Mahoney 0 Posted October 22, 2014 Moj mali hladnjak je bio zacepljen,skoro pa skroz.Ja sam kroz crijeva sipao kiselinu(otkacio sam ih sa termostata) i nakon 1-2 min propuhivao kompresorom,i tako bezbroj puta,nakon toga ispirao vodom,dok nije pocela izlaziti bistra voda bez ikakvog otpora.Napokon nakon par godina imam grijanje i necu se morati smrzavati kao proslih zima Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted October 22, 2014 A zavisi i po kakvom se terenu vozi... Ja recimo do centra grada stignem maltene bez gasa, samo prvih 500tinak metara po ravnom pa onda sve nizbrdno... U takvim uslovima dostigne radnu posle nekih 5km odprilike... Ovo su bila iskustva na do sada najnizim temperaturama koje su bile (recimo da je 12-15 stepeni bilo nocu oko 22h), videcemo kako ce biti sad kad stegne ova zima Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 22, 2014 Uzbrdo postigne radnu časkom, dok nizbrdo može da teraš ceo dan i nema teorije da digne crtu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted October 22, 2014 Upravo tako... Skoro sam isao u kontra smeru, vozio nekih 1.5km i temperatura je bila na crticu do radne Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 22, 2014 Uzbrdo postigne radnu časkom, dok nizbrdo može da teraš ceo dan i nema teorije da digne crtu.sto i nema logike ako je zatvoren termostat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 22, 2014 MS i ti se zadišeš uzbrdo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted October 22, 2014 Nizbrdo se ne grije jer je gorivo zatvoreno,tj ne prolazi kroz injektore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 22, 2014 Mića ima specijalku sa dva termostata. I to od dva ljuta neprijatelja. Kobasičar i kroasan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
benedikt 1 Posted October 25, 2014 (edited) Punto mk.2Juce mi se desilo da nisam imao grejanje a nabio je radnu temperaturu,pa se pojavilo posle odredjenog vremena.Takodje ventilator se uopste ne ukljucuje,sat vremena sam bio i u leru i vozilkao se ali nece.I u toku voznje mi opada radna teperatura vise je isla prema cetvrtini nego polovini,pre toga je bila u leru i bila na polovini.Krenem uzbrdo ono i dalje dva podeoka ispod polovine.Otisao kod majstora on stavio polovan termostat i ono isto.Oba creva hladnjaka su vrela,mekana,tecnosti ima dovoljno..Sta moze da bude? Edited October 27, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 25, 2014 Jel ti majstor lepo ozracio sistem? Jel gubi tecnost negde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
benedikt 1 Posted October 25, 2014 (edited) lepo je ozracio,to se odmah desilo i posle promene termostata kada smo dolili vodu(da ne bih menjao antifriz dok ne utvrdim sta je).Inace radi se o Fait Puntu 1,2EL 8v 2002 .Cini mi se da nigde ne gubi tecnost.Stavio je isto polovan termostat,ali me najvise buni sto ne pali uopste ventilator? Edited October 25, 2014 by benedikt Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted October 25, 2014 Jel si proverio pumpu za vodu, mozda ne nabija dovoljan pritisak pa voda ne struji i zato ne stize voda iz bloka motora do malog hladnjaka, termo davaca i termostata pa termostat ne moze da otvori jer nije dovoljno topla voda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
benedikt 1 Posted October 25, 2014 (edited) Crevo je bilo vrelo od hadnjaka prema termostatu.Proverice sutra majstor detaljno da ligubi negde tecnost Edited October 25, 2014 by benedikt Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted October 25, 2014 ok, javi sta je bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
benedikt 1 Posted October 25, 2014 (edited) Javljam obavezno.Da kazem da sam juce menjao i motorno ulje i one koje sam ispustio nije bilo naznaka da je bilo vode,tako da ako gubi nije dihtung glave,bar se nadam. Edited October 25, 2014 by benedikt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flavio 0 Posted October 26, 2014 Ne bih da mračim ali meni ipak smrducka da je tu diht glave. Nije skroz produvao pa nema majoneza u karteru i sl. Ali, Mislim da je načet negde, pa zato povremeno nemaš grejanje. Još je mali proboj dihtunga pa su creva meka ali, dovoljan da pomalo pušta U "vodu" i pravi čepić u grejaču.Ako voziš na TNG, proveri event i reduktor. Moguće da nije diht glave nego da on pušta po malo TNG u vodu. Pojava nije česta ali je moguća. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20029 Posted October 26, 2014 Stavio je isto polovan termostat,ali me najvise buni sto ne pali uopste ventilator?Verovatno je problem polovan termostat. Što ne stavi nov, ionako je oko 1.000 din nov Vernetov. Ja prošle godine imao isti problem, čim bude ispod 10 stepeni jedva dođe do četvrtine. Pre neki dan zamenio antifriz, stavio nov termostat i sad stoji temepratura zakucana na polovini i veoma brzo ugreje auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted October 27, 2014 Ja sam imao problem na onom malom crevcetu na pumpi za vodu sto je usrafljeno u blok motora odmah pored meraca nivoa ulja , selnica nije bila dobra(kriva) i nije stegla ravnomerno i vuklo vazduh i nije grejalo u kabini. Zamenio selnu, crevce i antifriz posto je bila voda i sad podigne radnu za 2 minuta i u kabini dosta dobro greje. Proveri i ti to crevce za svaki slucaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
benedikt 1 Posted October 28, 2014 Ne gubi nigde tecnost,presao 300km sve je ma istom nivou,kao pre nego sto sam presao.Majstor me ubedjuje da je dobar taj njegov polovan,mozda je bolja varijanta da s stavi nov kad vec menjam antifriz.Ili se tako mozda ponasa posto sada ima mnogo vise cesmovace u sistemu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted October 28, 2014 Kupi novi termostat,isperi sistem sa Liqui Moly sredstvom,naspi novi antifriz i destilovanu vodu 50:50,i mora da radi.Moguce je da ti je cesmovaca zacepila mali hladnjak(i meni je pa sam cistio solnom kiselinom) pa moras i hladnjak cistiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted November 1, 2014 Posle koliko km lagane voznje (do 2200 obrtaja) , na temperaturi oko 5-6 stepeni vam pocinje grejanje na JTD motorima, sa ispravnim termostatom...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 1, 2014 Pocne i pre nego sto pomeri skalu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted November 1, 2014 Meni sa otvorenim termostatom posle 3-4 km krece grejanje...A kazaljka ne mrda ... posle 20 km voznje dosla sinoc do druge crtice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 1, 2014 Grejanje u kabini ili podizanje skazaljke sa mrtve tačke?Podizanje skazaljke nakon 3~5min okvirno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 1, 2014 Pa to ti kazem, on greje i bez termostata samo sto to nema blage veze sa grejanjem kad je ispravan. Moj na toj spoljnjoj temp bi dosao do radne a tad nije grejanje nego je luuudilo Quote Share this post Link to post Share on other sites