Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Znaju nego ce se duvaju tu nesto sa Behr i Facet i ostale :D

Edited by MS PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotov si da me ubedis da stavim od Renola :D

450dinara, i 500din majstor da mi zameni ...

 

I obavezno napisi u oglasu stavljen nov termostat :hrhr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek sad vidim poruku za ciscenje hladnjaka :( Bio danas kod majstora i stavio nov termostat i tecnost.Provozao par km po gradu i temperatura ne pada,ali mi se i dalje ne ukljucuje ventilator,to me buni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne brini se ti za ventilator... Ne pali se odma kad temperatura dodje na 90...

Ako ne ide preko pola, ne beri brigu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ide preko pola,prikucana je za polovinu.Nit ispod,nit iznad.Nego mi je samo cudno za ventilator,ali nema potrebe da se pali ako ne prelazi.

Mada sam za vozio uzbrdo nekih 3-4km i po gradu 5-6km,nije bilo bas toliko hladno da ne moze da prebaci radnu temperaturu

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene je to kopkalo kad sam zamenio termostat, i onda sam jedne nedelje kad sam doso iz grada kuci turirao u mestu dobrih 6, 7 minuta i tek onda se upalio...Naravno, temperatura ni jednom nije presla preko pola

 

Doteraj ga do radne, angazuj nekog da turira a ti pipaj creva i gledaj kad ce da se upali :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moracu da vidim,mada sutra treba da putujem pa mozda se upali u voznji.Da je reostat on da bi dizao temperaturu,ovako ne prelazi.Ali probacu da vidim sa nekim da na parkingu turram malo duze.Javljam se kada budem probao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da napisem da je ovo 100% tacno:

 

Ljudi...da se razumemo...jasno mi je da je lakše i isplativije poverovati u priču ''sve mi je ok sa autom, tako je kod svih''. :whistle: Tome smo svi skloni. :thumbup:

Mnooooooogo hladno napolju - utiče da se sporije dođe do radne temperature, ali ne i da li će se uopšte doći.
Ali, uključio sam i grejanje - utiče da se sporije dođe do radne temperature, ali ne i da li će se uopšte doći.
Izašao sam na otvoren put, brže je strujanje vazduha pa je ok da mi opada temperatura - nije normalno, mora da bude na radnoj.
Upao sam u gužvu pa mi je zato temp. na radnoj, ali čim izađem na otvorem put normalno je da mi malo opadne - nije normalno, mora da ostane na radnoj.
Bila mi je na radnoj, uključio sam grejanje i opala mi je temp. - normalno je...ali i veoma, veoma, veoma kratkrotrajno. Posle toga opet ode na radnu.

Nemojte tražiti okolnosti u kojima bi kao bilo normalno da temp. opadne. Nema tih okolnosti.
Postoje samo okolnosti kada će temp. nastaviti da raste iako je sve ispravno (preforsiranje motora, šlepovanje i sl). Ali, ne postoje okolnosti u kojima temp. opada i da to bude normalno. Motor nema problem sa manjkom toplote. On je konstantno pravi (kao rezultat načina njegovog rada) i više nego što je dovoljno... :thumbup:

 

Stavljen nov termostat,nov paraflu,nov hladnjak...

Od kako upalim auto sta god da uradim temperatura samo raste i kad dostigne radnu stoji tako sve vreme dok je ukljucen auto !

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ide preko pola,prikucana je za polovinu.Nit ispod,nit iznad.

 

 

Da te pita covek, sto lupas glavu kada ti je sve ispravno...

 

Moj Facet ce sada da doceka trecu zimu, nemam problema, ponasa se bas ovako kako je gore opisano.

Ako pustim grejanje na max dok jos nije dostigao radnu, ili cim dostigne, malo ce da obori temperaturu ali je vrlo brzo vrati. Kada radi malo duze na radnoj to se ne desava, zakucana je.

Edited by milan-jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se isto tako ponasa medjutim kazaljka predje polovinu skale za maksimum pola polja i moram da udarim po tabli odozgo da bi se vratila gde joj je mesto.. :laughing:

Neverovatno mi je mrsko da rastavljam celu tablu da bi video u cemu je problem, jer generalno nemam ni potreban alat... Ne znam kako drugacije da resim to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa skalom ti je generalno problem na svim Bravo/a. Bilo i kod mene isto dok sam je terao, i resavao sam isto kao i ti udaranjem po tabli. Postoji i tema na forumu gde je cini mi se Heroj to pokusavao da resi, ali se i posle rasklapanja table i namestanja otpornika, problem vracao posle nekoliko dana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrlo cudno da ne postoji neko trajnije resenje, osim pretpostavljam zamene cele table koja ce mozda opet da zeza oko iste stvari. Stvarno bezveze :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo da se javim,danas sam isao 300km autom i temperatura je konstantna na radnoj, upalio se ventilator,tako da je promenom termostata i antifriza problem resen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekoh ti ja da je do polovnog termostata bio problem. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da pitam da li se moze staviti polovan termostat ili se to ne preporucuje ? Da li se moze desiti da ne radi kako treba ? Imam ponudu za jedan polovan i izgleda na oko OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...