Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Zna li iko koliko lijevi nosac za stilo 115 ks kosta u AP Sportu i koji mu je kataloski broj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitaj pažljivo ovu temu broj se spomije nekoliko puta a i cena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio juce u AP Sportu cene su se malo izmenile makar sto se tice NS .

Nosac motora (onaj ispod akumulatora) za 1.9 jtd 115 kosta nekih 4400 din ,dok za 1.8 kosta 4000 ,momak sto radi kaze da nema nikakve razlike u nosacima , osim u vec spominjanim vecim srafovima i postavljanju plocice ako se stavlja ovaj za 1.8 ali mislim da to nije vredno tih 400 din .

Edited by Sasa Stilo 1.9 jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i od mene informacije sveze,danasnje :thumbsup:

Nosac ispod akumulatora za stila 115 ks je 4300 din u AP sportu i na to jos daju 10% popusta :ice:

A ako nekom treba,cena viljuski za stila je 3800 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam menjao nosac motora i plivajuci zamajac. Posle zamene nosaca vidracije su se znacajno smirile dok posle zamene zamajca nije bilo nikakvih promena jos se javilo zujanje na svim stranama auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par meseci zamenio sam nosac motora( onaj ispod akumulatora).Problem koji je ostao je jutarnje paljenje i jake vibracije(auto se zatrese)Da li bi zamena desnog prednjeg nosaca i ciscenje dizni eliminisalo iste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par meseci zamenio sam nosac motora( onaj ispod akumulatora).Problem koji je ostao je jutarnje paljenje i jake vibracije(auto se zatrese)Da li bi zamena desnog prednjeg nosaca i ciscenje dizni eliminisalo iste?

Ako je samo ujutru i ako je motor hladan trese se stilo ko da ima epilepsiju :lol:

A ako ti je tako stalno ne mora da znaci da je samo nosac problem ,kod mene nijedan nosac nije bio uzrok vibracija nego prljav protokomer i "lezaj klime" koji je pored vibracija sve to zvučno pratio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par meseci zamenio sam nosac motora( onaj ispod akumulatora).Problem koji je ostao je jutarnje paljenje i jake vibracije(auto se zatrese)Da li bi zamena desnog prednjeg nosaca i ciscenje dizni eliminisalo iste?

Ako je samo ujutru i ako je motor hladan trese se stilo ko da ima epilepsiju :lol:

A ako ti je tako stalno ne mora da znaci da je samo nosac problem ,kod mene nijedan nosac nije bio uzrok vibracija nego prljav protokomer i "lezaj klime" koji je pored vibracija sve to zvučno pratio :)

Pozdrav,

tresenje je najizrazenije ujutro.U toku voznje,odnosno na leru vibracije su minimalne.Protokomer je ociscen pre 2 meseca kod Mikija.Cekam da se skupi suske pa da odradim dizne,tri su zrele za ciscenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je samo ujutru i ako je motor hladan trese se stilo ko da ima epilepsiju :lol:

A ako ti je tako stalno ne mora da znaci da je samo nosac problem ,kod mene nijedan nosac nije bio uzrok vibracija nego prljav protokomer i "lezaj klime" koji je pored vibracija sve to zvučno pratio :)

Jel si protokomer cistio ili si morao drugi da stavis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je samo ujutru i ako je motor hladan trese se stilo ko da ima epilepsiju :lol:

A ako ti je tako stalno ne mora da znaci da je samo nosac problem ,kod mene nijedan nosac nije bio uzrok vibracija nego prljav protokomer i "lezaj klime" koji je pored vibracija sve to zvučno pratio :)

Jel si protokomer cistio ili si morao drugi da stavis?

Cistio ,posle ciscenja i promene tog lezaja klime totalno drugi auto ,zaboravio sam da je tako tih kad se ugreje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako, da se pohvalim da smo matori i ja promenili nosac motora onaj ispod menjaca i bogami sredili vibracije podosta. Volan vise ne trese ni malo, ali ipak osecam i dalje vibracije ali ujednacene i na volanu, i na menjacu, i na oba sedista (sedeo sam na oba dok je radio motor). E to je na hladan motor tek upaljen. Dizne su ciste (mikijevih ruku delo). Takodje kad ukljucim kompresor klime motor pocne malo neujednacenije da radi i vibracije se malo povecaju i kao sto rekoh postanu neujednacenije. Kad je iskljucena klima motor radi izuzetno ravnomerno,

E sad, znam ja da je to dizel i da mora da bude traktorce, ali ljudi su ovde toliko pricali u efektu kad se sredi nosac famozni, da sam ocekivao da eto barem na sedistima (ispod guzice cenjene) i na menjacu ne osecam vibracije. Ajde ok za volan da se oseca, ipak je to glomazna stvar tamo iza i podlozna vibracijama.

Aj sad me ispravite ako gresim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde da se i ja priljučim temi i iznesem svoje nedoumice.

Naime, Lybra 1.9 JTD mi je prvi dizel. Ja zapravo ne znam šta su preterane vibracije, a šta su normalne vibracije za ovaj auto. Moram priznati ispod "cenjene guzice" (citat :) ) ne osećam vivracije. Ali kad god stanem na semaforu na primer, volan vibrira, kao i ručica menjača. Jel to normalno, ili i to može da se sredi zamenom nosača ?

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad, znam ja da je to dizel i da mora da bude traktorce, ali ljudi su ovde toliko pricali u efektu kad se sredi nosac famozni, da sam ocekivao da eto barem na sedistima (ispod guzice cenjene) i na menjacu ne osecam vibracije

Promenio si samo jedan nosač i želiš da vibracije nestanu. Da li misliš da su ti ostali perfektni ??

Istina je da vibracije najviše prenosi ovaj ispod akumulatora ali daleko od togaa da na to ne utiče i onaj sa druge strane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li znas koliki je problem promeniti taj drugi nosac? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok su mi menjali nosače ja sam bio samo nemi posmatrač, ali ako si uspeo sam da promeniš levi ništa teže ti neće ići ni desni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje kad ukljucim kompresor klime motor pocne malo neujednacenije da radi i vibracije se malo povecaju i kao sto rekoh postanu neujednacenije. Kad je iskljucena klima motor radi izuzetno ravnomerno,

Ja nisam menjao ni jedan nosac pa su mi vibracije skoro skroz nestale zamenom lezaja na kompresoru klime (100 e) skupa stvarcica i ciscenjem protkomera,evo jedan savet ,mene je to kostalo srecom samo 100 sa zamenom ,ako rikne ceo kompresor cifra je dosta veca a moze dosta stete da nanese motoru pored toga ,naravno ako kupujes polovan cini mi se da je oko 250 e a to je macka u dzaku ,kako sam razumeo majstora fabricki lezaj otprilike izgura 4-6 god max zavisi koliko se pali klima i koja je serija inace ovaj sto mi je on ugradio rekao je iskreno da ce max izgurati 2-3 god ,tako da bolje to vidi nego da cekas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam hteo da zamenim taj famozni nosac i ocistim dizne, ne bi li se "resio vibracija", ali mi nas cenjeni majstor(miki) kaze sve ti je u redu, ne bi nista dobio, samo bi bacio pare.

Izgleda da mora malo da vibrira jtd, doduse moj je punto al je slicno i kod kolega sto imaju stila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje kad ukljucim kompresor klime motor pocne malo neujednacenije da radi i vibracije se malo povecaju i kao sto rekoh postanu neujednacenije. Kad je iskljucena klima motor radi izuzetno ravnomerno,

Ja nisam menjao ni jedan nosac pa su mi vibracije skoro skroz nestale zamenom lezaja na kompresoru klime (100 e) skupa stvarcica i ciscenjem protkomera,evo jedan savet ,mene je to kostalo srecom samo 100 sa zamenom ,ako rikne ceo kompresor cifra je dosta veca a moze dosta stete da nanese motoru pored toga ,naravno ako kupujes polovan cini mi se da je oko 250 e a to je macka u dzaku ,kako sam razumeo majstora fabricki lezaj otprilike izgura 4-6 god max zavisi koliko se pali klima i koja je serija inace ovaj sto mi je on ugradio rekao je iskreno da ce max izgurati 2-3 god ,tako da bolje to vidi nego da cekas

Ali ja klimu ne palim cesto. Vise je sigurno ne palim posto je hladno :) Otici cu da proverim jos ta dva sto si naveo i da li je potrebno raditi drugi nosac pa ce da vidimo! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam nosače menjao i na jtdu i na mjetu. Na jtdu je to zaista bilo neophodno. Na mjetu sam to uradio na svoju ruku, majstori su rekli sa su dobri i oba puta sam dobio mnogo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba se sad izuti jos 100 evra za drugi (+ montaza u servisu ako je njesra vreme, a jeste) i mozda jos 100 za lezaj klime ako treba. besh ga, nemam toliko sada! Otislo sve na zimske gume :D:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...