Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Moj mali hladnjak je bio zacepljen,skoro pa skroz.Ja sam kroz crijeva sipao kiselinu(otkacio sam ih sa termostata) i nakon 1-2 min propuhivao kompresorom,i tako bezbroj puta,nakon toga ispirao vodom,dok nije pocela izlaziti bistra voda bez ikakvog otpora.Napokon nakon par godina imam grijanje i necu se morati smrzavati kao proslih zima :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zavisi i po kakvom se terenu vozi... Ja recimo do centra grada stignem maltene bez gasa, samo prvih 500tinak metara po ravnom pa onda sve nizbrdno... U takvim uslovima dostigne radnu posle nekih 5km odprilike... Ovo su bila iskustva na do sada najnizim temperaturama koje su bile (recimo da je 12-15 stepeni bilo nocu oko 22h), videcemo kako ce biti sad kad stegne ova zima :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzbrdo postigne radnu časkom, dok nizbrdo može da teraš ceo dan i nema teorije da digne crtu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzbrdo postigne radnu časkom, dok nizbrdo može da teraš ceo dan i nema teorije da digne crtu.

sto i nema logike ako je zatvoren termostat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mića ima specijalku sa dva termostata. I to od dva ljuta neprijatelja. Kobasičar i kroasan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto mk.2

Juce mi se desilo da nisam imao grejanje a nabio je radnu temperaturu,pa se pojavilo posle odredjenog vremena.Takodje ventilator se uopste ne ukljucuje,sat vremena sam bio i u leru i vozilkao se ali nece.I u toku voznje mi opada radna teperatura vise je isla prema cetvrtini nego polovini,pre toga je bila u leru i bila na polovini.Krenem uzbrdo ono i dalje dva podeoka ispod polovine.

Otisao kod majstora on stavio polovan termostat i ono isto.Oba creva hladnjaka su vrela,mekana,tecnosti ima dovoljno..

Sta moze da bude?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

lepo je ozracio,to se odmah desilo i posle promene termostata kada smo dolili vodu(da ne bih menjao antifriz dok ne utvrdim sta je).Inace radi se o Fait Puntu 1,2EL 8v 2002 .Cini mi se da nigde ne gubi tecnost.Stavio je isto polovan termostat,ali me najvise buni sto ne pali uopste ventilator?

Edited by benedikt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel si proverio pumpu za vodu, mozda ne nabija dovoljan pritisak pa voda ne struji i zato ne stize voda iz bloka motora do malog hladnjaka, termo davaca i termostata pa termostat ne moze da otvori jer nije dovoljno topla voda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Javljam obavezno.Da kazem da sam juce menjao i motorno ulje i one koje sam ispustio nije bilo naznaka da je bilo vode,tako da ako gubi nije dihtung glave,bar se nadam.

Edited by benedikt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih da mračim ali meni ipak smrducka da je tu diht glave. Nije skroz produvao pa nema majoneza u karteru i sl. Ali, Mislim da je načet negde, pa zato povremeno nemaš grejanje. Još je mali proboj dihtunga pa su creva meka ali, dovoljan da pomalo pušta U "vodu" i pravi čepić u grejaču.

Ako voziš na TNG, proveri event i reduktor. Moguće da nije diht glave nego da on pušta po malo TNG u vodu. Pojava nije česta ali je moguća.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavio je isto polovan termostat,ali me najvise buni sto ne pali uopste ventilator?

Verovatno je problem polovan termostat. Što ne stavi nov, ionako je oko 1.000 din nov Vernetov. Ja prošle godine imao isti problem, čim bude ispod 10 stepeni jedva dođe do četvrtine. Pre neki dan zamenio antifriz, stavio nov termostat i sad stoji temepratura zakucana na polovini i veoma brzo ugreje auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao problem na onom malom crevcetu na pumpi za vodu sto je usrafljeno u blok motora odmah pored meraca nivoa ulja , selnica nije bila dobra(kriva) i nije stegla ravnomerno i vuklo vazduh i nije grejalo u kabini. Zamenio selnu, crevce i antifriz posto je bila voda i sad podigne radnu za 2 minuta i u kabini dosta dobro greje. Proveri i ti to crevce za svaki slucaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne gubi nigde tecnost,presao 300km sve je ma istom nivou,kao pre nego sto sam presao.Majstor me ubedjuje da je dobar taj njegov polovan,mozda je bolja varijanta da s stavi nov kad vec menjam antifriz.Ili se tako mozda ponasa posto sada ima mnogo vise cesmovace u sistemu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupi novi termostat,isperi sistem sa Liqui Moly sredstvom,naspi novi antifriz i destilovanu vodu 50:50,i mora da radi.Moguce je da ti je cesmovaca zacepila mali hladnjak(i meni je pa sam cistio solnom kiselinom) pa moras i hladnjak cistiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to ti kazem, on greje i bez termostata samo sto to nema blage veze sa grejanjem kad je ispravan. Moj na toj spoljnjoj temp bi dosao do radne a tad nije grejanje nego je luuudilo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...