Jump to content
FAS Goran
Guest 9950

Najlepši auto

Recommended Posts

:up:

Naravno, mada je meni ipak nesto lepsi novi Challenger, sad su napravili i seriju "392Hemi" gde su ponovo poceli kubikazu da izrazuju u kubnim incima. Ali naravno i novi Kamaro i Mustang su predivni modeli. Novi Charger mi se licno bas i ne svidja zbog toga sto nema bas nekih dodirnih tacaka sa originalom, ne lici bas ni malo...

 

2014_Dodge_Challenger_SRT8_392_1195203.j

CHALLENGER R/T

Edited by French Connection

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar E-Type nakon 25 godina u garaži ide na aukciju

 

130113-jaguar%20e%20type.jpg

 
Kako piše Mojauto, jedinstveni Jaguar ''E-Type Series III V12 Manuel Roadster'' iz 1973. je nakon 25 godina provedenih u porodičnoj garaži u Varvikšajeru i sa samo 12.000 pređenih kilometara ponovo ugledao svetlost dana i naći će se na majskoj Silverston aukciji. Automobil je prvobitno kupio deda današnjeg vlasnika, a prva registracija je obavljena 15. avgusta 1973. godine. Sportski model je retko bio u upotrebi i većinu vremena je proveo u garaži porodične kuće u Varvikšajeru, a sa pređenih 12.000 km predstavlja pravo blago među kolekcionarima.
 

jaguar%20e.jpg

 
U aprilu 1993. godine je vlasništvo prebačeno na sina prvobitnog vlasnika, međutim, automobil je i dalje ostao u garaži u kojoj je redovno održavan. 2006. godine auto je imao potpuni servis i vraćen je u garažu, a 2014. godine je prešao u vlasništvo unuka. Prašinom prekriveni automobil će pre aukcije biti detaljno pregledan i osvežen od strane Tolman Motorsports specijalista, a njegova cena za aukciju koja je zakazana 23. maja je procenjena na između 104.000 i 125.000 evra.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravljen u garaži: 1964. Jaguar E-Type

 

156091-jaguar%20e%201.jpg

 

Napravljeno ih je 1.798. Jedan, a moguće je da nije i jedini, je zaključan u garažu pre 40-ak godina, a radi se o E-Type Jaguaru Coupe sa 3.8 litarskim motorom.

 

156092-jaguar%20e%2011.jpg

 

Imao je svega dva vlasnika, a prešao je 85.000 kilometara. Ima sve originalne papire, servisnu knjigu, Jaguar heritage sertifikate... i pretpostavljamo da će završiti na nekoj aukciji.

 

156094-jaguar%20e%2011111.jpg jaguar%20e%20111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je najskuplji Jaguar E-Type svih vremena

 

jaguar%20e%204.jpg

 

Na aukciji aukcijske kuće Bonhams prodat je i Jaguar E-Type iz 1963. godine, i to za vrtoglavih 7.37 miliona dolara. Radi se o Jaguaru E-Type najskuplje prodatom na aukciji, a jedan je od samo 12 primeraka. Automobil je prešao samo 6.437 kilometara u svojoj 55-godišnjoj istoriji, imao je samo tri vlasnika, a i dalje ga pokreće šestocilindrični motor koji razvija 293KS i koji je uparen sa četvorostepenim manuelnim menjačem.

 

jaguar%20e%2044.jpg

 

Broj šasije je S850667, a automobil je deseti proizvedeni primerak od ukupno 12 E-Type modela koji su proizvedeni između 1961. i 1963. godine. Osvojio je Australijski GT šampionat 1963. godine i jedan je od najoriginalnijih primeraka koji su ''preživeli'' do danas.

 

jaguar%20e%20444.jpg

 

Dok je bio kod drugog vlasnika, restauriran je u potpunosti 1999. godine u Engleskoj, a zatim je prodat na aukciji na Floridi. Iako je cena od 7.37 miliona vrtoglavo visoka, ona nije ni približna onoj za najskuplji Jaguar svih vremena. Prošle godine je D-Type iz 1955. godine naime prodat za 21.78 miliona dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čak i zarđao vredi 50.000 evra

 

162536-jaguar%20e%201.jpg

 

Klasični Jaguar E-Type iz 1962, koji je poslednje dve decenije proveo potpuno zapušten u jednoj garaži, mogao bi da dostigne na aukciji cenu od čak 44.000 britanskih funti. Jaguar E-Type se ubraja neđu najlepše oldtajmere, što na žalost ne može da se kaže za primerak sa fotografija koji je na prvi pogled zreo za otpad.

 

162537-jaguar%20e%2011.jpg

 

Međutim, ovaj automobili ima jedan skriveni adut. Reč je od retkom primerku E-Type Series 1 Fixed Coupe, čija ekskluzivnost znatno podiže vrednost vozilu.

 

162538-jaguar%20e%20111.jpg

 

Automobil je proizveden 1962. i registrovan u Britaniji. Originalno, bio je isporučen kupcu u plavoj boji, a prvi vlasnike ga je vozio gotovo 35 godina, pre nego što ga je prodao. Novi vlasnik je nameravao da ga delimično restarurira, ali to mu nikad nije pošlo za rukom. Tako je od 1997. ovaj E-Type trunuo zaboravljen, da bi tek nedvano bio otkriven u žalosnom stanju. Ipak, aukcijska kuća koja će ga 2. aprila ponuditi na prodaju i Birmingemu tvrdi da je vozilo ''u gotovo originalnom stanju'', aludirajući na to da su praktično svi delovi na njemu fabrički, što predstavlja dobru osnovu za buduću obnovu ovog retkog vozila. Uz auto u paketu idu i neki delovi koji su skinuti prilikom prvobitnog pokušaja restauracije. Procenjuje se da će automobil na aukciju postići cenu između 38.000 i 44.000 funti (oko 50.000 evra). Možda se ova suma čini prevelikom, ali treba imati u vidu da očuvani primerci Jaguara E-Type Series 1 vrede preko 100.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od evropskih Alfa Romeo Montreal mi je strašno lep:

 

DSC_2554.jpg

 

Osim lepe linije tu je i specifičan motor koji je imao 2,6 litara zapremine i čak 8 cilindara! To je ako se ne varam i poslednji Alfin ''osmak''. Kakav je bio zvuk? Evo, baš ovakav: :D

 

 

Pravio se u prvoj polovini sedamdesetih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legendarni Mercedes-Benz 300 SL Roadster slavi 60 godina

 

163697-mercedes%20sl%201.jpg

 

Mercedes je napravio neke nezaboravne automobile u svojoj dugoj istoriji, ali malo se njih afirmisalo kao klasik poput modela 300 SL Roadster. Kabriolet verzija kultnog 300 SL Gullwinga (lansiranog 1954. godine), 300 SL Roadster predstavljen je salonu automobila u Ženevi 1957. godine.

 

163698-mercedes%20sl%2011.jpg

 

Podsticaj za skidanjem krova s modela 300 SL, prema navodima proizvođača, došao je u velikoj meri sa severnoameričkog tržišta. 800 od 1.400 Gullwinga napravljenih u tom trenutku već su bili poslati u SAD, gde su kupci bili gladni za kabriolet verzijom.

 

163699-mercedes%20sl%20111.jpg

 

Transformacija iz kupea u kabriolet je zahtevala dosta dodatnog ojačanja karoserije, do kraja postupka transformacije roadster je imao 120 kilograma više od verzije s fiksnim krovom, ali to nije previše umanjilo njegove sportske sposobnosti. Nešto od te težine je umanjeno 1962. godine kada je Mercedes zamenio originalni blok motora s aluminijumskom verzijom, pa je tako uštedeo skoro 4,5 kilograma. Trolitarskni redni šestocilindraš razvijao je 215 konjskih snaga. To nije bila jedina nadogradnja. Opcija u kojoj je ponuđen tvrdi krov je stigla 1958. godine, godinu i po dana nakon lansiranja, a disk kočnice su postale dostupne 1961 godine. Do kraja proizvodnje 1963. Mercedes je napravio 1.858 komada, a svaki preživeli primerak je veoma tražen među kolekcionarima. Ovih dana, originalni kvalitetniji Mercedesi 300 SL Roadsteri se prodaju na aukcijama za više od milion dolara po komadu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar planira restauraciju E-Type modela

 

163866-jaguar%20e%201.jpg

 

Jaguar Land Rover nastavlja da oživljava svoje legendarne modele, a sledeće poglavlje otvaraju automobili serije 1 E-Type.

Prateći isti put kojim je krenula serija 1 modela Land Rover i Range Rover Classic, kompanija JLR započela je svoj Reborn program koji se ovoga puta fokusira na 10 pažljivo odabranih primeraka E-Type modela koji datiraju iz 1960. godine i poseduju originalne specifikacije svoje ere.

 

163867-jaguar%20e%2011.jpg

 

Prvi primerak nove Reborn serije predstavlja Opalescent Gunmetal Grey verziju 1 4.2 kupea sa tvrdim krovom koji je originalno bio eksportovan maja meseca 1965. godine sa ostrva u Ameriku.

 

163868-jaguar%20e%20111.jpg

 

Sam automobil je prešao oko 78.000 milja pre nego što je garažiran 1983. godine i zaista je lep primerak koji je identičan ostalim primercima. Tehničarski ogranak Jaguar Classic rastaurirao je ovaj automobil do originala koliko god da je mogao, usput menjajući kritične sigurnosne delove novim Jaguar delovima iz klasik kataloga. Ove varijante automobila koriste nove panele karoserije koji originalno koriste obrnuti inženjering, kako bi uklonili koroziju i restaurirali veoma lep oblik E-Type modela. Ovaj tim kompanije Jaguar poklonio je veliku pažnju detaljima, čak ponovo stvarajući ispravan tip sportskih varova koji vezuju ove panele.

 

163869-jaguar%20e%201111.jpg

 

''Lansiranje E-Type Reborn linije veoma je uzbudljivo razvojno dostignuće za kompaniju Jaguar Classic'', izjavio je Tom Haning direktor Jaguar Land Rover Classic odseka. ''E-Type je najikoničniji sportski automobil svih vremena, tako da smo mi oduševljeni činjenicom da možemo udahnuti novi život u nekoliko ekspertski izabranih modela i omogućiti ljudima širom sveta da uživaju i poseduju besprekoran deo istorije.'' Iz kompanije Jaguar izjavili su da opseg ovih dodataka sa novijih E-Type modela može biti uključen u sveukupan proces restauracije, ukoliko to mušterije žele. Oprema se sastoji od boljeg sistema hlađenja, svesinhronog menjača ili prednjih kočionih diskova sa serije 2.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zločin počinjen nad Jaguarom E-Type

 

165247-jaguar%20e%201.jpg

 

Verovali vi ili ne, vlasnik ovog visokomodifikovanog Viper Red 1968. Jaguar E-Type modela za svoje zlodelo traži 80.000 dolara.

 

165248-jaguar%20e%2011.jpg

 

Nikako nam nije jasno šta bi zapravo ovaj automobil trebalo da predstavlja, možda polu E-Type dragster, polu Bond automobli, ali znamo da poseduje izgled kit ajkule i ova forma je korišćena u svim modovima karoserije.

 

165249-jaguar%20e%20111.jpg 165250-jaguar%20e%201111.jpg

 

Model je više puta modifikovan u mašinskom smislu, ali je ipak njegova najveća mana sam eksterijer. Njegov vlasnik je započeo ''facelift'' uklanjanjem krova i postavljenjem zadnjeg rama 1974. Cadillac modela. Kasnije je ugradio delfin farove, plitka vrata i široke pragove, postavljajući u enterijer Datsun 240Z sedišta i radio marke Alpina, između ostalog.

 

165251-jaguar%20e%2011111.jpg

 

Takođe vredi pomenuti da ovo što izgleda kao izduvni sistem na stranama jadnog automobila zapravo predstavlja vodene mlaznice koje dolaze sa pumpom koja poboljšava protok vode kroz aluminijumski radijator.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, ovo je stvarno zločin, tako unakaziti inače lep auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...