Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Fiat je pobedio na ''Key Awards'' takmičenju za 2020. godinu

 

rsz_01.jpg

 

Dve reklame koje je napravio brend Fiat, sa jedinstvenom muzičkom podlogom i velikim zvezdama poput Leonarda Dikaprija, i dvojca Sting i Shaggy, osvojile su prvu nagradu.

Fiat je osvojio dva priznanja, u kategorijama ''Muzičke obrade - Licenciranje'' i ''Originalna muzika'', na 52. takmičenju ''Key Awards'' za 2020. godinu. U pitanju je poznati festival koji prati medijska emitovanja na TV-u, internetu i mobilnim uređajima, bioskopu. Organizuje ga Media Key Group koja objavljuje važne časopise iz industrije i služi kao standard za direktore marketinga u Italiji. Svake godine, za ove nagrade - koje su jedne od najpoželjnih u zemlji - se prijavljuju najveće kreativne agencije koje postoje.

 

''Veoma sam ponosan na ove dve prestižne nagrade, kojima je nagrađen odličan rad mog tima i predstavlja dva bitne stvari za brend Fiat: 120 godina istorije, i početak nove ere sa izlaskom potpuno električnog modela New 500 na tržište'', rekao je Olivije Fransoa, predsednik brenda Fiat. ''Nije slučajnost da globalno važni talenti obeležavaju ova dva bitna momenta. Sting i Shaggy su dodali slavu reklami namenjenoj proslavi 120. godišnjice brenda Fiat, uz istovremeno objavljivanje njihovog novog singla. Za debitovanje modela New 500 i pre svega za predstavljanje nove misije brenda Fiat, Leonardo Dikaprio je prihvatio našu viziju i podelio naše vrednosti i ciljeve''.

 

 

''Key Award'' nagrada 2020. godine za ''Originalnu muziku'' je dodeljena za video nazvan ''Reinkarnacija'', koji se fokusira na New 500, prvi potpuno električni model kompanije FCA, u kojem glumi Leonardo Dikaprio, glumac i aktivista koji je već preko dvadeset godina uključen u borbu protiv klimatskih promena i zaštite bioraznovrsnosti. Zbog toga je ovaj Oskarovac odmah prihvatio projekat i tako dao svojevrsni pečat odobrenja za model New 500: koji je jednostavan, visokotehnološki, povezan i predivan. Video ''Reinkarnacija'' postavlja pitanja o životu, njegovoj evoluciji i o brendu Fiat, i pronalazi odgovore u tome što je reč o kultnom modelu. Proizveden od strane kreativne agencije Doner i režiran od strane Džosefa Kana (koji je radio i sa Dženifer Lopez, U2, Lejdi Gagom i Tejlor Svift) za Movi Magic produkcijsku kuću, reklama priča priču o brendu koji se transformisao tokom godina, koji je inspirisao promenu od 1957. godine u poslednjim rečima samog videa. Evokativne slike i maestralnu interpretaciju Leonarda Dikaprija prati privlačni muzički aranžman koji je napravio Flavio Iba. Maestro je rekao: ''Takmičenje Key Awards ima svoje mesto u istroji, kao najdugotrajnije takmičenje u italijanskoj reklamnoj industriji. Veoma sam ponosan na ovu pobedu, pre svega što sam imao priliku da učestvujem na tako važnom projektu za Fiat, uključujući planetarne talente i što sam radio sa Olivijeom Fransoa na predstavljanju kultnog modela New 500''.

 

02.jpg

 

Nagrada je takođe dodeljena za poduhvat ''Porodica 120. modela 500, Shaggy i Sting'', u kategoriji ''Muzičke obrade - Licenciranje''. Video je napravljen prošle godine da prati izlazak na tržište porodice ''120.'' modela 500, game za pamćenje koja se sastoji od modela 500, 500X i 500L. Fokus integrisanog, multimedijalnog komunikacijskog projekta u kojem učestvuju Sting i Shaggy, i singl Just One Lifetime, numera sa njihovog albuma 44/876 koji je nagrađen Gremijem. Reklama se završava sa izjavom ''Fiat, pokreću ga snovi još od 1899.'', naglašava kako je, tokom 120 godina, brend Fiat ostao uz svoje kupce u ispunjavanju njihovih potreba, transformišući svako putovanje - koliko god trajalo - u san. U isto vreme, video podseća na stav sa kojim brend gleda u budućnost, crpeći inspiraciju iz sna o isporučivanju svima dostupne, pristupačne tehnologije. Napravljen od strane kreativne agencije Leo Burnett, sa medijskim planiranjem od strane agencije Starcom, reklamu je Džozef Kan snimio u Barseloni, koji je takođe režirao i spot za pesmu Just One Lifetime, za koju je Fiat medijski sponzor.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklama iz prošlosti: Saab 99 vs Opel Rekord

 

Stalno nailazimo na tekstove i video materijale koji nas podsećaju koliko su modeli Saab-a u stvari bili bezbedni, posebno u doba u kom su se proizvodili.

Na YouTube-u postoji zanimljiva reklama za model Saaba iz 1972. godine. U video klipu se pokazuje sudar ''švedskog tenka'' sa čvrstom preprekom pri brzini od 7 km/h. Upoređuju se deformacije karoserije na Saabu 99 i Opel Rekordu. Možete pretpostaviti da Saab nije imao gotovo nikakvu deformaciju, dok je Opel ipak preživeo malo gužvanje karoserije. Branik na Saabu 99, kako kažu u reklami, vlasnik je mogao samostalno da popravi uz trošak od tadašnja dva američka dolara. Sve to je bilo moguće zahvaljujući jedinom automobilu na tadašnjem tržištu koji je imao branike otporne na udarce pri malim brzinama:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW je pokušao da izbriše video klip M2 sa zvukom V10 motora, ali...

 

bmw m2 v.jpg

 

Oni koji prate BMW na društvenim mrežama, možda su primetili jedan interesantan video, nedavno postavljen na američke kanale, koji je imao ulogu novogodišnje čestitke. Reč je o novom M2 angažovanom u kontrolisanom proklizavanju, gde sledi kadar u kojem se na kilometar satu brojka sa 2020 prebacuje na 2021. Zaista simpatičan način da kažemo ''doviđenja 2020.''

 

Video je na prvom mestu upućen ljubiteljima BMW-a, ali tu je postojao jedan problem. Entuzijasti kao entuzijasti, upućeni su u detalje, a zvuk koji je pristizao iz M2 zapravo nije bio njegov. Reč je notama tipičnim za V10 mašinu, a svi znamo da Bavarci odavno nemaju tako nešto u ponudi. Doduše imaju, ali oni iz Ingolštata koji takav motor dele sa Lamborghinijem. Naravno, svi su primetili da nešto nije u redu sa zvukom M2. BMW je svoju nespretnost pokušao da reši brisanjem klipa s interneta, ali kao što znamo, brisanje grešaka sa interneta nije lak posao.

 

Automobilski novinar i znalac, Džejson Kamisa, bio je ''brz na obaraču'', tako da je sačuvao sporni klip. Tu su i drugi sinhronizovani zvukovi motora, što ukazuje na to da BMW nije pokušavao da obmane ljude notama iz izduvnog sistema. Ipak, krajnji rezultat je ispao u najmanju ruku trapav, što je Kamisu navelo da pomisli kako je tako nešto uopšte dobilo zeleno svetlo za emitovanje? Naravno, nije pogrešio. U BMW-ovu odbranu treba reći da ovo nije prvi put da neki proizvođač falsifikuje zvuk vozila. Međutim, s obzirom na kontroverzu oko ''hipertrofiranih nozdrva'', ''OK Boomer'' skandala, mnogi se pitaju da BMW nije izgubio dodir s publikom. Pitanje je sasvim na mestu, posebno ako je minhenski proizvođač pozajmio zvuk od Audija, što je opšti konsenzus da je baš to uradio.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je zabranjena reklama za Toyotu Yaris koja navodno promoviše opasnu vožnju

 

toyota reklama.jpg

 

Australijski regulatori za oglašavanje su zabranili reklamu za Toyotu Yaris tvrdeći da je ''vrlo opasna'' i da bi mogla da utiče na vozače ''da brže voze''.

Kratki video Toyote promoviše celu porodicu Yaris, a GR Yaris se pojavljuje na tek nekoliko sekundi. Prema regulatorima za oglase u reklami su prekršena dva pravila pri oglašavanju - nesigurna vožnja i prekoračenje brzine. Kako piše CarExpert, u Toyoti su rekli da ''njihovo mišljenje shvataju vrlo ozbiljno, ali i da veruju da se oglas ne kosi sa kodeksom FCAI (Federalna komora automobilske industrije), ili važećim zakonima i propisima koji uređuju saobraćaj u zajednici i vozne standarde.''

 

 

Mišljenje japanskog proizvođača automobila je tek delimično prihvatio Regulator za standarde oglašavanja iz kojeg su napomenuli da se zaista ne čini da Toyota GR Yaris u reklami vozi preko ograničenja brzine, ali da način u kojem automobil izlazi iz ambara predstavlja ''nesigurnu vožnju''. Toyota će sada morati da revidira oglas pre ponovnog prikazivanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bruce Springsteen u Jeep reklami ''The Middle''

 

 

 

 

Edited by neshaoct
zamenio link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep povlači reklamni spot sa Springsteen-om

 

brus and jeep.jpg

 

Tek što je Bruce Springsteen iznenadio javnost prvi put snimivši reklamu za automobil, sada njegov spot za Jeep odlazi ''na čekanje'' nakon otkrića da je u novembru ovaj muzičar bio uhapšen zbog vožnje u pijanom stanju. 71-godišnji pevač iz Nju Džersija je bio priveden 14. novembra i dobio je tri prijave: zbog vožnje u pijanom stanju, opasnog upravljanja motornim vozilom i konzumiranja alkohola na mestu gde je to zabranjeno. Springsteen će se prvi put pojaviti na sudu i to videovezom, a što se očekuje verovatno krajem meseca.

 

Pevač inače nije sklon snimanju reklama i tim više je iznenadio javnost kada se u nedelju prvi put pojavio spot automobilskog proizvođača Jeep za ponovljenom prenosu Super Bowl-a. U spotu pevač prelazi široka prostranstva američkog Srednjeg zapada i govori Amerikancima da ''na putu vidi nadu'', te ih poziva da prevaziđu međusobne podele. Nakon saopštenja da je Springsteen bio uhapšen zbog vožnje u pijanom stanju, Jeep je povukao reklamu: ''Bilo bi neprimereno komentisati aferu o kojoj smo tek saznali'', rekla je predstavnica grupe za kanal CNBC. ''Međutim, smatramo ispravnim da prekinemo sa emitovanjem reklame dok ne saznamo sve činjenice''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igrači Reala dobili nove Audije

 

real madrid.jpg

 

Real Madrid i Audi sarađuju od 2003. godine, a od tada Audijeve modele voze svi igrači i trener prvog tima. Audi redovno snabdeva slavne fudbalere najatraktivnijim modelima. A njihov izbor je dobro poznat i najčešće ide u smeru moćnih terenaca, dok oni skloniji sportistima biraju iz programa putničkih automobila. A tu je Audi A7 u RS izdanju prvi izbor.

Ipak, najpopularniji su ipak veliki SUV-ovi, Q7 i Q8, koje su izabrali čak dvanaestorica igrača. Najjeftiniji auto izabrao je Karim Benzema; njegov izbor je Q5 40 TDI. On je i prošle godine vozio relativno mali auto. Bio je to RS3. Zanimljivo, električni Audi e-tron je bio prvi izbor samo dvojice (Raphael Varane, Vinícius Junior). Najskuplji izabrani auto je RS Q8 koji je izabrao Valverde.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je jedan Mercedes dospeo na promo fotografiju najljućeg rivala?

 

212455-bmw mercedes 02.jpg

 

BMW je nedavno predstavio električni SUV iX, trenutno najjači adut bavarskog proizvođača u segmentu premium vozila na struju. Nakon online prezentacije, usledile su i promotivne fotografije kao priprema za dolazak ovog automobila na tržište. Jedan ovakav foto-sešn uvek je pažljivo osmišljen, a najreprezentativnije fotografije objavljuju se na pres stranicama kompanije. S obzirom da je u pitanju električno vozilo, za pozadinu je simbolično odabrana hidroelektrana - kao primer obnovljivog izvora energije, i to je sasvim u redu.

Međutim, onima koji su šampioni u igri ''pronađite 12 grešaka na fotografiji'', nije promakao jedan neobičan detalj. Naime, kada se fotografija uveliča, na braniku se kao refleksija pojavljuje silueta još jednog automobila, ali to nije BMW već - Mercedes. Previd ili ne, prosudite sami:

 

212454-bmw mercedes 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen u reklami napao Subaru

 

vw subaru.jpg

 

Mnogi proizvođači automobila, pogotovo u Americi, ne libe se da napadnu suparnike, a borbeni i kritički duh je pokazao i Volkswagen.

Nakon debakla sa prvoaprilskom šalom i ''Voltswagenom'', Volkswagen je krenuo u kampanju za električni SUV ID.4. U jednoj reklami se spominju njegove vrline, a u jednom trenutku u kadru se pojavi i Subaru Outback, koji je obložen blatom i na njemu je nalepnica ''I Love Nature''. Uz buku motora i naraciju jasan je cilj upozoriti da benzinski motori i osećaji za dobrobit prirode ne idu zajedno.

Volkswagenova kritika konkurenta bi verovatno bila na mestu da i nemačka marka ne prodaje tri SUV-a sa benzinskim motorima na američkom tržištu (Tiguan, Atlas i Atlas Cross Sport). U prva tri meseca Subaru je u Americi prodao 2.5 puta više SUV-ova nego Volkswagen.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejvid Bekam je novi brend ambasador Maseratija

 

213136-bekam.jpg

 

Zahvaljujući nedavnom debiju superautomobila MC20, Maserati ponovo privlači pažnju, a u tome će definitivno pomoći i novi brend ambasador. Pored superautomobila MC20, Maserati se priprema i za predstavljanje svog novog crossovera pod nazivom Grecale, koji će se prodavati uz model Levante. Kompanija mora da prodaje više automobila kako bi preživela, a u tome će pokušati da joj pomogne novi brend ambasador.

 

Radi se o bivšoj fudbalskoj zvezdi, igraču Manchester Uniteda, Real Madrida, Milana, Los Angeles Galaxyja i PSG-a, Davidu Beckhamu (Dejvid Bekam). Beckham je poznat kao ljubitelj automobila, a u svom vlasništvu je imao nekoliko fantastičnih automobila među kojima su Aston Martin V8 Volante, McLaren 720S, Porsche 911 Turbo Cabriolet i drugi. Iz Maseratija poručuju da će Beckham ''odvesti brend napred u prvi plan luksuznih automobila u 21. veku'' dok se kompanija priprema za ulazak u novu električnu eru.

 

''Brend ide prema napred. Maserati je po svojoj prirodi inovativan, pokreće ga strast i ima unikatan dizajn. Partnerstvo s Davidom je utelovljenje tih vrednosti'', rekao je šef marketinga u Maseratiju Paolo Tubito. ''Ovo je uzbudljivo vreme za mene u kome počinjem partnerstvo s Maseratijem, legendarnim italijanskim brendom koji deli moju strast i poštovanje prema inovacijama i dizajnu. Radujem se zajedničkom radu u ovom važnom periodu za njihovu istoriju i nastavku njihovog rada na globalnom nivou'', izjavio je Beckham.

 

Maserati nije otkrio detalje o partnerstvu, ali će se Beckham definitivno pojavljivati u promotivnim klipovima i prilikom lansiranja novih modela. Prvi video koji je već objavljen predstavlja početak partnerstva, a prikazuje popularnog 'Becksa' kako na trenutak zapostavlja svoj gusti raspored kako bi se zabavio u Maseratiju Levante Trofeo u Miamiju. Snažni 3.8 twin-turbo V8 motor koji razvija 590 KS i 730 Nm obrtnog momenta mu je omogućio da ''zapali gume'', što ga je oraspoložilo i izazvalo osmeh na njegovom licu. Beckham je zaista sve sam obavio tokom snimanja promotivnog videa uz nadzor profesionalnih vozača.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen pod istragom

 

Voltswagen.jpg

 

Volkswagenova prvoaprilska šala da će u Americi ova kompanija promeniti ime u Voltswagen nije se svima svidela. Ideja o preimenovanju kompanije je navodno bila šala, a sudeći po reakcijama, nije bila ni previše uspešna. U svakom slučaju uzdrmala je tržište, a to znači da je mogla da na nedopustiv način utiče na poslovanje.

 

Naime, Volkswagen se zbog svoje šale as promenom imena u Voltswagen našao pod istragom Američke komisije za berzu, a sa sumnjom da je šala mogla da utiče na cenu deonica, piše nemački Spiegel. Detalji su nepoznati, ali je kompanija potvrdila da je američka agencija zaista zatražila određene informacije od Volkswagena u Americi (Volkswagen Group of America), kao i da se obavezala na punu saradnju. Podsetimo, ceo debakl je krenuo par dana pre 1. aprila kad je kompanija ''slučajno'' objavila saopštenje da će promeniti ime u Voltswagen kako bi se uskladila sa erom električinih automobila. Dan kasnije, Volkswagen je osvežio logo i profile na društvenim mrežama, a zatim objavio saopštenje na temu promene imena uključujući izjavu Scott Keogha, predsednika VWoA. 31. marta stiže vest da je sve bilo šala. Međutim, šteta je već bila učinjena, a promena imena je izazvala rast cena deonica za 12.5%. Sada se utvrđuje šta je na kraju bila istina i kako je sve uticalo na tržišna kretanja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amsterdam zabranjuje reklamiranje benzinaca i dizelaša na stanicama metroa

 

213975-metro.jpg

 

Na zidovima stanica metroa u Amsterdamu više nije dozvoljeno oglašavanje automobila - benzinaca i dizelaša.

 

Amsterdam je prvi grad na svetu koji je preduzeo ovaj korak. Vlasti žele da Amsterdam bude grad u kome se energija koristi štedljivo. Zabrana se odnosi samo na određene proizvode jer prema Amsterdamskoj zelenoj levoj stranci nije moguće zabraniti čitav brend. Zato sama odluka sledi građansku inicijativu Zabrana fosilnog oglašavanja. Sada se nacionalna zabranu reklamiranja proizvoda koji koriste fosilna goriva ili su od njih napravljeni (ta lista će biti prilično dugačka). Zemlje poput Belgije, Kanade, Švedske i Sjedinjenih Država već neko vreme pozivaju na zabranu oglašavanja automobila. Neke zemlje žele da se automobili sa motorima SUS izjednače sa duvanom i da za njih važe ista upozorenja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Đoković u kampanji za novi Peugeot 508 Sport Engineered

 

novak peugeot reklama.jpg

 

Svetski broj jedan na ATP rang listi, pobednik French Open-a 2016. godine i Peugeot ambasador, glavni je protagonista nove reklamne kampanje za 508 PSE koja je započela 30. maja, na dan otvaranja French Open-a. Sa pogonom na sva četiri točka, hibridnom kombinacijom benzina i punjive baterije ukupne snage od 360 konjskih snaga, Peugeot 508 PSE kombinuje visoke performanse i niske emisije, karakteristike koje privlače Novaka Đokovića, koji je veoma oprezan u zaštiti okoline.

 

''Ponosan sam što sam na svom dresu prikazao marku Peugeot i počastvovan što sam imao čast da budem jedan od prvih koji su vozili 508 PSE. Kao sportista i kao odgovoran građanin koji veoma pažljivo brine o životnoj sredini, podržavam Peugeot-ovu strategiju elektrifikacije sa zadovoljstvom i ubeđenjem. Takođe posebno cenim činjenicu da Peugeot pruža mobilnost igračima na Roland Garros-u sa potpuno elektrifikovanom flotom vozila'', rekao je Novak. - Novak Đoković.

 

Reklama je snimljena u Beogradu 26. aprila, a pokrenuta je 30. maja na otvaranju turnira Roland Garros:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Napravljen za planetu. Napravljen za njene ljude'' - nova reklama za Novi (500)RED

 

New 500 RED TV Commercial 02.jpg

 

22. septembar označava početak partnerstva između brenda Fiat i organizacije (RED), koju su pre 15 godina osnovali Bono i Bobi Šrajver kako bi se borili protiv pandemija. Ova saradnja podrazumeva porodicu vozila 500 u celosti (Novi 500, 500, 500X i 500L) i otpočeta je lansiranjem Novog (500)RED modela - u potpunosti i isključivo električnog, prvog (RED) vozila na svetu, ambasadora poruke da moramo da ''zaštitimo planetu i njene ljude''.


Kako bi promovisali ovu novu specijalnu seriju, nova reklama je krenula sa prikazivanjem, ističući univerzalnu misiju ovog gradskog automobila, ikone brenda Fiat.

Prema rečima Olivijea Fransoe, generalnog direktora brenda Fiat i direktora marketinga kompanije Stellantis: ''Cilj Novog (500)RED je da prenese poruku organizacije (RED) - da mi možemo da igramo ulogu u borbi protiv pandemija - na ulice, ali i još bitnije u živote ljudi. Zato smo, zajedno sa organizacijom (RED), producirali i napravili reklamu zasnovanu na konceptu pažnje prema okolini i ljudima, principu koji predstavlja deo DNK brenda Fiat. Novi (500)RED je električno vozilo, dakle odlično za okolinu, ali to nije sve: Novi (500)RED doprinosi i borbi protiv globalnih pandemija podrškom (RED) projekta, na taj način štiteći i ljude, to jest svakog od nas!''


Fransoa je nastavio ovim rečima: ''univerzalnost poruke naglašava poigravanje paradoksom između dimenzija samog vozila i toga koliko ljudi ono može da poveze. Odgovor je u slikama koje pokazuju sve veći i veći broj ljudi - svih rasa i iz celog sveta, kako prilaze automobilu kao da će baš svaki od njih moći i da sedne u auto. Metaforički, to je velika porodica koju čini ceo svet koju ovaj auto treba da smesti i poveze nas sve u bolju budućnost, služeći kao ambasador za osvešćenost i društvenu posvećenost.''

 

New 500 RED TV Commercial.jpg

 

Muzika, remiks Rajana Tedera popularne napolitanske pesme ''o' surdato nammurato'',  je u savršenoj harmoniji sa slikama, to je himna mira i ljubavi poznata širom sveta. Prvo puštena u pozadini, pesma menja takt sredinom reklame kada se otkriva Novi (500)RED u svom punom sjaju i na delu, vožen od strane raznih ljudi koji su njega odabrali kao put do bolje budućnosti. Rezultat je snažna referenca na italijansku prirodu proizvoda i na pozitivnost poruke, naglašena tvrdnjom - ''Napravljen za planetu. Napravljen za njene ljude'' - i potvrđeno odabirom crvene boje organizacije (RED) za karoseriju i unutrašnjost. Jarka boja, koja je prvi put dostupna na Novom 500 modelu, poprima etičko značenje, u skladu sa misijom koju dele Fiat i (RED).


Reklama se završava provokacijom, porukom, pozivom: da budete spremni da sednete na mesto vozača promene. Iz uverenja da svi možemo odigrati svoju ulogu u borbi protiv pandemija i da zato svako od nas može biti predvodnik promene, javlja se opcija - neobična u automobilskoj industriji - da samo vozačko sedište bude crveno, a ostala tri sedišta da budu u crnoj boji. Reklamu je osmislila agencija Leo Burnett, producirala produkcijska kuća Buddy Film, a režirao Federiko Bruđija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo u SAD pokrenuo svoju prvu globalnu reklamnu kampanju ''Bliski susret sa životom''

 

Alfa USA reklama.jpg

  • Alfa Romeo odabrao je SAD da pokrene ''Bliski susret sa životom'' (Near-Life Experience), svoju prvu globalnu marketinšku kampanju.
  • Reklama je dostupna na internetu, i biće prikazana na TV kanalima u SAD tokom F1 Velike nagrade Ostina u nedelju, 24. oktobra.
  • Kampanja funkcioniše kao prvo poglavlje u okviru nove komunikacione strategije, kako bi se brend poveo u budućnost sa novim glasom i pristupom u potpunosti usklađenim sa njegovim vrednostima.
  • Kampanju je osmislila nezavisna agencija TRG iz Dalasa, a reditelj je Salomon Ligthelm, specijalista za spotove koji je radio sa najvećim automobilskim premium brendovima. Direktor fotografije je Danijel Buke, koji je nominovan za Oskara za film ''Zvuk metala''

Kampanja je interpretacija sredstava komunikacije brenda Alfa Romeo; ona crpi inspiraciju iz novih vrednosti i novog koncepta pripadnosti brendu, koji prevazilazi tehničke specifikacije automobila. Vožnja Alfa Romeo automobila je jedinstveno iskustvo za čula, koje ispunjava vozača dubokim emocijama. Komunikacija se više ne fokusira samo na performanse: sport ostaje u genetskom kodu brenda, ali ono što je važno su emocije inspirisane vožnjom Alfa Romeo automobila. Snažna osećanja, jedinstvena po svom intenzitetu, tipična za ljude koji vole i hrabro pristupaju životu i svim dugotrajnim vrednostima brenda Alfa Romeo.

 

Olivije Fransoa, globalni direktor marketinga kompanije Stellantis:

''Pokretanje naše kampanje 'Bliski susret sa životom' za brend Alfa Romeo tokom trke F1 u SAD ovog vikenda nije slučajno. Time pravimo omaž bogatom trkačkom nasleđu brenda koje doseže do 1910. i početaka Formule 1 1950. godine, kada je Alfa Romeo ne samo učestvovao, već smo bili i šampion u prvoj godini, osvojivši prvo mesto sa Đuzepeom Farinom i modelom Alfetta 158. 'Bliski susret sa životom' slavi dragoceni automobilski pedigre koji nastavlja da se razvija i ispunjava svoje izuzetno obećanje vozačima Alfa Romeo automobila na putu svakog dana.''

 

Jean Philippe Imparato, Direktor brenda Alfa Romeo:

''Za Alfa Romeo, kampanja 'Bliski susret sa životom' je veoma veliki korak napred ka njegovoj budućnosti kao svetskog premium brenda. Dok ostaje veran genetskom kodu brenda - koji otelotvoruje plemeniti italijanski sportski duh još od 1910. - ova reklama svedoči o njegovom hrabrom stavu i jedinstvenoj sposobnosti da pruži kupcima moćno iskustvo. Ovo je prvi put da koristimo jedan jezik širom sveta, u direktnoj poruci svima koji dele vrednosti brenda Alfa Romeo.''

 

Globalna kampanja, koja pokazuje inkluzivnu moć brenda koji može da inspiriše univerzalne emocije, koje se dele širom sveta. Vožnja automobila Alfa Romeo zato postaje svakodnevno sveobuhvatno iskustvo, u gradu ili van njega, radi uživanja ili radi prostog svakodnevnog kretanja. Ovu zanimljivu kampanju razvio je TRG (The Richards Group), nezavisna agencija iz Dalasa, a reditelj je Salomon Lighthelm, poznati reditelj koji već godinama radi sa nekim od najvećih zvezda međunarodne muzičke scene i sa nekim od najvećih premium brendova u automobilskom svetu i izvan njega. Direktor fotografije je Danijel Buke, koji je prethodno radio na ''Zvuku metala'', filmu nominovanom za Oskara 2021. Za muziku je odabran aranžman Vltave iz Smetanine ''Moje zemlje'', u izvođenju Flavija Ibe.

 

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo zašto je električni BMW iX3 najgori automobil za bekstvo

 

bmw ix3 reklama.jpg

 

Početkom ovog milenijuma BMW je objavio seriju kratkih filmova ''The Hire'', u kojoj Klajv Oven glumi vrhunskog vozača ''za najam''. Možda se sećate onog u kojem je BMW-om M5 (E39) pružio Madoni nezaboravno iskustvo. Međutim, najnovija reklama BMW Servicea prikazuje suprotnu priču, u kojoj je električni iX3 užasan automobil za bekstvo.

 

Video počinje sa trojicom pljačkaša banke koje, dok napuštaju zgradu sa vrećama novca, napušta njihov vozač u Seriji 3 (E36). Umesto toga, jedini izbor grupe je ući u obližnji iX3. Međutim, čini se da vozač iX3-a ne želi da bude deo ovog zločina, ostajući nepomičan čak i nakon što mu razbojnici bacaju novac u krilo. Sve završava raspršivanjem boje u jednoj vreći novca, nakon čega dolaze policajci. Poruka BMW Service odeljenja je jasna: ''bez obzira koliko je bizarno, smešno, opasno ili emocionalno, mi smo tu da pomognemo''.

 

BMW iX3 je nedavno dobio osveženja. Estetske promene uključuju povećanje otvora na rešetki i malo smanjenje prednjih svetala. Unutra je ugrađena 12.3-inčna digitalna instrument tabla i infotainment iste veličine. Pogonski sklop ostaje isti - električni motor na zadnjoj osovini sposoban za 285KS i 400 Nm, pri čemu je EV SUV-u do 100 km/h potrebno 6.8 sekundi, na putu do elektronski ograničene maksimalne brzine od 180 km/h. Pogonski sklop koristi 80 kWh bateriju koja nudi domet od 460 kilometara prema WLTP-u. Pri punjenju od 150 kW, 100 kilometara dometa se dobija za 10 minuta.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...