vujasin 11 Posted June 4, 2010 Vjerojatno oćeš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted June 4, 2010 Zna li iko koliko lijevi nosac za stilo 115 ks kosta u AP Sportu i koji mu je kataloski broj Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 4, 2010 Čitaj pažljivo ovu temu broj se spomije nekoliko puta a i cena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa Stilo 1.9 jtd 0 Posted July 6, 2010 (edited) Bio juce u AP Sportu cene su se malo izmenile makar sto se tice NS .Nosac motora (onaj ispod akumulatora) za 1.9 jtd 115 kosta nekih 4400 din ,dok za 1.8 kosta 4000 ,momak sto radi kaze da nema nikakve razlike u nosacima , osim u vec spominjanim vecim srafovima i postavljanju plocice ako se stavlja ovaj za 1.8 ali mislim da to nije vredno tih 400 din . Edited July 6, 2010 by Sasa Stilo 1.9 jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted July 23, 2010 Evo i od mene informacije sveze,danasnje Nosac ispod akumulatora za stila 115 ks je 4300 din u AP sportu i na to jos daju 10% popusta A ako nekom treba,cena viljuski za stila je 3800 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa Stilo 1.9 jtd 0 Posted July 23, 2010 ^^^ Da se ne zbune Kako sam ja razumeo prodavca to je samo u toj radnji i samo u NS i traje do 31.7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted August 6, 2010 Ja sam menjao nosac motora i plivajuci zamajac. Posle zamene nosaca vidracije su se znacajno smirile dok posle zamene zamajca nije bilo nikakvih promena jos se javilo zujanje na svim stranama auta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilidzanac 0 Posted September 3, 2010 Pre par meseci zamenio sam nosac motora( onaj ispod akumulatora).Problem koji je ostao je jutarnje paljenje i jake vibracije(auto se zatrese)Da li bi zamena desnog prednjeg nosaca i ciscenje dizni eliminisalo iste? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted September 3, 2010 vozis dizela,to je normalno i nisi jedini koji ima taj problem,drugim recima OPUSTI SE!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa Stilo 1.9 jtd 0 Posted September 3, 2010 Pre par meseci zamenio sam nosac motora( onaj ispod akumulatora).Problem koji je ostao je jutarnje paljenje i jake vibracije(auto se zatrese)Da li bi zamena desnog prednjeg nosaca i ciscenje dizni eliminisalo iste?Ako je samo ujutru i ako je motor hladan trese se stilo ko da ima epilepsiju A ako ti je tako stalno ne mora da znaci da je samo nosac problem ,kod mene nijedan nosac nije bio uzrok vibracija nego prljav protokomer i "lezaj klime" koji je pored vibracija sve to zvučno pratio Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted September 3, 2010 i zaprljane dizne mogu biti uzrok vibracija Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilidzanac 0 Posted September 4, 2010 Pre par meseci zamenio sam nosac motora( onaj ispod akumulatora).Problem koji je ostao je jutarnje paljenje i jake vibracije(auto se zatrese)Da li bi zamena desnog prednjeg nosaca i ciscenje dizni eliminisalo iste?Ako je samo ujutru i ako je motor hladan trese se stilo ko da ima epilepsiju A ako ti je tako stalno ne mora da znaci da je samo nosac problem ,kod mene nijedan nosac nije bio uzrok vibracija nego prljav protokomer i "lezaj klime" koji je pored vibracija sve to zvučno pratio Pozdrav,tresenje je najizrazenije ujutro.U toku voznje,odnosno na leru vibracije su minimalne.Protokomer je ociscen pre 2 meseca kod Mikija.Cekam da se skupi suske pa da odradim dizne,tri su zrele za ciscenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdamGT 1 Posted September 17, 2010 Ako je samo ujutru i ako je motor hladan trese se stilo ko da ima epilepsiju A ako ti je tako stalno ne mora da znaci da je samo nosac problem ,kod mene nijedan nosac nije bio uzrok vibracija nego prljav protokomer i "lezaj klime" koji je pored vibracija sve to zvučno pratio Jel si protokomer cistio ili si morao drugi da stavis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilidzanac 0 Posted September 17, 2010 Nisam menjao,ociscen je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa Stilo 1.9 jtd 0 Posted September 28, 2010 Ako je samo ujutru i ako je motor hladan trese se stilo ko da ima epilepsiju A ako ti je tako stalno ne mora da znaci da je samo nosac problem ,kod mene nijedan nosac nije bio uzrok vibracija nego prljav protokomer i "lezaj klime" koji je pored vibracija sve to zvučno pratio Jel si protokomer cistio ili si morao drugi da stavis?Cistio ,posle ciscenja i promene tog lezaja klime totalno drugi auto ,zaboravio sam da je tako tih kad se ugreje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 18, 2010 E ovako, da se pohvalim da smo matori i ja promenili nosac motora onaj ispod menjaca i bogami sredili vibracije podosta. Volan vise ne trese ni malo, ali ipak osecam i dalje vibracije ali ujednacene i na volanu, i na menjacu, i na oba sedista (sedeo sam na oba dok je radio motor). E to je na hladan motor tek upaljen. Dizne su ciste (mikijevih ruku delo). Takodje kad ukljucim kompresor klime motor pocne malo neujednacenije da radi i vibracije se malo povecaju i kao sto rekoh postanu neujednacenije. Kad je iskljucena klima motor radi izuzetno ravnomerno,E sad, znam ja da je to dizel i da mora da bude traktorce, ali ljudi su ovde toliko pricali u efektu kad se sredi nosac famozni, da sam ocekivao da eto barem na sedistima (ispod guzice cenjene) i na menjacu ne osecam vibracije. Ajde ok za volan da se oseca, ipak je to glomazna stvar tamo iza i podlozna vibracijama.Aj sad me ispravite ako gresim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted October 19, 2010 (edited) Ajde da se i ja priljučim temi i iznesem svoje nedoumice.Naime, Lybra 1.9 JTD mi je prvi dizel. Ja zapravo ne znam šta su preterane vibracije, a šta su normalne vibracije za ovaj auto. Moram priznati ispod "cenjene guzice" (citat ) ne osećam vivracije. Ali kad god stanem na semaforu na primer, volan vibrira, kao i ručica menjača. Jel to normalno, ili i to može da se sredi zamenom nosača ? Edited October 19, 2010 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 19, 2010 E sad, znam ja da je to dizel i da mora da bude traktorce, ali ljudi su ovde toliko pricali u efektu kad se sredi nosac famozni, da sam ocekivao da eto barem na sedistima (ispod guzice cenjene) i na menjacu ne osecam vibracijePromenio si samo jedan nosač i želiš da vibracije nestanu. Da li misliš da su ti ostali perfektni ??Istina je da vibracije najviše prenosi ovaj ispod akumulatora ali daleko od togaa da na to ne utiče i onaj sa druge strane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 19, 2010 Da li znas koliki je problem promeniti taj drugi nosac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 19, 2010 Dok su mi menjali nosače ja sam bio samo nemi posmatrač, ali ako si uspeo sam da promeniš levi ništa teže ti neće ići ni desni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa Stilo 1.9 jtd 0 Posted October 19, 2010 Takodje kad ukljucim kompresor klime motor pocne malo neujednacenije da radi i vibracije se malo povecaju i kao sto rekoh postanu neujednacenije. Kad je iskljucena klima motor radi izuzetno ravnomerno,Ja nisam menjao ni jedan nosac pa su mi vibracije skoro skroz nestale zamenom lezaja na kompresoru klime (100 e) skupa stvarcica i ciscenjem protkomera,evo jedan savet ,mene je to kostalo srecom samo 100 sa zamenom ,ako rikne ceo kompresor cifra je dosta veca a moze dosta stete da nanese motoru pored toga ,naravno ako kupujes polovan cini mi se da je oko 250 e a to je macka u dzaku ,kako sam razumeo majstora fabricki lezaj otprilike izgura 4-6 god max zavisi koliko se pali klima i koja je serija inace ovaj sto mi je on ugradio rekao je iskreno da ce max izgurati 2-3 god ,tako da bolje to vidi nego da cekas Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljuba.b 0 Posted October 19, 2010 Ja sam hteo da zamenim taj famozni nosac i ocistim dizne, ne bi li se "resio vibracija", ali mi nas cenjeni majstor(miki) kaze sve ti je u redu, ne bi nista dobio, samo bi bacio pare.Izgleda da mora malo da vibrira jtd, doduse moj je punto al je slicno i kod kolega sto imaju stila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 19, 2010 Takodje kad ukljucim kompresor klime motor pocne malo neujednacenije da radi i vibracije se malo povecaju i kao sto rekoh postanu neujednacenije. Kad je iskljucena klima motor radi izuzetno ravnomerno,Ja nisam menjao ni jedan nosac pa su mi vibracije skoro skroz nestale zamenom lezaja na kompresoru klime (100 e) skupa stvarcica i ciscenjem protkomera,evo jedan savet ,mene je to kostalo srecom samo 100 sa zamenom ,ako rikne ceo kompresor cifra je dosta veca a moze dosta stete da nanese motoru pored toga ,naravno ako kupujes polovan cini mi se da je oko 250 e a to je macka u dzaku ,kako sam razumeo majstora fabricki lezaj otprilike izgura 4-6 god max zavisi koliko se pali klima i koja je serija inace ovaj sto mi je on ugradio rekao je iskreno da ce max izgurati 2-3 god ,tako da bolje to vidi nego da cekasAli ja klimu ne palim cesto. Vise je sigurno ne palim posto je hladno Otici cu da proverim jos ta dva sto si naveo i da li je potrebno raditi drugi nosac pa ce da vidimo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 19, 2010 Ja sam nosače menjao i na jtdu i na mjetu. Na jtdu je to zaista bilo neophodno. Na mjetu sam to uradio na svoju ruku, majstori su rekli sa su dobri i oba puta sam dobio mnogo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 19, 2010 Treba se sad izuti jos 100 evra za drugi (+ montaza u servisu ako je njesra vreme, a jeste) i mozda jos 100 za lezaj klime ako treba. besh ga, nemam toliko sada! Otislo sve na zimske gume Quote Share this post Link to post Share on other sites