Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Džabe mi pišemo kad neki ne čitaju i opet kupuju neke duplo skuplje :rtfm: . koji god da uzmete nećete pogrešiti po pitanju držača ali možete pogrešiti po pitanju para. nama ni iz džepa ni u džep a vi kako hoćete :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam i u fiatinu, i u ap sportu, i u obe prodavnice mi tvrde da su nosaci za jtd 115, ali nisam mogao da ih vidim jer nemaju na

stanju (ali stize za dan ko naruci). U fiatinu nosac za 1.8 kosta 5100din, sto je opet skuplje od onog iz ap sporta, koji god da je.

Mali off - 2l selenie wr u fiatinu i u ap sportu kosta oko 1200din, a u autoitaliji oko 1600din. Ko je iz Novog Sada zna da su ove

tri prodavnice (fiatino, ap sport, autoitalija) skoro jedna do druge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ista situacija ti je i u Nišu. verovatno svi sa juga zemlje znaju za čuveni Obilićev venac svako ko ima neki auto mora da je nekad nešto kupovao ovde. e tu su ti samo radnje auto delova jedna do druge cela ulica a cene šarene isto kao kod tebe.

već sam pisao da su mi u jednoj radnji tražili oko 10.000 da se naruči taj nosač i da čekam par dana a pokazivali mi sliku sa akronovog sajta. a preko puta isti taj akronov u AP-u oko 4000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo,

Elem da se i ja javim i postavim neko pitanjce vezano za ovu temu. :rolleyes:

Danas sam probao Mikijev-NS -stilo posle zamene nosaca,(inace radimo zajedno u istoj firmi) :crybaby:, tako da sam izuzetno iznenadjen koliko se taj auto promenio u radu. :thumbsup:- ne oseti se....

E sad,Pitanje za strucnjake: Posto ja imam isto tako izrazen problem (malo manji nego kod njega), narocito kad je hladan,zveci mi alat i oprema u gepeku trese se, oseti se na sasiji kad naslonite ruku, da li bi trebalo da uradim isto s obzirom da sam ovde iscitao da noviji Stilosi ne bi smeli da imaju taj problem sa nosacem, posebno ne Multijetovi??? Ili je to standardna boljka kod svih.... :question:

Sto se dizni tice nisam primetio nista neobicno, sasvim lepo povlaci iz svih brzina nema crnog dima i sl. Trosi oko 8l u urbanim uslovima (NS)....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ili taj nosac ili imas neka dva takozvana reketa negde na menjacu...mislim sa donje strane i oni znaju riknut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se dizni tice nisam primetio nista neobicno, sasvim lepo povlaci iz svih brzina nema crnog dima i sl. Trosi oko 8l u urbanim uslovima (NS)....

To što nemaš problema sa povlačenjem još uvek ne znači da dizne nisu raštelovane. Ovo se lako proverava.

Seo sam u par Mjetova 8v 2005-2006. Tresli su više nego moj bivši jtd pre nego sam krenuo da ga smirujem, Znači problem definitivno postoji sa njima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim Fiat Bravu 1.9JTD 01godiste, za dizne znam da bih trebao i da se moraju prekontrolisati, svestan sam svih pozitivnih i negativnih efekata, ali zanima me da litaj nosac motora (toliko puta opisan gore...) odgovoara za moj auto, s obzirom da sam vlasnik jednog primerka iz JTD porodice!?!?!?

Hvala, JTD-ovci!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo, da se i ja pridružim onima koji su promenili nosač motora

s tim da su mi promenili i levi feder od amorta i neki stabilizator

pošto je i to moralo na promenu

promena je prosto rečeno neverovatna, vibracije nestale

pun pogodak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!

Moram da postavim pitanje, tj da utvrdim gradivo, posto sam glup za automobile, a ne bi da se bacam u nepotreban trosak.

Znaci, da rezimiram...

Nosac od benzinca 1.8 ili 1.9 jtd 80KS, odgovara za 1.9 jtd 115KS, uz duzi sraf itd?

Kad sam kupovao zadnji put grejac, htedoh da pazarim i nosac pa da raskrstim s tim, ali kad sam trazio grejac 1.9 jtd 115ks i nosac motora za 1.9 80ks, lik je prokomentarisao "...nosac od 80ks za 115ks?", tipa neka te neka samo ti kupi taj za 80ks pa ce ti otpasti motor :)...pa me malo pokolebao i nisam pazario...ali sad me vec toliko nervira sto auto zvuci rasklimatanije od punta kojeg sam imao da cu da poludim...

A ako ce me sreca i radost u ovom slucaju kostati oko 4000din, jupi! :)

Pozdrav i hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodno ti kupi taj i ne boj se neće ti otpasti motor :thumbup: samo hoće da ti proda taj koji košta duplo više

ima dosta ljudi koji su to radili i nikome ništa nije falilo a svima lepo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovanje narode,

Postao sam ponosni vlasnik ALFE 156 1.9 JTD-M 16v, pa me interesuje da li ova prica o nosacu motora (ispod akumulatora) vazi i za mog zmaja. Na ciscenje dizni idem (ili zakazujem) sutra a sto se tice nosaca, videcemo. U napred HVALA!!!!

Ah da... zaboravih da kazem 2004 godiste, 140KS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

trenutno niko u gradu nema nosac motora za JTD (ispod aku)

mislim na onaj od 1,8 stila.

Pazario sam u cetvrtak u Beocar-u poslednji i platio ga 3200 dinara.

Sam zamenio i sad je pesma.Ne mogu da verujem da je to isti auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj desni nosač je malo nepravedno zapostavljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam bio kod majstora jer mi motor previše vibrira na leru. On mi je rekao da zadnja 2 nosača nisu baš najbolja, a onaj ispod akumulatora da je dobar. Tu sam vidio da najčešće odlazi taj ispod akumulatora. Kako ispitati koji je otišao? Ja sam rukom uhvatio središnji dio gdje je šaraf i osjetim vibracije, što je i normalno jer je to ušarafljeno u motor, tada uhvatim okolni dio nosača i ne osjetim vibracije, znači ne prenosi ih na karoseriju. Tako je kod sva 4 nosača, a karoserija na leru dosta vibrira. Majstor je zamjenio i remenicu radilice jer je ispucala, ali nije se nešto znatno smanjila vibracija. Kaže majstor da nije zamašnjak jer auto glatko kreće prilikom puštanja kvačila ne trese. Do čega bi moglo biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje bi bilo da napises godiste tvog Stila ili da uslikas nosac motora ispod akumulatora.

Ako je to stari (problematicni) tip nosaca onda odmah mijenjati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dva zadnja nosača ne drže NIŠTA dok motor radi u leru. Motor se oslanja na prednja dva, ova dva zadnja služe da onemoguće zakretanje motora prilikom povlačenja i kočenja.

Zadnja dva možeš bukvalno da skineš i da startuješ motor i da meriš vibracije.

Ako ti je zamajac ispravan, proveri dizne. Ostaje ti samo ta dva prednja nosača motora.

Skoro svi menjaju samo ovaj ispod akumulatora i tom promenom su zadovoljni jer je razlika primetna. Ali tek zamenom oba ćeš se vibracija potpuno rešiti.

Naslišao sam se majstorskih procena da su nosači dobri :rant: ali nijedan nije bio u pravu.

Ručno kontrola nosača tipa trese ne trese vrlo je neprecizna jer vibracije mogu biti (veoma jake, jake, srednje, male ...) a tebi je cilj da ih se oslobodiš koliko god je moguće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam skužio da zadnja dva nosača služe samo za vuču, a motor visi na prednja dva. Stilo je 2002 i imam sve račune od servisa priješnjeg vlasnika. Jedan nosač je mijenjan, samo ne znam koji. Evo slike:

dsc00638hg.th.jpg

Mislim da je to stari tip nosača. Da li da tražim za 115KS ili je bolje od 1.8/80PS jtd. Moj je 115KS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam bio kod majstora jer mi motor previše vibrira na leru. On mi je rekao da zadnja 2 nosača nisu baš najbolja, a onaj ispod akumulatora da je dobar. Tu sam vidio da najčešće odlazi taj ispod akumulatora. Kako ispitati koji je otišao? Ja sam rukom uhvatio središnji dio gdje je šaraf i osjetim vibracije, što je i normalno jer je to ušarafljeno u motor, tada uhvatim okolni dio nosača i ne osjetim vibracije, znači ne prenosi ih na karoseriju. Tako je kod sva 4 nosača, a karoserija na leru dosta vibrira. Majstor je zamjenio i remenicu radilice jer je ispucala, ali nije se nešto znatno smanjila vibracija. Kaže majstor da nije zamašnjak jer auto glatko kreće prilikom puštanja kvačila ne trese. Do čega bi moglo biti?

E sad. Imam isti problem na svom stilu 115 ali uz to i jos klik klak zvuk koji se cuje kod pustanja i naglog dodavanja gasa. majstor kaze da su dva donja nosaca. kad napravi polugu preko njega motor seta min. 3cm.

pitanje je da li ce kod mene vibracije nestati zamjenom ova dva ostecena nosaca. hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitanje je da li ce kod mene vibracije nestati zamjenom ova dva ostecena nosaca. hvala

Naravno da neće. Nestaće ti klik klak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Ok. znaci da vibracije nestanu treba mjenjati i onaj na mjenjacu, a sta je sa onim na motoru, treba li i njega posto je dosta skup , oko 100e, bar u bih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi uglavnom menjaju samo levi ispod menjača i zadovoljni su jer su vibracije znatno smanje. Ja sam zamenio oba prvo taj zatim desni. Tek je to prava stvar. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja promijenio nosač ispod akumulatora. Stavio sam onaj originalni modifikovani i prezadovoljan sam. Vibracija skoro da nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze mislis li da cu i ja svoje probleme rjesiti zamjenom lijevog nosaca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...