Jump to content
FAS Goran
Guest 10325

Fiat Stilo i sitnice koje Vas nerviraju

Recommended Posts

Pozdrav raja. Novi sam clan (od prije 3 min :fun: ).

Vozim Fiat Stilo 2002 1.9JTD 85kw.

Uglavnom...

Mogao bih esej pofin da sad napisem sto se tice elektronike na Stilu (ovo mi je drugi Stilo)...ali ima jedna caka koja me nervira nenormalno...

Naime...pocela mi se paliti lampica za volan uz standardnu poruku Pwr.Steer bla bla bla.

To mi se i prije desavalo...i zamjenim akumulator i problem rijesen.

I sve je bilo ok do skoro, mjesec-dva odprilike...a kladimo se da se nikad nikom ovo sto cu sada reci nije desavalo.

Uglavnom...KAD GOD stanem da naspem goriva, i kad onaj ciko obavi svoj posao, fino mi zatvorii onaj poklopac, a ja sjednem da nastavim voznju, dodam kontakt - pojavi se PWR STEER FAILURE (ili tako nesto).

Znaci samo mi se pali ta greska u tom momentu, kada se gorivo naspe i ja dodam kontakt. :thumbdown:

Zasto zasto zasto??

Ima li ko kakav prijedlog...

Hvala puno...oduzih i ja pricu bezze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma i mislio sam da za to niko nije cuo...al kontam da mozda neko zna da nije do nekih senzora, al opet volan je naprijed-otvor za gorivo nazad...nidje veze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mene nervira "potrošnja" kod stila, pogotovo kad stoji ugašen! Tj, kazaljka nivoa goriva nekako kasni, u vožnji se skoro i ne pomera, a kad ugasim auto i upalim vidimda je kazaljka opala za milimetar-dva. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipajte pun i neće biti tih problema. Za sve ove godine nisam primetio da se sporo pomera sem što stvarno malo troši, tako da je sa vrlo dobrim razlogom. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima razlike :) Sipaj pun i vozi neki duzi put, pa da vidis kako lepo skida skala kako se i trosi... Znam jer je kod mene isti slucaj, ako ima malo goriva, pogotovo ako je na rezervi, moze se desiti da skala pada ili varira zavisi kako si parkiran itd. ne pomera odma, ali samo kada je oko rezerve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zulu, tebe bas briga, ionako ti je glavni rezervoar u gepeku..ja sam navikao da vozim na gas pa nikad nisam ni gledao u kazaljku..

Parkiram na ravnom 99% (gde ovde da nadjem uzbrdicu :) )...i sipam pun u poslednje vreme.. Nego kazaljka u voznji sporo opada (kad putujem dalje), a na relacijama od 20-30km ni ne primetim da se pomeri pa kad stignem i parkiram, obradujem se kako nista ne trosi.. :) Ali zato kad ga upalim, kao da naknadno skonta da je potrosio goriva pa pomeri kazaljku, pa me razocara jer ipak vidim da trosi gorivo :)

Ma nebitna glupost..zato je na temi o sitnicama..i sto trenutno ne mogu da mu nadjem nesto drugo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sitnice koje me nerviraju:

Otkljucam auto otvorim gepek, dok ubacujem stvari on se ponovo SAM zaključa, zatvorim gepek, zaboravim da se sam zakljucao, izvalim bravu :)

to što nema struje u upaljaču kad je ugasen auto

to što se radio ne ugasi sam a ni ne upali se kada upalim auto

lampica za asr koja zmiga iako moj auto ni nema asr :)

kutija filtera za vazduh tj njena pozicija

i tako.... sitnice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za gepek ne bi trebalo da se sam zaključava, koliko znam postoji opcija posebnog otključavanja.

Za struju u upaljaču, moje lično mišljenje da je bolje što isključuje jer smo postali puno zaboravni. Dobra je varijanta što isključi sve potrošače, osim radija, pozicije (preko dugmeta-ne ručice) i možda još nečega.

Za radio imaš opciju da se pali i gasi zajedno sa kontaktom.

Lampica=italijan=kako mu dune

Auto traži doktore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nervira me i to sto imam osecaj da kada ga ubacim u petu na 110kmh i stisnem pun gas on ubrzava nekako parcijalno,kao da secka al ne trza tj povuce pa zastane pa opet vuce pa zastane a tako se pomera i obrtaljka podigne za 100 obrtaja pa zastane pa opet pa zastane i tako...

nemam pojma otkud to ali eto...valjda je to samo osecaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega Hardvet to je već kvar. Trzanje i slično nikad nije valjalo.

Da se vratimo na temu. Kako da nađemo tapetara tj njegovu sliku pa da ga svaki dan bockam pikadom. Kad bolje razmislim može i lično.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi sad ! Jasno je sta sam mislio kada sam napisao "problemcic" a to je i g. Hardvet razumeo.

Kada govorimo o enterijeru,...hm... za ove novce ne ocekujem vise. Naravno , o ukusima nije raspravljati!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nikako ne mogu da namestim patosnicu vozačevog sedišta da mi ne smeta pri vožnji. Bilo mi je prvo čudno što je prethodni vlasnik držao u gepeku i kada sam video koliko smeta za vožnju potpuno mi je bilo jasno zašto je to uradio :laughing: Ja sam ovaj problem rešio prebacivanjem patosnice zadnjeg sedišta napred jer pozadi nikog ne vozim tako da se sad ništa ne prlja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene originalne patosnice napred imaju cicak traku koja ih sasvim lepo drzi na mestu, nisam imao problema sa pomeranjem.

Pretpostavljam da su te tvoje naknadno kupljene, jesu li bar namenski za Stilo pa da lepo legnu po onim coskovima oko sina sedista, to ih koliko-toliko drzi na mestu...

Ja nikako ne mogu da namestim patosnicu vozačevog sedišta da mi ne smeta pri vožnji.

Vodi racuna sa tim, deluje kao sitnica a potencijalno moze da napravi zesci problem ako se podglavi oko papucica kad ne treba... Zna sve u momentu da se nacrta u skladu sa onom "kad treba da budes jeb.n, gace same spadaju" :whistle: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda definitivno nisu original ove moje. Nemaju čičak i duže su nego što treba pa se savijaju ispred papučica i smetaju pri pritiskanju kvačila. Kočnicu i gas nikad toliko "duboko" ne pritiskam da bi mi za njih smetale, ali kvačilo ne može baš do kraja da se pritisne i to me jako nervira. Videću da ih malo sam skratim ili ubacim stare od Juga pošto se ovako mnogo prlja pod,a sa patosnicama mi je prilično neprijatno za vožnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Makaze u ruke i kroj. Neke i imaju tu varijantu.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno mi je to najbolje rešenje. Žao mi je da se prljaju kola bez patosnica, a jednostavno ne mogu da vozim sa njima jer mi mnogo smetaju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naime pocela je da mi curi nafta na ovoj plastici (koja je vec bila lepljena nekim silikonom), pa me interesuje cemu tacno sluzi, kako se zove i koliko otprilike kosta da bih mogao da saniram problem?

aa60.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Separator povrata goriva,damper! U svakom slucaju prelivni sud! Imam ga u rezervi,sumnjao sam da je moj provlazio,ispalo je da je crevo! Nema ga nigde u radnjama,a Delta trazi oko 8000din. i da se naruci. Ako te zanima,dao sam 25 eur.,mogu da ti ustupim!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...