Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nismo se razumeli nesho, mislio sam na paljenje ventilatora u prvoj brzini, onoj necujnoj, za to sam mislio da tako treba... Omasih kontext, izvinjavam se.

Mislim da sam samo jednom doziveo sa Bravom 2. brzinu istog, letos posle torture na potezu autokomanda - nbg. Nikada vise, hvala Bogu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR ventil nije za motor da postize brze radna temp. nego samo zbog ekologija i on kad je ispravan radi i na zagrejan motor.

Imao sam takav audi i nije prelazio 75 st. na 90 je sao samo u grad ili na jak uspon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi juce reseno stavio sam metalni saf koji sam nasao u podrumu upitanju je m6 ima leziste neko koje odgovara za gumicu tako da je sad reseno bolje no fabricki :thumbsup: slikacu da vidite otprilike kako saf lezi cisto da znate ko slomi plasticni sta da trazi :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Eee, brate-nece da valja to sa gvozdjetom !" :thumbsup:

Od razlike u sirenju izmedju plastike i metala moze nesto da strada ! Mis'im. :whistle:

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde me ubi u pojam rano jutros ne curi nigde lepo je zateguto sto bi bio problem mislis da se zagreje saf i plastika pa da pusta :question: vozio sam ga sinoc 2 sata po gradu i ne pusta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da nece biti problema ... Da se ja pitam to bih drugacije uradeo. Verovatno sad nece biti problema s obzirom da su spoljne temp. male. Uostalom mozda ja i gresim ?!

p.s. Uvek citati sitna slova na kraju teksta! :lol:

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreme ce pokazati, od sad kad budem vazduh iz sistema istero saf cu zaliti crvenom diht masom za svaki slucaj i 5 god necu nista da pipam :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam vozio malo duze po gradu, i malo sam gasirao vise...

Dosla je crtica na pola bez problem, od Dorcola do Mirijeva, izgleda da treba bar 10km da predjem da postigne "radnu". :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenio sam termostat danas i antifriz. Auto mnooooogo brze postigne radnu temperaturu i drzi je zakucanu na pola, ma sta radio automobilu. Pun gas ili maksimalno rasterecena voznja... Uvek na pola. Znaci ako vam sporo dostize radnu temperaturu i na otvorenom vam pada temperatura definitivno je termostat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci meni je termostat :S :D idem u vikendicu (slankamenacki vinogradi) i penjem se na veliki uspon, u kolima nas 5oro i pun gepek, temperatura skoci za jednu crticu iznad pola... izadjem na otvoren put, padne cak 2 crtice ispod pola... pre nedelju dana sam vozio (lagana voznja) po gradu, menjanje brzine na 2000, 2500 rpm, i vozio tako 20 min, nije se zagrejao ni jednu crticu, stalno stajao milimetar ispod prve crtice... ali nisam znao da motor koji nije u radnoj temperaturi trosi vise nafte :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam menjao hladnjak i posle zamene ventilator je palio prvu brzinu,posle par sati voznje skontam da se temperatura podigla i da pali samo drugu brzinu. Ozracio sam ga na srafu hladnjaka u koji se nalazi u gornjem uglu hladnjaka. Zasto odjednom nece da pali prvu brzinu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno sve znaci sljaka kazaljka ne skace kad dodje na pola, ne pomera medjutim tek kad ga upalim i predjem par kilometara donje crevo od hladnjaka bude pola mlako pola hladno a temparatura stoji 4 crte ispod sredine da li je to normalno, a kad dostignem radnu bude vruce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno a i logicno sve je ok tad termostat polako pusta i za minut sva creva budu vruca a temparatura zakucana na sredini

:thumbsup: Hvala svima pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta znači ozračiti hladnjak i sistem, pošto sam sipao nov antifriz Paraflu u STILA 1.6 16V, i od tada mi je temperatura na leru zakucana gde treba, a čim na otovoren put ili malo duže po gradu ona padne za oko 1mm. Da li je nešto drugo u pitanju (termostsat). Napominjem da je antifriz menjan skoro i od tada je upaljeno grejanje u kolima, dok su bile vrućine, upaljeno hlađenje sve je bilo OK.

Molim za odgovor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozraciti sistem znaci isterati vazduh zarobljen u sistemu koji se tu "pojavio" izlaskom stare tecnosti! To se izvodi pomocu slavinica na hladnjaku i crevu ka radijatoru (unutrasnji grejac kabine). Nalaze se na najvisim tackama pomenutih.

Mislim da nije veliko odstupanje,u vezi temperature, ali nije suvisno proveriti ozracenost sistema!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je pravilno "oDzračiti" i onda reč sama sebe objašnjava - odstraniti vazduh (zrak) iz sistema. Valjda :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi problem sa zlatibora juce upaljeno grejanje na 2 a auto na ler 10 km spustio je temparaturu 4 crte od polovine a zatim pri gasu je podigo na radnu a onda je u mestu sa grejanjem na 4 poceo da spusta po jednu crtu i smako jedno 3 komada vise neverujem da je vazduh inace sve mi je vrh radilo dok mi auto nije ostao kod majstora sa skinutim hladnjakom jedno 10 dana tad je se verovatno sistem ostao suv inace jedino zanimljivo je da kada ga upalim ujutro na 0 i vozim posle 7km dodje do pola e onda spusti jednu crtu pa se vrati nesto brljavi mora da je termostat ali neostupa mnogo pa nije strasno da je u hlanom ili par crta iznad da bude alarmantno inace ovako spusti al cim krenem on vrati na sredinu nekad dodje na 2mm od sredine i bogami treba par min onda zakuca na sredinu ali vise necu da se opterecujem oko toga vozim kad crkne menjacu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi red. Tačka. Zarez. Koristi to. :thumbup:

Smaram te sa ovim jer 90% ljudi neće ni da čita postove koji su napisani kao ovaj tvoj gore...pogube se ljudi gde je početak, kraj, nova rečenica, gde prestaje jedna, a počinje nova misao...

Opterećuješ ili ne, ali tebi već sada nije sve ok sa autom...ne moraš da čekaš da bilo šta ''crkne''. Nešto je ili već crklo, ili nije dobro namešteno, odrađeno. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radna temperatura pa radna temperatura... Pisao sam o mojoj lanciji vec ranije ali nisam bas cuo da li je to ok osim onog standardnog 'treba da stoji zakovana na sredini skale bez obzira na voznju...'.

Naime sta se meni desavalo letos na putu za more: temperatura je zakovana na 70 stepeni barem po satu, e onda na uzbrdicama u koloni skoci na nesto preko 90 i tu se ventilator pali tj.ja ga palim iz kabine. Posle toga duuugo drzi tih 90 stepeni , bez obzira na ventilator, tj. kazaljka je na pola sto bi rekli idealno medjutim izlaskom na auto put temp. ponovo pada na 70 i to je to ispod toga ne ide nikada.

Mislim da se desava sledece: auto se zagrava i na 70 termostat pusta vodu iz motora u hladnjak i to dobro funkcionise (temp je konstantna) ali ali promenom rezima voznje termostat ostaje otvoren toliko koliko i na temperaturi od 70 stepeni i tu dolazi do dizanja temperature jer nema protoka dovoljnog da se voda rashladi.

E sad voleo bi da neko od boljih poznavaoca ovog modela (thema)kaze svoje misljenje. Mozda thema ima neki dvostepeni termostat...ko zna

Napominjem da sam 2008. uzeo nov termostat

pozdrav :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi red. Tačka. Zarez. Koristi to. :thumbup:

Smaram te sa ovim jer 90% ljudi neće ni da čita postove koji su napisani kao ovaj tvoj gore...pogube se ljudi gde je početak, kraj, nova rečenica, gde prestaje jedna, a počinje nova misao...

Opterećuješ ili ne, ali tebi već sada nije sve ok sa autom...ne moraš da čekaš da bilo šta ''crkne''. Nešto je ili već crklo, ili nije dobro namešteno, odrađeno. :thumbup:

:welcome: Uvazeno...Inace ne znam sta bi tu moglo da bude nenamesteno,majstor je skinuo samo hladnjak i one kablove sa njega i auto je tako 10-15 dana stajao bez tecnosti. E onda su moji problemi poceli pa sam ozracivao sistem dok saf nisam slomio :wallbash: .Pa onda preprsko sve kontakte na hladnjaku sa wd-om.Onda je kao sve bilo ok temp na sredini ja taman se pohvalim na forumu krenem 15 km dalje od stadnardnog kretanja posao kuca ono cas padne dve pa na sredinu pa padne 1 crta.Medjutim ja se nadam da ce to sve leci jer kad sam bio na moru imao pola rezervara goriva i auto stajao takodje 15 dana, onda kad sam nasuo do cepa kazalka dosla 2 crte do punog i tako par dana pa je otisla u F(pun)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesuje me,posto me svaka sitnica iritira,pa hocu i ovo da resim...

temperatura mi se vrlo slabo dize,otprilike 2 crte

a kada mi radi auto u mestu digne normalnu radnu temperaturu... kada krenem da vozim spadne mi opet na prvu crtu-eventualno drugu...da li to predstavlja nesto ozbiljnije?

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...