Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Volkswagen se izvinio zbog reklame

 

203299-vw reklama.jpg

 

Volkswagen se izvinio zbog rasističke reklame za novi Golf, u kojoj tamnoputi muškarac gleda novi žuti automobil, a potom ga bela ruka podiže i sklanja. Pažljiviji gledaoci nisu propustili da uoče i da se prodavnica na reklami zove ''Mali kolonijalista''. Nakon što je reklama od deset sekundi osvanula na društvenim mrežama, ljudi su besnim komentarima zasuli kompaniju. 

Volkswagen je saopštio da razume ljutnju koju je reklama izazvala i da će neko biti kažnjen. ''Bez sumnje, video je neprikladan i neukusan. Istražićemo kako se dogodilo nešto ovakvo i biće posledica'', poručili su. U korist im ne ide to što mnogi podsećaju da su VW osnovali nacisti kako bi proizvodio ''narodne automobile''. Iz kompanije ističu da baš zbog svoje istorije uvek nastoje da se bore protiv svih oblika rasizma, ksenofobije i diskriminacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova reklama za staru Toyotu Supru stoji već 27 godina

 

toyota supra stara reklama.jpg

 

I dok se Toyota bavi promocijom nove Supre, postoji jedno mesto gde već 27 godina stoji reklama za staru Supru. Nalazi se na autoputu 101 koja prolazi kroz San Francisko, a povremeno se pojavljuje na horizontu. Doduše, reklama nije u najboljem stanju, ali s obzirom da datira sa početka 1990-ih, itekako se primećuje. Štaviše, postoje fanovi tog automobila i perioda koji itekako prate šta se dešava sa njom.

 

Magazin The Drive je sada uspeo da sazna pozadinu priče. Kako pišu, totem sa reklamom je u vlasništvu kompanije Clear Channel Outdoor, a njen regionalni predsednik Bob Schmidt otkriva pravi razlog zašto ova reklama odoleva vremenu. Posredi nije ljubav prema Toyoti, a još manje prema devedesetima. Stvar je kudikamo jednostavnija, a radi se o novcu. Naime, reklama za Supru je poslednja reklama koja je aplicirana tehnikom farbanja, a sve nakon nje se baziraju na vinilnoj tehnologiji. Direktor je odlučio da tu reklamu zadrži kao podlogu za lepljenje novih reklama i tako izbegne trošak farbanja u crnu boju. Schmitt je otkrio da je za zamenu reklame radnicima potrebno oko dva sata, pa je lako zaključiti da je Supra vidljiva tek nekoliko sati godišnje. A to i otkriva zašto je još uvek u relativno dobrom stanju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

elvis fiat.jpg

 

Za potrebe snimanja reklame za pikap Fiat Strada, u Brazilu su ''oživeli'' Kralja rokenrola. Da je poživeo, Elvis bi danas imao 85 godina. Iako je preminuo još 1977. sa samo 42 godine, Kralj rokenrola je i dalje izuzetno popularan, o čemu svedoči i ova neobična, ali veoma zabavna reklama koju je napravio brazilski Fiat. Producenti su za potrebe reklame ''oživeli'' Elvisov lik, i uz zvučnu kulisu njegove besmrtne ''Blue Suede Shoes'', snimili veseli dvominutni spot:

 

 

Fiat Strada pikap, koji je dostupan u Južnoj Americi, nagoveštava da će biti prodajni hit u Brazilu s obzirom da je za prvih 10 dana proizvođač primio već 6.000 narudžbina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tommy i Fred su Mercedesove crash test lutke i sigurno će vas nasmejati

 

tommy i fred.jpg

 

Kvalitet velikih marki je i da znaju da naprave duhovitu i inovativnu reklamu koja sadržajem neretko nadmašuje promociju konačnog proizvoda. Mercedes je i na tom polju itekako jak. Osim što su poznati po tome da prave (verovatno) najbolji auto na svetu S klasu, postoje trenuci kada Nemci iza ove itekako ozbiljne marke znaju da se opuste. Ponekad to ni ne moraju da budu ljudi, već su dovoljne i lutke.

I upravo to je napravio Mercedes. Oživeo je lutke koje se koriste u crash testovima, dao im ličnost i imena. Zovu se Thomas i Fred a oni su glavni protagonisti serijala ''Crash Tales''. Do sada su snimljene tri epizode. U prvoj testiraju kočnice, u drugoj Fred prolazi sredovečnu krizu, dok u trećoj glavnu ulogu preuzimaju Fredovi brkovi. Kakve veze imaju ''Hey Mercedes'' poziv i infotainment, električni EQC i privlačnost brkova, pogledajte u najnovijem nastavku. Nećete se razočarati...

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi povukao ''provokativnu'' reklamu sa devojčicom i bananom

 

audi rs4 reklama.jpg

 

Audi se izvinio zbog reklame na kojoj su snimili malu devojčicu kako jede bananu ispred automobila visokih performansi, što je odmah izazvalo lavinu kritika.

''Čujemo vaš glas, ali da raščistimo: Mi brinemo za decu'', napisali su u tvitu izvinjenje i još dodali: ''Iskreno se izvinjavamo zbog ove fotografije i pobrinućemo se da neće biti korišćena u budućnosti.''

 

Kritičari navode da je detetova poza bila ''provokativna'' i opasna po život. Neki su istakli da vozač nikako ne bi mogao da vidi dete čija glava ne izviruje previše iznad haube i koje je naslonjeno na prednji branik automobila. Drugi su kritikovali seksualnu sugestiju te fotografije gde su banane i automobili često simboli muške požude. Audijev slogan na engleskom jeziku iznad te fotografije glasi: ''Nek' vam srce kuca brže - u svakom pogledu.'' Nemačka kompanija kaže da je pokrenula istragu kako bi utvrdila kako je došlo do objavljivanja ove fotografije. Sporna reklama sa devojčicom je snimana za promociju Audijevog modela RS4, a na njihovom sajtu se taj model reklamira kao porodični auto, što je verovatno i pokrenulo lavinu negativnih kritika po internetu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely iza sebe ostavio BMW M4, AMG C63 i Panameru?

 

gelley reklama.jpg

 

Zvuči nestvarno, ali kineski Geely sugeriše da je njegov novitet neuhvatljiv.

Geely je poznat po svojim smelim potezima koji uključuju uvođenje konceptnih vozila u serijsku proizvodnju. Među njima je i Preface, koncept predstavljen prošle godine, čija serijska proizvodnja bi trebalo da krene u narednih nekoliko meseci, ali svakako pre kraja tekuće godine. Preface je sportski nastrojena limuzina s premium predznakom i razvijena u saradnji s Volvoom. Koristi CMA platformu koju koriste Volvo XC40 i Polestar 2. Dovoljno da na putu bude veoma uverljiv. Tako bar sugeriše video koji je Geely pustio u javnost, a koji bi trebalo da osigura da Preface ostane aktuelna tema.

 

Video donosi tri nemačka premium modela u lagodnoj vožnji planinskim putem. BMW M4, Mercedes AMG C63 Coupe i Porsche Panameru napada kineski novitet i, pogađate, pobeđuje u ovom nametnutom ratu. Da li će uspeti i u stvarnom svetu, saznaćemo uskoro.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklama za BMW koja je doživela fijasko

 

bmw reklama.jpg

 

Na internetu se pojavio snimak reklame koju je navodno napravio uvoznik BMW-a za Češku.

 

Video prikazuje uplašenog mladog polaznika auto-škole koji se muči sa parkiranjem, dok njegov instruktor ne može da sakrije nezadovoljstvo. Mladić čak ne zna ni da ''iz prve'' zatvori vrata na automobilu za obuku i posramljen je zbog svoje nespretnosti. Međutim, čim je izašao iz stare Toyote auto škole, mladić na praznom parkingu uoči novi BMW serije 4 sa pogonom na sva četiri točka. BMW ga pozove da se provoza, mladić prihvati poziv i transformiše se u brutalnog majstora brzine i drifta. Na iznenađenje instruktora. Pritom ''krofne'' ne pravi na predviđenoj stazi nego na parkingu, doduše praznom. Ideja reklame je jasna: BMW omogućava svima da uživaju u vožnji, dakle sve zavisi o automobilu.

 

Ali, ta ideja se nije dopala gledaocima, pogotovo zato što je uvreženo mišljenje da su vozači BMW-a najbezobzirniji na putu. Često se optužuje za nepoštovanje drugih učesnika u saobraćaju, pri čemu neki idu tako daleko da bahate vozače smatraju fenomenom marke BMW. Prema reklami nisu bili blagonakloni čak i neki vozači BMW-a koji su mišljenja da će ovakav oglas samo produbiti predrasude i satanizaciju onih koji istinski vole i uživaju u BMW-u. Pogledajte i recite da li su u pravu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kia je Stingerom pokazala kako se rade emotivni automobili vrhunskih performansi. Sada ima novi model.

Na tržište je stigla nova Optima. Sada se zove K5. Dobila je i odgovarajući promotivni spot u kome možemo videti fantastičan skok i okret oko vertikalne ose. Izuzetno atraktivni skok je deo promotivnog spota za nedavno održanoj 72. dodeli nagrade Emmy, a na kojoj je Kia učestovala kao sponzor:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Umri muški'': Bruce Willis kao John McClane u urnebesnoj reklami za akumulatore

 

Bruce Willis je ponovio svoju omiljenu ulogu Johna McClanea iz serijala ''Umri muški'' (Die Hard) u reklami za automobilske baterije istog imena - DieHard.

Dvominutni video prepun akcije predstavlja omaž popularnoj franšizi, pri čemu se John McClane suočava sa starim neprijateljima i sastaje sa starim prijateljima kako bi na automobil instalirao novu DieHard automobilsku bateriju. McClane prelazi sve prepreke kako bi ponovo upalio svoj automobil. Kupio je novu bateriju, uleteo kroz izlog, provukao se kroz ventilacioni otvor, sve kako bi simulirao poznate scene iz filma, zatim promenio bateriju, pa detonirao bager. U novoj reklami kameo uloge imaju Devoro White, koji je u originalnom filmu glumio vozača limuzine Argylla, kao i Clarence Guilliard, teroristički haker Theo u prvom delu ''Umri muški'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljuti rivali BMW i Mercedes se pomirili i iznenadili Nemce

 

209641-mercedes eqc 02.jpg

 

Autoindustrija je puna rivalstva, ali u božićno vreme su čuda ipak moguća. Jedno takvo čudo se dogodilo ovih dana u Nemačkoj. Dva ljuta rivala, BMW i Mercedes, odlučili su se na gest kakav se gotovo nikad ne viđa u automobilskom svetu. Svesni krize i teških situacija koje je ova godina donela, odlučili su da godinu ipak završe na jedan lepši, vedriji način. Zaista, ne radi se o nikakvoj fotomontaži. BMW-ov model iX3 je stigao u Mercedesov salon, gde je izložen u sklopu božićnog uređenja i njihovog ogromnog adventskog kalendara. Ista stvar se dogodila i u BMW-ovom Weltu gde gami bavarskih bolida društvo pravi jedan Mercedes EQC, i to sa okićenim borom sa trokrakom zvezdom na vrhu.

 

209640-bmw ix3 01.jpg

 

To je deo kampanje ''We hold together'' kojom se između ostalog podstiče i kupovina domaćih proizvoda. ''U trenutnoj situaciji kohezija je važnija nego ikad pre. Zato smo presrećni što je BMW iX3 dobio mesto u adventskom kalendaru Mercedesovog salona u Minhenu, a mi želimo toplu dobrodošlicu Mercedesu EQC 400 kao gostu BMW Welta'', rekao je Helmut Käs, prvi čovek BMW Welta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...