Jump to content
Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Okrene i pitaš. Ako je oriđi dolazi u onoj kutiji.

 


 

Stari i novi

 

DSC0112.jpg DSC4136.jpg DSC4138.jpg DSC4139.jpg

 
DSC4140.jpg DSC4144.jpg DSC4145.jpg DSC4148.jpg
 
DSC4150.jpg DSC4153.jpg DSC4155.jpg DSC4159.jpg
 
DSC4161.jpg DSCN4089_a.jpg DSCN4093.jpg DSCN4110.jpg
 
DSCN4111.jpg DSCN4112.jpg DSCN4115.jpg DSCN4116.jpg
 
DSCN4117.jpg DSCN4118.jpg DSCN4125.jpg DSCN4128.jpg
 
DSCN4131.jpg DSCN4132.jpg DSCN4133.jpg DSCN4134.jpg
Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja promenio nosac ispod akomulator, ostale nosace su u redu, dizne cisti, EGR ociscen...ali ponekad se javjau vibracije na tablu na oko 1800rpm...

 

ima neko slike kako da rasklopim centralni deo kod ventilacije i da zategnem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provereno znam da je otisla, posto mi tu i pusta freon, kada sam punio klimu, ali ima godinu dana kako nije ispravna, i ujutru se cuje kao da zaskripi nekih minut dva i zatim radi ok,  nosaci su ok, egr cist, ne znam sta vise?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo narode!

Imam Fiat Brava 1.9TD (1998g) od 75kS. Sta da vam kazem, trese mi motor?!   Recite u cemu moze biti problem :help:. Jeli i ovde vazi pravilo da menjam drzac motora kiji se nalazi ispod drzaca akumulatora ili problem da trazim na drugom mestu?

Inace odgovor trazio po netu, no nigde onako kao treba nisam nasao pravi odgovor,.... :thumbdown:

hvala

Edited by Petrus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako do sad nisu menjani nosači motora, velika je verovatnoća da su svi nosači odslužili svoje, posle ovih otprilike 16 godina. Auto ti je skoro pa punoletan.

Da sam na tvom mestu, ja bih krenuo sa zamenom - jedan nosač mesečno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trese se motor je mnogo sirok pojam. Malo bolje objasni u cemu je problem jer moze biti i do drzaca i do dizni i do b.pumpe, i do ventila, bregaste, uzubljenja, itd iitd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, aman bre, ala "uplav" da dobijem?! :unworthy:  Po vasemu ispada da treba da menjam auto?? :w00t:

Necu da napravim to, nego da postujem u ovoj temi post 1 pa da vidim da liprestace vibracija kada promenim ovaj drzac ispd akumulatora.

Inace da budem precizniji: radi se o Fit Bravi 1.9TD 75KS (1998g).

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sto ti ne snimis to tresenje, vibracije pa zakaci ovde, kao sto rece kolega moxe svasta da bude, a da prvo bacas pare na noac a ne resis problem nije poenta. Jel variraju obrtaji kad se to desava, to tresenje, moze svasta da mu bude...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tresenje se javlja u leru kada auto stoji a motor radi, kada krecem u prvu, a ponekad desava se na odredjeni broj okretaja. Kao na pr. ako idem u trrecu kada okretaji padnu na odredjeni nivo pocinje podrhtavanje-tresenje motora, a i auspuha.

Odprilike to se desava,...

Inace potisna ploca i kvacilo je remontirano odprilike pre godinu dana, to znaci sa njime za sada je sve u redu.

Edited by Petrus

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Petrus

Niko ti nije rekao da moraš da menjaš auto. Ali, ako 'oćeš od babe devojku da napraviš, mora mnogo da se uradi.

 

Teško je preko foruma dati tačan savet.

 

MS PK je krenuo upšteno, i on je u pravu. Možda su nosači sasvim ispravni, ali motor sam po sebi ne radi ravnomerno i mirno (koliko to već može, kad je u pitanju dizel). Džaba i novi nosači, ako je motor nemiran.

 

Ako motor radi mirno (koliko dizel već može da bude miran) a ipak se trese, onda su nosači u pitanju.

 

Ja sam ti rekao uopšteno: ako za 16 godna nije menjan ni jedan nosač - šta možeš da očekuješ ? Nepocepanu gumu u telu nosača ? Jok.

 

E, sad, ako odeš kod majstora on će već pogledati nosače pa će ti reći da li oni treba se menjaju. I da li je samo kod nosača problem.

 

Ja sam pisao na drugoj temi da sam zamenio plivajući. I izđeu ostalog, sad kad ugasim auto - apsolutno mirno se ugasi, bez onog karakterističnog trešenja, koje sam ranije imao. Eto, kako jedna manifestacija može da ima sasvim nepredvidiv uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu moze biti o dizne ili bosh pumpa ili nosac. Nadji nekog, digni rucnu ubaci u prvu i na cim kreni vise puta i vidi kako se ponasa motor. A to kad padaju obrtaji moze kao sto rekoh da budu i dizne, pumpa, mnogo sto sta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogresno smo se razumeli,... kada idem uzbrdo u trecu posto motor zahteva da ubacim u drugu,.. e tada padaju obrtaji i tada trese motor, a ne zbog bosh pumpe i nekih dizni.

Jos ovo da pitam: jel' neko ima Fiat Btrava 1.9TD 75kS i da lije imao ovakvih problema sa motorom? Ako imate recite kako ste resili problem?! :secret:

Inace vi kazete idite kod majstora pa resite problem?

Bio sam,... i on kaze: zamenicemo sve drzace za 150 Evra pa videcemo sta dalje, ako se resi problem dobro, ako ne idemo dalje i tako :cheers: ,...ispada da kupim drugi auto, ako ne kupim nikome nista, bacaj pare u bunar ili vozi i dalje sa tresanjem motora,.... :smoke:

Pozdrav narode, ili ako hocete ljudi,....

Edited by Petrus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bas JTD, ali je mJTD.

 

Grande Punto 1.9 je u pitanju, i vibracije osetim u kabini na nekih 1700 obrtaja, a na oko 2100 se usitne pa se vibracije ne osete toliko vec tabla oko ventilacionih otvora pocne da se cuje, onako usitnjeno. Gledan je nosac kod menjaca, i levi kod filtera vazduha. Oba deluju dobro, iako taj drugi je malcice samo ispucao.

 

Prvo su mi sugerisali da su dizne, ali kako se te vibracije desavaju cak prilikom spustanja obrtaja sa recimo 3000, tacno se na 2100 pojave te sitne na tabli, pa na 1600-1700 osetim u celoj kabini, dizne bi trebalo da mogu da iskljucim.

 

Ima li neko neki predlog sta da pogledam, remenice, auspuh,...?

 

Problem je prilicno iritirajuci, bukvalno cim dodjem do tih vibracija u tabli ja menjam brzinu, da ga vozim na 2200-2300 izludi me skroz. Jedino kad ga stisnem onda me bas briga jer ide preko 3000 i osetim samo blago brujanje u kabini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledan je nosac kod menjaca, i levi kod filtera vazduha. Oba deluju dobro, iako taj drugi je malcice samo ispucao.

A kako se ovo sa sigurnoscu utvrdjuje, cisto da i mi ostali znamo :) ?

Kakva je situacija na leru, ima li tada vibracija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima vibracija i na leru, oseti se da drmusa celu karoseriju blago.

Menjac je skidan kad je menjan zamajac i set kvacila i tad je majstor proverio nosac, tako kaze. Valjda je gladao ispucalost i rukom elasticnost.

Drugi nosac je skidan i proveravan naknadno, taj veliki kod filtera vazduha. Na jednom mestu je sitno ispucala guma, ali po majstoru ni to nije strasno.

Kako drugacije proveriti nosac ne znam, ali sigurno je da je svojstbo gume tesko oceniti, elasticnost mislim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I moj držač ispod akumulatora je na oko delovao dobro. Vibracije sam imao samo na leru a guma koja se vidi iz njega nije čak ni ispucala ali kad sam ga zamenio i stavio nov sve vibracije su nestale. Razlika je bila i više nego očigledna.

Edited by M-a-r-k-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da znam za taj. Imam i Stila i jos pre 6-7 godina sam otkrio taj problem, dok je svaki majstor hteo da mi remontuje dizne ko iz topa. I to je boljka kod Stila, taj nosac, a kod Grande Punta to nije slucaj.

Tada su mi ljuljali motor, gledali nosac i na kraju sam doneo novi zamenski, poboljsan i sve je u kolima utihnilo, od tada prvo menjaju nosac pa ostalo.

Razlika u odnosu na Stilo je da se te vibracije kod njega ispoljavaju bas na leru i cim podignes obrtaje za bar 50 obe nestanu.

Prvo cu taj veliki levi menjati, pa cu onda taj manji...ipak auto ima 9 i sitno godina...guma ne bude sta je bila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa iz tog razloga i ono moje sarkasticno pitanje, kako to majstori tako precizno utvrdjuju :) , a guma stara skoro deceniju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam sta da kazem, valjda imaju iskustva, valjda su se nagledali nosaca i nosaca pa znaju da procene bar odokativno. Ne moraju da budu sigurni, ali nek bar daju procenu.

 

Inace, buni me sto u Eper-u ne mogu da nadjem oznake drugih nosaca sem tog velikog...jel zna neko gde da ga trazim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da javim vesti. Kupio sam jedan nosac, mislio sam da sam uzeo levi...ali greska, kupih desni. Kad sam vec bio kod majstora koji je skidao menjac a ne seca se kakav je nosac, isti smo skinuli i proverili rucno.

Gledam ja majstora kako rukom krivi stari nosac, a ja novi jedva da pomerim. Zamenimo se, kad ono stari kao silikonom da je punjen, sav glindzav.

Zamenili ga odmah, motor je sada mirniji prilikom paljenja i gasenja, ali i dalje imam vibracije...tako da cemo sledeci put zaista i levi menjati.

Malo sam picajzla i hocu sve da dovedem u red.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...