jboban 0 Posted November 10, 2008 Ne troši se on brže, nego su naši automobili prešli puno (moj već 193k), a fabrički nosač nije najbolje odradjen. Ovaj novi je poboljšan i sigurno može da traje više.Postoji li kakav indikator delimično zapušenih dizni kako bi se znalo da li su za čišćenje ili ih ne treba dirati? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted November 10, 2008 Ja sam posle razgovora sa Markom odlucio da proverim svoje dizne. Poneked osetim da mi malo varira ler gas, a i cini mi se da Markov lepse prima gas od mog...Uglavnom, nije lose to odratiti, jer ko zna kad su i da li su uopste ciscene.Sto se tice vibracija, nisu strasne, ali postoje kad je hladan motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 11, 2008 postoje menzure koje se prikljuce na dizne dok auto radi i lepo se vidi razlika u kolicini goriva.ako si mislio na indikaciju preko instrument table to jest racunara nje nema,moze da prepozna neispravnu ali ne zaprljanu diznu.zaprljana dizna moze da baca i vecu ne obavezno manju kolicinu goriva,da nerasprsuje smesu kako treba ..itd.za te stvari vec moras da imas osecaj kao vozac,da poznajes svoj auto drugog recepta nema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted November 12, 2008 Cuo sam se sa majstorom. Jedna dizna baca previse, druga premalo, a ostale dve su na granici. Znaci, ocistice sve cetiri.Ode 50 evra. Javicu utiske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted November 12, 2008 Zar nije moglo aditivom za Common Rail? Ovde u Čačku traže 1000 din / dizni + skidanje ako to oni rade. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted November 12, 2008 Sipao sam neki Liqid Moly pre par meseci. Ma nemam pojma, mozda je cela prica sisanje ovaca. Mada, uverio sam se da Markov lepo radi, a on kaze da mu je tresao ko blesav pre ciscenja.Ajde, rekoh, nije na odmet da se ociste, ko zna da li je to ikada odradjeno na mom Stilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted November 12, 2008 Ja nemam nekih problema, ali preventivno ću prvo probati "Wurth DIESEL ADDITIV CR", a možda kasnije i sa skidanjem dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted November 12, 2008 Malo lepse prima gas i cini mi se da mirnije radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 12, 2008 trebalo bi da ti smanji nesto i potrosnju, a motor malo "elasticniji" da bude. Javi utiske posle par dana voznje. Inace ta cena je bila (skidanje+ciscenje+4kom podloski dizni) za FLCS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted November 13, 2008 Definitivno ima poboljsanja. Bolje prima gas, samim tim je i elasticniji. Imao sam ranije mali problem da je prilikom kretanja jer je znao na trenutak da stuce, kao da krene da se gusi. Sada je sve OK, lepo prima gas i lakse se smiri na ler-obrtaje.Sto se tice vibracija, javljale su se minimalno dok je hladan, a kad se ugreje skoro da potpuno nestanu. Jutros sam ga upalio i motor mirnije radi i kad je hladan. Nosaci jos nisu za zamenu.Btw, srecom da sam otisao kod majstora jer se pokazalo da mi je desna viljuska bila u katastrofalnom stanju i da sam mogao negde da nadrljam. Proverio sam je pre polaska na more letos i bila je OK, ali u medjuvremenu je potpuno propalo rame. Primetio sam da malo lupka, ali mislio sam da nije strasno.Zato nemojte da se zezate sa trapovima, bolje da proverite cim vam se nesto ucini sumnjivim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoJTD 1 Posted November 13, 2008 upravo se to i meni desilo, otishao sam da zamenim nosach motora, a uradio chiscenje dizni, zamenu prednjeg desnog ramena i zamena silen blokova Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted November 17, 2008 vidim da ste ovde pricali o aditivima za ciscenje sistema ubrizgavanja itd.i da nebi otvarao novu temu moze i ovde!nameravam da sipam aditiv malo da ocistim sistem a interesuje me dal je neko to od vas radio i kakvi su mu utisci?a ovaj aditiv mislim da sipam http://www.zenox.com/catalogue/products/de...b?productId=247pogledajte! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 17, 2008 aditiv je slabiji od sredstva koje se sipa u ultra zvucnu kadu,normalno je i da bude jer bi ostetio neke druge sklopove.razlika je kad se dizna rastavi i ocisti u kadi.ako si u mogucnosti izmeri dizne pre sipanja i posle tretmana aditivom tu nema mozda sve se lepo vidi Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted November 25, 2008 Znaci pre zamene nosaca bolje ocistiti dizne. Moj stilo sasvim dobro vuce ali se vibracije pojavljuju pri nizem broju obrtaja ali cim predje nekih 1900 nestaju. Primetio sam da kad je auto u voznji na malom broju obrtaja i stisnem papucicu gasa kao da nesto lupi dok pri visem broju obrtaja se to ne pojavljuje.Da li je iko menjao plivajuci zamajac i kolika mu je cena novog a kolika remontovanog? Vidim da mora da se skida aku, da li ce se fabricki kasetofon zakljucati i traziti kod? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 25, 2008 Nikakvih problema nema Stilo ako mu se skida akumulator. Samo sat i datum moraju da se podese, kao jedan veliki mobilni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vukajlo 4 Posted November 25, 2008 Danas konacno zamenjen famozni nosac motora i usput pride ociscene dizne na ultrazvuku. Ne prepoznajem auto, i najmanji zvuci "changrljanja" na leru su nestala, toliko je tih za nepoverovati. Ne znam koliko je do dizni a koliko do nosaca ... guma na starom nosacu je skroz propala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted November 26, 2008 Jel imas nekog za preporuku za ciscenje dizni, koliko te je ciscenje izaslo? Jel si nosac uzeo u delti ili junioru? Sutra treba da radim redovan servis pa kad sam vec tu da i to sredim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vukajlo 4 Posted November 26, 2008 Sto se tice nosaca naveo sam u jednom od prethodnih postova u trenutku kada sam ga ja trazio u Bg-u najjeftiniji je bio u delti, a licno se uverio da ga samo delta i nabavlja za sve ostale. E sad da li je i trenutno ista cena ne znam. A dizne sam cistio u TIM servisu na vidikovcu, kod njih i inace odrzavam auto. (imate u sekciji o servisima njihov kontakt tel. ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted November 26, 2008 Evo kako izgleda stari, doduse istroseni, i novi modifikovani nosac. Dakle, mnogo vise gume ima na novom koji sigurno mnogo bolje vrsi funkciju amortizacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted November 26, 2008 U Delti je nosac motora (menjaca) 6268 dinara sa PDV-om. Da li neko zna sta znaci ona cena koju ePER prikaze jer se za neke delove poklapa sa cenama iz Delte a neki su dosta skuplji u nama svima dragoj auto-kuci. Ja sam juce zvao drugara u italiju da mi proveri za neke sitnice koje mi trebaju (nosac motora, OCS) ali kaze da nece ni cenu da mu kazu bez saobracajne pa sad moram da mu saljem kopiju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 1083 Posted November 28, 2008 Da ste na vreme sredili dizne mozda ne biste morali da menjate sve moguce nosace motora. :cool Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted November 28, 2008 Loš nosač motora ne može da kompenzuje nikakvo čišćenje dizni, osim da ih izvadiš i nemaš... :cool Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted November 28, 2008 Koliko sam ja mogao da shvatim ako su prljave dizne motor radi nepravilno a nepravilan rad motora razbija nosac. Dakle ako zamenimo nosac a dizne su prljave opet ce da ga razbiju. Znaci pre promene famoznog nosaca otici na proveru dizni. Mada ja mislim da su retko kome sve 4 u dobrom stanju ako ih nije nikad cistio. Znaci bolje proveri/sredi dizne to ti je 4000 RSD. pa kad skupis pare ili ako ih vec imas onda zamenis nosac. Mada ja mislim da je na vecini auta taj fabricki los deo razbio izrabljeni zamajac a manjini srecnika neki drugi uzrocnik.P.S.Nadam se da vam ova poruka nije dosadna. Mislim da bi bilo pametno da kad se nekome javi problem koji je klasika za Stilo (OCS, vibracije) trebalo malo drugacije prici problemu.HVALA Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 28, 2008 ...mislim da je car hteo da kaže sledeće :zbog loših dizni motor je radio nemirno, više se tresao nego što treba, pa su zato nosači brže stradali, ili bili načeti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted November 28, 2008 Znaci dosli smo do zakljucka da do povecane buke i povecane jacine vibracija mogu dovesti:1. Zaprljane dizne 3500-4500 RSD2. Dotrajali nosac motora 6300-7000 RSD3. Plivajuci zamajac MNOGO RSD4. ???????Da li se moze precizno odrediti uzrocnik ili se treba voditi procesom eliminacije, od 1 do 3 pa kako bude, ili je preporuka svima koji se upuste u resavanje ovog iritantnog problema. Sredi dizne, zameni nosac, j..i se u d..e pa zaradi pare i kupi novi zamajac.Vidim da sam dosadan ali problem je krajnje ozbiljan a nismo deca pa da nagadjamo "e da nije ovo, e da nije ono" mislim nisu male pare. Quote Share this post Link to post Share on other sites