diabloJTD 0 Posted May 11, 2009 Pozdrav svima. Procitao sam citavu temu, ali nisam se potpuno prepoznao. Pri voznji u nazad auto se trese. Kada krecem sa malo gasa ponekad se cuje kao da dve plastike udaraju jedna u drugu. Malo trese volan na leru. Izmedju 90-100 km/h se osecaju blage vibracije na volanu (nove gume, dobar trap). Rucica menjaca se pomera 5cm pri pustanju i dodavanju gasa u voznji. Od juce mi se pri naglom ubrzanju i kocenju (ne bitno koja brzina) oseca neki udarac kod prednjeg levog tocka.Motor radi tiho bio hladan ili topao. Kvacilo hvata dosta nisko. Da li vam ovo lici na nosac motora ili zamajc ili kombinaciju ova dva?Stilo karavan 80ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted May 11, 2009 najbolje uporedi sa nekim uradjenim.nije stvar koliko vozacu smetaju vibracije vec konektorima,senzorima......nije meni do konektora i senzora koliko do staklenog krovaon je slab na vibracijama, kad je na leru, cuje seima li ovde obavestenja kad su skupovi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted May 11, 2009 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index....&start=1320 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaggi 0 Posted May 17, 2009 Konacno se sastavih sa vremenom. Citajuci ovaj post resio sam da pribegnem ciscenju dizni, razlog su bile vibracije koje su se izuzetno osećale na volanu, grubo rečeno volan naročito ujutro kada upalim auto je oscilirao 3mm gore dole. Obratio se Mikisxy da reši problem i tu počinje: Skidanje dizni sa "lakoćom" i tada prizor dizni koje su izgledale kao da su bile u katranu. nakon čišćenja, sa lakoćom vraćanja dizni i startovanja auta vibracije su osetno manje gotovo da ih nema. Da bi čitava stvar dobila svoj konačni epilog bilo je potrebno uputiti se u malo dalju relaciju, tako da sam našao neki dugo odlagani posao u Čačku ko veli da spojim lepo i korisno, tempomat na 90, čorbe ima, lep dan pa ´ajmo već. Ceo put auto prede, vibracija nikakvih a prosečna potrošnja 4.6l Sutradan ujutro upalima auto: nema dosadnih vibracija nigde, niti cvrčaka, dezinsekcija uspešno obavljena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted August 9, 2009 kakve su posledice ako vozim auto sa nosacem motora koji vise bas i nije u funkciji?Nema posledica, pošto ti se nosač verovatno nije rasturio već se samo ukrutio, kako je kod mene bilo. Samo se malo više treseš.Inače kako je već pisano postoji 4 nosača. Dva zadnja su ista. Ovaj ispod akumulatora ustvari drži menjač. Moraju biti elastični da se vibracije motora ne prenesu na vozilo. Ovaj ispod akumulatora najčešće strada.Lako se proverava. Pod uslovom da ti je nosač ceo vizuelno. Digneš auto na stubnu dizalicu (motor radi, točkovi vise naravno).Kada rukom uhvatiš oscilirajuće rame levo i desno osetićeš znatnu razliku.dizalicom npr.krokodilkom se malo digne menjac tek toliko da se odigne nosac koji je propao od karoserije da ne prenosi vibracije i odma se oseti razlika,jel on i u mestu prenosi vibracije.pogotovo se osete na volanu izmedju 1500-2000obrtaja.mada zna da zeza i zamajac,remenica alternatora i radilice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 9, 2009 kao sto rece kolega bilo koji rotirajuci deo moze da izazove vibracije ako je izasao iz balansa ali isto tako i neravnomerna kolicina goriva ubrizgana u cilindre(benzin i dizel) ali to je nasa situacija sa gorivom.najpametnije je pregledati auto pre bilo kakvih radova da se ne bi radilo nesto nepotrebno Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted August 10, 2009 ^^^ naravno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 1, 2009 Još jednu stvat bih pomenuo kad smo već ovde. Crevo od turbine do međuhladnjaka komprimovanog gasa, kod mene a verovatno i kod mnogih tesno naleže na šus pleh kod hladnjaka, osim što prenosi zvuk lupkanja crevo se ovako haba. Vidi se to ispred levog prednjeg točka. Ja sam svoj šus pleh malo iskrojio da povećam zazor.Vibracije se ne smanjuju ali smo se malo utišali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted October 1, 2009 opet naravno,prisloni na stilu prednji branik(stisni ga malo jace),upola se utisa....odma je i u kabini tisi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted October 10, 2009 Da ne otvaram novu temu.... Stilo JTD 2002 god,presao 87700 STVARNIH,kad npr vozim u 3 i naglo pustim gas stvara neke vibracije,trese volan.... Da li je do dizni ili sta bi moglo biti jos??? A dog se s majstorom da ovih dana zatvorim egr jer mi slabije vuce,a i dima fino izbaci! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 10, 2009 Moglo bi biti sve gore navedeno. 2002 je godište sa lošim levim nosačima motora (ispod akumulatora). Ako to nije menjano obavezno uradi jer je razlika znatna. Imaš gore slike original/modifikovani.To što dimi i slabije vuče ne mora pod obavezno biti EGR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted October 10, 2009 (edited) Pa kako da proverim taj nosac? Moze li biti da su smo dizne zaprljane?? P.S. koliko je taj nosac u eurima! Edited October 10, 2009 by stilo jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 10, 2009 Na trećoj strani ove teme imaš odgovor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted October 27, 2009 juce promenjen taj famozni takozvani zadnji nosac na stilu,auto je imao vibracije od 1500-2000rpm,radio je kao bezinac na 3 cilindra ,inace jtd stilo.posle zamene je on radio kao benzinac ali na sva 4 cilindra.lepse saltanje,manje buke....stari bio jako krut.cena nosaca trenutno najjeftiniji i na stanju bio u fiatino novi sad cena 7400. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted October 29, 2009 Evo da se i ja upisem u listu... Danas odradjen nosac motora... Vibacija nema,auto mnogo tise,ali bukvalno kao benzin radi! Dio kosta 33 eura,nov naravno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted October 29, 2009 ^^ Ili si promijenio drugi nosac, ili se majstor zeznuo jer taj nosac kosta 70-80 eura Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted October 29, 2009 Nosac ispod akomulatora! Ja sam isao da ga kupujem! Auto dijelovi Skoro 66km ili 33eura! Imam i racun! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted October 29, 2009 bome su vam jeftini delovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted October 29, 2009 Ma ovlasteni servis je skup,kod njih je bio 80 eura! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted October 29, 2009 u ns u prodavnicama je bio jeftiniji,ali ga vecina sada nema na stanju.zadnji sam platio u fiatino ns 7400,to je trenutno bila najpovoljnija solucija ,dok je na drugom mestu bio preko 8000.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted October 29, 2009 Ma brate i ovde niko nije imao! Samo je u servisu bio na stanju i to na jednom mjestu,a ostalo je bilo samo po narudzbi! Nisam ni ja vjerovao da je to taj,dok nisam otisao da vidim! U svakom slucaju,super cijena i vrijedi svaki dinar! Ja sam cak kontao i da zamajac radim,ali eto bilo je do nosaca! Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted October 31, 2009 Taj donji nosač motora za Lybru 1.9 jtd kod AP sporta 3200 dinara, u Kit komercu 5600, isti proizvodjač - Akron italia... šta mislite, da li valja taj nosač i otkud ovolika razlika u ceni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted October 31, 2009 http://www.fiatforum.com/stilo-guides/1985...ount-gars4.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 13, 2009 (edited) evo skracene verzije ciscenja dizni posto vec postoje slike pa cisto da dodam Edited November 13, 2009 by mikisxy Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted November 18, 2009 Ne znam ima li veze ,ali ja mislim da mi je na prethodnom autu riknuo motor zbog losih dizni.Preskocio je zupcasti zbog loseg sagorevanja dva zuba.Posle ciscenja dizni auto je prosto leteo(tri bile jako lose),ali ne zadugo...Kada smo otvorili motor na tri cilindra je bukvalno skinuo po 1mm zbog loseg rasprsivanja goriva.Znate onu sipaj i vozi(dizel).Kada se duze taj problem zanemaruje posledice sigurno ostaju.Bio je to pasat karavan 1.9td 92god i ciscenje dizni je bilo 80e kod poznatog bosiste,a posle generalna 800e. Sad je tu stilo benzinac i sad razmisljam o preventivnom ciscenju dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites