bokija 83 Posted May 26, 2008 Kupio sam dve Kobaje da stavim pozadi umesto amortizera koje sam imao do sad.Posto sam u nekoj guzvi i nikako da se docepam kanala,da li se neko bavio ovim sportom pa da mi kaze jel se mogu amortizeri promeniti bez skidanja tanka i traverzne?Rad bi bio da to uradim na brzakabez rata sa zapeklim srafovima i natezanjem sa teskim delovima.Zanci nesto na Srpskom,ako neko zna informaciju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 277 Posted May 26, 2008 Boki....daj cucni majstore i baci pogled. Najverovatnije ne moras nista da skidas sem 2 srafa koji drze krajeve amortizera. Ako nisi siguran i zelis da bacis pogled javni se da svratis na kanal kod mene da bacimo pogled Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 26, 2008 Ma radim,pa nisam imao vremena da legnem pod njega,a slike na service manualu su dosta lose pa se ne vidi jel moze alat da udje u gornju zonu ,zbog tanka.Oni, ljudi su predvideli da sobalis rezervoar a ja ne mogu da uvatim vreme od posla da pogledam.S druge strane radim sa Banetom Alfistom koji mi mast vadi kad god stigne tako da ja jadan dodjem kuci nervozan i frustriran pa ne mogu da se posvetim popravci.Alfisti su mnogo nezgodni ljudi,mislim da bi trojica mogli da nateraju u beg stotinu huligana :lool: Sala ,da nema Baneta koga bi ja onda drao sa onim mojim lenjivcem :lool: Videcu za sledeci vikend da se organizujem,samo da pobegnem malo u poslu ispred Baneta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted May 27, 2008 imas po dva srafa sa svake strane jedan sraf ti se nalazi tamo gde je zadnja desna(leva) guma a jedan odma kod opruge stim sto ti je taj gornji sraf(tamo gde je zadnja guma,malo iznad nje) zasticen plastikom koju samo izvuces pa posle vratis i obavezno nesto poturi ispod opruge da se neotkaci kad skines amortizer i vodi racuna da ti gornji sraf neupadne u gredugornji je ja mislim 17tica,a taj sraf kod opruge 15 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 27, 2008 Kako mislis sraf upadne ugredu?Na oba kraja se protura kroz amortizer,znaci da bi tamo trebale da budu usi.No videcemo kad mu prospemo creva,prvo skidanje zadnjih tockova,taman da vidim i gurtne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted May 27, 2008 vidi javi kako si uradio samo poturi nesto ispod opruge kad otkacis obavezno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted June 3, 2008 E danas zamenio Kobaje .Nije ispala neka velika gnjavaza osim ako izuzmem to sto mi se otkacio nastavak za gedoru pa se otkotrljao kroz sasiju u nepoznatom smeru :? Sreca drugovi zabari su izgleda imali slicna iskustva pa su ostavili plasticne cepove ispod zadnjih sedista da covek moze da uzme ono sto izgubi za vreme popravke.Cela mudrost je na desnom amortizeru izvaditi gornji sraf kad ga otpustis jer izgubi oslonac u rupi pa ne moze da se israfi sam a opet dovoljno zapinje da gedora ne moze da ga izvuce.Sreca imao sam neki nemontirani zvucnik u autu pa sam prislonio magnet na kraj gedore i hop.Ni stari amortizeri nisu bili bas grob ali razlika je ipak ogromna.Od Tresnje do Beograda povratak je bio prava uzivanjcija.Sledeci zahvat koji bi trebalo da uradim je da otpustim malo silene i da probam da ih podmazem.Izludjuje me skripuckanje kad idem sporo preko neravnina Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 3, 2008 znaci nije ti ispao sraf ali gedora ipak jeste Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada_nbgd 0 Posted June 3, 2008 Bokija kakvi su utisci sa novim amortima,jel i dalje osecas nestabilnost preko 140km/h? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted June 3, 2008 Nisam imao prilike da ga razvucem preko 120,znas kakav je put od Tresnje do grada.Zato je idealan za test u krivinama i neravninama Djunta prolazi krivine ko pegla.Ni sitni valovi kojima obiluje put ne mogu da izbace auto van putanje.Kad natrcis na rupu,shvatis tek sad koliko karoserija krace vibrira i lupa nego pre.I sve to se jako primeti iako su stari amortizeri bili na 50% desni i 67% levi sto i nije katastrofalno.Inace sad se oseca da fabricka dimenzija 175/65 nema dovoljnu nosivost za tu tezinu auta kad ga malo jace opteretis u krivinama.Pneumatici ne proklizavaju ali se oseca da su nategnuti do kraja.Ipak bi dobro dosla neka dimenzija koja moze da istrpi vece sile. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadPaja 0 Posted July 30, 2012 (edited) Da li odgovaraju zadnji amortizeri od Punta mk1 na Brava 1.2? Edited July 30, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted August 21, 2012 Pozoves prodavnicu i pitas, ako ga ne mrzi uporedice ih Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted August 21, 2012 Odes na sajt ap sporta, internet prodavnicu, ukucas model koji te sanima, odes na amortizere i u opisu pise na koje modele idu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted November 1, 2016 Koja gedora je potrebna za odvijanje gornjeg srafa zadnjeg amortizera kod bravo? 15,16? Quote Share this post Link to post Share on other sites