Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Pravi je tip nosaca, ali pogresan brand :D . Uzimaj taj OEM na akciji i Bog da te vidi, ranije su bili vise nego duplo skuplji. Zato i kazem da uvek treba zvrcnuti ovlascene - obicno deru kozu :) , ali iz mog iskustva moze da se uzme i povoljnih stvari na akciji iz originala.

Ima verovatno i u ovoj temi na kojoj smo - ali ako ti je od pomoci, evo kacio sam bas pre neki dan kako izgledaju oba Stilo JTD nosaca (i stari i novi tip):

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prica o vibracijama motora na T-Jet prebacena je u odgovarajucu temu:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo ricambi u stojanovu. Akcija je na nosace. 

Ono sto mi je cudno je da je made in turkey. 
I drugo sto je od 2015 taj nosac na polici. Sve je novo samo sto je stajalo. Nadam se da to nema veze. 

 

 

IMG_20200803_112554.jpg

IMG_20200803_113319.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima veze, zato je na popustu.

 

 

Guma ako ćemo je tako nazvati, taj polimer , neopren stari stajanjem oksidiše, kidaju se ogromni lanci, na manje, i manje, vremenom nije više elastomer, već plastomer.

https://byjus.com/chemistry/natural-rubber-and-properties/

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je OEM bio kupljen 2008. i sasvim lepo posluzio maltene punu deceniju dok nisam prodao JTD-a. A verovatno je i taj nosac stajao negde neko vreme.

Kako god okrenes, sigurno bolja varijanta od ovih zamenskih, montiraj to i ne razmisljaj ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam opciju da kupim ovaj ili za isto para da uzmem akron ili birth za koje isto pitanje da li su tek proizvedeni. 

Sad je gotovo, uzeo i nema nazad.

Pretpostavljam da ce biti bolji od sadasnjeg koji ima 15 god i skoro 300k km drmanja. 

Edited by Darko_gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema veze sto je nosač 2015. godište. Normalno je da je stariji jer je i vozilo starije, tj. nije u proivodnji vec neko vreme. 

Ima FIAT akcije čišćenja lagera za starija vozila i nosač je sa te akcije, zbog toga je cena takva a ne zbog nečeg drugog. 

Pobogu nije to hrana pa da se tek tako kvari i ističe rok... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to ova razlika izmedju nosaca koja se spominjala ovde u temi?

 

Ovo mi je mehanicar poslao fotku starog nosaca i novog ricambi koji sam kupio.

 

Ne mogu da skapiram da li je stari upao ili novi ima vise gume. 

 

 

IMG_20200811_144655.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Darko_gr said:

Ne mogu da skapiram da li je stari upao ili novi ima vise gume.

Pisano vec nasiroko, deceniju unazad. A dve slike, hiljadu reci ;)

On 7/28/2020 at 10:25 AM, Ivan said:

Ja ti iznad ostavih fabricku Compatibility listu. Pa ti kako hoces, a nas covek svasta budzi, nemam nista ni protiv toga...

Evo ti za referencu fabricki nosac za JTD. I to obe varijante - levo je stariji sa pocetka produkcije od 2001. Desno je ovaj masivniji, sa primetno vise amortizujuce gume, koji je i fabricki isao od restyle 2004. i koji smo svi svojevremeno stavljali na Stildzu. Kasnije je krenulo i jeftinije karabudzenje :D sa nosacem od 1.8, samo je onda morao duzi sraf, koliko se secam... Evo slike za JTD:

 

aa4baeas-960.thumb.jpg.779e6b5d29e934d201d57b33945ee848.jpg 583a5f2s-960.thumb.jpg.9331dff111ac5873b2eacc5c14410b1a.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Darko_gr said:

Sta znaci restajl?

MY2004

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ti poceo kao preprodavci i AMS vracanje godista ;) Unesi VIN u ePer i dobices tacan datum proizvodnje vozila. Neka ti majstor sacuva i stari nosac - takodje bi na njemu trebalo da u metalu imas ugraviran mesec i godinu proizvodnje. Pa ces lako uporediti i videti ako je nesto prckano i menjano.

Ali sa MY2004, to je upravo jedna od boljki koja je bila resavana. Jos jedna opste poznata je i potencijalno vrlo zaje*an problem sa pucanjem prednjih opruga, imalo je toga jos sto su resavali u ristajlu, onda novi MultiJet motori, itd....

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na pojasnjenju. 

Provericu sta pise na starom nosacu. 

 

Probao sad auto. Definitivno ima razlike na bolje. Ne nesto drasticno ali jeste bolje. 

I dalje se oseti deo vibracija pod nogama, itd.. ali svakako ne moze se ocekivati od dizela starog 15 god da radi kao nov benzinac. :) sve u svemu vredelo je promeniti. 

Edited by Darko_gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam video par primeraka koji su brujali najstrasnije unutra i treslo tablu i retrovizore zbog tog nosaca. Taj prvi tanji je zlo od nosaca, ovaj noviji je mnogo masivniji i bolji.

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene su se vibracije smanjile zamenom nosaca. Najbolje to primetim na retrovizoru koji se vise ne trese. 

Ostale su i dalje odredjene vibracije pod nogama. Ali valjda se i moraju neke osetiti. 

 

Sve zavisi i kako je projektovan ceo sklop. 

Na primer: imam mali kombi pezo expert 2.0 hdi 2005 god. Kod njega na leru nema skoro nikakvih vibracija. Kao benzinac. A sve fabrika na vozilu. 

Edited by Darko_gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam zamenio oba nosaca ova dole kad sam radio pletenicu jer mi majstor nije hteo dati garanciju jer je rekao da su u losem stanju.Posle toga sam menjao nosac ispod akumulatora,pa odradio veliki servi i sada zamenio set kvacila i druk lager.I opet ima male vibracije u leru ali ne na faru da vibrira pa se vidi na drugom autu ili zidu kad se priblizis vec u kabini na naslonu za ruke.Ovaj sto radi auspuh kad je radio pletenicu spomenuo mi je tu ispod neku zastitu da nije je popustila da je taj neki lim propao pa on vibrira mada ja mislim da je ipak nesto drugo.Nije toliko strasno da nekazem i neprimetne su te vibracije.Ipak je to auto 2002g :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Darko_gr said:

2.0 hdi 2005 god. Kod njega na leru nema skoro nikakvih vibracija. Kao benzinac.

HDi motori generalno imaju kultivisaniji rad i tisi su od MultiJet, a od JTD pogotovo. Zezali smo se i merili na jednom skupu razliku u dB ispred i u kabinama.

Donji nosaci su tu najvise da ublaze cimanje motora napred-nazad. Motor nose i probleme sa vibracijama izazivaju najvise dva gornja nosaca. Zamenom levog se otkloni dobar deo vibracija za male pare, tj. on je best-buy :D . Ali ne treba zaboraviti i onaj desni najveci, koji je par puta skuplji od levog i koji zbog cene maltene niko ne menja. Kod ogromne vecine je verovatno fabricki, star skoro 2 decenije, pitanje je korekcija dizni, stanja ostatka auta, ima toga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, hdi je stvarno prefinjen. 

Komsija vozi sluzbeni 500L 1.6 mjtd, i spolja mu u leru radi kao traktor. Tako da i novije generacije nisu utišane. 

 

 

Sledece ulje sipam ravenol + liqui moly keramicki aditiv i ima da prede kao benzinac :D:D

Edited by Darko_gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta je tisi noviji multijet od starog jtd-a. I u kabini, i spolja.
Ali svakako JTD mora da ima vibraciju pa makar sve izmenjao ( sto sam ja i uradio).

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas razmisljam.

Nedavno sam promenio plivajuci zamajac, levi nosac motora, sipao zenox aditiv za dizne, sipam aditivirani dizel, promenio filter za gorivo, sad na zameni ulja sipao ravenol vst. I opet nekako nije to to sto se tice vibracija u leru. Posle nabrojanih unapredjenja jeste se smanjilo ali je i dalje daleko vise nego na mom drugom autu (2.0 hdi) na kom nisam menjao nista od tih stvari a radi u leru skoro kao benzinac. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mani se aditiva i parfemisanih goriva, samo bacas pare default_D.gif Vozi taj auto jednostavno, ne pridaj previse paznje eto takvoj gluposti npr. Ili ako si bas uporan, sada proveri remenice i odnesi dizne kod bosiste. Kazu "pametniji popusta" pa da vidimo ko je u ovom slucaju default_D.gif Javi rezultate

 

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je auto je raga tako je treba i tretirati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec duze vreme imam problem koji se manifestuje tako da se motor trese na leru. Do sada sam proverio gomilu stvari i polako mi ponestaje ideja sta dalje raditi.

- Sve dizne prepakovane i skoro bez korekcije.

-Sve dizne opet skinute i odnesene u drugi servis na proveru i sve su dobre

-Zamenjena oba nosaca motora, desni menjan dva puta, proban i od Bravo II i bez promena (mada se kvar nije manifestovao kao losi nosaci jer nemam klasicne vibracije vec se motor trese pa mi se recimo trese sediste, tabla i sl...)

-Plivajuci je zamenjen nov pre 30000km, ali sam i njega proverio pre neki dan i u odlicnom je stanju.

-Remenica radilice dobra, remenica alternatora i PK set zamenjeni.

Zvuk motora je normalan, nista ne lupa i sl. Obrtaji ne variraju. Nemam nikakvu gresku na dijagnostici. Potrosnja normalna, ulje ne trosi, antifriz ne mrda. Mozda za nijansu slabije vuce, mada sam se mozda istripovao.

Da li neko ima neku ideju sta dalje? Da skidam glavu, pregledam klackalice i ventile? Ili mi predlazete nesto drugo?

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...