Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Podigao auto od majstora,u pitanju je bio vazduh u sistemu i manjak antifriza. Termostat i pumpa dobri. Zamenio antifriz, ozracio sistem i sada skazaljka ne mrda od sredine. Videcu jos kako ce se ponasati, za sada je sve ok. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mene zanima da li je ovo normalno!? :question:

- spoljna teperatura je 12 stepeni

- upalim auto u 1:10 h

- pustim ga da radi tacno 1 minut

- krenem ispred kuce u 1:11 h

- vozim u cetvrtoj brzini na 2,500 obrtaja (oko 80 km/h), konstantno, sa jednim usporavanjem zbog lezeceg policajca. pri ubzanju saltam na 2,500 obrtaja

- u 1:15 h stizem na odrediste

- ostanem u autu, pustim ga da radi i tacno u 1:16 kazaljka od temerature dostize sredinu...

da ovo nije malo prebrzo dostizanje radne temperature?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jbg, mislim da nije. Meni je na 2-2,5km bez prethodnog zagrevanja postizao temperaturu od 35C na -5 spoljnje a na 7-10km vec radnu u istom rezimu. Sada u ovim uslovima ima radnu vec na 2,5km bez prethodnog zagrevanja. U principu ako je tecnost na svom mestu i u dovoljnoj kolicini a ulje isto tako ne vidim bojazan od pregrevanja pri tome da je i ventilator hladnjaka ispravan ! :coffee:

p.s.

Mozda sam omasio u koji stepen i km ali to je to ! :thumbup:

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se desava jedna druga stvar. Skala od temperature se podigne prilikom voznje u rezimu napred - nazad, prva - druga - stani, na visokim spoljnim temperaturama, i ponekad "kucnem" po staklu gde je skala i ona se vrati u normalan polozaj. Sta li se desava? Ne bi on tek tako pokazivao povisenu temperaturu da je nema, niti bi se skala tako lako resetovala...

Edited by Tarpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je vec bilo reci o mom problemu, ali ne mogu da nadjem pa da pitam. U pitanju Bravo 1.6 16v sa klimom. Ne radi prva brzina ventilatora nego pali samo drugu kad predje 2 crte iznad pola, kad je upaljena klima prva brzina radi konstantno i tad temperatura ne mrda sa pola. Sta je crklo pa da sam ne pali 1. brzinu ventilatora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatno ti je crkao termoprekidac.kad ti radi klima ukljucena je uvek druga brzina a ne prva i to sto pali na drugoj crti preko pola pali komp isto drugu brzinu.ne mogu tvrditi 100 % al mislim da je tako.prekontrolisi prvo sve konektore u tom sklopu oko ventilatora i termoprekidaca,umeju da izgore i izgube kontakt.

Edited by svetozar

Share this post


Link to post
Share on other sites

otpornik prve brzine :)

nalazi se na zastitnoj plastici hladnjaka, donji levi cosak (gledano spreda :))

ja ga platio 800-900 din u AP spotu :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xepoj

Hvala na brzom odgovoru. Jel ne postoji mogucnost da je nesto drugo u pitanju? Ako je taj otpornik to je onda najmanji problem, vec sam poludeo i mislio da je nesto skuplje crklo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenio otpornik (1100din), zamenio buksne jer su oksidirale, radilo 1.5km do kuce i crklo opet... Toliko o rezervnim delovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bezveze...

meni kad je crk'o taj otpornik, otisao sam kod lokalnog elektricara i covek mi prespojio da odma' pali drugu brzinu umesto prve, otrpornik smo zamenili posle nekoliko dana al' ga nismo povezali :) zmaj tako sljaka evo skoro godinu dana :thumbsup: bez ikakvih problema ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam problem na HGT-u, jako sporo dostize radnu temperaturi, i to iskljucivo u gradskoj guzvi, cim izadjem na otvoreno svuce je izmedju radne i nule, a kad je napolju hladno na otvorenom je kroz svuce na nulu... Da li je termostat problem? Gledao sam u AP sportu 4000din je termostat, prosto da ne poverujes :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xepoj

Verovatno ce tako i kod mene da bude, ili cu kao i na jugu da izvucem prekidac u kabinu za ventilator i bole me brige... Ionako su rezervni delovi govno nevidjeno.

@Dellas

90% termostat. Ja moj platio 3700-4000din, ni ne secam se vise. Jos uvek radi, videcemo dokle ce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam problem na HGT-u, jako sporo dostize radnu temperaturi, i to iskljucivo u gradskoj guzvi, cim izadjem na otvoreno svuce je izmedju radne i nule, a kad je napolju hladno na otvorenom je kroz svuce na nulu... Da li je termostat problem? Gledao sam u AP sportu 4000din je termostat, prosto da ne poverujes :wallbash:

Imao sam identičan slučaj zimus i zamena termostata je rešila stvar. Cena je bila ista kao što si naveo - oko 4k - ali zato od tada temperatura zakucana na pola skale bez obzira na režim vožnje, kao što i treba da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenio otpornik (1100din), zamenio buksne jer su oksidirale, radilo 1.5km do kuce i crklo opet... Toliko o rezervnim delovima.

izgleda da nisi procitao moj post iznad.cak i pod uslovom da ti je bio crkao reostat,nema sanse da nov crkne posle 1.5 km kako kazes.mislim da si dzaba menjao njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Svetozar

Moguce da sam ga za dzabe promenio, verovatno nesto nije u redu sa kontaktima, da li na samom reostatu ili na kablovima do njega. Znacu vise sutra kad sidjem u kanal ispod auta pa rasturim sve opet.

I nisam procitao post posto smo u isto vreme pisali pa nisam pogledao iznad mog posta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je pre par dana poceo da pravi problem sa radnom temperaturom. u pitanju je punto I, 1.2 8v 60ks. vozim ga vec 6 godina i nikad mi radna temperatura nije dolazila na pola, uvek je bila mm ili 2 pre polovine i to je to. ovih dana i na leru bez problema dodje do pola. menjao sam termostat i dalje isto, vodu ne gubim. ozracivao sam sistem vise puta i nista. jedino mi sad ostaje davac za ventilator koji radi ali mozda je pomerio granicu paljenja ventilatora ili mozda vodena pumpa koju nisam nikad menjao, mada nista ne grebe ili zvace kod pumpe.

jel ima neko neki savet sta jos moze da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa temperaturom motora,doduse,ni skala ne radi kako treba,kad kuva,skala pokazuje da je oko 85 steperni. Laze za 30tak stepeni. Ravnicom,nemam nikakav problem. Ali,kad dodje duza uzbrdica,desi se da ventilator ne moze da ohladi. Cale je skinuo termostat. Da li nema dovoljno kruzenje vode zbog toga,ili je ventilator los? Pozdrav za sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa vidi, iz mog laickog iskustva jedino ostaje da je zaprljan hladnjak ako je motor dobar - hocu reci da ne duva kroz zaptivac glave motora! Tada pravi veci pritisak i tera gasove u sistem pa se pregreva. Dakle, bez termostata bi trebao da ima bolji protok i manju temperaturu a samim tim da radnu retko dostigne sem na ovim spoljnim temperaturama. Naravno i termo-davac bi morao na zadatoj temperaturi da ukljucuje ventilator.

Ne znam koliko sam pomogao a mozda ce neko strucniji to bolje predociti?! :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima ove godine sam ugradio suspleh,e kazaljka se dize i stoi zakucana na polovini na ovih vrelih 37 i jace vozeci tako po ravnom i po lokalu gde su semafori medjutim kad krenem kuci a to je uzbrdo i to bas konstantno jedno kilometar ipo temparatura se podigne za jednu crtu upali se ventilator i za 10 sekundi vrati u normalu ali ako jos kilometar nastavim isto se desi podigne se za jednu crtu i odma ohladi e sad tripujem se da je to do suspleha i da nema njega mozda se to ne bi desavalo ili je na ovim temparaturama to normalno nisam pre bas obracao pasnju al mislim da sa polovine kako god ga vozio nije se pomerala...

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne bi trebalo da mrda od polovine da je sve ispravno, moguce da ti je pumpa za vodu u nekom smislu neispravna pa pod opterecenjem nemoze da postigne. Peraja ili osovina na pumpi su obicno problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je moguce auto je presao 170 000 nista nije menjano ni pipano takoreci sve je fabricki...Medjutim taj kilometar idem pola 300 metara prvom a kilometar drugom pa eko imajuci u vidu to i spoljnu temparaturu videcu ako nista skinucu suspleh jer se verovatno bolje hladi kad vazduh prolazi ispod pa da vidim inace ovako po lokalu i na otvorenom je zakucana nepomera se...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sad citam na nekom forumu pise kao nepreporucuje se ugradnja suspleha na punta multijet zbog pregrevanja turbine

:question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...