Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

General Motors prekinuo oglašavanje na Tviteru

 

210238-gm.jpg

 

General Motors obustavlja svoje oglašavanje na Tviteru nakon što je Elon Mask preuzeo platformu društvenih medija, potvrđeno je iz kompanije za CNBC. Proizvođač automobila iz Detroita, konkurent proizvođaču električnih vozila Tesla koji predvodi Mask, rekao je da ''pauzira'' oglašavanje dok procenjuje novi smer Tvitera. Nastaviće da koristi platformu za interakciju s kupcima, ali neće plaćati oglašavanje, dodao je GM.

 

''Sarađujemo sa Tviterom kako bismo razumeli smer platforme pod novim vlasništvom. Kao što je uobičajeni tok poslovanja sa značajnom promenom medijske platforme, privremeno smo pauzirali naše oglašavanje. Naša komunikacija s korisnicima na Tviteru će se nastaviti'', saopštila je kompanija u izjavi poslatoj imejlom. Pod izvršnom direktorkom Mary Barrom, kompanija iz Detroita bila je među prvim proizvođačima automobila koji su najavili milijarde dolara potrošnje kako bi se bolje takmičili s Teslom u segmentu baterijskih električnih vozila. Portparol Forda rekao je za CNBC da se proizvođač automobila trenutno ne oglašava na Tviteru, a nije to radio ni ranije. Međutim, kada mu je pokazan snimak ekrana promovisanog tvita izvršnog direktora Forda Jima Farleya, nije mogao da potvrdi kada su zadnji put Ford ili njegovi saradnici platili za oglase, uključujući promovisane tvitove. Ostale automobilske kompanije, uključujući Rivian, Stellantis i Waymo u vlasništvu Alphabeta, nisu odmah odgovorile na zahteve za komentar o tome da li planiraju obustavu oglašavanja ili prestanak korišćenja platforme nakon Maskove kupovine Tvitera. Proizvođač električnih kamiona Nikola rekao je da ne planira ništa da menja u vezi sa platformom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Citroen je reagovao na Muskovu kupovinu Twittera

 

musk citroen.jpg

 

Prvog dana Elon Musk se obračunao sa upravom kompanije i pritom obećao lakšu komunikaciju. Proizvođači automobila nisu presrećni.

 

Brojni proizvođači automobila su itekako aktivni na Twitteru. Sada su se ipak stvari promenile, jer je njihov svojevrsni rival postao vlasnik mreže. Među prvima je reagovao Citroen, i to vrlo jasnom objavom. ''Pozdrav platformi društvenih medija u vlasništvu jednog od naših konkurenata.'' Iako francuski proizvođač nije prisutan na američkom tržištu gde ova mreža ima najveći uticaj, ali je kao deo Stellantisa u velikom zamahu elektrifikacije koja je zahvatila celokupnu gamu. Priča je započela malim četvorotočkašem Ami, a u međuvremenu je dobila niz atraktivnih modela. Uostalom, Stellantisov plan je da od 2030. godine nudi isključivo električna vozila. Za sada je nepoznato kako će Muskov poslovni potez imati uticaja na prisutnost automobilskih marki na društvenoj mreži. Međutim, sudeći po prvim reakcijama, ne izgleda dobro. Tako je General Motors objavio da zaustavlja sve plaćene reklamne kampanje na platformi. Fisker je ugasio račun još na proleće pri prvim najavama, dok je Ford odlučio da za sada normalno koristi platformu za komunikaciju s klijentima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako se Renault našalio s Teslom

 

tesla renaukt.jpg

 

Tesla već godinama ima praksu da debelo unapred najavljuje nove modele. Tako su Semi i Cybertruck najavljeni davno, ali ni jedan nije stigao do serijske proizvodnje.  Upravo tu činjenicu odlučio je da iskoristi Renault kako bi malo podbadao američkog proizvođača.

 

Video prikazuje radnika koji postavlja promotivni džambo plakat za Tesla Semi. Nakon toga postavlja naslov ''Postoje oni koji daju velike najave''. Radnik nakon obavljenog posla odlazi u svoj kamion, dostavni Renault, a naslov se menja u ''A postoje i oni koji već skupljaju kilometre''. U opisu videa stoji i objašnjenje da su Renaultovi električni kamioni do sada odradili dva miliona kilometara. Radi se o drugoj generaciji modela E-Tech Master, E-Tech D i E-Tech D Wide nosivosti od 3.1 do čak 26 tona, koji se proizvode u fabrici u Blainville-sur-Orneu u Normandiji. Elon Musk je Tesla Semi predstavio sada već daleke 2017. godine. Proizvodnja je trebalo da krene 2019. godine, a onda je nakon niza odlaganja Elon Musk 7. oktrobra objavio da će prvi primerci biti isporučeni Pepsiju, i to 1. decembra ove godine. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen pauzira plaćeno oglašavanje na Twitteru

 

216542-vw atlas 1.jpg

 

Volkswagen je saopštio da je svojim brendovima preporučio da pauziraju plaćeno oglašavanje na Twitteru do daljnjeg, nakon što je Elon Mask preuzeo platformu društvenih medija.

''Pažljivo pratimo situaciju i odlučićemo o sledećim koracima u zavisnosti od njenog razvoja'', navodi se u saopštenju najvećeg evropskog proizvođača automobila. Komentari Volkswagen Grupe odražavaju slične primedbe drugih kompanija, uključujući GM. Ford je takođe pauzirao oglašavanje na platformi. Drugi proizvođači automobila, posebno oni čiji automobili se direktno takmiče sa Teslom, mogli bi da slede njihov primer...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elon Musk poziva proizvođače automobila da nastave s oglašavanjem na Twitteru

 

224192-tesla musk.jpg

 

Elon Musk poziva proizvođače automobila da nastave sa oglašavanjem na Twitteru nakon njegove kupovine diva društvenih medija.

 

Od trenutka kada je najbogatija osoba na svetu kupila Twitter, najveći svetski proizvođači automobila pauzirali su oglase na platformi, uključujući Volkswagen, Stellantis i General Motors. Musk ih sada želi nazad. Dok je ranije ove nedelje govorio na Twitter Spacesu, Musk je obećao da neće davati nepoštene prednosti Tesli i rekao da se nada da će drugi direktori automobila postati aktivniji na platformi. ''Pokušaćemo da budemo što pošteniji'', rekao je Musk.

Podsetimo, General Motors je bio prvi veliki proizvođač automobila koji je obustavio oglašavanje na Twitteru nakon Muskove akvizicije. Ubrzo nakon što je General Motors pauzirao oglašavanje, Stellantis je sledio taj primer, obustavljajući oglašavanje za sve svoje marke. Musk je već priznao da su prihodi Twittera pretrpeli veliki pad otkako je preuzeo 27. oktobra. Takođe je priznao da je 44 milijarde dolara koje je platio za kompaniju daleko premašilo njenu neto vrednost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi stopirao sve aktivnosti na Twitter-u

 

audi logo novi01.jpg

 

Audi je zaustavio sve aktivnosti na Twitter-u do daljeg, izvestila je nemačka medijska grupa VirtšaftsVohe, pozivajući se na pouzdane izvore iz kompanije.

Volkswagen, u čijem je vlasništvu Audi zajedno sa brendovima VW, Seat, Cupra, Lamborghini, Bentley, Ducati i Porsche, saopštio je ranije ove nedelje da je preporučio svim kompanijama koje poseduje da pauziraju plaćeno oglašavanje na Twitter-u do daljeg, nakon što je Ilon Mask preuzeo tu društvenu mrežu. U Audiju nisu odmah bili dostupan za komentar. Ova kompanija nije objavila nijedan tvit od 1. novembra, a do tada je tvitovala skoro svaki dan. Mask je preuzeo vlasništvo nad Twitter-om krajem oktobra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad vidite profil Volkswagena Italije, biće vam jasno zašto se ljudi smeju

 

vw italia.jpg

 

Jedan korisnik na Reddit-u je podstakao raspravu o Volkswagenovom profilu na Instagramu. 

 

U pitanju je Volkswagen u Italiji koji na Instagramu ima profil imena @volkswagenitalia, a kako je na Redditu primetio jedan korisnik, radi se o pomalo nespretnom imenu u kojem mnogi čitaju pojam ''genitalia''. Komentara, naravno, nije izostalo, pa je tako jedan korisnik već najavio nove modele koji bi mogli da se zovu Balls i Cock, dok su drugi mislili da je samo ime profila još jedna šala Volkswagena. Ali svi su složni da se radi o nespretno izabranom imenu profila, bar za jednu ozbiljnu kompaniju. Kao jedno od objašnjenja ovakvog izbora ide podatak da su uobičajeni profili VW_italia i volkswagen_italia zauzeti. Recimo i da ime @Volkswagen drži Volkswagen Europe, dok je @VW uzeo američki Volkswagen. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklama za Volkswagen ID.4 i ID.5 GTX nastavlja priču staru 12 godina

 

reklama vw.jpg

 

Ako se sećate Volkswagenove reklame u kojoj je baka prodala svoj Golf treće generacije mladiću i njegovom ocu, sada je ova priča dobila svoj nastavak. Godine 2010. smo videli Volkswagenovu reklamu u kojoj bakica prodaje Golf treće generacije kojim je prethodno radila razne ''akrobacije'', ali je automobil uprkos svemu i dalje bio u dobrom stanju i zadovoljio kriterijume novih vlasnika:

 

 

Ova priča je fokusirana na izdržljivost Volkswagenovih automobila, al' sada ima nastavak koji uključuje električne modele nemačkog brenda. Glumci nisu isti, ali je priča svakako poznata. Starica se priseća svog starog Golfa i žali zbog prodaje, a čak je na ruci uradila tetovažu automobila... Volkswagen očigledno želi promovisati električne automobile kao zabavne, a posebno se to odnosi na modela ID.4 GTX i ID.5 GTX. ID.4 GTX pokreću dva električna motora, po jedan na obe osovine, a ukupno isporučuju 295 KS i 470 Nm obrtnog momenta. Model ubrzava od 0 do 100 km/h za 6.2 sekunde, dok mu je maksimalna brzina elektronski ograničena na 180 km/h.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klimatski aktivisti traže zabranu reklamiranja dizel i benzinskih automobila

 

229147-protest 01.jpg

 

Nakon bušenja guma, bacanja boje po automobilima, blokiranja saobraćajnica i raznih drugih načina privlačenja pažnje, klimatski aktivisti su otišli korak dalje.

 

Kako pišu britanski mediji, aktivisti su poslali zahtev za zabranu reklama benzinskih i dizel automobila u javnom prevozu. Klimatska organizacija Possible, New Weather Institute i aktivistička mreža Adfree Cities traže od šefova Network Rail-a ukidanje oglašavanja automobila s visokim udelom CO2 u njihovom oglasnom prostoru. Leo Murray, iz klimatske dobrotvorne organizacije Possible, tvrdi da reklamiranje automobila na benzin i dizel utiče na ostvarivanje klimatskih ciljeva. ''Takvi oglasi podsiču klimatski slom jer teraju ljude da umesto vožnje javnim prevozom počnu da voze automobile. Za zdravlje ljudi, klimu i održivi prevoz u Velikoj Britaniji, potrebno je da sva javna tela usvoje odgovornije politike oglašavanja da bi smanjili štetu koju izaziva oglašavanje benzinskih i dizel automobila'', zaključuje Murray.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla u Južnoj Koreji kažnjen sa 2 miliona evra zbog preuveličavanja dometa vozila

 

164870-tesla punjac.jpg

 

Južnokorejski antimonopolski regulator je saopštio da će izreći kaznu od 2.85 milijardi vona (2 miliona evra) kompaniji Tesla jer nije obavestila svoje kupce o kraćem dometu svojih električnih vozila na niskim temperaturama. Korejska komisija za poštenu trgovinu saopštava da je Tesla na svom zvaničnom lokalnom sajtu preuveličala ''domet svojih automobila sa jednim punjenjem, njihovu ekonomičnost goriva u poređenju sa benzinskim vozilima, kao i performanse svojih superpunjača'', i to od avgusta 2019. do nedavno.

 

Domet vožnje automobila američkog proizvođača električnih vozila pada na hladnom vremenu i do 50.5% u odnosu na način na koji se oglašavaju na mreži, navodi se u saopštenju Korejske komisije za poštenu trgovinu. Iz Tesle nisu bili odmah dostupni za komentar. Na svom lokalmom sajtu Tesla pruža savete za zimsku vožnju, ali ne pominje gubitak dometa u vožnji na temperaturama ispod nule. Prošle godine, Korejska komisija za poštenu trgovinu je kaznila Mercedes i njegovu korejsku jedinicu sa 20,2 milijarde vona zbog lažnog reklamiranja vezanog za emisije izduvnih gasova njegovih dizel putničkih vozila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep Avenger debitovao na televiziji sa kampanjom ''Proizveden za stvarni svet''

 

Kampanja ''Proizveden za stvarni svet'' biće pokrenuta u Španiji i nakon toga će debitovati na svim evropskim tržištima putem digitalnih i tradicionalnih medija, na osnovu integrisanog višekanalnog pristupa. Reklama posvećena novom modelu Jeep Avenger sadrži prelaz iz virtuelnog u stvarni svet i naglašava osnovne vrednosti brenda - slobodu i avanturu. U svetu koji sve više postaje virtuelan, prvo 100% električno vozilo brenda izaziva stvarne emocije i ističe se zbog svoje inkluzivnosti, funkcionalnog dizajna, potpuno električnog pogonskog sistema i vrhunske tehnologije.

Novi Jeep Avenger, prvo 100% električno vozilo brenda, predstavljeno je ovog aprila evropskim medijima, i odmah je dostiglo status zvezde: vozilo je zapravo već osvojilo nagradu za Evropski automobil godine 2023. Nakon predstavljanja novog modela, sada je vreme za njegovu prvu televizijsku reklamu. Debi kampanje ''Built for the Real World'' uživo je prikazan u Španiji. Nekoliko dana kasnije biće emitovana u Italiji, u petak 12. maja, kada će biti prikazana u glavnom terminu istovremeno na svim glavnim mrežama i kanalima. Video će se kasnije koristiti na evropskim tržištima između maja i septembra 2023. korišćenjem digitalnih i tradicionalnih medija, na osnovu integrisanog višekanalnog pristupa.

 

Reklama prikazuje Jeep Avenger kako putuje kroz imaginarni pejzaž virtuelnog sveta, dok ga vozi podjednako fiktivan lik. Preokret se dešava kada protagonista ukloni vizir za virtuelnu realnost sa svojih očiju i vraća se u pravi svet. Žena koja vozi pravi model 100% električnog terenca prepušta se adrenalinu i odlazi na pravu Jeep avanturu. Narator objašnjava tranziciju iz imaginarnog sveta u stvarni: ''Postoji svet pun slobode i avantura, ali ne možete ga istražiti sedeći na kauču: morate da izađete i stvarno ga proživite.''

 

Kampanja prikazuje jaz između prošlosti i budućnosti brenda: Jeep Avenger predstavlja važnu prekretnicu za brend i njegov put. Takvo ekstremno i legendarno vozilo nekada se smatralo mogućim samo u virtuelnom svetu, čak i samo pre nekoliko meseci. Ovaj novi model predstavlja sve što Jeep simbolizuje, ali koncentrisano u jedan model. Štaviše, on je takođe 100% električan, super fleksibilan, prepun tehnologije, funkcionalnog dizajna i sa vodećim sposobnostima u svom segmentu. Ovaj Jeep je bez presedana i gotovo neverovatan; a ipak, sve je stvarno. Jeep® Avenger je inkluzivno vozilo dizajnirano i stvoreno da svima omogući da u potpunosti dožive emocije koje pruža vožnja: pre svega, brendove osnovne vrednosti slobode i avanture. Reklama, napravljena u saradnji sa agencijom Leo Burnett, deo je kampanje koja je u potpunosti dizajnirana i realizovana u Evropi: scene u videu su snimljene u Portugaliji i svi koji su učestvovali u njenom pravljenju potiču sa ovog kontinenta. U demonstraciji konceptualnog kontinuiteta i koherentnosti brenda, Jeep Avenger je prvi Jeep koji je dizajniran i napravljen specifično za evropsko tržište: evropska kampanja za evropsko vozilo.

 

Tokom videa, kroz kombinaciju slika i teksta, naglašavaju se glavne karakteristike modela Jeep Avenger: napredna tehnologija, sa standardnim ekranom Uconnect Infotainment radio sistema od 10.25 inča u kombinaciji sa potpuno digitalnim klasterom instrumenata, kao dokaz potpuno povezanog modela; vodeće sposobnosti, koje omogućavaju SUV-u da funkcioniše u svim vremenskim uslovima, zahvaljujući Selec-Terrain funkciji; plus, ima do 400 km autonomije u WLTP ciklusu i do 550 km u gradskoj vožnji, što garantuje baterija od 54 kWh; na kraju, njegove kompaktne dimenzije omogućavaju vozilu da prođe kroz uske puteve poput onih viđenih u finalnom delu reklame. Ove teme se kombinuju sa drugim ključnim konceptima za Jeep Avenger: funkcionalnim dizajnom, prostranim i fleksibilnim enterijerom, potpuno električnim pogonom. Zapravo, 100% električni SUV marke Jeep se ističe svojim novim električnim pogonskim sistemom nove generacije koji kombinuje novi elektromotor i novu bateriju. Zahvaljujući standardnom brzom punjenju od 100 kW, koristeći Mode 4 kabl povezan na javne punjače sa jednosmernom strujom, tri minuta punjenja je dovoljno da pruži autonomiju od 30 km. Takođe, 24 minuta su dovoljna da se baterije napune od 20% do 80%.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juventus seda u Jeep Grand Cherokee 4xe

 

rsz_hpimagejeepjuventus.jpg

 

U subotu, na Stadionu Alijanc u Torinu, u prisustvu Erika Laforža (Eric Laforge), direktora brenda Jeep za prošireni region Evrope, i Novele Varci (Novella Varzi), direktorke brenda Jeep za Italiju, isporučeni su modeli Jeep Grand Cherokee za igrače i osoblje Juventusa.

''Jeep i Juventus su savršen spoj, kombinacija legendarnog brenda kao što je Jeep i legendarne ekipe poput Juventusa. Uspešno partnerstvo koje potpuno odražava vrednosti brenda Jeep: sloboda, avantura, autentičnost i strast. Ponosan sam što mogu da dostavim igračima Juventusa novi Jeep Grand Cherokee 4xe, legendarni model koji se ističe u kategoriji ''velikih terenaca'' kao oličenje elegancije i tehnologije, uz savršenu ravnotežu između dinamike na putu i sposobnosti terenske vožnje. A sa uvođenjem 4xe, naše ekskluzivne verzije elektrifikacije 4x4 vozila, novi Grand Cherokee unapređuje legendarne terenske sposobnosti i jedinstveni genetski kod brenda Jeep'', rekao je Erik Laforž.

 

Partnerstvo između brenda Jeep i fudbalskog kluba Juventus je desetogodišnja uspešna priča koja je započela u sezoni 2012-2013. zbog gajenja sličnih vrednosti. To je rezultiralo osvajanjem 18 trofeja uključujući Ligu, Kup Italije i Superkup Italije, i omogućilo je pisanje nezaboravnih poglavlja u istoriji italijanskog fudbala. Kada razmišljamo o brendu Jeep i timu Juventus, možemo samo da pomislimo na njihovu prepoznatljivu slavnu istoriju koja povećava njihovu privlačnost širom sveta.


Jeep logo na dresu naglašava razloge za put ka elektrifikaciji
Tokom poslednjih sezona, legendarni crno-beli dres je istakao potrebu za elektrifikacijom brenda Jeep: prvo sa oznakom ''4xe'', novim 4x4 vozilom u Jeep stilu, zatim sa crnim slovima ukrašenim šarama munje, kako bi se naglasila evolucija brenda Jeep ka održivoj mobilnosti. Jeep ubrzava ovaj proces: lansiranje modela Renegade i Compass 4xe u 2020. godini pratila je verzija Wrangler 4xe u junu 2021. Danas, model Avenger - ''Automobil godine 2023.'' - predstavlja prvi potpuno električni SUV, a Grand Cherokee 4xe upotpunjuje elektrifikovanu ponudu sa perjanicom brenda Jeep, kao prvim modelom koji je pre više od 30 godina doveo ideju ''Premium 4x4'' vozila na puteve i koji je dobio više nagrada od bilo kog SUV vozila ikada.


Jeep Grand Cherokee ukratko
Novi Jeep Grand Cherokee 4xe kombinuje napredni 2.0 četvorocilindrični turbo motor, dva visokonaponska elektromotora, snažan 8-brzinski automatski sistem prenosa TorqueFlite i dokazane 4x4 vučne sisteme brenda Jeep, sa snagom od 380 KS i obrtnim momentom od 637 Nm. Posebno, baterijski paket od 400 volti sastoji se od 96 litijum-jonskih ćelija i obezbeđuje do 48 km kombinovanog dometa isključivo na električni pogon (51 km u gradu), sa ukupnim dometom do 700 km. Novi model postavlja nove standarde u pogledu izuzetnih performansi, udobnosti i funkcionalnosti, i dizajniran je i izgrađen da pruži još više funkcija koje su učinile ovaj Jeep SUV istinskom globalnom ikonom u premium SUV segmentu.

  • Ekološki prihvatljiv pogonski sistem sa izuzetnim performansama, uz 4xe (PHEV) tehnologiju koja nudi električni domet u gradu do 51 km i kombinovanu autonomiju do 700 km. To je najodrživiji Grand Cherokee sa najboljim terenskim sposobnostima ikada, potvrđujući posvećenost brenda Jeep „slobodi bez emisija“. Nema kompromisa po pitanju performansi, sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 6.3 sekunde.
  • Unapređene performanse - novi Trailhawk 4xe, najnapredniji terenski Grand Cherokee ikada, osvojio je stazu Rubikon u potpuno električnom režimu; novi mehanizam za otkačinjanje stabilizatora, ekskluzivan za ovu klasu, omogućava bolju fleksibilnost i vuču na stenovitom terenu i neravnim površinama.
  • Unapređena tehnologija - Uconnect 5 sa inovativnim ekranom za suvozača u ovom segmentu, novim sistemom za zabavu visoke definicije za zadnja sedišta sa sistemom aktivne asistencije pri vožnji.
  • Poboljšan prostor i svestranost - novi Jeep Grand Cherokee 4xe pruža izvanredan nivo udobnosti i prostranosti, sa dovoljno mesta da se golf oprema postavi bočno u prtljažniku.
  • Veća inovativnost u karakteristikama - sa potpuno novom arhitekturom, obnovljenim spoljašnjim dizajnom, novim enterijerom sa ekranom za suvozača, nezavisnim prednjim i zadnjim vešanjem i ekskluzivnim Quadra-Lift vazdušnim vešanjem sa adaptivnim elektronskim prigušivanjem.
  • Još više izrade svetske klase- ponuda obuhvata paket Summit Reserve sa enterijerom od Palermo kože, pravim drvenim detaljima i McIntosh audio sistemom od 950W sa 19 zvučnika.
  • Poboljšana bezbednost - sa preko 110 naprednih sigurnosnih karakteristika, uključujući autonomnu asistenciju pri vožnji drugog nivoa, sistem sa panoramskom kamerom od 360 stepeni i kamerom sa noćnim režimom.

Potpuno redizajnirana arhitektura kombinuje se sa aerodinamičnim stilom kako bi pružila bolje performanse i veću sigurnost i pouzdanost, istovremeno smanjujući težinu, buku i vibracije vozila. Dizajniran sa najvišim nivoima sigurnosti, udobnosti i praktičnosti, novi Jeep® Grand Cherokee 4xe je opremljen najnovijom tehnologijom i karakteristikama, čime se izdvaja u segmentu velikih SUV vozila.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto u svetu umetnosti: Porsche osvanuo u boci na obali mora

 

porsche um 03.jpg

 

Porsche u slavljeničkoj godini učestvuje u nizu manifestacija gde njegovi automobili poprimaju status umetničkog dela.

Najnovije kreacije mogu da vide posetioci manifestacije Aranya Theatre Festival koja se održava u Kini. Najzanimljivija je svakako ona koja prikazuje Porsche Taycan u boci uz prigodnu poruku: ''Oni koji imaju dovoljno sreće da iz snova izgrade posao, duguju svetu da budu čuvari snova.'' To je veza na snove Ferryja Porschea o kreiranju posebnog automobila. Iz Porschea poručuju da ''Taycan umotan u svitak ilustruje kako Porsche tumači san Ferryja Porschea o sportskom automobilu na potpuno drugačiji i moderan način.''

 

porsche um 02.jpg

 

Drugi izložak potpisuje Chris Labrooy, a radi se o Porscheu koji ''juri i podiže pesak u vazduh.''

 

porsche um 01.jpg

 

Treća je najatraktivnija noću. To je kreacija Benedicta Radcliffa, a radi se o interpretaciji trkačkog 934 iz 1970-tih.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na keca bih voleo da imam ovakvu igracku poput Yarisa GR. Koliko sam ranije bio apsolutno ravnodusan prema dizajnu vecine Toyoti, apsolutno ravna crta, bez ikakve emocije... Toliko me odusevljavaju sa ovim novijim generacijama GR, bas agresivno i dinamicno izgledaju. Plus solidne vozne karakteristike.

Pisah ranije, imaju veliki plus od mene za ceo koncept razvoja i viziju buducnosti Toyote (i konvencionalni motori i alternativna bio goriva i vodonik i struja, zavisno od targetiranog trzista...).

A ne kao neki koji ce se pre ili kasnije "udaviti" u sopstvenoj utopiji i "silovanju" iskljucivom elektrifikacijom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bizarna Kia reklama

 

Manekenka, model, TV voditeljka, povremena vozačica trka i zaljubljenica u automobile Jodie Kidd se ovih dana izložila neverovatnom izazovu. Za potrebe promocije novog SUV-a - kroz Kidd je puštena struja od milion volti, a slavnoj manekenki se nije dogodilo baš ništa. Ovaj spektakularni poduhat je napravljen da bi se promovisao model EV9, a Kidd je obučena u specijalno metalno odelo koje je delovalo kao Faradajev kavez i štitilo ju od miliona volti. Kao rezultat svega izgledalo je kao da iz njenih prstiju i glave izbijaju minijaturne munje. Snimci iz ove ''vratolomije'' su zatim korišćeni da se spoje slike njenog izbijanja struje iz prstiju sa fotografijom na kojoj ispred Kie stoji obučena u malo ležernije izdanje.

 

''Biti izložena ovakvoj struji je jedna od najstrašnijih stvari koje sam ikada napravila, ali takođe i neverovatno iskustvo. Malo ljudi može reći da im je kroz telo prošlo milion volti i da su mogli da ispale munje svojim prstima'', izjavila je Kidd. Nova električna Kia je počela da se proizvodi pre nekoliko meseci, a uskoro bi trebalo da krene prodaja i u Evropi. Automobil dugačak više od pet metara može da ima do sedam sedišta. ''Kao majka, tačno znam koliko je okolina važan za buduću generaciju. Mnogo sam razgovarala sa svojim sinom o tome šta možemo učiniti da živimo održivije - uključujući kupovinu električnog automobila. Ovaj trik je bio posvećen popularizaciji električne energije i tome da je budućnost automobila električna'', dodala je Kidd.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto je Dacia obustavila online prodaju na ''black friday''?

 

dacia black friday.jpg

 

Dacia je na dan velikih popusta obustavila online prodaju, a onda je otkrila i da je za sve kriv ''Black Friday''.

 

Cena je glavni adut Dacie, a kad stigne ''Crni petak'' mnogi očekuju dodatne popuste. U Daciji se zato baš i ne raduju tom danu popusta što su juče dali i jasno do znanja svima koji su posetili njihov sajt u Velikoj Britaniji.  Oni su na taj dan odlučili da svim potencijalnim kupcima, ali i javnosti pokažu da je kod njih ''black friday'' svaki dan. Upravo zato su isključili online konfigurator, ali i mogućnost online kupovine automobila. ''U Daciji, ''Black Friday'' je svaki normalni petak'', poručuje Luke Broad, direktor Dacije za Veliku Britaniju. ''Zatvaranje naše internet prodaje za danas je hrabar potez, ali pokazuje našu predanost tome da budemo proizvođač automobila broj jedan u Velikoj Britaniji po vrednosti. Ovo je način da stavimo svoj novac tamo gde govorimo.''

 

Stvari postaju jasnije ako se pogledaju rezultati Dacije koju je sproveo rumunski proizvođač na Ostrvu.

Prema njihovom anketnom istraživanju, čak 70% Britanaca veruje da je priča oko ''Black Friday''-a samo marketinški trik. Sa druge strane, uprkos tome što većina misli da se radi o prevari, čak 56% tih istih ljudi koristi tu prodajnu akciju kao opravdanje za odlazak u božićnu kupovinu, a tek 46% ispitanih je izjavilo da neće učestvovati ove godine tokom ''Black Friday''-a. Posebno je zanimljivo zašto tih 46% izbegava kupovinu na taj dan. 22% njih je sumnjičavo, 13% nije spremno na gužve u prodavnicama, a njih 11% želi da izbegne i samu pomisao da bi mogli da budu prevareni. Konačno, 9% ispitanih se boji da će previše potrošiti.

 

Dacia je zato odlučila da na jedan dan prekine online prodaju i promociju modela. Takođe, zakupljeni reklamni prostor u radijskom eteru su iskoristili za puštanje opuštajuće muzike kako bi se odvratile misli od buke i šuma ''Black Friday''-a. ''Crni petak lako može navesti potrošače da prekomerno potroše na proizvode koji im nisu potrebni - što nije ono što Dacia želi'', rekao je Broad. ''Danas se možete opustiti znajući da su naši automobili izgrađeni čvrsti i napravljeni da traju, tako da možete uzeti pauzu i kupiti od nas sutra, uvereni da dobijate najbolju vrednost na tržištu.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW nudi popust kupcima Tesle (ili nekog drugog električnog modela konkurencije) koji kupe njihov električni model

 

226951-bmw i4 2.jpg

 

BMW nudi popust na sve svoje električne modele vlasnicima Tesli i drugih odabranih električnih modela, i to u iznosu od 1.000 dolara (915 evra). Kako saznaje Cars Direct, nemački proizvođač pokreće 2024 BEV Conquest Program kojim se nudi popust za kupce modela i4, i5, i7 ili iX. Pritom je jedini uslov da već vozite Teslu ili neki drugi električni model konkurencije, poput Lucida, Audija, Mercedesa, Riviana, Porschea i Polestara.

 

Kako pišu pojedini američki mediji, BMW će bonus od 1.000 dolara priznati i vlasnicima dva modela izvan premium ponude, a to su Fordov Mustang Mach-E i Volkswagen ID.4. Uz postojeći bonus, za BMW i5 postoji gotovinski povraćaj od 4.000 dolara (3.650 evra) u određenim regijama i povoljnost za lizing od 7.500 dolara (6.850 evra) za i4. BMW i4 se može kupiti sa popustom od 8.500 dolara (7.770 evra) na početnu maloprodajnu cenu od 52.200 dolara (47.695 evra). Sa druge strane, iX je dostupan sa 9.900 dolara (9.045 evra) zakupa u gotovini, tako da vlasnici mogu da uštede 10.900 dolara (9.960 evra) na prilično pozamašnoj početnoj ceni od 87.000 dolara (79.490 evra).

 

Podsetimo, BMW je prošle godine u Americi prodao 45.000 električnih automobila, što je rast od 191% u odnosu na godinu pre. Ove godine se očekuje daljnji rast, a ovo je očigledno jedan od načina na koje to misle da postignu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...