Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Malopre sam se vratio iz onog ludila u živo. Nije vlak ali je Stilo i gomila drugih u snegu, na autoputu kod Bačke Topole, u koloni na vetru i temperaturi oko -2 C. Vezano za termostat, kada se auto ohladi kazaljka na min (morao sam da čuvam gorivo, ovo je moglo da potraje a nekima još traje), do auto radi u leru treba dobrih pola sata da dostigne radnu temperaturu (ventilator na 3 ili 4 crtici). Druga priča kad je motor pod opterećenjem tj dok se vozilo kreće, tada treba par km i oko 5-7 min da postigne radnu temperaturu. I drži je zakovanu i greje kao rerna. Stilo kad se upali FullAuto pali prekidač klime ali na -2 C ne pali i kompresor (ne svetli na displeju klime da je upaljen kompresor).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probacu sutra...naravno, mada sutra idem kod majstora da mi pere hladnjak...jer koliko smo nesto gledali...ne kruzi voda kroz hladnjak!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros sam upalio auto da se zagreje dok ocistim 20cm snega. Na digitalnoj klimi ima jedno dugme za odmrzavanje/odmaglivanje stakala. Tada upali klimu, stavi tempetaturu i ventilator na max.

izadjem iz auta i cistim malo auto, malo dvoriste, udjem u auto posle 10-15min, unutra toplo a temperatura motora na min.

ugasim ekstremno grejanje, vratim sr posle 3min temperatura se vec digla na 1/4 i malo vise.

toliko o uticaju grejanja na tempetaturu motora.

Zasto je upalio klimu? Ona valjda ne moze da greje? Ili je to samo da isusi vazduh mozda?

Poslato sa marsa koristeci teleport!

Klima isušuje vazduh, kada hladi, što je korisno kada hoćeš da odmagliš stakla a hoćeš čim si pritisnuo dugme odmrzavanje/odmagljivanje.

E sad, to što svetli lampica za klimu, nije obavezno da klima i zaista radi, tj. kompresor.

Ispod +5 stepeni C, kompresor ne bi trebalo da se uključuje tj. klima. Sve u cilju zaštite kompresora od havarije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E na zalost,ja hladnjak danas menjam,stavljam nov jer je moj zapusio...

Ne prolazi voda,ma ni malo...

Dzabe trosak ali sto se mora nije tesko... :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari...Danas zamenjen hladnjak,stavljen nov...E sad,molio bih vlasnike stilica jtd da mi kazu svoja iskustva...

Pre mozda mesec dana,mozda malo jace menjao sam termostat...sve je bilo ok do skora...

Evo sad sam primetio da kada vozim auto sa upaljenim grejanje na 1ili2,temperatura lagano opada,znaci gotovo nikada nemam radnu temperaturu...Postigao bi je kada bi dzibrio auto,ali to nije moj stil voznje i mislim da to nije potrebno...

Samo neka mi neko kaze da li sa upaljenim grejanjem obara temperaturu recimo kada stojite na semoforu ili idete niz brdo...

Samo me to zanima jer mi majstor kaze da to tako treba...Pozzzzzzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja to kazem...on me ubedjuje fa to tako mora...kao mnogo je hladno...Ja kapiram da termostat ima svoju svrhu...da drzi zatvoren dok ne postigne radnu...kada je postigne da pusti vodu kroz hladnjak da je ohladi...a meni kada pustim grejanje na 1obara temperaturu...Izgleda da cu morati da se podvadjam sa njim...ja sve kao fin...prihvatam sta oni kazu ali se bre ne slazem sa tim. Sutra menjam termostat opet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitaj ono ranije što sam napisao i ako treba ja ću majstoru da objasnim kako se ponaša. Na ovoj temp. moj termostat posle par 5-6 km postigne radnu temperaturu (posle 2-3 km automatska klima uspostavlja brzinu ventilatora i smerove duvanja) i tu stoji. Spust oko 1,5 km bez gasa u četvrtoj brzini isto uključeno grejanje ne spušta ni mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa lepo ja kazem a on me ubedjuje u suprotno...Ma nista...danas ga zovem da vidim moze li danas ako ne danas da ga menja sutra...jer ovako da vozim auto, nije dobro po motor...nikada nema radnu temperaturu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 1.2 koji jos ima i ugradjen plin je normalno da malo spusti temperaturu kad se krece sa semafora. Grejanje odvlaci temp a i rasplinjac takodje. Na nizbrdici mora da drzi, mada se desi na nekoj duzoj da malo spusti kazaljku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na puntu 1.2 8v za sada je i po ovome hladnom vremenu zakucana temp i stoji na početku srednje crtice. trenutno se ugradjuje tng, pa videćemo posle ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je ok kada dostigne radnu temperaturu i upali se grejanje na 2 spusti kazaljku malo? Problem je sto su niski obrtaji,kada se vozi autoputem nema problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

U toku voznje neka nikakgih problema vec samo kad radi u mestu a pri tome je grejanje ukljuceno. Slaba je cirkulacija vode na leru zbog malih obrtaja i totalno je drukciji termostat na JTD i na 1.2. Nije to neki drastican pad temp ali se vidi da se kazaljka pomerila koji milimetar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste...ali kada ti auto stoji 5minuta u mestu...nije normalno da obori temperaturu na pola od pola...ja u gradskoj voznji...tj.kreni stani...nikada nemam radnu temperaturu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam radnu temperaturu imao samo leti u gradu, na otvorenom sam mogao samo da sanjam. Promenio sam termostat i sada kada jednom kazaljka dodje do pola, zakucava se tu i bez obzira na rezim voznje, spoljnu temperaturu, grejanje ili hladjenje, nagib puta, polozaj zvezda... ona stoji zakucana. Mislim da je jedino tako ispravno. Stavljen je Facet iz AP sporta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnogi ce reci da ti je otisao termostat, a ja kazem da je sasvim normalno na JTD i MJT :thumbsup:

Koji crni termostat,skoro je menjan :D

Ja sam radnu temperaturu imao samo leti u gradu, na otvorenom sam mogao samo da sanjam. Promenio sam termostat i sada kada jednom kazaljka dodje do pola, zakucava se tu i bez obzira na rezim voznje, spoljnu temperaturu, grejanje ili hladjenje, nagib puta, polozaj zvezda... ona stoji zakucana. Mislim da je jedino tako ispravno. Stavljen je Facet iz AP sporta.

I meni je na puntu tako bilo :smoke:

U toku voznje neka nikakgih problema vec samo kad radi u mestu a pri tome je grejanje ukljuceno. Slaba je cirkulacija vode na leru zbog malih obrtaja i totalno je drukciji termostat na JTD i na 1.2. Nije to neki drastican pad temp ali se vidi da se kazaljka pomerila koji milimetar.

Mali je to pad kazaljke,ALI JA IPAK HOCU A STOJI ZAKUCANA,NERVIRA ME :harhar: . Ni kartoni ne pomazu :scooter:

Sad sam nesto razmisljao da nije mozda zato sto je EGR zapusen? !

Edited by srkiv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja sam radnu temperaturu imao samo leti u gradu, na otvorenom sam mogao samo da sanjam. Promenio sam termostat i sada kada jednom kazaljka dodje do pola, zakucava se tu i bez obzira na rezim voznje, spoljnu temperaturu, grejanje ili hladjenje, nagib puta, polozaj zvezda... ona stoji zakucana. Mislim da je jedino tako ispravno. Stavljen je Facet iz AP sporta.

E ova je dobra...polozaj zvezda...Ma mora da buude zakucana na pola i tacka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...