@bane@ 102 Posted April 20, 2015 Kod mene kad sam uzeo auto bile su vibracije kad idem u rikverc tj, ceo auto se malo strese.E posle kad sam menjao remenicu alternatora majstor je video da su donji nosaci otisli.Zamenili smo i te nosace.Nakon toga nestale su vibracije kad idem u rikverc,Takodje nakon zamene remenice motor u leru je mirniji i nestao je skakutavi pk kais.Medjutim javile su se vibracije kad krecem prvom isto se auto stresao.Aj ga jebi reko sam sebi mozda neki gornji nosac zamajac korpa bla bla.I vozio ga tako i vremenom se vibracije skroz izgubile.Kako zasto nemam pojma.Uglavnom sad su vibracije nestale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8175 Posted April 20, 2015 Sad se setih, na 156 jtd nam ta koska uopste nije valjala i zamisli nije bilo vibracija samo se malo cimao motor napred - nazad, ali u voznji neprimetno Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1796 Posted April 20, 2015 (edited) Medjutim javile su se vibracije kad krecem prvom isto se auto stresao.Aj ga jebi reko sam sebi mozda neki gornji nosac zamajac korpa bla bla.I vozio ga tako i vremenom se vibracije skroz izgubile.Kako zasto nemam pojma.Uglavnom sad su vibracije nestale. Neki deo na kvacilu je pri kraju, isto tako hoce i od zamajca da budu vibracije, samo fora kod JTD-a je da takav zamajac moze da guli jos xx xxx kilometara Edited April 20, 2015 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted April 21, 2015 Moze biti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 21, 2015 Ja mislim da je kvačilo isto. Meni se strese kada idem u rikverc. Ne strašno ali se oseti razlika. Pedala je tvrđa ali kvačilo hvata dosta nisko. Testirao kolega Ivan u nedelju na skupu.Sumnjam na korpu.Ako mi je unutra original set ići ću na reparaciju verovatno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 26, 2015 (edited) Opet nesto isprobavao sa majstorima. Nisu donji nosaci, njih su skinuli za probu. Nikakve razlike nije bilo. Majstor se slozio da auto trese malo vise od normalnog, ali po njemu nista strasno...on sumnja da Acron-ov levi nosac ne odradjuje posao kao sto bi to mozda bio slucaj sa originalnim....a krajnji zakljucak je da ja kupim benzinca, kad vec ne mogu da se naviknem na drndanje....Inace palo mi na pamet, da li moze ler gas da se digne na 1000 obrtaja, tu je vec podnosljivo, inace.... Edited April 26, 2015 by vix Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8175 Posted April 26, 2015 Jel ti vozis ta kola ili samo sedis u mestu, posto kontam da je u voznji uvek iznad 1000rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted April 26, 2015 Opet nesto isprobavao sa majstorima. Nisu donji nosaci, njih su skinuli za probu. Nikakve razlike nije bilo...Skinuli i zamenili sa nekim drugim za probu ili samo otkačili pa probali?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 26, 2015 Dosta vozim u gradu, pa me hebe na semaforima i u koloni...Nisu zamenili, samo otkacili... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted April 26, 2015 Onda su se majstori malo shebali. Logika je da ako se auto isto ponaša sa otkačenim nosačima kao i sa uredno montiranim da ti montirani ničemu ne služe jer nema promene u vibraciji kad su namontirani?!Možda grešim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 26, 2015 Da. Zakljucak je bio da ona dva donja nosaca nemaju nikakav uticaj na vibracije. A nisu imali vremena ni zivaca da opet skidaju levi nosac...i na kraju mi kaze "pa vidi, kad vec ne mozes da se naviknes, kupi benzinca...". A mozda i hocu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1796 Posted April 26, 2015 Pa to su naši majstori, kad ne mogu da naplate s tim što se zezaju ili ne znaju da reše problem, otresu te, ili na finjaka ili pede*ski...Ne znam odakle si ali na forumu imaš par servisa sa kojima su članovi jako zadovoljni. Možda da probaš kod njih... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rista JTD 0 Posted April 26, 2015 Ja sam radio veliki (ili skoro veliki) servis kad sam kupio Stila, pre nesto vise od godinu dana. Zupcasti je menjan, samo se ne secam da li je promenjena vodena pumpa...Mislim da cu i ja isto da insistiram u servisu da provere te remenice...moze lako biti, posto motor dosta skakuce dok radi u leru...Da li moze samo zupcasti? Zar to nece stetiti zbog ostalih delova koji su stari? (Mislim na ostale koji idi regularno u veliki servis) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted April 29, 2015 Koliko Bravo, Marea JTD imaju ukupno nosača? Četiri ili? Već dugo mučim muku sa vibracijama na leru, koje se prenose na upravljač, ostaje mi jos da proverim nosač na desnom kraku, pošto majstori neće da se bave ovom problematikom (ne mogu da naplate "masno") s tim u vezu moram sam, inače njihova konstatacija je kupi benzinca! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 29, 2015 Pre neki dan seo u Lybru 2.4 jtd. Auto krs (neodrzavan), unutra mir i spokoj u odnosu na Stila. Danas sednem isto u Stilo, trese otprilike kao moj, mozda za dlaku manje. Poceo sam da zakljucujem da cu uskoro menjati auto...i nece biti Stilo, a mozda ni dizel. Pogodak bi bio Bravo 1.4 t-jet ali za to treba malo vise evrica, a neke Lybre koje sam gledao su u ocajnom stanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8175 Posted April 29, 2015 Menjao bi "kuku za lele" Cuvaj kola kad vec nemas para za bolja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 29, 2015 Vix ne očajavaj druže. Može se sve rešiti jer ne trese svaki Stilo.Samo trebaš da nađeš pravog majsora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 29, 2015 Ili pravi auto . Naravno, bilo bi mi zao da ga prodam za sitne pare, a auto je u redu, odrzavan, veliki servis odradjen pre 13 .000 km...sad zamislite kazem nekome da bi da prodam auto zato sto mi trese u leru! Mislim da bi me pitali da li se izuvam kad ulazim u auto, te da li mozda osecam neki cudan miris, ili sanjam da mi auto gori... E sad, znam ja da ima dobrih servisa ali generalno majstore mrzi da se bakcu sa ovakvim "problemima", posto, po njima, problem je sto se ja nisam naviko na dizel, a ne Stilo koji drmusa.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 29, 2015 Na fiatforumu mi je neki slovenac rekao da je resenje mojih problema modifikovani nosac, ali ne onaj 51711216, nego drugi pod brojem 46834116 Ne znam sta da mislim trenutno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 29, 2015 Bocca preko telefona sam pa ne mogu sada da proverim brojeve u katalogu da vidim o kojem se nosacu radi, levi ili desni, i kako si dosao do zakljucka da je on? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 29, 2015 Proverio ja. Stoji rame uz rame sa ovim sto sam napisao 517... Njega sam imao i prpdao. Slovenac sa fiatforuma britanskog g mi je rekao to. Kaze da je taj broj nosaca za 140/150 konja ali pase na moj auto i resava problem. Jbm li ga brate Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 29, 2015 Da, sada vidim da je levi i da je za 140ks, inace kad vidis CV oznaku to je nesto manji broj nego koliko ima konja, a koja je tacno razlika ne znam.Kod mene na svim nosacima ima nalepnicu 136cv, samo se dobro raspitaj da li sigurno moze kod tebe posto su nam razliciti menjaci pa da li je rupa bas na istoj meri.I jel ima taj kod.nas da se uzme i po kojoj ceni, ili ces da porucujes. Inace imam ideju kako eliminisati da li je desni nosac, znas kako izgleda postolje pomocu kojeg se vadi motor, dole ima dve sipke i na njima tockici pa cev ka gore pa onda jedna sipka na koji se kaci motor, kontam da za nju vezes spaner i vezes oko one osovine desnog nosaca i nategnes spaner samo da se ovlas zategne i onda sednes u auto i neki ortak po malo spanuje tj dize desnu stranu motora a ti vidis da li ima promena, samo treba voditi racuna da vam spaner ne upadne u PK krug. Nadam se da si me skontao.... Ako nisi sutra cu naci sliku tog postolja za vadjenje motora..... Na ovo sam mislio, ova imaju i hidrauliku Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 30, 2015 Ja sam nedavno zamenio levi nosac, u nadi da ce to resiti problem. Stavio sam Acron-ov, koji je po izgledu identican onom 517...i nista (mozda 10 % manje vibracija). Da znam sigurno da bi taj drugi nosac (za 140/150 ks) resio problem, odma' bih ga menjao... P.s. Bocca, ako budes ovih dana slucajno isao u Skoplje, reci, da se nadjemo na kafu i uporedimo vibrirajuce Stilace! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 30, 2015 Necu ovih dana sigurno ali postoje sanse da idem na more u Grcku, pa cu biti u Skoplju jedan dan da prespavam kod rodbine Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rista JTD 0 Posted April 30, 2015 Meni je levi nosac otisao ispod akomulatora i primetio sam akd sam oprao auto i ostavio brisace na gore i upalim auto levi brisac se trese samo tako kao nezdrav... Samo kad bih znao koji ce nosac resiti problem uyeo bih ga odma, vidim da niko nije zadovoljan ni novim nosacima, sad kad je toplo vreme ne trese nesto podnosljivo je, ali zimus na onim minusima a jaoooooo a sad me iritira od vibracija u leru taj zvuk u usima kao da sam na planini, isto kao kad se penjem uz Rudnik.... Quote Share this post Link to post Share on other sites