Jump to content
FAS Goran
boki

Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

Recommended Posts

14 hours ago, shakalkv said:

97gaP.jpg

 

Ljudi moze li ovo da se okrpi?

Odradio sam kod profi vulkanizera koji radi i protektiranje guma. Kaze da ne bi trebalo da bude nikakvih problema. Svakako cu propratiti u narednom periodu pa cu videti sta i kako. Contnentalke nisu prosle ni 100km al eto. Kaze ovaj mozda od ivicnjaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam takvu situaciju. Vulkanizirao sam je ali je brzo ispao bubreg. Guma stara nedelju dana ali lošeg kvaliteta...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, shakalkv said:

Stavio s ke nazad.

Tako sam i ja uradio na Stilu. Isto odrađeno krpljenje na boku na letnjoj, kupio ih nove i bila stara manje od 2 godine u momentu kad je ivičnjak pokazao da je ipak jači :D 

Odvozane ostatak tog leta, kao i prošlo leto...i skoro ih otac opet stavio na Stila za ovo leto. Baš sam gledao gumu skoro, skoro se sad više i ne primeti gde je rađeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da se to radi sa peglom.Moze da se uradi verovatno da traje sve zavisi od majstora i alata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poručene Lassa Driveways iz KI, stigle brže od obećanog, montirane pre Vaskrsa, u četvrtak stigla i garancija. 

Svakako su bolje od zimskih koje su zamenile, mislim bolje se ponašaju i tiše su, a i potrošnja je manja. Nažalost samo sam dve zamenio (još uvek nije gotova saga sa stanom, zbog štrajka u katastru, pa ne smem da "krnjim" lovu za opremanje), tako da ne mogu da iznesem impresije u potpunosti.

Elem, na Toyoti sam imao Snoways, očekivao sam zbog više plastike, da bude "univerzalnija" od drugih zimskih guma, na uštrb performansi. Međutim guma me je prijatno iznenadila prijanjanjem za podlogu, posebno u onim snežnim danima. Međutim potrošnja u odnosu na letnje Conti Premiumcontact je bila viša za preko litar ipo na istim rutama, buka veća!

Za Rešo na zimu planiram Kleber! Letnje sam jurio te famozne Sava UHP, ali ih ne prave u mojoj dimenziji. Pred sledeće leto planiram dve gume više klase za napred, a Lasse idu nazad!

 

 

Edited by neshaoct
skinut Off

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, kreator said:

Ja mislim da se to radi sa peglom.Moze da se uradi verovatno da traje sve zavisi od majstora i alata.

Zagledao sam malopre i zbog prljave gume i unutrasnje strane nisam primetio gde je radjena. Videh samo da je duplirana tezina tegova na felni...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shakalkv said:

Contnentalke nisu prosle ni 100km al eto.

Da nisu EcoContact? Mada s obzirom na mesto ostecenja, vrlo moguce da si pokupio neku ostru ivicu. Licno mi ne bi palo na pamet da se igram sa tim i gledam u pasulj da li ce se nesto desiti na vecoj brzini, ali opet to je samo moje ludilo :) .

26 minutes ago, bane1321 said:

još uvek nije gotova saga sa stanom, zbog štrajka u katastru

Sto mi je ovo poznato :lol: . Zavrsio sve sa bankom, pa cekao 2 meseca da obrisem hipoteku. 

Zar nisu poceli da postuju minimum procesa rada? Ja sam kod ovih "mojih" sve zavrsio pre 3 nedelje, cim su startovali. Cisto da imas info, izvinjavam se za off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu eco kontakt. Izgleda da je neki ivicnjak odradio poso. Mada, i cale je parkirao u nekom blatu... pa ko zna dal je tu necega bilo. Pa ljudi sta moze da se desi sa gumom osim da ispusti mozda na tom mestu, ne verujem da.moze da se raspadne u trenu ili da explodira.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ispusti to će sigurno da se desi u nekom trenutku u budućnosti, a koliko će spektakularno da bude i sa kojim posledicama, to zavisi od situacije.

 

Ja zbog klobuka sad proletos bacih jednu 18, koštala me dve nove, i ceo set 19ica ode na doboš (auto januar 2017), još mi se puše uši od 4 nove Mišelinke.

 

Gumu sa oštećenim bokom NE TREBA voziti, ni kilometar, ako ne mora. Putevi su užas, i to nas košta, kao što nas mnoge stvari koštaju jer živimo gde živimo, ne samo u novcu. Svakako ne treba rizikovati veću materijalnu štetu, zdravlje ili pogibiju, ne daj bože.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ne može.Moze da se desi da naglo ispusti i da se desi da voziš na felni.Najgora situcija da se to desi pri nekom mimoilizenju pa da nastane belaj.

Iskreno takvu nesigurnu gumu ne bih nikad montirao napred na upravljaču..Pozadi moze da prođe.Vulkanizeri to krpe al ne daju nikakvu garanciju.Baš sam skoro razgovarao sa vulkanizeorm koji je isto krpio bok.

Čovek je trazio na njegovo insistiranje pa kolko mu traje.

Edited by kreator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, steta za novu gumu i trosak, ali i najpametnije... Ne vozis gradski auto pa ako zvizne po gradu, zvizne... Vec je to auto C klase od skoro 1400 kg sa 150 KS, poteraces ga sa par ljudi unutra autoputem za tren oka do 150 km/h. Licno jednostavno uopste ne volim da se kockam sa tim stvarima, u sraf se slazem sa onim sto je Nidza iznad napisao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Djavo mi ne da mira i poovem fulkanizera. Inace tast mog druga. Kune mi se u decu da slobodno vozim. Jedna zica je samo bila pokidana. Kaze ubaceno ojacanje i vullanizirana spolja i iznutra. Na balansu dobra. Kaze brate samo vozi. Garantujem ti 99 posto. Uradili kaze na desetine guma. Inace jedna od boljih proteltirnica u kv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto je vec danima krsh vreme nikako da stavim prednje gume tj jednu gumu pozadi pa da vidim dal onda trese auto..ono sto sam.probao je da bas trese izmedju 20 i 30 pa onda nista do 90 pa onda nesto malo na 90 do 100 i posle toga sam ga terao i do 140 i nista ne trese..bem ga kad nemam nekog ortaka ili kolegu forumasa vulkanizera koji pritom pije pivo i rad je da mi pregleda gume ..... ne znam sta je al.jedva cekam da ustanovim ..ja i dalje mislim da je poluosovina ...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trese jer je bok oštećen, neujednačen. Desi se i fabrička guma sa anomalijom, na balansu savršena, na autu užas. To može samo da detektuje Hunter mašina koja testira gumu pod opterećenjem.

Ti nema sta da testiraš, znaš zašto imaš problem i kako se rešava. Pozdravi drugara vulkanizera, i pokloni mu gumu da on izgine negde sa njom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre mnogo godina kupio dve nove miselinke, i posle nedelju dana otac upadne u rupu i pocepa isto ovako bok, posto je bila fina cena gume ja se odlucim da odem do vulkanizera, kaze moze da se uradi 100% sigurno samo kosta vise i traje duze, uradio ja to i bio srecan sto nisam bacio novu gumu...
Posle nedelju dana u krivini mi eksplodira mesto gde je okrpljena, a u autu nas cetvoro, jedva sam ga odrzao na putu da ne izletimo i pitaj boga sta bude sa nama.
Bacio sam tu gumu i kupio novu, i tad skontao da nova nije skupa u poredjenju sta je moglo da se desi....
Nikada vise tako nesto ne bi krpio...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće ozbiljan vulkanizer to ni da radi. Kad su videli klobuk, kaže baci to.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...