Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Dragon

Fiat Stilo JTD / MJet - prskanje motornog ulja na čepu

Recommended Posts

Da li je normalno da JTD motoru prska ulje na cepu za sipanje istog? Verovatno nema zasticenu bregastu, pa se to dogadja...

Na Fordu nisam imao taj slucaj, mada sam cuo da Ford ima posebno poklopac za bregastu, a Italijani obicno ne. Inace, ne trosi mi ulje uopste, nego samo pitam :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa,95% auta kad skines cep prskaju ulje,.. a jos kad je Selenija koja je dosta retka iha..A ako ti prska sa cepom onda promenis cep ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja prvi put vozim Italijana, a koliko sam sad malo guglovao, za njih je to normalno. Jbg, danas otvorim cep i ono prska ulje samo tako, sto mi se nije desavalo ranije sa Fordom i Audijem. Posle sam nesto citao da je to od bregaste koja kod JTD valjda nema posebni neki poklopac unutra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2463

Nema veze da li je Selenia ili neko drugo, retko ili gusto ulje, prskace, zato sto nema poklopac preko bregaste. Normalno je da prska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz ljudi imam jedno pitanje. Primetio sam malopre na mom stilu ( 1.9 mjet, 103kw, 2004 godiste) dok motor radi kad otvorim poklopac za ulje pocne da prska po malo kroz otvor. Takodje na meracu za ulje se primecuje po malo dim jedva vidljiv golim okom. Nisam to do sad primetio pa me zanima jel sve ok? Auto normalno radi normalno vuce sve sasvim ok. Pre sam ulje menjao na 10 000 sad sam vec presao oko 12 500 planiram na 15 000 da promenim..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis da je zbog toga? Svakako sam planirao ovih dana jesam malo zakasnio jbg...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/24/2018 at 5:56 PM, OlyPk said:
Pozz ljudi imam jedno pitanje. Primetio sam malopre na mom stilu ( 1.9 mjet, 103kw, 2004 godiste) dok motor radi kad otvorim poklopac za ulje pocne da prska po malo kroz otvor. Takodje na meracu za ulje se primecuje po malo dim jedva vidljiv golim okom. Nisam to do sad primetio pa me zanima jel sve ok? Auto normalno radi normalno vuce sve sasvim ok. Pre sam ulje menjao na 10 000 sad sam vec presao oko 12 500 planiram na 15 000 da promenim..

Ulje se menja na godinu dana ili ako na specifikaciji piše do 15000 - 20000km.
To su ulja sa produženim intervalom zamene ali podsećam da je obavezna zamena za godinu dana. Ako se ulje ne zameni u tom periodu nastaje veća oksidacija što naravno šteti motoru.Ulje je najbolje zameniti u zimskom periodu da bi aditivi odradili svoj posao kada je najpotrebnije jer hladan start mnogo haba motor.
Što se tiče prskanja ulja najbezbolnije ti je da nađeš nekog komšiju u kraju sa istim motorom pa da uporediš stanje kada skineš čep. Mislim da nemaš razlog za brigu jer čep i služi da zaustavi izbacivanje ulja iz motora a rupa je na poklopcu napravljena samo za sipanje ulja.
Samo opušteno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...