja ko-brendirane televizijske rekame, koju je režirao Džef Men (''Zoolander 2'') sa muzičkom podlogom u vidu pesme ''Relax (Don’t Do It)'' grupe Frankie Goes to Hollywood], dešava se na raskrsnici gde Dereka Zoolandera snima kamer koja beleži saobraćajne prekršaje. A pošto je on Derek Zoolander, on situaciji pristupa na potpuno drugačiji način. Dok bi drugi jadikovali nad svojom lošom srećom, on beskrajno zabavno vraća svoj Fiat 500X unazad više puta, kako bi usavršio svoj pozu sa napućenim usnama pred kamerom. Kada mu prilazi policajac, on odgovara na tipičan Zoolanderov način - ''Znam - izgledao sam opasno dok sam vozio''. Kampanja je osmišljena u saradnji sa agencijom Trailer Park. U okviru inicijative kampanje na društvenim mrežama, Derek Zoolander je 12.02.2016. bio glavna tema na nalogu brenda Fiat na Twitteru. Premijera filma odigrala se u Rimu u Italiji 30. januara, u vidu uzbudljive projekcije za fanove, koju je sponzorisala grupa FCA, a tokom koje se glumcima filma ''Zoolander 2'' na crvenom tepihu pridružio Fiat 500X u posebnoj troslojnoj, žutoj izvedbi. Olivije Fransoa, je nedavno dobio priznanje Adweek’s Brand Genius u kategoriji automobilske industrije - kao prvi marketinški direktor u istoriji koji je po drugi put primio ovo prestižno priznanje. Nagrada Grand Brand Genius dodeljena mu je 2012. godine. Ovogodišnja dodela nagrada Brand Genius održana je 25.10. u Njujorku. Voditelj uručenja Clio Key Art nagrada, koje je održano u Dolby teatru u Los Anđelesu bila je glumica i komičarka Ejmi Sedaris. O Clio Key Art nagradama Originalni i konačni izraz kreativnih komunikacija u industriji zabave. Nagrade Clio Key Art, koje su ustanovljene 1971. godine, a od 2015. godine su u potpunosti u vlasništvu brenda Clios, kroz partnerstvo sa medijskom kućom The Hollywood Reporter, nastavljaju da šire svoj doseg - preko filmova, TV sadržaja i video igara - ne zapostavljajući filmsku industriju kao mesto svog nastanka. Kroz njih se izražava polje delatnosti koje, zahvaljujući tehnološkom napretku i integrisanju novih specijalnih sadržaja, sa lakoćom daje novu definiciju pojma izvrsnosti u marketingu u industriji zabave. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 2, 2016 Volkswagenova reklama za Tiguan umalo zabranjena u Australiji Volkwagenova reklama za Tiguan umalo nije zabranjena u Australiji. Naime, gledaoci su se žalili na ''loš ukus'' i ''potencijalnu opasnost''. Volkswagen je morao da odbrani svoju navodno kontroverznu reklamu pred Australijskim odborom za reklamne standarde usled optužbi da reklamni klip Tiguana promoviše zloupotrebu dece. Ovaj odbor je utvrdio da je klip prouzrokovao zabrinutost ali je presudio da ne postoji sadržaj zbog kojeg bi reklama trebalo da bude zabranjena. U spotu se pojavljuje devojčica na zadnjem sedištu Tiguana. Njeni roditelji su napred i razgovaraju kao da ona nije prisutna, uključujući i šale na račun njene umetnosti, što je takođe pogodilo neke ''dušebrižnike''. Najkontroverzniji deo traje oko tri sekunde, i pokazuje oca koji stiže na posao. On razgovara preko telefona u vezi sa tim što kasni na sastanak i (navodno) ostavlja devojčicu u automobilu. Međutim, on se ni u jednom trenutku ne vidi da odlazi. Finalna poruka glasi ''lako je zaboraviti, to je porodični automobil''. Neke Australijance je ovo mnogo naljutilo, pa su se žalili na to kako je se promoviše ostavljanje dece same u automobilu. VW je na ove optužbe odgovorio da je očigledno da se u videu koristi humor i da je preterivanje što se tiče svakodnevnog ostavljanja dece u vozilu. Devojčica je takođe dovoljno velika da može sama da se požali ukoliko neće da ostane u vozilu. Na sreću, većina u Australijskom odboru za reklamne standarde je presudila u korist proizvođača, a mi se zaista pitamo kuda ide ide ovaj svet. Neki ljudi su zaista dokoni u životu, manjka im inteligencije ili pokušavaju da iznađu načine da iznude novac kroz pravne manipulacije. Treba spomenuti da ni u jednom trenutku devojčica nije ostala sama u automobilu. Uostalom, pogledajte video klip. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 13, 2016 Reklama za Škodu Kodiaq Quote Share this post Link to post Share on other sites