Jump to content
FAS Goran
boki

Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

Recommended Posts

23 minutes ago, neshtry said:

ali ne drže baš

Ma da, sta je to toliko i bitno za jednu gumu :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za gumu od skoro 10k dinara, bezveze... 9d0e6e286d0d08afad1b8da3da8f86a1.jpg

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato lepo uzmete CC+ i drzi u krivinama za sve pare. Nema sansi da prokliza, osim ako se tera kao manijak. :D

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Ivan said:

@silenci

Proveri ipak, ali mislim da UHP rade samo od 17''-19'' (Tigar, Taurus, Orium, ista prica).

A u 15'' i 16'' idu HP (High Performance).

Ako pricamo o ovim novijim koje su izbacene (uz postojece Primu i Siguru). Vidjam sve vise vozila sa UHP, u zadnje vreme i sa njihovim AllSeason koje su takodje skoro izbacene.

da te HP,te sam msilio,bas sam gledao u Planeti,negde oko 4800 dinara u dimenziji 195 60 r15

 

6 hours ago, marko.jovanovic said:

Takoe :unsure:

Imam na Midei neku Fulda ecocontrol letnju, jeste tiha je, al ne drži nešto, i sva se iskrzala, iskidao je 1.3mjet od 70ks. Trap je dobar.

pa kad je brutalna masinerija u Midei,pa valjda ima 80PS

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 25.8.2019. at 2:12 PM, neshtry said:

Lassa Greeneays, eco gume, štede gorivo ali ne drže baš... Već smo ustanovili negde, gore, u diskusijama da skoro da nema dobre eco gume...
 

Ne znam jesam li ja vozač koji nije previše zahtevan ali moje Eco Hankook K425  su me od prvog dana  oduševile. Drže odlično, tihe i nikakvo proklizavanje ili bilo šta slično tome im se nije desilo a isto je kao i kod @marko.jovanovic 1.3 mjet 70ks samo Punto, nije Midea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na Brava montiro Falken Sincera SN832 Ecorun .Do sad prešo nekih 3 k km.Nisu loše gume.Po kiši nisam još probavo al trebalo bi da su dobre.Drže dobro u krivinama nisu bučne i ostalo.

 

 

Edited by Ivan
Sredjen font

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja oko 2.000km sa conti eco contact 5 u dimenziii 225.45.17. Korektne skroz. Pre toga su mi bile miselin pilot sport 3. Conti je udobniji od miselinke ali za nijansiju bucniji. Potrosnja je manja osetno sa conti. Drzanje u krivini miselinka pobednik ubedljivo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ocekivano za Eco gumu. Za maltene iste pare se uzima Conti PremiumContact koja drzi kao besna, tiha, udobna, ali se i primetno brze trosi (imao ih ranije).

@dellas

Ako nekad budes dokon i imao subler pri ruci - 'aj molim te izmeri dubinu sare. U tom rangu, na Michelinu mi je sara bila 7mm (najmanje od sve konkurencije, a super se drzala). Bas da uporedim s obzirom da je njihov podbrend u pitanju. Hvala svakako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno stigle i Tigar all season gume
Poznato nam je da auto gume Tigar proizvodi kompanija Tigar Tyres. Kompanija je osnovana je 1935. godine, a 2005. godine otkupio ih je Michelin. Tigar gume su po kvalitetu u budžet kategoriji i spadaju među najprodavanije gume u Srbiji. Od kako ih je otkupio Michelin sve su kvalitetnije, a od sada je i ponuda bogatija za još jedan proizvod.
Karakteristike gazeće površine

Auto gume Tigar za sve sezone su takozvane turing gume. Omogućavaju udobnu vožnju i pouzdano prijanjanje tokom cele godine, kao i mnogo bolje rukovanje od običnih guma za sve sezone. Gazeći sloj im je uglavnom širi, pa imaju veći kontakt  sa površinom. Gazeću površinu dizajnirali su evropski dizajneri. Dizajn je savremen i namenjen je za korišćenje u različitim uslovima.

Ovo je novi, usavršeni usmereni dezen. Popularno je nazvan riblja kost i daje jedinstven izgled gumama.

Široki kanali u centralnom delu gume zaduženi su za brzo odvođenje vode i bljuzgavice. Prstenasti odvodni kanali sa žljebovima koji se šire u ramenim delovima, takođe pomažu odvođenje vode. Na ovaj način sprečava se pojava akvaplaninga i omogućava stabilnost na mokroj podlozi.

Kanali u centralnom delu i žlebovi u ramenom delu su odvojeni, te ovo utiče na smanjenje buke.

Blokovi gazećeg sloja imaju uzdužne i poprečne kanale, čime je omogućeno prijanjanje tokom zimskih meseci. Oni su zaduženi i za stabilnost tokom manevrisanja i za optimalno kočenje na mokroj i suvoj podlozi.

Sigurna i udobna vožnja tokom cele godine

Zahvaljujući smeši od silike i specijalnim dodacima, auto guma Tigar All season ima dobro prijanjanje u svim vremenskim uslovima. Kao dodatak svemu ovome, ističe se i optimalna potrošnja goriva.
Izbalansirane karkateristike gume osiguravaju potpunu sigurnost tokom cele godine.

Oznake po EU:

Stepen potoršnje goriva (od A do G)
Prijanjanje na mokroj podlozi (od A do G)
Stepen buke 71 db ))

Izrađuju se u sledećim dimenzijama:

Širina 155 do 225
Visina 45 do 50
Prečnik 13“ do 18“

Gume su lansirane ovog leta i već su stigle u prodavnice

64050bd06108bd49bbb85233ec3b5e89.jpg

https://blog.ipg.rs/konacno-na-trzistu-auto-gume-tigar-za-sve-sezone/

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tigar gume su takve da kao zimske (wintera) mogu da izdrze jednu zimu sa snegom kako treba i vec sledece zime mogu da se ocekuju klizanja,proklizavanja..itd...Vozice one i drugu zimu ali po meni vec nisu bezbedene za voznju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dach@

Ja pricam iz svog iskustva,a imam ga dosta...Tigar je dobar za jednu zimu sve preko toga je riskantno bar za mene.Vozice ona ali opet ponavljam po mom misljenju to na dalje nije bezbedna voznja.U tom cenovnom rangu se Sava Eskimo daleko bolje pokazala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tigar Wintera, je sasvim OK guma za tu cenu, svakako nije samo za jednu sezonu, osim ako ne pređeš 20000km tokom zime. Imao sam ih i za zimskih 6000km, se malo pohabaju. Tako da mogu više sezona, barem 3. Ni zime nisu više kao nekad, većinom bez snega. Naravno ako živite na zlatiboru, sjenici.... druga priča

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shuxx said:

Tigar Wintera, je sasvim OK guma za tu cenu, svakako nije samo za jednu sezonu, osim ako ne pređeš 20000km tokom zime. Imao sam ih i za zimskih 6000km, se malo pohabaju. Tako da mogu više sezona, barem 3. Ni zime nisu više kao nekad, većinom bez snega. Naravno ako živite na zlatiboru, sjenici.... druga priča

Pa predjem dosta u toku zime ali svakako ne 20.000 km i kod mene je Tigar dobar jednu zimu.U drugoj zimi je vec problem po sitnom snegu,tipa par centimetara.Proklizava na polasku da moram da ga korigujem volanom ne uliva mi sigurnost ni pri zaustavljanju.Ja pricam iz licnog iskustva.Opet ja taksiram i moram da se zavlacim po svakakvim ulicama i ulicicama gde bude cisto tek kada sunce zasija.Sava Eskimo je za slicnu cenu bolji izbor po mom misljenju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/21/2018 at 2:12 PM, neshaoct said:

Danas u Beogumi stavljene nove letnje 245/40 R18, Sava Intensa UHP2, 159-ka je došla sa zimskim Dunlop WinterSport3D, sačuvane su zadnje jer mogu još da posluže, al' prednje nisu više bile za čuvanje :D 

 

IMG_20180621_110124.jpgIMG_20180621_110131.jpg

 

Posle malo više od 20.000 kilometara od montiranja ovih guma, sledeće leto sigurno prednje idu pozadi, već se vidi solidna razlika u trošenju guma.

Nisam merio u mm (mogu sutra), ali generalno UHP2 na teškoj 159-ki sa malo jačom nogom na gasu teško da će pregurati koji kilometar više od 40k. Meni je taj broj kilometara, onako, ok jer guma koja se ne troši i ne drži... :D:D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko da li Beo Car placa postarinu pri narucivanju guma?

Poslao sam upit, ali ako je vec neko narucivao...

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, werp690 said:

Pa predjem dosta u toku zime ali svakako ne 20.000 km i kod mene je Tigar dobar jednu zimu.U drugoj zimi je vec problem po sitnom snegu,tipa par centimetara.Proklizava na polasku da moram da ga korigujem volanom ne uliva mi sigurnost ni pri zaustavljanju.Ja pricam iz licnog iskustva.Opet ja taksiram i moram da se zavlacim po svakakvim ulicama i ulicicama gde bude cisto tek kada sunce zasija.Sava Eskimo je za slicnu cenu bolji izbor po mom misljenju.

Druže, TAXI ranje je profi posao, za profi posao ti treba dobra guma, a  to wintera i nije, niti može da bude za te pare. Tigar je za ne zahtevne korisnike, budžet guma. Koliko para toliko muzike. Imam prijatelja koji kupi nove prednje gume ove godine, vozi ih jedne zime, i sledeće godine ih stavi na zadnje točkove a opet kupi nove za prednje točkove, stare gume prodaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...