Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ne znam dal zato sto termostat ne otvara pa ne kruzi voda i ne izlazi na malo crevce ili je pumpa 

Vodena pumpa nigde ne curi niti kaplje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vodena pumpa ne mora da curi kad je u problemu. Jednostavno sa osovine spadne radno kolo i ne cirkuliše tečnost. Retkost je da se nađe pumpa sa metalnim radnim kolom, uglavnom su plastična.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel nece da otvori termostat ako ne radi vodena pumpa, kad ga stavim u vodu i zagrejem na 86C on otvara uredno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvadio sam termostat i opet na leru be ide antifriz na ono malo crevce id ekspanzione posude, cim dam gas odma krene da izlazi, cim pustim ono stane...

Da li treba da tece antifriz na malo crevce na leru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zortio sam ga 90 km/h uz veliki uspon i podigao je skoro do pola malko nu zali ali to bez termostata, cim ubacim termostat na 200 metara podigne temperaturu iznad pola i pocne da kuva a ja mu odma upalim grejanje i on spusti.

Kasnije cu okaciti snimak kako ide 90 na 3000 obrtaja uz veliki uspon cetvrtom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, zamolio bih za pomoc.

Moj auto sada u zimskom periodu ne dize radnu temperaturu, tako da grejanje nemam u kabini.

To mi se desava na otvorenim putevima kada sam u 4-toj ili 5-toj brzini. U gradskoj voznji podize temperaturu, jer "kreni-stani, prva druga", pa se i temp. podigne. Medjutim cim izadjem na otvoren put ona pada. 

Fiat Punto II 1.9 JTD 

Sta mi je ciniti? Hvala

 

 

Edited by neshaoct
spojeno & dodata napomena o autu

Share this post


Link to post
Share on other sites

1200 dinara beru...taj je fabrička ugradnja...ima neki i za 800 dinara.
Možeš i sam da zameniš, 2 šrafa i šelna...Govorim i puntu mk2 2003 godište benzin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko 1000 termostat i jos toliko za ruke.Ako ti u mestu dostigne radnu i cim krenes pocne da pada, znaci da je 99% termostat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno ljudi... Nije to onda neka investicija velika...a bas bi mi znacilo, jer se smrznem na duza putovanja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece biti da je za dizela oko 1000 dinara a on ako dobro vidim vozi dizela. Za taj auto je oko 5000 dinara samo termostat bez zamene...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se unapred izvinjavam,ali nije napisano koji je auto,pa sam po inerciji pomislio da je Punto benzinac.Na fonu se ne vidi sta ko vozi i ako je napisano,mislim kada se koristi Tapatalk.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

u pitanju je dizel 1.9, 2001 god.

 

ako je 5000 din samo deo, plus ruke, onda je to vise nego sto sam i mislio da moze da bude...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preporuka za Behr, menjao sam pre 4-5 zima, od tada radi bez problema. Mislim da je tada bio oko 6500 za 1.9 jtd motor. Vernet je bio tada oko 1000 dinara jeftiniji a Behr sam stavio po preporuci majstora jer je prva ugradnja.

 

Vidim da je sve popularniji Reno 4/5 termostat, verovatno zbog cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...