MS PK 7733 Posted June 7, 2015 Al je reklamaaa jbo sam ga " Novi C3.....malo manje trosi od starijih. Tacka" Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 7, 2015 Lepo piše da je samo za Nešu, šta se ti trtiš On zna o čemu se tu radi I nije da malo manje troši, jel vidiš da mu ostalo skoro pola rezervoara Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted June 8, 2015 (edited) Aooooo pa ovaj Mica se vazda trti! Mico bre brate,to Toti kompenzuje KS Nesine za njegovu potrosnju. :laughing: Edited June 8, 2015 by asterix Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 10, 2015 Anemičan taj Citroen sa reklame, da ne kažemo da bi ga mogao voziti samo neki penzioner... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 10, 2015 I penzioneri su ljudi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 11, 2015 Kao što kažu u ovoj reklami, kada vozite pogrešan auto, naučite i pogrešne reči...Ko zna koliko je totti razvio novih psovki vozeći taj anemični C4...verovatno je negde pri vrhu novih psovki i ''ajde ubrzaj već jednom nab**** ti ga...'' Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 11, 2015 Ja sam sa njim razvio psovku "kakvo je ebeno uživanje voziti te..." A pored tebe, čovek može da nauči sledeće psovke:"Pa koji p**** materinu si opet stao?""Šta se opet popališe ove usr*ne lampice...""Možeš li ti da sastaviš barem ebena dva kilometra, a da me nešto ne zaebavaš?""Hebo te Giovanni koji te napravio!" Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 11, 2015 :D Eeeeee, a kad se setiš nekadašnjih modela koje si vozio: Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 11, 2015 Naviru sećanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 22, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=KDHsl3xdP1Y Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 2, 2015 Škoda Yeti kao Jeti Izgled tajanstvenog planinskog stvorenja konačno je otkriven? Škoda u svojoj reklami na zanimljiv način koristi vezu između svog crossovera i imena tajanstvenog hominida sa Himalaja. Da li je ovo Yeti? Moramo priznati, da je ova reklama uspešna. Škoda je za jednu od svojih reklama iskoristila vezu između naziva modela Yeti i zamišljenog izgleda ovog mitskog bića. On ima medveđe krzno, svetla su iskorišćena kao oči, maska hladnjaka kao nozdrve, otvor u braniku sa mrežom hladnjaka su usta, a spoljni retrovizori su uši. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 29, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=kS0bMvFtIZo -------------------------------------- Pored toliko njih: ...sa kojima su mogli da urade ovakvu reklamu, oni se opredele za njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 29, 2015 Poslednje zbogom za Nissan Sentru Već decenijama unazad TV reklame za automobile su među najboljima u svetu a poslednja u nizu kojoj se može pripsati ovaj epitet je za američku Nissan Sentru.Rastanak sa nekim ko vam je bitan u životu nikada nije lak a to znaju i ''petrolhedi'' koji se teško rastaju sa svojim starim automobilom. Pogotovo je teško rastati se sa automobilom koji vas je naučio da vozite, ili ako vam je to prvi auto koji ste platili od sopstvenih para. Služio vas je verno godinama i sa njim ste odrasli u čoveka. Upravo ovo su bile glavne smernice u pisanju scenarija za TV spot kojim Nisan reklamira novu Sentru (model za američko tržište).Stara Sentra je odvežena na otpad gde treba da bude uništena a vlasnik je sa sobom poveo najbliže prijatelje kako bi zajedno odali počast starom automobilu i rekli poslednje zbogom. Nissan je ovim TV spotom pokazao da su auto reklame zaista među najboljima na svetu. To potvrđuju i brojne nagrade na stručnim advertajzing festivalima. Sticajem okolnosti, nova Nissan Sentra je proglašena za model sa najboljim ocenama u pogledu subjektivnog kvaliteta, koji je među kupcima sproveo JD Power and Associates. Na taj način Nisan je želeo da se oduži svojim kupcima i napravi ovaj zaista sjajan TV spot gde su običan čovek i njegova životna priča u centru pažnje.preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 15, 2015 Kada bi prodavci automobila bili iskreniji , onda bi to izgledalo ovako: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 15, 2015 Ono kad Opel ''preskoči'' Audi, Mercedes, Volvo, Jaguar, BMW... : ...sa Fiatovim motorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites