Jump to content
FAS Goran
bokija

Fiat Bravo - zamena zadnjih amortizera

Recommended Posts

Kupio sam dve Kobaje da stavim pozadi umesto amortizera koje sam imao do sad.Posto sam u nekoj guzvi i nikako da se docepam kanala,da li se neko bavio ovim sportom pa da mi kaze jel se mogu amortizeri promeniti bez skidanja tanka i traverzne?Rad bi bio da to uradim na brzakabez rata sa zapeklim srafovima i natezanjem sa teskim delovima.Zanci nesto na Srpskom,ako neko zna informaciju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 277

Boki....daj cucni majstore i baci pogled. Najverovatnije ne moras nista da skidas sem 2 srafa koji drze krajeve amortizera. Ako nisi siguran i zelis da bacis pogled javni se da svratis na kanal kod mene da bacimo pogled ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma radim,pa nisam imao vremena da legnem pod njega,a slike na service manualu su dosta lose pa se ne vidi jel moze alat da udje u gornju zonu ,zbog tanka.Oni, ljudi su predvideli da sobalis rezervoar a ja ne mogu da uvatim vreme od posla da pogledam.S druge strane radim sa Banetom Alfistom koji mi mast vadi kad god stigne tako da ja jadan dodjem kuci nervozan i frustriran pa ne mogu da se posvetim popravci.Alfisti su mnogo nezgodni ljudi,mislim da bi trojica mogli da nateraju u beg stotinu huligana :lool: Sala ,da nema Baneta koga bi ja onda drao sa onim mojim lenjivcem :lool: Videcu za sledeci vikend da se organizujem,samo da pobegnem malo u poslu ispred Baneta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imas po dva srafa sa svake strane jedan sraf ti se nalazi tamo gde je zadnja desna(leva) guma a jedan odma kod opruge stim sto ti je taj gornji sraf(tamo gde je zadnja guma,malo iznad nje) zasticen plastikom koju samo izvuces pa posle vratis i obavezno nesto poturi ispod opruge da se neotkaci kad skines amortizer i vodi racuna da ti gornji sraf neupadne u gredu

gornji je ja mislim 17tica,a taj sraf kod opruge 15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako mislis sraf upadne ugredu?Na oba kraja se protura kroz amortizer,znaci da bi tamo trebale da budu usi.No videcemo kad mu prospemo creva,prvo skidanje zadnjih tockova,taman da vidim i gurtne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E danas zamenio Kobaje :cool: .Nije ispala neka velika gnjavaza osim ako izuzmem to sto mi se otkacio nastavak za gedoru pa se otkotrljao kroz sasiju u nepoznatom smeru :? Sreca drugovi zabari su izgleda imali slicna iskustva pa su ostavili plasticne cepove ispod zadnjih sedista da covek moze da uzme ono sto izgubi za vreme popravke.Cela mudrost je na desnom amortizeru izvaditi gornji sraf kad ga otpustis jer izgubi oslonac u rupi pa ne moze da se israfi sam a opet dovoljno zapinje da gedora ne moze da ga izvuce.Sreca imao sam neki nemontirani zvucnik u autu pa sam prislonio magnet na kraj gedore i hop.Ni stari amortizeri nisu bili bas grob ali razlika je ipak ogromna.Od Tresnje do Beograda povratak je bio prava uzivanjcija.Sledeci zahvat koji bi trebalo da uradim je da otpustim malo silene i da probam da ih podmazem.Izludjuje me skripuckanje kad idem sporo preko neravnina :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam imao prilike da ga razvucem preko 120,znas kakav je put od Tresnje do grada.Zato je idealan za test u krivinama i neravninama ;) Djunta prolazi krivine ko pegla.Ni sitni valovi kojima obiluje put ne mogu da izbace auto van putanje.Kad natrcis na rupu,shvatis tek sad koliko karoserija krace vibrira i lupa nego pre.I sve to se jako primeti iako su stari amortizeri bili na 50% desni i 67% levi sto i nije katastrofalno.Inace sad se oseca da fabricka dimenzija 175/65 nema dovoljnu nosivost za tu tezinu auta kad ga malo jace opteretis u krivinama.Pneumatici ne proklizavaju ali se oseca da su nategnuti do kraja.Ipak bi dobro dosla neka dimenzija koja moze da istrpi vece sile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li odgovaraju zadnji amortizeri od Punta mk1 na Brava 1.2?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odes na sajt ap sporta, internet prodavnicu, ukucas model koji te sanima, odes na amortizere i u opisu pise na koje modele idu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...