Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Hidro test je uradjen,A to da izmerim koliko je sa glave skinuto je dobra ideja samo kako da to izmerim.Mislim,koja je to fabricka vrednost koju treba da merim i kako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

n adam se da ne kasnim pa shubler u ruke i na neki otpad  uporedi visinu kompresionog prostora  na tvojoj i na nekoj drugoj glavi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Svima!

Kopam po temi, ali ne mogu da nađem informaciju koja bi pomogla mom slučaju. Juče posle vožnje nekih 20km sam posumnjao da mi se ventilator hladnjaka ne pali. Kazaljka za temp mi je uvek tačno na polovini, ne prelazi, ali mi se čini da je motor mnogo vruć. Dakle, juče stigao kući, uterao auto, i zaboravio da spustim šiber, ja dam kontakt, ono se upali ventilator ( a prethodno kad sam stao da otvorim kapiju, izbacio u ler i nisam ga čuo). Jutros kako sam stigao na posao, primetio sam da mi je rashl. tečnost iznad max vrednosti, možda za dva prsta! Motor je bio ugrejan.. 

 

Da li je moguće da mi ventilator radi u prvoj brzini, pa ga zato ne čujem?

Nešto ne verujem kazaljki.. kadgod stanem i ubacim u ler, nekad i posle duge voznje preko 50 km, nikad ne čujem vent. NEgo kad ugasim motor, dam kontakt, i on se upali, u fullu.

 

Auto je 2001. 1.2 16V Punto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle vožnje, posebno na ovim temperaturama, kada se pumpa rash. tečnosti zaustavi zajedno sa motorom, raste tempera rash. tečnosti jer nema cirkulacije.

Ako je sve kako treba to su razlike od par (3,4,5...)°C.

Zato nakon kratke pauze startuje ventilator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mijailović P.

Hvala na info. Da li znači nešto što mi je i antifriz malo iznad max vrednosti, kad je motor hladan? Nedavno rađen kompletan veliki servis, i u početku to nisam primećivao. Majstor koji radio kaže da to nije ništa, on se kao širi, pošto su vrućine, ali mi je ipak čudno.. čitao sam da ni u kom trenutku ne sme da bude iznad max, nego treba da je u granicama između min i max...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je hladan, izvuci antifriz do polovine i prati. Normalno je da varira gore dole, ali dok se pali ventilator, skazaljka na pola i antifriz cirkuliše ne diraj ništa. Ako ti crv ne da mira, odeš kod nekog mehaničara da ti pištoljem za merenje temp izmeri kad otvara-zatvara termostat , tj na kojoj temperaturi.

U najgorem slučaju i da ti nešto nije u redu sa sistemom, primetićeš kad skazaljka ode daleko iznad pola. Meni je išla i do pred crveno pa ništa se nije desilo ako se pravovremeno reaguje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle duzeg vremena i mnogo izgubljenih zivaca nasao sam uzrok mog problema,to jest  pregrejavanja motora pri brzinama iznad 100km na sat.Zahvaljujem se svim forumasima koji su bili uz mene sa svojom dobrom voljom i savetima.Kao sto sam i predpostavljao bila je jedna banalna glupost ali je trebalo to locirati.Cak sam i vadio motor i ravnao blok motora koji mu je bio sumnjiv.Problem je bio u novom hladnjaku rashladne tecnosti koji nije uspevao da dovoljno ohladi tecnost.Da li zbog rasporeda saca ili loseg materijala....ne znam.Uglavnom sa starim hladnjakom  nema nikakvih problema.Juce sam primetio da mi grejanje kabine duva mnogo vreliji vazduh nego ventilator motornog hladnjaka.To mi je dalo ideju da vratim stari i eto resenja.Sada mi temperatura ne prelazi 92 stepene pri bilo kom rezimu voznje na otvorenom putu.

Mozda ce ovo moje iskustvo nekome pomoci i bilo bi dobro da svi koji rese neki problem to podele sa svima nama.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne,Super je prohodan.Osetim kad duvam ustima kroz njega.Po meni su ili retke sace ili je materijal los termoprovodnik.

To je taj novi.

20160703_152743.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

covek je imao dobru predpostaku

On 15.6.2016. at 11:20 PM, ForrestGump said:

Pisao si i da je hladnjak nov. Pitanje: da li se to počelo dešavati nakon zamene hladnjaka ili se dešavalo i pre toga? Pitam da iz nepoznatih isključiš nov hladnjak. Na žalost, danas novo ne znači i ispravno.

:cheers:. Samo je pitanje kako ubediti prodavca da njegov deo ne ispunjava karakteristike koje bi trebalo a  povracaj novca i nadoknada stete  je verovatno posebna priča.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najgore je sto sam bacio racun od tog novog.

Da li se ti aluminijumski hladnjaci mogu variti u sevisima za hladnjake,pa da popravim stari?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenio sam u prodavnici doticni hladnjak za hladnjak od drugog proizvodjaca koji dobro hladi.Prodavac se cudio mojoj tvrdnji ali mi je bez problema zamenio.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas postji servis koji popravlja hladnjake, a pre nekoliko dana sam slucajno gledao varenje hladnjaka klime na drugom mestu.U svakom slucaju dobro je da si resio problem a stari verovatno moze da se popravi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da imam ili imam problem sa pokazivacem temperature pre par nedelja stojim na semaforu slucajno bacim pogled na isti vidim da je pala na 0 tacnije kao i kad se auto upali krenem sa semafora odmah se podigne na pola.

Druga situacije pre par dana vozim auto sve normalno na pola stoji parkiram ga i na leru u mestu krece strelica sa pola da malo pada dole pa se vrati pa opet isto.

 

Da li je neko imao slicnih problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da imam problem na puntu, zamenio sam ulje i filter i od tad imam problem sa kazaljkom za temperaturu ,krene normalno da raste do potrebne temperature ,znaci dodje do polovine i onda pocne da opada za jedan do dva podeoka pa se opet vrati na polovinu pa to isto ponovi jos jednom ,pa se onda ostane na sredini gde treba da bude ,sve to traje nekoliko minuta . Kad ugasim auto na nekoliko minuta (vise od 10min) desava se opet isto :-( Zna li neko sta se desava ,moze li neko da mi pomogne

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

A može biti instrument tabla.:right: 

 

Edited by Ddd

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, beli_Punto said:

Verovatno termostat. 

+1 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/15/2016 at 8:12 PM, ivica said:

mislim da imam problem na puntu, zamenio sam ulje i filter i od tad imam problem sa kazaljkom za temperaturu ,krene normalno da raste do potrebne temperature ,znaci dodje do polovine i onda pocne da opada za jedan do dva podeoka pa se opet vrati na polovinu pa to isto ponovi jos jednom ,pa se onda ostane na sredini gde treba da bude ,sve to traje nekoliko minuta . Kad ugasim auto na nekoliko minuta (vise od 10min) desava se opet isto :-( Zna li neko sta se desava ,moze li neko da mi pomogne

 

6 godina ga koristim nemoguce da se odjednom tako nesto pojavi ,trenutak kad sam zamenio ulje pocelo da se javlja ovo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greje odlično nisam video problem tu u dva minuta oseća se toplo unutra, ne znam da li sam nesto zakačio dok sam menjao ulje,samo zamenio filter i otvorio i zatvorio karte

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz svima ,juce sam radio mali servis na stilu 1.6 ,zamenjeno ulje ,svi filteri ,svecice ,uzgred zamenjen i termostat ,stavljen nov marke vernet ,po zavrsetku u toku voznje sve ok ,grejanje veoma dobro ,vec posle par minuta pocelo takodje i radna temperatura vrlo brzo postignuta ,medjutim nije sve perfektno kako bi trebalo da bude ,skazaljka stoji skoro na sredinu ,odnosno na nekih milimetar ispod pa me zanima da li je to normalno ili nije ozracen sistem kako treba ili sta vec moze da bude uzrok ,evo i slika kako izgleda ,inace nema nekih odstupanja ,skazaljka stoji zakucana ,mozda ponekad mala neka vibracija u smislu da spadne milimetar pa se vrati odmah tako reci zadrhti

 

IMG_20161203_165850.jpgIMG_20161203_165839.jpgIMG_20161203_165855.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba da bude tacno na sredini.

Od koliko stepeni je taj termostat sto je ugradjen u auto?

Ako je od 83-84° onda zbog toga ne stoji skala zakucana na sredinu.

U sustini mozda je i bolje tako, tih par stepeni sto mu fale do 90° ce mu znaciti kad napolju bude bilo 35+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...