Jump to content
FAS Goran
boki

Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

Recommended Posts

12 hours ago, dellas said:

Ko zivi u Bg tigar all season zavrsava posao garant.

Mogu da potvrdim iz licnog iskustva od 3 godine za All Season, cak i vise od toga - doduse Michelin je bio u pitanju (zadnje 2 godine sam na Sportu opet na standardnim sezonskim Pirelli). Moram da priznam da mi ova nova Tigrova sara izgleda vrlo interesantno, cak mi deluje da bi mozda ispravila jedine 2 stvari koje su mi smetale kod CrossClimate. E sad, ostaje pitanje kako je kod Tigra uradjeno ono sto je poenta kod CrossClimate - a to je cela nova tehnologija sloja ISPOD gazeceg, koji je odgovoran za onakve performanse u svim uslovima. Tj. kako je Tigar konstruisan i resen, da li uopste ima tako nesto... Vrlo su sture informacije po netu o njoj (za razliku od CC koja je najavljivana, detaljisana i testirana na sva zvona). A i prilicna je razlika u ceni, recimo u 225/45/17 Michelin je oko 100-110 EUR po komadu, a Tigar se nalazi i za ispod 50 EUR.

13 hours ago, dellas said:

ali mislim da ovaj all season zavrsava sve osim planine, a i to planiram da testiram.

Citam svaki review iz licnog iskustva, sa zadovoljstvom ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, neshtry said:

@spaad

Od kada je Michelin ušao potpuno je promenjena i filozofija i tehnologija u Tigru... Samo im je zgrada relativno ista..

 

 

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Odavno je Michelin u Tigru.:mellow: Pogledajte Riken iz oglasa na 18-kama na ovom forumu. Imate slike. Malo ogrebana felna , a šteta na gumi!!! Kod Michelin toga nema. Iskriviš čeličnu, a guma ok.

Edited by spaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

@spaad Ja sam to uradio sa Pirellijem što mi stigao sa Alfom... To za zavisi i od drugih faktora... Loši vozači mogu svašta da naprave, na svačemu,bez obzira na marku i kvalitet...
Opušteno... 8211c7ad0a33f8c66cb79120fe3a2ff8.jpg

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pirot  pravi ok gume, ali imaju jednu ozbiljnu manu zbog koje sam odustao od njih. Svi njihovi niži segmenti idu na slab bočni zid gume, zarad udobnosti i buke, pa su po meni malo preterali, odavno. (još od 615 modela) Kupujem uvek nove gume i imao sam par slučajeva da su sradale. Ako  utrčiš u neku manju rupu da ne pipneš felnu, često se dešava da imaš ozbiljno jaje na boku. Visina nije bitna. Eskimo  se meni lično ne dopada zbog buke koju pravi. Opet, stvar ukusa.
Jaje na boku najčešće izbija kod preduvanih guma.
Tigrice zimske, Ford Mondeo, rano proleće, granični prelaz, kolona šlepera 500m blokirala traku ulaza u Srb, ja izlazim, putnička vozila koja ulaze u Srb moraju obići tu kolonu, i sve je to ok, dok ne naiđe neki kreten, ide mi u susret mojom trakom i ne staje, vidim biće svašta 50km/h ja on ne znam, cimnem desno bankina sigurno 25-30cm gruuuu, felna se malo iskrivila gumi ništa, malo ispustila vazduh, i sad se vozi, vešanje bilo na kontroli majstora nema posledica.
Tako da tigrice izdržavaju i mnogo jače udare od rupica na putu.

Послато уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bit Nakada davno, 90tih godina, u prošlom milenijumu, Tigar tg 620 i tg 625 su bile notorne po lošem platnu i bubrezima...

O tome se radi..

 

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Gislaved gume bajo moj. To sam poslednji put video pre 20 i kusur godina, a onda prošle godine u Grčkoj na Kassandri sam video na nekom poluraspalom Hyundai Accent, i to naravno zimske, DOT neki recimo 2007g. EU bajo moj, nema šta. 

P. S. 

Ne zagledam krševe po Halkidikiju, nego sam čekao kod mehaničara zato što sam otkinuo nosač motora, pa je tamo bio taj auto na centriranju trapa, a nisam više znao šta ću sa sobom....

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Kavali sto se tice Grckih kola recimo od BMWa jos uvek nije izasao e46 restyling, ima poneka stari tip, a uglavnom e36. Dok recimo na Bugarske table ima lom F30ica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi moji, ne zavaravajte se, bok guma je najbitniji. Svaki bubreg, znači potencijalno mesto za pucanje gume. Takođe guma ne može ni da primi više boćnog opterećenja (peglanje po krivini) kada je sa popucanim platnom. Inače tigrice su (pre Mišelina) olako dobijale bubrege ali su i dalje bile solidne (za tadašnju težinu kola i tadašnje brzine).

Elem da spomenem i bitnu stvar od juče.

Juče ujutru sam se klizao ko po ledu. Taman što je kiša ovlažila asfalt, imao sam malo intenzivnije kočenje, a Mišelinke (energy saver) neće da stanu bez ABS-a. Gume su godište 2014 a, šara 3-4mm.

Odlaze na reciklažu vrlo brzo....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toni = neshtry? cb0a5941c7e45286616bdf186298ce46.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Nisam ja.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/15/2019 at 3:30 PM, neshtry said:

@bit Nakada davno, 90tih godina, u prošlom milenijumu, Tigar tg 620 i tg 625 su bile notorne po lošem platnu i bubrezima...

O tome se radi..

Nekad davno, a možda i danas?  Na slici je LAKI BOČNI udar  (jasno se vidi po felni)! Zar, stvarno mislite da je nešto drugačije danas za low budget gume ??? Stvar je u tome, što retko ko od nas, hoće i može da da za nas velike pare za dobru ili malo bolji gumu. Pa kad prođemo ovako ili gore, onda se pitamo gde smo pogrešili. Kad ovako nešto reklamirate kod nas, kažu vam da vozite loše i da nije do njih! Onda promenite proizvođača ili klasu i sve vam je jasno. Ništa se kod nas ne menja za 20-30 godina!!!

 

p.s. Ovim nikako ne omalovažavam ni jedan brend ili bilo koga , ali bi nešto moralo da se promeni !

IMG_2152.jpg.df8a6e3c19f51197d93d30a9c39c1add.jpg

Edited by spaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj bočni udarac nijedna klasa ne pfima bez posledica...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je češanje,  ne udarac!!! Udarac je pod 90+ stepeni u odnosu na gumu i  tu je najveće opterećenje na boku gume. Gde, ona treba da spase felnu.Pogledaj kakva su oštećenja na gumi , a kakva na felni, ali realno.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...