milan81 24 Posted December 22, 2016 Moze i polovan ispravan da stavi,to je treca solucija! A moze se naci za 10-20e Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted January 13, 2017 Sipaj srdestvo za ispiranje sistema pa prospi i zameni termostat.Termostat je najveci krivac za vecinu stvari.Ako omatori,ne otvara dovoljno pa se motor greje,a ako mu izleti kuglica za izjednacenje pritiska onda pothladjuje motor.Po nekad i sam sat sara-vara,al to se resava brzo,razradom konektora. Menjao sam termostat jer je obarao temperaturu na otvorenom. Kada sam ga skinuo video sam da nema pomenute kuglice koju bokija pominje u postu na 7. stranici ove teme. Zamenio sam termostat, kupio i stavio Vernet. On pomenutu kuglicu nema. Sistem radi dobro. Auto je Fiat Brava 1.2. Da li je neko menjao termostat i video da li ima pomenutu kuglicu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 13, 2017 Ja sam skoro menjao na 1.2 8v i ima pomenutu kuglicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikellli 1 Posted January 16, 2017 (edited) Pozdrav svima, Imam problem sa temperaturom motora. Kupio sam moju Multiplu JTD prosle zime, na displeju je pokazivala jedva dve crtice od temperature, od potrebne cetiri. Kupio sam novi Vernet termostat i odmah zamenio stari. Tih dana su vec prosle niske temperature i moj termostat je naizgled dobro radio. Ove zime na prvi minus se opet pojavljuje isti problem, crtice opet na maksimalno drugi podeok. Mada moram da napomenem da je u kabini bilo relativno toplo, dok je potrosnja goriva bila mnogo veca nego inace. Opet sam otisao u prodavnicu i kupio ponovo termostat ovaj put skuplji od drugog proizvodjaca mislim da je Behr. Ponovo kod majstora i zamislite nista se nije promenilo, sve je potpuno isto kao sa predhodna dva termostata. majstor kaze da je izvadjeni termostat bio ispravan i da ne zna u cemu je problem. Da li neko zna resenje ovog mog problema!? Unapred zahvalan, Mićko Edited January 16, 2017 by mikellli Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 16, 2017 Koliko vozis taj auto, kolike su ti rekacije mislim Nece on do radne temp zimi bez nekih 10-ak km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted January 16, 2017 A da taj majstor proba da vidi temperaturu na dijagnostici i uporedi sa cajgerom npr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikellli 1 Posted January 16, 2017 Juce sam vozio 20 km u jednom pravcu i 20 km nazad u oba slucaja mi nije preslo drugi podeok. Predlozicu majstoru da proba sa dijagnostikom. Ako se neslaze sa onim na displeju, da li to znaci da je nesto drugo neispravno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 16, 2017 Da li je sa novim termostatom došao i novi senzor temperature ili je tvoj stari prebačen na novi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikellli 1 Posted January 16, 2017 Senzor je nov dosao u termostatu (ako se senzor nalazi ispod onog konektora na termostatu). Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 16, 2017 Onda samo dijagnostika. Čini mi se da kreće da otvara na 87 a ventilator pali na 92*C. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted January 17, 2017 (edited) Alfe cesto baguju sa cajgerom pa imam iskustva.Nepamtim kad mi je temp.dosla na 90 i leti i zimi,na dijagnostici pokazuje 90 a na cajgeru manje.Dok sam imao fabricki termostat drzala je kazaljka zakucanu na 90.A i sam znas da zimi jtd sporije postize radnu temperaturu.Ja po gradu predjem minimum 3-4 km kad pocne da duva mlako,kad pocne bas vrelo da duva kazaljka jedva da je presla prvu crtu.I ja sam se tripovao da je termostat i da neostetim motor zbog nepostignute radne temperature ali samo dijagnostika je lek veruj mi.Posebna prica je kad na otvorenom putu zimi pogledam kazaljku,kad vidim da je na 70 nije mi dobro,ali duva toplo. Edited January 17, 2017 by Joca Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikellli 1 Posted January 23, 2017 (edited) Juce sam testirao auto sa dijagnostikom. Prilikom voznje(10-15 km) temperatura je pocela da raste jako polako do 75 stepeni, kada se naglo spustila za nekih 5-7 stepeni, stali smo i majstor je proverio creva, termostat je propustio hladnu vodu. Termostat po specifikaciji treba da otvori na 88 stepeni. Inace radna temperatura jtd-a je 90 stepeni. Znaci verovatno je ipak termostat problem. Ipak nastavili smo dalje da testiramo auto... U mestu, na odprilike 2000 obrtaja (2-3min) termostat radi perfektno tacno na 88 otvara, spusti za jedno 4-5 stepeni i tako u krug... Zatim je majstor hteo da proba da stavi karton ispred hladnjaka (mada sam ja alergican na to), rezultati u voznji i u mestu su potpuno isti, kao da kartona i nema. Takodje smo utvrdili da grejanje u kabini, koje je bilo i ugaseno i na maksimumu, skoro da uopste ne utice na promenu radne temperature. Takodje sam zakljucio da sama radna temperatura skoro samo zavisi od broja obrtaja motora. Na leru motor pocne da se hladi tako brzo da mislim da ce se ohladiti skroz... Mojstor za sada nema ideju sta je kvar. Zaboravi sam da kazem da oznake na displeju u kabini poprilicno tacno pokazuju temperaturu, treca kockica se pali na 75, a cetvrta tacno na 90 stepeni... Edited January 23, 2017 by mikellli Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 23, 2017 Kad termostat radi karton nema funkciju nikakvu, a on tebi radi samo izgleda ne kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 23, 2017 7 hours ago, mikellli said: Takodje smo utvrdili da grejanje u kabini, koje je bilo i ugaseno i na maksimumu, skoro da uopste ne utice na promenu radne temperature. kako ovo , ja kad god upalim grejanje temperatura padne i to dosta ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted January 23, 2017 To znači da ne radi termostat Izduvaš svu toplotu Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikellli 1 Posted January 23, 2017 On 1/23/2017 at 2:37 PM, MS PK said: Kad termostat radi karton nema funkciju nikakvu, a on tebi radi samo izgleda ne kako treba To mi sada predstavlja najveci problem. Termostat je placen oko 7500 dinara I imam garanciju na njega. A ja nisam siguran da li je on neispravan ili mozda nesto drugo na autu. Sada treba dokazati da nije ispravan, a on u nekim okolnostima (u mestu na 2000 obrtaja ) radi kako treba. Da li bilo sta drugo, sem termostata, moze da izazove ovakav problem? Da li mozda moze ona plasticna zastita ispod motora (suspleh) da utice toliko na temperaturu motora, posto ja je na mojoj multipli nemam? Ovo mi sada postaje ozbiljan problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 23, 2017 Do plastike nije sigurno a sta bi moglo da bude drugo..ne znam. Samo da lupam nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikellli 1 Posted January 25, 2017 Da li moze na NISKU radnu temperaturu da utice, mozda neko crevo u rashladnom sistemu pogresno postavljeno ili negde da ima zacepljenje. Mozda nepravilan rad pumpe za vodu. Ili nesto trece. Zelim da iscrpim sve moguce faktore, pre nego se upustim u jos jednu avanturu sa preskupim termostatima Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikellli 1 Posted January 29, 2017 Da li bi mogao utvrditi, da li termostat pusta pre vremena, ako bi blokirao samo crevo koje ide sa termostata? Da li bi mogao da zeznem nesto ako bih napravio jednu test voznju i pratio temperaturu??? Pozdrav Evo i fotka sistema pa ako neko ima neku ideju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vojke 1 Posted July 3, 2017 Pozdrav svima,u pitanje je Fiat Stilo 1.9 JTD. Auto digne radnu temperaturu normalno do pola i dalje od toga ne ide,ni u gradskoj voznji. Medjutim,na otvorenom ili ako vozim duze bez stajanja,usporavanja ,skretanja spusti se za dve crtice,dakle bude na onoj prvoj crti i tu varira 2-3 mm levo desno u zavisnosti da li usporavam ili opet povecam brzinu na otvorenom. Auto normalno vuce,normalno ide bez ikakvih problema. Da li je ovo problem, da li bih trebao nesto raditi, posto sam citao prethodne postove i uglavnom sam video da radna temperatura mora biti zakucana na pola bez obzira bila na otvorenom ili gradska voznja? Hvala Svima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted July 3, 2017 Promeni termostat, verovatno je on problemSent from my SM-A500FU using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vojke 1 Posted July 3, 2017 Dobro,ali da li je to velik problem?Da li moram bas raditi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted July 3, 2017 Kakav problem, odes kod majstora da ti proveri, ako utvrdi da je termo. zameni, platis i miran siSent from my SM-A500FU using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vojke 1 Posted July 3, 2017 (edited) 23 minutes ago, rage_man said: Kakav problem, odes kod majstora da ti proveri, ako utvrdi da je termo. zameni, platis i miran si Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Vazi,otici cu sutra,znaci to nije normalno ponasanje temperature,mislio sam da mogu voziti tako,da ne moram bas sad to zameniti posto sam dosta ulozio u nosace ovih dana, ali otici cu sutra to proveriti. Hvala jos jednom. Edited July 3, 2017 by vojke Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted July 3, 2017 Pa znas kako, ti mozes voziti ali nije iskljuceno da moze doci do neke teze havarije, imao sam isti problem kao ti, par dana posle toga sam otisao do majstora, ustanovljeno da je termostat, zamenjen i mirna glavaSent from my SM-A500FU using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites