Jump to content
FAS Goran
chikavili

Chikavilijev skoro sasvim obican Punto

Recommended Posts

Znate ono,kad se patosnica pomeri nagore pa pocne da cese pedalu kvacila?Istripujem se da mi je pocela da se razlistava sajla.Patosnice su muka,zimi drzim one sjajne gumene sto izgledaju ko aluminijum a posle prelazim na platnene.Sa gumenjacima je dva puta odvratniji osecaj al se lakse odrzava.Ipak su krpenjaci zakon.Razmisljam da im stavim cickove da bi ostale na mestu.Villi,toliko si oplemenio auto a sad ga vracas unazad sa gumenim patosnicama.Nekako kad pogledas unutra guma odma kvari domacu atmosferu i udobnost.Jedino ako si od onih ljubitelja koza,guma,najlon,bicevi,lanci... :whip::whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bokija, to sa cickom je odlicna stvar, ja na Puntu imam patosnice sa cickom, ne mrdaju, a i licno ne volim gumene patosnice, nekako deluju prejeftino! :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeste sirot'nja, ja imam i original sa čičkom, piše Punto na vozačkoj i gumene sa plavom linijom. I koristim ih zajedno :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti si tek lud, ali nisi prvi i jedini sluchaj :D

ja isto imam te "original" na kojima pise FIAT a na ambalazi pisalo punto... samo zalim sto nisu jos koji cm duze, ali sam stvarno super zadovoljan

Share this post


Link to post
Share on other sites

leti platnene a kisa i zima gumene,pokazalo se dobra kombinacija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes' da je malo osakacen, ali nema veze... taman izgovor da radim haubu kako sam i planirao, a neko drugi da plati ;)

Jesenji mini session:

Ts2rdq_S.jpg

Ts2rdPXi.jpg

Ts2reboA.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si dobro odradio ovo,svaka ti cast,ja sam pre skoro god dana uzeo isto punta II i isto VAN verziju,i jos od kad sam ga uzeo ocu da mu menjam instrument tablu,naravno farbam branike i felne neke 15-ice da stavim,ali sad nemam para,dobio sam otkaz,pa to tek kad pocnem opet da radim,nego gde si ti uzeo tablu? posto je? Moj punto je 19 D to znaci da uzimam od JTD-a? pozz i jos jednom svaka cast

Share this post


Link to post
Share on other sites
kako si ofarbao zadnji branik? mislim jel ona plastika treba da prodje neku preradu ili moze odmah da se nanosi boja?

Pa ovako, branik se prvo ismirgla, pa se izgituju rupe i ostecenja (ako ih ima), pa se opet ismirgla i dobro opere. Kada se osusi, preprska se podlogoim za plastiku (u ovom slucaju koriscen Body Plastofix sprej),

Vili,evo videh sta si ti sve prosaosa svojim vanom,a mene konkretno interesuje ovo zafarbanje branika,posto je moj auto bele boje, da li bi se mozda mogli crni branici kojim slucajem transformisati u bele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka boja branika se moze promeniti tako i tvoji mogu postati beli.Spremis 150-170 evropljana za kvalitetno farbanje da se ne bi ljustili i eto lepote! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

auuu,pa nesto mi mnogo to...mislio sam ovako,sam svoj majstor :p nesto ovako kao sto je vili rekao da je uradio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slucaju ti treba para da bi to bilo uradjeno kako treba. Mene je samo materijal kostao 70€, a ruke nisam platio posto sam to radio sa ortakom farbarom/limarom. Inace bi ruke bile jos 80-100€ za oba branika.

Ako smatras da mozes sam, ti probaj, ali ne bih ti savetovao ukoliko nemas iskustva.

Ima "majstora" koji rade oba branika sa materijalom za 80-100€, ali bas zbog takvih kruzi urbana legenda da crni branici ne mogu da se ofarbaju kvalitetno, da se posle ne ljuste. A mogu, itekako ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja preporuka ukoliko nisi nikad radio farbariju da ne radis nista sam da ne bude posle veca dara nego mera! :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

farbao sam motor,sa burazerom,on ima radionicu i mislim da bi on to mogao da odradi...

a za materijal je ok,toliko mogu da izdvojim :whistle:

sve u svemu,hvala na savetima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbitinije je da se dobro pripremi,obavezno plastik prajmer pre spric gita da se ne bi ljustila boja.vecina ljudi ofarba branike za male pare i ne stave prajmer pa posle kruzi prica da crni branici ne mogu da se farbaju.Vili je radio kako treba i nije stedeo i sad nema problema!Moji branici su isto farbani i nije se stedelo na materijalu i nema problema ! :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci postupak farbanja bi bio sledeci:

- preci finom smirglom recimo 400

- odmastiti,oprati branik

- naneti plastik prajmer

- spric git

- ponovno smirglanje (da li je ovo potrebno?)

- farbanje

Ja sam ofarbao jedan plastican okvir na ovaj nacin stim sto nisam koristio spric git.Znaci osmirglao ga,naneo plastik plajmer i ofarbao. Farba se do sada nije oljustila,proslo je godinu dana. Da li je pametno odraditi i branik bez spric gita naravno ako je on idealno ravan? Ne znam da li spric git ide da bi se farba bolje uhvatila za branik ili prvenstveno zbog pokrivanja neravnina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bi branik koji je velike povrsine licio na nesto posle farbanja obavezno ide spric git koji se posle smirgla.Ja sam na moje branike radio,plastik prajmer,spric git,pa se to smirgla,pa drugi sloj spric gita pa se to smirgla,posle farbanje i na kraju poliranje,na kraju kad pogledas mnogo posla ali branici glatki kao staklo! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chikavili, jel moze malo vise informacija oko ugradnje naslona za ruke izmedju prednjih sedista? Jel trazen deo bas za Punta ili je bilo koji naslon uzet koji moze da se nadje? A najvise me interesuje - kako se to cudo montira, da li nesto mora da se busi, sece, rastura itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel se nesto seklo/busilo? Posebno me zanima da li mora na kolima da se sece i busi nesto obzirom da je Punto pod garancijom...ne daju mi se pare servisu (ako to uopste hoce da ugrade), volim sam da majstorisem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo se zabuse 4 holsrafa u plastiku,i nista vise.najgore je prepraviti nosac naslova,e sad zavisi ima vise vrsta tih naslona,ja sam moj kupio na bubanj potoku za 800 kinti,i dan danas super sluzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kupio univerzalni naslon koji se samo uglavi. Nema secenja/busenja.

Ali ako imas sedista sa podesavanjem lumbalnog dela naslona (tockic sa desne strane naslona vozackog sedista) zaboravi ove univerzalne naslone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cisto da te pozdravim i da kazem da su extra posao uradio

Ajde molim te uslikaj kako si resio obaranje sedista, posto kod mene je to poprilicno uzasno uradjeno od strane majstora koji su ga prepravljali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...