Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Astru sam uvek palio u leru bez kvačila i nije bilo problema 3 godine..a dizel sad prvi put imam tako da ni ne znam kako bi trebalo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nijedan auto se ne pali bez kvacila :lol:

Nego, tvoji problemi, nisu problemi... Vozis dizela matorog 10 godina, samo gas ;)

Tresla bi se mlada zena da je neko roka 10 godina :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gde si ga uzeo po kojoj ceni....danas sam gledao kod mene na autu izgleda da je noviji model nosaca kao sto sam video na slikama ovde po forumu,inace vlasnik sam auta mesec dana :)

Moze li ovaj nosac http://www.autoricam...category_id=139

http://www.autoricam...category_id=139 ovo je onaj kao u ap sportu

U AP sportu je oko 3500din. Proveri koliko je u Kit Komercu, često su dosta jeftiniji od Ap-a.

da ali za benzinca je ta cena a za jtd je 4300din http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=32681

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VOLK izvini,nisu radili linkovi kada si postovao pa nisam ni video da li je za benzin ili dizel. Moj predlog ti je da ugradiš nosač iz benzinca što i ja planiram da uradim. I još jedna stvar, primetio sam da autoricambi ima proizvode koje verovatno sami prave i nemarkirani su. Ja bih stvari kao što su nosač motora ipak uzeo Fiat-ov jer nije baš stvar koja se svaki dan menja, a štaviše i jeftiniji je ovaj za 1.8 u ap sportu pošto Fiat ne pravi nosač za "1.8 16v i 1.9 jtd" tj univerzalni nosač za oba :)

Pa nijedan auto se ne pali bez kvacila :lol:

Nego, tvoji problemi, nisu problemi... Vozis dizela matorog 10 godina, samo gas ;)

Tresla bi se mlada zena da je neko roka 10 godina :lol:

Hvala :laughing: Za ovaj nosač sam siguran da je otišao, brine me samo da nije problem i sa zamajcem. Ne znam kako su se ponašali prema njemu prvih 8 godina, ali ja ga sad vozim baš lagano tako da se nadam da će potrajati još dugo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sa zamajcem ces i cuti i osetiti, i to jako dobro :D

Krenuce da lupa, da pomera ceo auto, ne brini :lol:

To ti je do tog nosaca i generalno starosti dizel automobila, trese se pomalo. Uzivaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda sjajno. Hvala ti, mnogo si me smirio :) Kada bude para staviću mu nosač od 1.8 i ona stvarno mislim da ne bi trebalo da bude više ulaganja i mogu da uživam i kad gasim auto,a ne samo u vožnji :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenio sam pomenuti nosac,vibracije neznatno umanjene.Ostaje mi jos sumnja da je otisao nosac na desnom kraku ili onaj na sredini.Ne znam sta bih drugo moglo biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li proveravao dizne, imali su ljudi u dosta slucajeva lepo iskustvo sa mirnijim radom i smanjenjem vibracija posle ciscenja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno tako, ja sam pre promene nosaca iscitao ovde sve i prvo se opredelio za ciscenje dizni, medjutim odem u servis gde me covek pita da li osecam neko trzanje bilo kad u voznji, da li radi mirno na leru-pored vibracija, da li imam bilo kakvu zamerku na rad motora osim vibracije, i s obzirom da nisam imao nikakvih poteskoca prikacio ga je na dijagnostiku i rekao da je sa te strane sve u redu sa diznama.

Kako bacaju moze da se proveri samo skidanjem dizni i ako treba nakon toga ciscenje svake ponaosob. Posto mi je izvalio cenu od 25€ po dizni tj 100€ za ceo posao plus moram da ostavim auto danas a bice gotov sutra, lepo sam se zahvalio coveku, upalio auto i otisao da zamenim nosac koji je srecom resio probleme vibracije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije loše ponovo istaći.

Motor ima 4 nosača.

Dva prednja su glavna koja nose motor. Dva zadnja su uglavnom protiv rotiranja motora prilikom dodavanja gasa ili kočenja motorom.

Najproblematičniji je onaj levi ispod akumulatora koji svi menjaju i mahom bivaju zadovoljni.

Moje iskustvo (menjao sam sve nosače u kratkom vremenskom razdoblju) je da na vibracije i buku utiče i drugi desni nosač, manje od levog ali utiče.

Pa ko želi potpun komfor ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se s'tobom,posto sam promjenio pomenuti nosac ispod akumulatora,ostaje mi taj desni,na njega bacam sumnju da je uzrok povecane buke i vibracija,uocio sam kad je prvo jutarnje,paljenje cujem tup udarac,do cega li je to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je neki od nosaca posto sam sada gledao auspuh.Sada sam popustio nosac na vrhu motora,onaj u obliku sipke,kada ga popustim smanji mi vibracije na leru,kada ga pricvrstim one se povecaju.Inace taj nosac sam menjao pre pola godine,da li smem da vozim sa tim odpustenim nosacem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz drugari,menjao bi nosac motora,onaj ispod akomulatora,jer imam neke vibracije pa bi to uradio da to izbacim kao mogucnost,jer po meni motor lepo radi,nije previse bucan,sta znam,da pokusam i sa tim...Od skoro sam vlasnika stila 1.9jtd,pa ne znam puno o njemu,a ne znam ni jednog majstora za fiata koji bi to mogao da mi odradi...pa ako ima neki dobrovoljac ja sam tu!!! Inace,iz Beograda sam!!!Pozzz

Edited by neshaoct
spojeno by igor0511 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrodošao na forum :) Videćeš da ima mnogo korisnih stvari. Ja sam takođe od skora vlasnik jtd-a i zahvaljujući ljudima sa foruma sam brdo stvari sam zamenio, detektovao nepravilnosti i uštedeo ko zna koliko para.

Pročitaj posebno deo na ovoj temi o 1.8 nosaču na jtd, ja ču pokušati to da odradim čim bude para. Jeftinije je i trebalo bi i bolje (ima negde i jare i pare izgleda :laughing: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala kolega... :unworthy: Sad cu da procitam temu kompletnu...Nije mi strana mehanika,imam i ponesto alata...ali jos nisam siguran da bi mogao taj nosac sam da zamenim...Hvala jos jednim!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako i ja, nikako da se odlučim da li sam da pokušam ili da plaćam. Ipak je motor u pitanju, pa me malo brine da li bih bio sam u stanju da sve to izvedem :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je ono,ne znam,nisam se do sada susretao sa ovim tipom auta,i ne znam apsolutno nista...Nekad je mozda bolje i platiti nesto nego napraviti neko :horse:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja imam isti problem sa mojim autom,auto trese na leru dok se ne ukljuci klima onda poveca obrtaje sa 850 na 950 i vibracije prestaju.majstor mi je reko da ler gas treba da s pojaca mozdaje i kod tebe taj problem.poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuu pa onda najbolje da stalno držiš gas pa da sve bude u redu :rofl: Ili barem stalno upaljenu klimu, ne oseča je mnogo Stilo na gasu.. Nadam se da ti majstor nije mnogo dobar drug jer pojma nema. I meni su svakakve gluposti pričali, ali ovo je tek pobedilo. U uputstvu za Stila piše da su ler obrtaji 850 o/min i ni manje, ni više. To što trese je zbog rezonancije koja nastaje na tim obrtajima i više se osete vibracije nastale usled lošeg nosača motora. Ista stvar je i kod mene, ali mi ne pada na pamet da čačkam kompjuter i podižem obrtaje zbog takve stvari. Zameniću nosač kad bude para(samo levi) i onda ima lepo da radi, što bih i tebi savetovao. Imao sam ja majstora koji podiže obrtaje kad auto zeza, pa smo došli do toga da je Jugo sa 1.1 motorom trošio 15-20l :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne slazem se sa tim da samo treba podici obrtaje,daleko od tiga...Po mom misljenju,ako je sve ok...ne bi trebao da trese ni kada su manji obrtaji...Ja cu nosac zameniti,cim se javi neki majstor iz Beograda jer ja ne znam ni jednog!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Npr Neša ili Goran sa Altine :) Bio sam kod obojice i sjajni su majstori i, što je najvažnije, pošteni ljudi. Kod Gorana je malo veća gužva, ali kod kog god da odeš nećeš pogrešiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali vibracije stvarno nestaju kada se ukljuci klima,drugi majstor totalni frik mi je reko da mi auto radi na tri klipa zato i trese pao sam u neosvest od smeha ima dundjera koliko oces tesko je naci pravog majstora bar u smederevu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam sta da ti kazem...A na koliko ti obrtaja radi auto bez klime?

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...