Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

1 minute ago, rage_man said:

Pa znas kako, ti mozes voziti ali nije iskljuceno da moze doci do neke teze havarije, imao sam isti problem kao ti, par dana posle toga sam otisao do majstora, ustanovljeno da je termostat, zamenjen i mirna glava

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
 

Ako mozes napisi mi koliko te izaslo to sve,termostat + majstor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, ne bih znao napamet, imam to u servisnoj, s druge strane meni je za benzinca odnosno punta jeftiniji termo. ruke mislim da su bile oko 20€

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, rage_man said:

Uh, ne bih znao napamet, imam to u servisnoj, s druge strane meni je za benzinca odnosno punta jeftiniji termo. ruke mislim da su bile oko 20€

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
 

vazi,videcu sutra,pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moraš da žuriš sa termostatom, ne može ništa da se desi. Zimi je problem jer ćeš da se smrzneš. Nike jeftin, oko 5-6 hiljada rsd, a majstori oko 3 hiljade. Imaš i varijantu termostata od Renoa 4 i 5 u sopstvenoj režiji, to onda izađe 500-600 dindži.
Pročitaj malo temu.

Poslato sa HUAWEI P7-L10 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da malo osvežim temu.
Stilo 1.9 JTD, grejanje radi ok nakon par minuta, šta više, radi odlično. Temperatura dođe do pola, malo sporije ali dođe. Na AP stoji na pola, bez problema, ali već na prvom semaforu kreće da opada malo. Danas trazim mesto u podzemnoj garaži, grejanje radi, temp padne. Ugasim grejanje zabode na pola, upalim opet kreće da opada. Prvi put sam primetio da temp varira kad je majstor dolio malo antifriza, jer je nivo pao ispod min, tad je rekao da pušta na termostatu, medjutim od tada se nije spustio nivo tecnosti. Nakon dolivanja umela je temp da padne i za ceo podeok, jednom prilikom je drugar otvarao bocu sa antifrizom i pritiskao neka creva, nešto, nešto, pa je variranje temperature od tada dosta manje. Termostat gecrk ili nesto drugo?
Malo sam opširan, ali sam pokušao sve detalje koje znam da napisem.
Tnx.

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djomlaVerovatno termostat, kod mene se slično dešavalo na dizelu sa starim, pogotovo to variranje. Stavi onaj Vernet od Renoa 4 i rešićeš problem. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri ti to još jedanput. Ne mora da znači da je termos. Ako grejanjem kabine oduzimaš temperaturu motoru (motor radi na leru a grejanje intenzivno radi, logično je da pada radna temp.).
Na otvoreno putu nema šanse da dostigneš radnu temp. ako je crkao termostat, naročito ako je uključeno grejanje.
Ne kažem da nije riknuo al proveri ponovo.
Možda nije.


Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vicent  Ma proverio bi, ali ne znam sta. Neko mi je takođe rekao da na otvorenom nema sanse da nabije radnu plus da je drzi na pola kad ode termostat, plus grejanje radi. Prvi out kad je pocela da varira padala je za ceo podeok, bas u podzemnoj pri malim brzinama i trazenju parkinga. Nakon onog cackanja koje je drugar radio manje pada, cak sam imao jedno 30~40min (nakon toga) klaj klaj na AP 1,2 i nije pala, bas sam pratio. 

Edited by djomla
tagovah Vicenta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proveri ti to još jedanput. Ne mora da znači da je termos. Ako grejanjem kabine oduzimaš temperaturu motoru (motor radi na leru a grejanje intenzivno radi, logično je da pada radna temp.).
Na otvoreno putu nema šanse da dostigneš radnu temp. ako je crkao termostat, naročito ako je uključeno grejanje.
Ne kažem da nije riknuo al proveri ponovo.
Možda nije.


Sent from my LG-G3 using Tapatalk


Sta moze jos da utice na temperaturu, vozim alfu 156 1.9jtd 16v zamenio los termostat novim (behr je upitanju) i dalje sve isto muka navuci temperaturu do 70° a o 90° samo u najvecoj guzvi u gradu. Dijagnostika kaze da je sve super u leru dostize ali otvoren druga prica.


Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Alfama zna da laže instrument, javiće se neko od kolega. I ja sam na 156 jtd 8 ventila imao loše pokazivanje a sve bilo ispravno.
Vidi na Alfa klubu, to je čest problem..

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na mojoj Kappi je tako, pokazuje nesto preko 70, i to otkako sam promijenio termostat, i senzor temperature. Na 90 dodje ako stoji u leru, ali cim izadjem na otvorenu cestu padne na 70. I tu se drzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bice malo duzi post pa svako ko se ukljuci hvala :D 

 

1. Slucaj : U guzvi sam 1 pa 2 brzina i kreni stani voznja,temperatura ide na pola,ode na 1 crticu,zatim na 2 crticu,dosla je cak i do 3 ce ali sam onda poceo da se krecem bez stajanja pa je spala nazad.

2. Slucaj : Dodje  temperatura na 2 crtice iznad pola, idem Smederevcem tipa u 5-oj na laganom gasu i nece da obori,spustim u nizu dam jaci gas kao da se potezem sa nekim i onda krene kazaljka da spusta skoro pa momentalno i ode na 2 crtice ispod sredine.

3. Slucaj : Kada radi klima temperatura stoji zakucana na malo iznad druge crtice ispod polovine,recimo na 1.8 ispod polovine,kad ga malo isforsiram popne se recimo na 1.5 ispod pola i tu stoji stalno,cim ugasim klimu temperatura raste momentalno,cim opet upalim klimu temperatura tu staje i onda mu treba malo vremena da se opet spusti do 2 crtice ispod pola.

 

Na autu radi sve od celog sistema za hladjenje,termostat je nov,termoprekidac je nov,rade obe brzine proverene i vizuelno i ovako direktno. Prvu brzinu pali na 1 crticu iznad pola ,2 brzinu pali na 2 crtice iznad pola.

Nisam jos otisao do majstora,skupljam sve podatke i rezime voznje da mogu da mu objasnim lepo sta je problem i u kojim rezimima se javlja pa evo cisto da prodiskutujemo malo.

Meni pada na pamet pumpa za vodu,da mozda nema dovoljan pritisak da tera vodu dok sam u guzvi i idem prva druga,to mi je palo na pamet zbog slucaja broj 2?

Ili je dihtung na putu da zvekne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

slucaj 2, po tvom opisu i meni se to desavalo na lybri. pojacao sam bio samo masu i tako resio problem... @IgorBG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm...ni na kraj pameti da to moze da utice na sve ovo. :D Imacu to na umu kad budem kod majstora,hvala @cika_kole .

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, IgorBG said:

Hmm...ni na kraj pameti da to moze da utice na sve ovo. :D Imacu to na umu kad budem kod majstora,hvala @cika_kole .

isao sam za Sarajevo, krene neka uzbrdica, pogledam kazaljku onda odlete na 110 stepeni, ja po kvacilu i u nizu, bum pade na 90...i tako pocnem da obracam paznju, odem kod majstora kazem sta kako. sve ispravno, termostat i sve sto treba, on kaze da pojacamo masu, a to sam i ovde negde procitao, doduse za lybru, pojacao covek masu i nije se vise desavalo...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece mene to june da mune da bude samo masa :lol: Malo sam citao i tvoje odgovore,tebi je kazaljka skakala u milisekundi,meni ide polako gore ili dole ne skace,znaci potrebno je vreme da se podigne isto tako i spusti a u leru stoji na 2 crtice iznad i tu je odrzava sa drugom brzinom to sam zaboravio da kazem gore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, nisam uspeo da isprobam auto ko svet zbog posla ali veceras sam malo vozio. Pitanje je u vezi dizanja temperature i sta je normala? Brzina kojom sam krenuo je naravno neka umerena 40-50km/h i bez davljenja gasa, tu se malo pomerila kazaljka temp, mozda na prvu crtu. Tu je vec pocelo mlako da duva iz ventilacije, to je nekih 1-2km u mestu. Onda sam izasao na autoput, distanca nekih 5km, brzina do 140km/h. Tada je pomerilo temp na sredinu. Znaci trebalo je nekih 5-6km za podizanje temp. Da li je to ok ? Inace brzo postize brzinu,pa sam imao frku da idem brze( vozim i Fokusa benzinca 1.6, daleko sporiji osecaj postizanja brzine)

 

 

Edited by Ivan
Spojeno sa postojecom temom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se,nisam naveo, 1.9 mjet 2006
Brza voznja naravno da ne valja. Da me murija uhvatila rekao bi da testiram auto.:)
Znaci to sporije dizanje temp je ok. A koliko recimo treba vremena da prodje kad se ugasi auto i ponovo upali kontakt i padne temp na minimum?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...