Jump to content
FAS Goran
Guest 9950

Najlepši auto

Recommended Posts

Ghia Supersonic


Ghia designed and produced a limited run of cars named 'Supersonic', with special 'jet age' bodywork. Ghia had recently been sold by Boano to Luigi Segre, and a one-off Alfa Romeo 1900 had been built for a wealthy entrant in the 1953 Mille Miglia race. The car was displayed at the Turin show same year and the reaction inspired Segre to plan a limited production of cars based on the Otto Vu, aimed at the American market. Only eight were completed, after mechanical issues ended the project. Several of the cars were purchased by Americans; some were heavily customized and received engine transplants. An original un-restored car sold at a Scottsdale, Arizona Gooding and Company auction in January 2011 with a gavel price of US$1.55 million ($1.7M including buyer's premium). Ghia would later use its basic body shape on Jaguar XK-120–based vehicles as well as Aston Martin. Design of 'Supersonic' is credited to Giovanni Savonuzzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolicious.jpg Petrolicious video: Eagle Jaguar E-Type

 

Britanski odgovor na sličan posao koji oko starijih Porschea 911 poslednjih godina rade u američkoj kompaniji Singer nude u maloj kompaniji Eagle u kojoj se od 1984. godine bave restauracijama i modifikacijama Jaguarovih automobila, a među kojima je najzastupljeniji čuveni model E-Type.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju najbrži Jaguar E-Type na svetu

 

211257-jaguar e type02.jpg

 

Jaguar E-Type koji nosi nadimak ''Zver'' i titulu najbržeg na svetu pojavio se na tržištu i nudi na aukciji. Projekat je započeo Fred Cliffe, čovek koji je bio respektabilan vozač i koji je pripremao Jaguarove trkačke automobile. Automobil je život počeo 1971. godine kao V12 roadster, ali je Cliffe 1977. godine počeo da menja njegovu formu. U narednih 13 godina automobil je nastavio da se menja u rukama Bob Beere Racinga i Malcolma Hamiltona pa je dobio trenutnu formu. Tokom devedesetih godina prošlog veka je ostvario 52 pobede i 87 podijuma.

 

211258-jaguar e type01.jpg

 

Jaguar E-Type pokreće 7.3 V12 motor koji razvija 750 KS i 992 Nm obrtnog momenta. Aerodinamičke komponente su napravljene od mešavine aluminijuma, fiberglasa i ugljeničnih vlakana, a zadnji spojler pripada Silk Cut Jaguaru XJR-9. Motor je uparen s Howland menjačem sa ''dog-leg'' šemom hoda ručice, a automobil je dobio lagani plivajući zamajac i Rob Beere Racing oslanjanje. Felne su preuzete od modela XJ220 sa Le Mans specifikacijama. Za ubrzanje od 0 do 240 km/h je potrebno oko 8 sekundi, dok je maksimalna brzina veća od 290 km/h.

Hamilton je vozio automobil devedesetih, a nesreća u Oulton Parku 2001. godine je okončala njegovu karijeru. Jaguar je rastavljen, ali ga je trenutni vlasnik restaurirao prema originalnim specifikacijama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja neka top lista najlepsih svih vremena, odnosno automobili na cije se pojavljivanje najezim:

 

1. Alfa Romeo (Tipo) 33 Stradale

 

Ostala mesta nisu poredjana po redosledu, nego onako, kako su mi padali na pamet

 

2. Jaguar E-type i D-type (XKSS)

3. Dino (Ferrari) 206/246 GT

4. Lamborgini Miura

5. Lancia Stratos

6. De Tomaso Pantera

7. Shelby Mustang GT500 Fastback 1968

8. Porsche 911 Turbo (tip 930)

9. Porsche 904 (Carrera GTS)

10. Alfa Romeo 8C Competizzione

11. Maserati Ghibli (1. generacija)

12. Aston Martin Vanquish (2. generacija)

13. Toyota 2000GT

14. Chevrolet Corvette Stingray (2. i 3. generacija)

15. Toyota Supra (4. generacija)

16. Datsun (Nissan Fairlady) 240Z

... itd, ima ih jos

 

Ubedljivo najvise italijana, pa engleza, po koji nemac, japanac i amer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slupani Jaguar XK150 Drophead Coupe prodat za skoro 100.000 evra

 

214539-jaguar xk.jpg

 

Slupani Jaguar XK150 Drophead Coupe iz šezdesetih godina prošlog veka, koji je učestvovao u nesreći pre 25 godina, na aukciji je prodat za 104.809 dolara. To je devet puta više nego što je prethodno procenila aukcijska kuća. Prodavac je automobil kupio 1969. godine, ali ga je u kišnoj oluji u blizini britanskog grada Hull zabio u drvo 1996. godine. Vlasnik nije povređen i automobil je odvezen u servis na restauraciju. Međutim, vlasnik je u međuvremenu preminuo i automobil nije obnovljen. Aukcijska kuća je najavila minimalni iznos od 11.600 evra. Ipak, neko je na kraju za automobil platio 104.809 dolara, možda zato što restaurirani automobil vredi više od 290.000 američkih dolara. Proizvedeno je samo 69 primeraka ovog automobila sa volanom na desnoj strani, a on je prethodnik kultnog Jaguara E-Type. XK150 sa 265 konja je bio prvi automobil na svetu koji je imao disk kočnice na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar E-Type Unleashed sa V12 motorom

 

uk 04.jpg

 

E-Type UK (britanski specijalista za Jaguar E-Type) predstavlja brend Unleashed koji će ponuditi E-Type modele sa modernim performansama i udobnošću, zadržavajući gotovo sve ono što bi klasika trebalo da bude. Prvo je na redu ''restomod'' projekat Jaguara E-Type u koji je ugrađen 6.1 V12 motor koji raspolaže sa 400KS.

 

uk 03.jpg

 

Osim toga, tu su i novi 5-stepeni manuelni menjač, izduvni sistem od nerđajućeg čelika, nove kočnice, podešavajući amortizeri, doterani branici i prednji gril, 16-inčni točkovi, LED prednja svetla...

 

uk 02.jpg

 

Deo opreme čine i kožna sedišta sa grejanjem, Piano Black i aluminijumski detalji, centralno zaključavanje, el. podizači stakala, dugme za start motora, Bluetooth, vetrobran sa grejanjem i klima uređaj.

 

uk 01.jpg

 

Cena za Jaguar E-Type Unleashed iznosi 325.000 funti (380.000 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

1965. Jaguar E-Type ide na aukciju

 

dims.jpg

 

Na Gooding Pebble Beach aukciji će sledećeg meseca na prodaju biti ponuđen i 1965. Jaguar E-Type Series 1 roadster koji je do sada prešao nešto više od 8.000 milja (manje od 13.000 km). Automobil je nov kupio Ronald Goldstein iz Masačusetsa, prešao je skoro pomenutih 13.000 kilometara, pre nego što je 1972. godine parkiran u garažu, a kod Goldsteinove porodice je ostao sve do početka ove godine. U pitanju je primerak u crnoj boji, sa crnim krovom i crnim enterijerom, kao i 4.2 šestocilindričnim motorom (u paru sa 4-stepenim manuelnim menjačem). Treba napomenuti da su na automobilu fabrička farba, originalne Dunlop gume, originalni Blaupunkt radio, fabrički meki krov...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar E-Type ulazi u proces restauracije kakav zaslužuje

 

jaguar e 03.jpg

 

U svoje vreme, Jaguar E-Type je predstavljao najpopularniji trkački model među entuzijastima, a ovaj posebni primerak iz 1964. godine, koristio je njegov bivši vlasnik na stazi, ali ne preterano dugo.

Tom Kason, milioner iz Jorkšira, trkao se sa ovim modelom tri meseca pre nego što ga je zakucao u zid Snetterton Race Circuit staze u Norfolku. Iako je šteta koju je napravio uglavnom bila kozmetičke prirode, on nikada nije ni pokušao da popravi svoj automobil, pre nego što ga je prodao 1966. godine.

 

jaguar e 02.jpg

 

U to vreme, E-Type je imao motor sa svega 4.514 pređenih kilometara ispod kaiša i nije bio pomeran od tada. Danas, ovaj automobil je potpuno restauriran, u projektu E-Type UK brenda, vodećeg restauratora Jaguar modela.

 

jaguar e 01.jpg

 

Ova jedinica predstavlja Series 1 4.2 model, koji je britanska kompanija predstavila sa novim motorom 1964. godine, sa poboljšanim obrtnim momentom i odgovorom na gas. Redizajniran od prvog do poslednjeg šrafa, automobil je dobio 400 cc više od prethodne linije, tako da je Series 1 ostala proizvodna verzija sa najviše snage do današnjeg dana. Posebni E-Type ogoljen je do metala i uklonjeni su mu svi paneli, delovi i šrafovi kako bi bili temeljno pregledani sa očuvanjem intengriteta na umu. Ovo je veoma važan zadatak iz razloga što, iako prethodni vlasnik nije vozio ovaj automobil od kada ga je kupio, on je radio određene kozmetičke popravke, uključujući dodavanje novih vrata, podnih segmenata, zadnjeg krila, gepeka i haube.

 

 

Automobil i dalje poseduje originalne delove kao što su rezervoar, kočioni sistem, sistem zaključavanja haube i brojne druge, koji su pažljivo restaurirani i očuvani. Tim iza ovog projekta, planira da napravi nekoliko modifikacija kako bi dodatno prodružili životni vek automobila, a one uključuju bolji starter motora, usavršeni sistem hlađenja i Bluetooth radio. Svaki napor će biti uključen kako bi vozačko iskustvo ostalo originalno koliko god je to moguće, ali će uključiti i modernije karakteristike kako bi se automobil prilagodio sadašnjici i služio dugi niz godina svom novom vlasniku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Mercedes 300SL Roadster

 

Ovaj konkretni Roadster je iz 1957. godine, i dolazi iz Mercedes-Benz Classic Centra u Irvine u Kaliforniji. Od prvog dana do danas ima jednog vlasnika, zadržao je originalnu unutrašnjost od plave kože, kao i originalni motor od 240 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za restauraciju i modifikaciju ovog Jaguara E-Type potrošeno 3.500 sati

 

218613-jaguar e03.jpg

 

Iza restauracije i modifikacije Jaguara E-Type za koji je Enzo Ferrari svojevremeno rekao da je ''najlepši automobil ikad napravljen'' stoji poznata britanska kompanija E-Type UK. U Jaguaru je ove godine obeležen 60. rođendan legendarnog modela E-Type koji je publici premijerno predstavljen 1961. godine na Sajmu automobila u Ženevi. Nekako u isto vreme u poznatoj britanskoj kompaniji E-Type UK, koja se smatra najvećim autoritetom u poslu oko vraćanja u život E Jaguara, predstavili su još jedan perfektno restaurirani i današnjem vremenu prilagođeni E-Type Coupé iz Serije 1 koji je proizveden 1964. godine.

 

218614-jaguar e02.jpg

 

Za restauraciju i modifikovanje automobila koji je pre više od 50 godina isporučen kupcu u Norveškoj potrošeno je 3.500 radnih sati. Pod, pragovi, centralni tunel i nekoliko drugih karoserijskih delova koje je rđa pojela su zamenjeni novim komadima metala koji je skrojen i oblikovan prema nacrtima Jaguara, a pripremljena karoserija na kraju je ofarbana bojom (Pearl Grey) koja je odlikovala originalni primerak.

 

218615-jaguar e01.jpg

 

Originalna plava boja je zadržana i u kožom obloženoj obnovljenoj unutrašnjosti, a među glavnim elementima s kojima je prelepi E-Type prilagođen današnjem vremenu su mnogobrojne komponente oslanjanja, efikasnije kočnice i 5-stepeni menjač s kojim je zamenjena originalna 4-stepena opcija. Temeljno je obnovljen i redni 3.8 6-cilindarski motor, a karburatori su zamenjeni modernim elektronskim sistemom ubrizgavanja goriva. U E-Type UK kažu da je motor snažniji od originalnog koji je razvijao 268KS, ali brojeve nisu otkrili.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Jaguar E-Type Restomod by Helm

 

Restomod automobili postaju sve popularniji, ljudi ih žele i hoće da plate dosta novca za njih. Postoje i jaka, etablirana imena u tom svetu čiji automobili bez problema nađu bogatog kupca. To su npr. Singer, Alfaholics, Eagle. Zato novim imenima nije lako u probirljivom svetu gde se odluka o kupovini takvog automobila najviše zasniva na poverenju u kvalitet rada ljudi koji su ga napravili.

Helm je jedno od tih novih imena, a ovo je njihov E-Type:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Jaguar E-Type

 

Tokom 50-tih godina Jaguar je bio jako uspešan na trci 24 sata Le Man-a, pa su rešili da unovče tu popularnost kroz proizvodnju serijskog sportskog modela...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: Jaguar E-Type

 

Enzo Ferrari je jednom rekao: ''Jaguarov E-Type je najlepši automobil na svetu.''

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar Classic predstavio restaurirani i modifikovani E-Type

 

225481-jaguar e03.jpg

 

Za osnovu projekta Jaguarovog odeljenja u kojem su zaduženi za restauriranje/modifikovanje korišćen je model E-Type Roadster iz 1965. godine u kojoj je rođen i neimenovani kupac. Nije otkriveno koliko vremena je potrošeno da se zapušteni i otpisani Jaguar E-Type iz 1965. godine vrati u život, ali objavljene fotografije pokazuju da su u Jaguarovom odeljenju koji se krije iza naziva Classic uradili sjajan posao.

 

225482-jaguar e02.jpg

 

Neimenovani kupac koji je rođen 1965. godine je želeo restaurirani E-Type koji je proizveden u godini njegovog (ili njenog?) rođenja, a pored besprekorne restauracije E-Type iz Serije 1 podvrgnut je i modifikacijama po receptu na temu Jaguara koji već dugo koristi i poznata britanska kompanija Eagle.

 

225483-jaguar e01.jpg

 

S karoserijom u plavoj boji koja se podudara s plavom bojom na zastavi Velike Britanije, restomod E-Type više ne pokreće originalni 4,2 litarski redni 6-cilindarski motor (269 KS) koji je zamenjen 4,7 litarskom opcijom, a za izvanredan zvuk je zadužen novorazvijeni izduvni sistem. Za prenos snage na zadnju osovinu je zadužen modifikovani 5-stepeni ručni menjač, a u kućištima svetala se sada krije LED tehnologija. Uz veći i snažniji motor koji boravi ispod dugog poklopca (po mnogima) jednog od najlepših automobila svih vremena stigle su bolje kočnice, unapređeno oslanjanje i šire gume, a modifikacije u crvenom kožom obloženom putničkom prostoru uključuju navigacioni sistem i podršku za Bluetooth. Da, boja pomenute kože treba da asocira na boju britanskih telefonskih govornica. Nije poznato koliko je novca izdvojeno za jedinstveni E-Type primerak koji ''potpisuje'' Jaguar Classic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju 1969. Citroen DS 21 Majesty

 

225728-citroen ds 03.jpg

 

Citroen DS se smatra jednim od najlepših automobila ikad napravljenih i uživa kultni status poželjnog klasika u svojoj standardnoj formi, a kamoli u retkim specifikacijama koje je napravio Chapron. Ovaj DS 21 nazvan ''Majesty'' je sjajan primer koji se trenutno prodaje putem Bonhams aukcijske platforme s obzirom na to da je samo jedan od ukupno 27 napravljenih. ''Majesty'' se može pripisati Henriju Chapronu, koji je takođe odgovoran za DS Prestige. Automobil je predstavljen 1964. i proizvodio se do 1969. godine kao najluksuznija varijanta francuske limuzine.

 

Ovaj konkretni primerak je sa fabričke trake sišao 1969. što ga čini jednim od samo tri bazirana na redizajniranom DS-u sa prelepim usmerenim svetlima (ostala 24 primeraka su dobila okrugla prednja svetla). Istaknuta karakteristika je redizajnirani zadnji kraj koji uključuje uglatu liniju krova i tradicionalniji oblik s povećanim prostorom za glavu za putnike pozadi. Osim drugačijeg repa s većim staklom i ''perajama'' na zadnjim blatobranima, model ima posebnu spoljašnju oblogu koji uključuje dosta hroma na donjem delu karoserije, elegantnu hromiranu traku na profilu sa Majesty'' značkama i naplatke od poliranog aluminijuma. Sve to je u savršenom kontrastu sa Midnight Blue nijansom.

 

225729-citroen ds 02.jpg

 

Oprema uključuje klima-uređaj s prednjim i zadnjim otvorima za ventilaciju, pepeljare za sve putnike, radio, sat na instrument tabli i posebne presvlake. Sedišta i paneli vrata su presvučeni Havana bež kožom, a komandna ploča je ukrašena ručno oslikanim drvetom u kombinaciji sa braon vunenim tepihom.

 

225730-citroen ds 01.jpg

 

Neverovatno retki DS je obnovljen 2009. godine. Nakon toliko godina provedenih u skladištu, sada je potrebno nešto posla kako bi se vratio u besprekorno stanje. Procene su da će ''Majesty'' koštati između 50.000 i 100.000 švajcarskih franaka, a osim toga, novi vlasnik će morati da plati švajcarske carine i dodatne poreze.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

collectingcarsyoutubelogo.jpg CollectingCars: 1962. Jaguar E Type Series 1

 

Jedna od najprepoznatljivih automobilskih silueta svih vremena:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju 1968. Maserati Ghibli Spyder Prototype

 

maserati ghibli 1 01.jpg

 

Nakon Maseratija Ghibli Coupe koji je predstavljen 1966. na sajmu u Torinu, dve godine kasnije stigla je i Spyder verzija. Prvi prototip je napravila kompanija Ghia, dok je ukupna proizvodnja na kraju iznosila samo 125 primeraka Ghiblija Spyder.

 

maserati ghibli 1 02.jpg

 

Uskoro će prvi 1968. Maserati Ghibli Spyder Prototype biti ponuđen na RM Sotheby's aukciji koja će se održati 19. avgusta.

 

maserati ghibli 1 03.jpg


Automobil je 2018. godine prošao kroz restauraciju, a dolazi u žutoj boji, sa Campagnolo alu točkovima, novim Pirelli Cinturato gumama, kao i braon kožnim enterijerom. Što se motora tiče, automobil pokreće 4.7 V8 sa 314 konja. U aukcijskoj kući očekuju da će ovaj Maserati promeniti vlasnika za sumu koja će iznositi od oko 1.1 do 1.5 miliona evra.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar E-Type ZP Collection

 

234945-jaguar e05.jpg

 

Jaguar je predstavio blago modifikovane primerke modela E-Type koji odaju počast automobilima koji su pobedili na prvim trkama u rukama Grahama Hilla i Roya Salvadorija. Na ovaj način Jaguar odaje počast prvim E-Type automobilima koji su pobeđivali na trkama, a reč je o paru specijalnih novih-starih klasika. Prodavaće se u paru, a biće proizvedeno samo 14 primeraka koji će završiti u garažama sedam vlasnika.

 

234947-jaguar e04.jpg

 

Automobili su blago modifikovani, a inspiracija dolazi od dva automobila koje su do pobede vozili Hill i Salvadori 1961. godine. Automobili su poslati na trke odmah nakon proizvodnje. Prvi E-Type poznat po registarskim oznakama ECD 400, vozio je Hill do pobede u Oulton Parku. U njegovu čast je karoserija ofarbana u Oulton Blue te sadrži niz detalja eksterijera inspirisanih ovim pobednikom uključujući crnu haubu i bele krugove.

 

234946-jaguar e03.jpg

 

Hromirani branici i žičane felne su zadržani. Volan je napravljen je od bukovine, a unutrašnjost odlikuju Hardura detalji koji odgovaraju periodu iz kojeg potiče automobil. Bridge of Weir se pobrinuo za kožne presvlake. Majstor Johnny Dowell je uradio zlatnu gravuru, odnosno siluetu automobila, konfiguraciju staze Oulton Park i startnu-ciljnu zastavu. Takođe, tu je i poznati citat Grahama Hilla koji glasi: ''U trci moj automobil postaje deo mene, a ja postajem deo njega.''

 

234948-jaguar e02.jpg

 

ZP logotipi se nalaze na poklopcu rezervoara, kožnim trakama za držanje haube, ali i na drugim mestima. Inspiracija je bilo ime projekta koji je doveo do nastanka originalnih trkačkih automobila, a to je Project ZP. Automobil je ukrašen i ugraviranim poluvencem.

 

234949-jaguar e01.jpg

 

Jaguar se odlučio i za tvrdi krov da bi kupci imali automobil u obe karoserijske verzije, a napravljen je u čast trkačkog automobila koji je osvojio prvo mesto u Crystal Palaceu nekoliko nedelja nakon Hillove pobede u Oulton Parku. Za karoseriju je izabrana Crystal siva boja. Specijalne oznake su izradili draguljari Vaughtonsa da bi imitirale nalepnice trkačkog automobila. Unutrašnost je presvučena Dark Navy kožom i sadrži gravure poput staze Ctystal Palace, kao i Salvadorijev nadimak ''King of the Airfields.''

 

Ispod haube oba automobila se nalazi 3.8 motor koji razvija 265 KS. Hladnjak je izrađen po uzoru na stil iz 1961. godine, a automobil je dobio električni ventilator i elektronsko paljenje, kao i specijalno razvijeni petostepeni menjač. Jaguar je ugradio infotainment sistem s DAB radiom i Bluetoothom, a na raspolaganju je i navigacija. Uz automobile dolaze i kacige retro dizajna, kao i kožna torba koja se slaže s unutrašnjošću automobila. Svaki automobil zahteva 2.000 sati rada. Jaguar planira da predstavi i par F-Type ZP Edition automobila inspirisanih modelom E-Type. Proizvodiće ih u parovima,, a pokretaće ih 5.0 V8 motor. Svi su rezervisani za E-Type ZP Collection klijente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helm Motorcars E-Type restomod u boji Ferrarija

 

helm 04.jpg

 

U britanskoj kompaniji Helm Motorcars, u kojoj se bave restauracijom i modifikacijom Jaguara E-Type iz Serije 1, smatraju da besprekorna restauracija i modifikacija sa sobom moraju doneti minimalne izmene na karoseriji i u unutrašnjosti automobila, što potvrđuje i poslednji posao koji su uradili na osnovi Jaguarovog modela za koji je veliki Enzo Ferrari 1961. godine rekao da je najlepši automobil koji je ikada ugledao svetlost dana.

 

helm 03.jpg

 

Enzu u čast, karoserija Helmovog restomod Jaguara E-Type je ofarbana crvenom bojom (Rosso Corsa) koja i dan-danas predstavlja jednu od najupečatljivijih nijansi crvene boje u ponudi Ferrarija, a modifikacije na karoseriji koje su u duhu današnjeg vremena odnose se na kućišta svetala i pokazivača pravca u kojima je LED tehnologija, a tu su i izvrsno skriveni prednji i zadnji parkirni senzori. Vrata, poklopac motora i poklopac prtljažnika su napravljeni od aluminijuma, a ručno napravljeni hromirani branici se ne razlikuju od originalnih.

 

helm 02.jpg

 

Iza poliranih žičanih felni krije se moderno podesivo oslanjanje, a dvosed s mekim sklopivim krovom pokreće Jaguarov 4.2 motor sa 6 cilindara koji uz elektronsko ubrizgavanje goriva (umesto karburatora) sada razvija 300 konjskih snaga i 449 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dodatnih 35 konja i 65 Nm u odnosu na potencijal originalnog motora. Četvorostepeni automatski menjač je zadužen za prenos snage na zadnju osovinu kojoj asistira ograničena mehanička blokada diferencijala.

 

helm 01.jpg

 

Modernizacija u kabini koja je obložena crnom kožom uključuje audio-sistem sa Bluetoooth povezivošću i klima-uređaj, a među zanimljivim detaljima koje su u Helmu pripremili za kupce restomod Jaguara su i dve kožne torbe u prtljažniku. Helm Motorcars će restomod Jaguar E-Type napraviti u ukupno 20 primeraka, a proces restauriranja i modifikovanja po jednom primerku traje 6.000 radnih sati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar E-Type sa motorom Toyote Supre

 

238295-eneos 02.jpg

 

DevSpeed Motorsports je pripremio radikalno transformisani Jaguar E-Type koji je predstavljen na štandu Eneosa na SEMA sajmu u Las Vegasu.

Baza je Jaguar XKE 2+2 iz 1969. godine, a opremljen je 2JZ-GTE motorom prilagođenim iz Toyote Supre i opremljen Borg Warner EFR 8474 turbo punjačem. Snaga se prenosi na put preko petostepenog ZF manuelnog menjača pozajmljenog od BMW-a M3 E36.

 

238296-eneos 01.jpg

 

Za zaustavljanje se brinu prednje kočnice koje su preuzete iz Chevrolet Corvette (C5) iz 2003. godine, dok su zadnje kočnice dobijene od BMW-a Serije 5 iz 2010. godine (535i, E60). Tu su i 17-inčni Rotiform točkovi, Bridgestone Potenza gume 225/45 R17 napred i 255/40 R17 pozadi, paneli od ugljeničnih vlakan, modifikovano prednje vešanje, DevSpeed zaštitni kavez, OMP volan, Tillett sedišta...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...