Marko Topola 50 Posted November 1, 2014 Gotov si da me ubedis da stavim od Renola 450dinara, i 500din majstor da mi zameni ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 1, 2014 De sam ja spomenuo Renoja, povuci rec, lincovace me na forumu Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 1, 2014 Meni počne da greje dok sam još u liftu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted November 1, 2014 De sam ja spomenuo Renoja, povuci rec, lincovace me na forumu Zar je.moguce da oni ne znaju da je tebi Renoov termostat?Ne brini, necu da im kazem Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 1, 2014 (edited) Znaju nego ce se duvaju tu nesto sa Behr i Facet i ostale Edited November 1, 2014 by MS PK Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 1, 2014 Ne treba ti majstor za taj od Renoa, možeš i sam. Ja sam na Dobla stavio A evo i link kako to baš treba da izgleda, sa razlikom što ja nisam stavljao nikakav silikon i nije mi ništa curelo. Verovatno njemu nisu valjale šelne! Post 109.http://www.fiat-lanc...stat-jtd/page-6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 1, 2014 Nisam ni ja, sta ce mu kad jedva udje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 1, 2014 Mislim da je mislio na curenje između creva i kućišta termostata pa je tu mazao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 1, 2014 Gotov si da me ubedis da stavim od Renola 450dinara, i 500din majstor da mi zameni ... I obavezno napisi u oglasu stavljen nov termostat Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 1, 2014 Dante , uglavljen. Uglavljen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
benedikt 1 Posted November 2, 2014 Tek sad vidim poruku za ciscenje hladnjaka Bio danas kod majstora i stavio nov termostat i tecnost.Provozao par km po gradu i temperatura ne pada,ali mi se i dalje ne ukljucuje ventilator,to me buni Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted November 2, 2014 Ne brini se ti za ventilator... Ne pali se odma kad temperatura dodje na 90...Ako ne ide preko pola, ne beri brigu Quote Share this post Link to post Share on other sites
benedikt 1 Posted November 3, 2014 Ne ide preko pola,prikucana je za polovinu.Nit ispod,nit iznad.Nego mi je samo cudno za ventilator,ali nema potrebe da se pali ako ne prelazi.Mada sam za vozio uzbrdo nekih 3-4km i po gradu 5-6km,nije bilo bas toliko hladno da ne moze da prebaci radnu temperaturu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 3, 2014 Moguce da je stradao reostat ili rezistor neki ih tako zovu,pa ne ukljucuje prvu brzinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted November 3, 2014 I mene je to kopkalo kad sam zamenio termostat, i onda sam jedne nedelje kad sam doso iz grada kuci turirao u mestu dobrih 6, 7 minuta i tek onda se upalio...Naravno, temperatura ni jednom nije presla preko pola Doteraj ga do radne, angazuj nekog da turira a ti pipaj creva i gledaj kad ce da se upali Quote Share this post Link to post Share on other sites
benedikt 1 Posted November 3, 2014 Moracu da vidim,mada sutra treba da putujem pa mozda se upali u voznji.Da je reostat on da bi dizao temperaturu,ovako ne prelazi.Ali probacu da vidim sa nekim da na parkingu turram malo duze.Javljam se kada budem probao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 3, 2014 (edited) Samo da napisem da je ovo 100% tacno: Ljudi...da se razumemo...jasno mi je da je lakše i isplativije poverovati u priču ''sve mi je ok sa autom, tako je kod svih''. Tome smo svi skloni. Mnooooooogo hladno napolju - utiče da se sporije dođe do radne temperature, ali ne i da li će se uopšte doći.Ali, uključio sam i grejanje - utiče da se sporije dođe do radne temperature, ali ne i da li će se uopšte doći.Izašao sam na otvoren put, brže je strujanje vazduha pa je ok da mi opada temperatura - nije normalno, mora da bude na radnoj.Upao sam u gužvu pa mi je zato temp. na radnoj, ali čim izađem na otvorem put normalno je da mi malo opadne - nije normalno, mora da ostane na radnoj.Bila mi je na radnoj, uključio sam grejanje i opala mi je temp. - normalno je...ali i veoma, veoma, veoma kratkrotrajno. Posle toga opet ode na radnu.Nemojte tražiti okolnosti u kojima bi kao bilo normalno da temp. opadne. Nema tih okolnosti.Postoje samo okolnosti kada će temp. nastaviti da raste iako je sve ispravno (preforsiranje motora, šlepovanje i sl). Ali, ne postoje okolnosti u kojima temp. opada i da to bude normalno. Motor nema problem sa manjkom toplote. On je konstantno pravi (kao rezultat načina njegovog rada) i više nego što je dovoljno... Stavljen nov termostat,nov paraflu,nov hladnjak...Od kako upalim auto sta god da uradim temperatura samo raste i kad dostigne radnu stoji tako sve vreme dok je ukljucen auto ! Edited November 3, 2014 by Dante Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted November 3, 2014 (edited) Ne ide preko pola,prikucana je za polovinu.Nit ispod,nit iznad. Da te pita covek, sto lupas glavu kada ti je sve ispravno... Moj Facet ce sada da doceka trecu zimu, nemam problema, ponasa se bas ovako kako je gore opisano.Ako pustim grejanje na max dok jos nije dostigao radnu, ili cim dostigne, malo ce da obori temperaturu ali je vrlo brzo vrati. Kada radi malo duze na radnoj to se ne desava, zakucana je. Edited November 3, 2014 by milan-jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted November 4, 2014 Meni se isto tako ponasa medjutim kazaljka predje polovinu skale za maksimum pola polja i moram da udarim po tabli odozgo da bi se vratila gde joj je mesto.. Neverovatno mi je mrsko da rastavljam celu tablu da bi video u cemu je problem, jer generalno nemam ni potreban alat... Ne znam kako drugacije da resim to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted November 4, 2014 To sa skalom ti je generalno problem na svim Bravo/a. Bilo i kod mene isto dok sam je terao, i resavao sam isto kao i ti udaranjem po tabli. Postoji i tema na forumu gde je cini mi se Heroj to pokusavao da resi, ali se i posle rasklapanja table i namestanja otpornika, problem vracao posle nekoliko dana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted November 4, 2014 Vrlo cudno da ne postoji neko trajnije resenje, osim pretpostavljam zamene cele table koja ce mozda opet da zeza oko iste stvari. Stvarno bezveze Quote Share this post Link to post Share on other sites
benedikt 1 Posted November 8, 2014 Ja samo da se javim,danas sam isao 300km autom i temperatura je konstantna na radnoj, upalio se ventilator,tako da je promenom termostata i antifriza problem resen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted November 9, 2014 Rekoh ti ja da je do polovnog termostata bio problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sdonca 0 Posted December 24, 2014 Samo da pitam da li se moze staviti polovan termostat ili se to ne preporucuje ? Da li se moze desiti da ne radi kako treba ? Imam ponudu za jedan polovan i izgleda na oko OK. Quote Share this post Link to post Share on other sites