Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

120 godina prvog automobilskog oglasa: 1898. objavio ga je američki ''Winton Motor Carriage''

 

winton.jpg

 

Automobil su smislili i njegove tehničke osnove postavili Nemci. Francuzi su ga razvili, pretvorili u popularno prevozno sredstvo i smislili auto trke. A onda su došli Amerikanci i počeli da ga prodaju i oglašavaju.

Tehnički gledano, Alexandar Winton je bio Škot, ali nakon što se preselio u SAD 1897. osnovao je fabriku automobila ''Winton Motor Carriage'', u proleće sledeće godine je prodao prvi automobil nekom kupcu, a 30. jula 1898. u časopisu ''Scientific American'' je objavio reklamu u kojoj je ponudio svoj automobil kupcima po ceni od tačno hiljadu dolara. Ništa čudno, reći ćete, pa svi proizvođači oglašavaju svoje automobile. Tačno, ali neko je morao da bude prvi, a taj Wintonov oglas je najranije zabeleženo oglašavanje nekog automobila. Začetak jedne čitave marketinške grane, rekli bismo.

Prvi automobil je bila je motorizovana kočija sa 1-cilindrašem snage 10KS, koja je postizala 54 km/h. Kako bi razuverio one koji su sumnjali u pouzdanost Wintonovog ''čuda na točkovima'' napravio je test izdržljivosti na deonici od 1.300 km, od Klivlenda do Njujorka. Oglašavanje je pomoglo da proda 22 primerka. Kasnije je Winton nastavio da sve do 1924. proizvodi automobile, ali cinici bi rekli da je najviše zadužio svet time što je razbesneo nezadovoljnog kupca Jamesa Warda Packarda i izazvao ga da napravi bolji automobil od njega. Kasnije je to, doduše na polju trka, napravio i Henryju Fordu. Ipak, nezavisno od toga da li su drugi bili uspešniji i bolji, Winton je jedan od istinskih automobilskih pionira, a u oglašavanju i prvi uopšte.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklama za Volkswagen Polo koja je zabranjena u Velikoj Britaniji

 

Dve verzije iste reklame za Volksvagen Polo sa naprednim bezbednosnim sistemima su zabranjene za emitovanje na televizijama u Velikoj Britaniji, nakon što je tamošnjoj Upravi za oglašavanje standarda (ASA) podneto šest žalbi. U žalbama se tvrdi da zabranjena reklama podstiče nesmotrenu vožnju naglašavajući sposobnost automobila da koči na vreme kako bi izbegao nesreću.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault postaje deo engleske fudbalske Premier League

 

182800-renault rs.jpg

 

Saradnja će se u stvari odnositi na prenos i sadržaj vezan uz Sky Sports televiziju. Renault je objavio da će postati sponzor Premier League u predstojećoj 2018/19. sezoni. Osim prenosa utakmica na Sky Sportsu, saopštenja francuskog proizvođača će se videti u subotnjim emisijama i pregledima odigranih kola. Renaultov moto ''Passion for Life'' se još jednom pokazao opravdanim. Još jedna zanimljivost ide uz celu priču. Budući da će gost-komentator na Sky-u biti Thierry Henry i on će upotpuniti francusku priču u Engleskoj, kao novi-stari ambasador Renaulta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen plaća reklamnu kampanju Chevroletu

 

VW-kampanja.jpg

 

Nakon presuda do sada izrečenih u Americi, Volkswagen se našao u, blago rečeno čudnoj situaciji - mora da finansira reklamne kampanje sa drugim markama. Tačnije, VW finansira reklamnu kampanju koja promoviše i podiže savest o električnm vozilima, a u video spotu pojavljuju se vozila konkurentskih marki. Ovaj spot je prvi u nizu i čini deo nacionalne kampanje u Americi, iza koje stoji kompanija ''Electrify America'', ćerka fima ''VW Group of America''. Ova firma otvorena je 2016. i u obavezi je da u narednih 10 godina finansira čitave dve milijarde dolara i promociju vozila sa nultom emisijom izduvnih gasova, odnosno električna vozila.

U osnovi, kampanja nije vezana niti za jednu konkretnu marku, a osim što je u spotu Chevrolet Bolt prepoznatljiv i samo na trenutak se vidi logo Chevroleta, uklonjena su sva obeležja proizvođača, a pojavljuje se nekoliko modela VW e-Golf, Honda Clarity, Nissan Leaf i BMW i3. Kao kreativni tim agencije ''Deutsch'' objašnjava, asocijacija muzike iz poznatih animiranih i igranih filmova Flintstone (Porodica Kremenko) je potpuno jasna. Vozači koji koriste vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem pripadaju kamenom dobu, a električnih vozila budućnosti…

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrhunsko Twitter ''peckanje'' starih rivala

 

audi vs bmw.jpg

 

Ratovanje putem medija i društvenih mreža između BMW-a i Audija je poprilično česta pojava, ali što se tiče najsvežijeg dvoboja može se slobodno reći da je BMW odneo pobedu. Na fotografiji koju je na svom Twitter nalogu objavio ''BMW USA'', jasno se ocrtava logotip marke Audi, oslikan u vatrometu varnica iza performantnog modela BMW M4 u Yas Marina Blue nijansi. Potom je Twitter ekipa Audija odgovorila: ''Kada ga vidite….''

Odgovor iz BMW-a je izazvao salve oduševljenja i smeha u internet zajednici automobilskih entuzijasta:

 

FB_IMG_1535116948178.jpg

 

''Mi ga vidimo, onako, kao i obično… U retrovizoru!''.

 

preuzeto sa - autorepublika.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklama za obnovljeni Fiat 500X, inspirisana filmom ''Povratak u budućnost''

 

fiat 500x lloyd.jpg

 

Povodom lansiranja novog modela Fiat 500X (više o njemu pročitajte OVDE), Fiat je pripremio kratak video materijal koji traje 2.30', inspirian kultnim filmom ''Povratak u budućnost'', što predstavlja vezu između brenda i filmske industrije.  Ova veza kulminirala je prošle godine video materijalom ''Vidimo se budućnosti'' koji je napravljen kako bi se obeležio 60-ti rodjendan Fiat-a 500, a gde je glavna uloga bila poverena oskarovcu Adrijanu Brodiju (Adrien Brody). Novi video materijal baziran je konceptu uzbudljivog putovanja kroz vreme, gde mladi par iz šezdesetih godina prošlog veka ulazi u Fiat 600 i biva katapultiran u sadašnjost za volanom novog Fiat-a 500X.  Ovaj kraći film se završava sa scenom gde se kao poseban gost pojavljuje američki glumac Kristofer Lojd (Christopher Lloyd) u ulozi policajca i koji jednim treptajem oka završava ovo putovanje kroz vreme.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aurus objavio reklamni spot za novi raskošni sedan Aurus Senat

 

aurus senat.jpg

 

Novi ruski proizvođač automobila počeo je reklamnu kampanju za svoj serijski sedan Aurus Senat. Kako je objavio portal ''32cars.ru'', novi ruski sedan klase ''deluks'' Aurus Senat jedinstven je po svojoj konstrukciji i u sebi povezuje odlične karakteristike, udobnost, bezbednost i visok nivo zaštićenosti putnika i pešaka. Eksterijer modela možemo uporediti sa automobilima Rols-Rojs i Bentli. Novi model je zvanično predstavljen na Moskovskom međunarodnom sajmu automobila koji je održan krajem avgusta 2018. godine. Aurus Senat je jedan od automobila linije Aurus, koju su projektovali stručnjaci državnog preduzeća ''NAMI''. Ova vozila su pre svega namenjena za najviše državnike. Kolekciju čine i limuzina Senat Limousine, miniven Arsenal i terensko vozilo Komendant. Osim toga, u najskorije vreme će biti predstavljen i motocikl.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW za promociju novog X5 u Sahari napravio 1:1 kopiju legendarne Monce

 

BMW-X5-Sahara 1.jpg BMW-X5-Sahara 11.jpg

 

Za sve je zaslužan BMW Italy i njihov tim od 50 ljudi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poželeo je model sportskog automobila, a onda se dogodilo ''čudo''

 

lamborghini love.jpg

 

Ako je neki proizvođač znao da napravi auto čiji posteri će godinama ukrašavati zidove dečjih soba, onda je to definitivno Lamborghini. U svojih 55 godina postojanja stvorio je nekoliko modela koje verovatno i danas viđamo na zidovima dečjih soba i garaža, ali i uokvirene u nekim kancelarijama. Među njima je možda ipak najpopularniji bio i ostao Countach, model s kojim je Lambo uveo agresivan dizajn u svet automobila. Posle su usledili i Diablo, Murcielago, a na kraju Aventador i Huracan. Doduše, tu je i Urus, ali nekako sumnjamo da ga mnogi žele kao motiv za ukrašavanje sobe. A kako se lako može ispuniti dečji san, pokazaće vam video u nastavku. Iako se radi o režiranoj reklami, reakcije mališana baš i ne deluju odglumljeno. Uostalom malo ko se ne bi obradovao kratkoj vožnji u Aventadoru SVJ od 770KS.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Nemci mogu da budu duhoviti: Volkswagen ima odličnu reklamu za novi Golf

 

I u Volkswagenu znaju da naprave originalnu reklamu koja će vas dobro nasmejati i izazvati simpatije. U najnovijoj reklami za još jednom unapređenu ponudu Golfa iz Volkswagena žele da nam kažu da su u ponudu opreme uvrstili jedan dosta značajan bezbednosni sistem. A koliko je taj sistem bitan, ali i da zaista može da spasi živote putnika, u Volkswagenu su, umesto nabrajanja suvoparnih karakteristika, odlučili da pokažu zgodom iz života ljubitelja nešto energičnije muzike. Pod pretpostavkom da možete zamisliti ovakvo društvo u novom Golfu iz kojeg trešti takav tip muzike, brzo ćete se uživeti u radnju. Vozač i suvozač su u zanosu u jednom trenutku udarili glavama i pali u nesvest. A od sletanja s puta spašava ih sistem ''Emergency Assist'' koji prepoznaje neaktivnost vozača i zaustavlja vozilo. Sistem funkcioniše zajedno sa sistemom držanja vozila u kolovoznoj traci i adaptivnog tempomata pa trenutno predstavlja najviše od autonomnog ponašanja vozila što se na Golfu može očekivati. Bar do dolaska osme generacije koja je pred vratima i koja će biti bukvalno nakrcana modernim tehnologijama iz domena asistencije u vožnji.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...