Jump to content
FAS Goran
boki

Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

Recommended Posts

U izveštaju koji oni pišu navodi se mesto ulica i vreme kad je dotični upravljao vozilom..Druga je stvar ako su ga zaustavljali a nije stao pa ga navatali u dvorištu..Ako nije tako onda nema dokaza da je on upravljao..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu šta hoće i oduvek svuda ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
U izveštaju koji oni pišu navodi se mesto ulica i vreme kad je dotični upravljao vozilom..Druga je stvar ako su ga zaustavljali a nije stao pa ga navatali u dvorištu..Ako nije tako onda nema dokaza da je on upravljao..

U prvom izveštaju koji mi je ponuđen pisalo je u ulicu toj i toj, nisam potpisao a dopisao sam zamerku ili kako se već zove..

Onda su mi nakon par sati ponudili slično ali drugačije opisano opet sam odbio potpisati, znači drugi izveštaj sa lica mesta...

A na sud su doneli treći, gde su opet slagali i napisali da sam izlazio iz automobila.

Nit sam ja njih video, niti su palili rotacije, odmah bi stao, već nakon skoro 5min, došli po harač nisam imao novčanik pri sebi...

To je jedino što mi je logično, da im je za večeru trebalo, pa ono ej videli smo sa 800m neko vozilo da je skrenulo tu negde.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebao si da se posavetuješ sa nekim advokatom..Jer ako te nisu kontrolisali zaustavili u saobraćaju mogli su da ga ...

Ko će da dokaže ako je auto parkiran da si baš ti upravljao..Mogao si bilo koga da spmeneš drug vozio ćale devojka..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, bit said:

mislim da sam objasnio u temi vezanoj za kazne..
Vozilo uredno, zaključano, parkirano u zatvorenom zgradnom dvorištu, ja dolazim do stana, i shvatam da su ključevi od stana u autu, vraćam se uzimam ključeve zaključam ponovo i tada u to zatvoreno dvorište nastupa patrolno vozilo , mašu, ja se odazivam pitaju koje je moje vozilo, pokazujem i nude mi alkotest koji odbijam, jer je vozilo uredno parkirano ugašeno u dvorištu...pomišljam sve zakonske osnove su na mojoj strani, epilog suda, 9meseci i 100000 + sudski troškovi ;)

Ja ne mogu da verujem, koji kriminalci u uniformi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prica oko izbora dimenzija guma prebacena je u odgovarajucu temu:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sava Adapto,meni licno su bile ok,zavrsavale posao leti i zimi.Preporuka za vozace koji ne prelaze vise od 10-15 hiljada godisnje.Najverovatnije cu ponovo da ih uzimam kad prodam auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, nidza said:

Sa 100 na kočenju po mokrom razlika je 10m u odnosu na premium, plus još dodaj karakteristiku automobila. Ako vidiš nešto ispred sebe sa 2+ auspuha, ostavi ti i 20 meteri.

Te sa 2+ auspuha uglavnom primetim u retrovizoru kad krenu da blicaju, jer zaboga, moraju da uspore dok me čekaju da obiđem majmuna u šleperu koji vozi 110 ...

 

Mislim, ja se stvarno izvinjavam što vozim 120 tamo gde je dozvoljeno 130 (a on vozi 170), i što mi za tih 130-140 sa koliko izlazim iz spomenutog obilaženja treba minut-dva ... A kad se konačno sklonim, i on prođe, ne videh ja njega prijatelju više, pa nema ni potrebe za tih 20+ meteri ... ;)

 

Tigar winter 1 je korektna i jeftina zimska guma, zadovoljavajućih voznih osobina. Naravno ukoliko se vožnja prilagodi uslovima na putu, i vozi se unutar dozvoljenih ograničenja brzine.     

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako. thumbsup.gif

 

Retko vozim dalje, te i ne izlazim često na auto-put (samo da dođem do njega moram da vozim 30km :D ). Ali eto, juče sam sticajem okolnosti napravio đir od oko 400km, od čega je otprilike 300 bilo auto-putem, a ostatak magistralnim. Bilo je svega sem snega. Ujutru je mraz bio poledio asfalt na putu kroz Bovansku klisuru, koji je većim delom u senci, i nije bila bačena so i rizla ... Katastrofa ... prošlo je bez proklizavanja, ali sam na par mesta morao da vozim 20, gde inače prolazim sa 70-80 ... A u susret ide majstor opušteno 100, i naravno telefon u levoj ruci ... šta reći ... verovatno ima premium gume, što koče i po ledu ...

 

Nakon toga smo kod Ražnja ušli u maglu k'o testo, i iz iste izišli tek nakon isključenja sa AP kod Jagodine (tamo gde je bio onaj lančani udes skoro) ... Voze ljudi opušteno 140-150. Jbg, razumem ja to, dobar i siguran auto, premium gume ... mož' i 200 ... I onako im je uključen radar, ne treba im vizuelno upravljanje, a tu su i premium gume koje imaju 10m kraći zaustavni put ... zlu ne trebalo ...

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poenta je baš kako si i sam rekao da se vozi GLAVOM !

 

U povratku uveče oko 6-7 stepeni, nema magle, pada neka kišica ... prati me komša u par godina staroj 520ici (sve 4 premium good year zimske gume :) ). Svako malo moram da usporavam i gledam u retrovizor i čekam ga ... I pomislim eto, vozi čovek 100-110, noć je ... a ja se zalićem u ovoj plehanoj konzervi ... budala ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...