Markobgd 609 Posted September 6, 2015 (edited) Pa i ne kriju baš...doduše nije baš naglašeno precizno o čemu se radi ali...Triple-cone synchronizers are used on 1st and 2nd gears. These synchronizers have three friction surfaces, which increase their ability to transfer the flow of torque more smoothly from one gear to another. Synchronizers act as clutches to speed up or slow down the gearsets that are being shifted to, and greater friction area results in easier shifting for the driver.Prosečnom vozaču i nije bitan taj deo sekunde ili cela sekunda ubrzanja a prosečnih je većina... Edited September 6, 2015 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 6, 2015 Apsolutno Primaran je komfor i dugotrajnost sklopova. E sad, Šumaheri trebaju da se opredele za nešto drugo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted September 6, 2015 (edited) Prošle jeseni na naše je tržište stigla treća generacija Lancije Delte, kojom elitni Fiatov brand planira konačno ozbiljnije zagristi u elitni dio srednje klase, gdje su sada 'zakon' Audi A3, BMW serije 1, Volvo C30...Bla, bla...Uvek sam voleo ove njihove optimisticne najave poslednjih godina, od kojih nazalost uglavnom nije bilo nista, a modeli bili prodavani maltene na nivou porodicne manufakture.Odmah mi na pamet padne i "nesrecna" AR 159, koja je najavljivana kao zestok napad na nemacku trojku... Edited September 6, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 6, 2015 Koji menjac je na 1.6 multijet motoru?Negde sam naleteo da je C530, isto ga Zabari prave.Ako je taj, nisu ga bas najsrecnije napravili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted September 6, 2015 C530 ili F32, ovisi je li 290 ili 320 Nm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 6, 2015 Verovatno je F32 na 1.6 sa 120hp, ako sam dobro razumeo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted September 6, 2015 Konkretno sa:http://www.italiaspeed.com/new_models/2008/lancia/delta/engines.htmlThe detailed gearbox-emption matches are shown below:- M32: manual, 6-speed for the 120 bhp and 150 bhp 1.4 T- Jet units- C530: manual, 6-speed for the 1.6 Multijet 16v engine- M32: Robotised, 6-speed for the 1.6 Multijet 16v engine (available shortly) Ako naravno pričamo o Delti. Danas je situacija kud i kamo drugačija i gura se novi FIAT-ov C635 gdje god se može, a po isprobanom i po recenzijama taj je odličan. Ranije je za taj 1.6 JTD je ugrubo bilo F32 za Alfe, a C530 za ostale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 6, 2015 Zahvaljujem na objasnjenju. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
milantic 4 Posted November 23, 2015 Da li neko od vas ima detaljno uputstvo Delte (sklopni i radionički crteži)? Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 19, 2015 Naletoh na neke tekstove o Delti pa da ostavim, možda nekome bude zanimljivo da pročita....ništa novo pisano... http://www.italiaspeed.com/new_models/2008/lancia/delta/style.html https://autoworld.wordpress.com/2008/06/09/new-lancia-delta-detail-information-and-photo/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted December 20, 2015 Kakav je mjet biturbo,mozda se preselim u jato,kombinacija mi odgovara? Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 20, 2015 Malo iskustava ima na forumu.Ne bi trebao da bude loš.Pritom je taj 1.9 blok dokazano dobar.Baš smo skoro diskutovali, kada bih uzimao Deltu prvi izbor bi mi bio 1.9 biturbo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 20, 2015 Ima ja mislim dve na forumu. Proceprkaj pa kontaktiraj vlasnike. Verujem da je zver Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 20, 2015 Evo ih:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/63919-lancia-nuova-delta-19-twinturbo/https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68449-lancia-delta-iii-19-twin-turbo-190cv-palatino-di-lusso/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted December 1, 2017 Da li neko ima ili zna link gde da skinem uputstvo na Engleskom za Selectronic menjac u Delti 1.6 mjt? Imam nekoliko uputstva ali su sva na Francuskom... Unapred zahvalan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted March 24, 2020 (edited) Davno sam postavio post o drugom konceptu, koji je posluzio kao osnova za Mk3 kakvu danas poznajemo. Ali verujem da ce vlasnicima Delte (a i ostalima koji vole price o konceptima, razvoju i nastanku modela) biti interesantna Lancia Delta Concept iz 2006. : Detaljno na ovom linku: Edited March 24, 2020 by Ivan 3 djomla, Woodoo and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted March 24, 2020 Iako na slici ima 4/5 vrata, mogao bih ovakav oblik da zamislim kao naslednika trovratnog Stila, ali u Lancia izvedbi To bi bila topina Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted March 24, 2020 jel ovo Delta ima duplo dno u gepeku? (samo fali daska) Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted March 24, 2020 Nisam video da ima sa duplim dnom. I ja sam zagledao, ostavljeni su kao nosači daske na tom plastičnom pragu, ali nisam video nijednu koja ima 2 daske. Da ima dasku, gepek bi bio ko kod swifta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted March 24, 2020 95 strana, ima duplo dno kupujem Deltu, samo da joj prepakujem prednja sedista iz Brava https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/Nuova_Delta.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted March 24, 2020 To sam i ja video u manualu, ali ne u praksi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted March 24, 2020 bitno je tamo da ima, uzivo moze da se nabavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted March 26, 2020 (edited) Moja Delta poseduje doticno duplo dno u gepeku, samo su ga oni u prospektima nazivali "Magic Back Box". Inace taj deo opreme je kako sam malo istrazivao prilicno redak, verovatno redji i od npr. Delte 1.8Di Moze da bude vrlo korisno, kod mene u donjem delu stoji torbica za alat sa dizalicom a gore je sve cisto. Moze i da se spusti naravno a i da se izvadi ako je potrebno... Takodje je dobra fora da kada se obore sedista i kada je daska u gornjem polozaju, postoje dva segmenta iza sedista (postoji u manualu taj detalj) koja mogu da se spuste prema nazad odn. na samu dasku i dobija se potpuno ravna povrsina npr. za laksi utovar nekih dugackih predmeta i slicno... Jedina razlika je sto u ovom slucaju ne postoje one mrezice za sitnice sa strane. Mrzelo me da sada slikam gepek pa evo jedne slike sa neta koju sam iskopao sa daskom u gornjem polozaju... Edited March 26, 2020 by S.V.E.T.A. 3 darkman14, bglion and Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted March 26, 2020 @S.V.E.T.A. Auuuu, ajde kad budes mogao slikaj kako izgleda kod tebe i te dodatne daskice Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted March 26, 2020 (edited) Ajde, valjda cu se setiti... Inace vidi se i na ovoj slici, ovo na naslonu zadnjeg sedista sto je u istoj boji kao i daska (ovde je u uspravnom polozaju uz sam naslon), to se spusti na dasku i prakticno nema rupe izmedju daske i sedista. Naravno kada su sedista oborena... Edited March 26, 2020 by S.V.E.T.A. Quote Share this post Link to post Share on other sites