Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Pa imas kompresor klime, ali ne znam da li moze da pravi vibracije ako mu zvekne lezaj....

A da bi bio siguran da li vibracije poticu sa pk kruga moze da se skine pk kais pa da se upali auto i vidi da li tada ima vibracija, naravno da ce izbaciti gresku za alternator i da se tako nemoze voziti ali moze da se utvrdi da li je stvarno tu problem, ili ne daj boze sa zupcastog kruga gde najpre moze vodena pumpa da vrisne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa u tvom slucaju nista vise. Ako je kompresor dobar, remenica radilice i alternatora dobre, dizne dobre, drzaci dobri...jedino ventili, ne znam kakvi su kod mjt-a ali bi morao u radu da primetis da su losi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Moze tako da radi par dana, i onda da pocne i kad pocne onda dzaba brisanje greske, posle sledeceg paljenja on izbaci gresku, ovako se desavalo na jednom od 140ks u alfi,

Aaa sta se onda radi ako ne pomaze brisanje greske, a da se egr ne vraca u funkciju? Pitam cisto informativno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa imas kompresor klime, ali ne znam da li moze da pravi vibracije ako mu zvekne lezaj....

A da bi bio siguran da li vibracije poticu sa pk kruga moze da se skine pk kais pa da se upali auto i vidi da li tada ima vibracija, naravno da ce izbaciti gresku za alternator i da se tako nemoze voziti ali moze da se utvrdi da li je stvarno tu problem, ili ne daj boze sa zupcastog kruga gde najpre moze vodena pumpa da vrisne...

 

Mislim da je neko na temi resio problem zamenom lezaja klime. Ne bio trebalo da mi je kompresor klime los. Primetio bih, zar ne?

 

Inace kad upalim klimu, tj kompresor rad se promeni. Vise ima vibracija, i frekvencija je veca. Sve postane bucnije.

 

Pa u tvom slucaju nista vise. Ako je kompresor dobar, remenica radilice i alternatora dobre, dizne dobre, drzaci dobri...jedino ventili, ne znam kakvi su kod mjt-a ali bi morao u radu da primetis da su losi.

 

Bilo je ljudi na ovoj temi koji su menjali remenicu alternatora u svakom slucaju i ako je bila na oko OK i resili problem. Mozda krenem u tom pravcu.

 

Ventile mi je spomenuo i Zoran Moravcevic kad sam proveravao dizne. to ce definitivno ici na proveru. Mada da su zazori losi verovatno bi se to primetilo kad je motor skroz zagrejan

 

 

- stonsentice egr-a, niti izbacuje gresku niti dimi. Nenznam zasto

Moze tako da radi par dana, i onda da pocne i kad pocne onda dzaba brisanje greske, posle sledeceg paljenja on izbaci gresku, ovako se desavalo na jednom od 140ks u alfi, a za 120ks nisam bas siguran pa ne mogu da tvrdim, ali ako ne javi time bolje.

 

 

Dobio sam gresku malopre :) Nista, vozacu ovako par dana dok malo ne ispraznim rezervoar, pa da vidim kako je kad se priblizim rezervi

 

 

 

Moze tako da radi par dana, i onda da pocne i kad pocne onda dzaba brisanje greske, posle sledeceg paljenja on izbaci gresku, ovako se desavalo na jednom od 140ks u alfi,

Aaa sta se onda radi ako ne pomaze brisanje greske, a da se egr ne vraca u funkciju? Pitam cisto informativno...

 

 

nova mapa u kojoj je izbacen EGR. Spominjano je u temi o zatvaranju EGR-a. Ne znam koja je cena

Share this post


Link to post
Share on other sites

U servisu gde mi radimo ubrizgavanje radi se kompletna provera vozila. Uzubljenje, pritisak turbine, kompresija motora, sve, tako da odmah znas i ventili kakvi su, tj.da li su rastelovani.

Meni se promenom remenice alternatora smanjila vibracija...malo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ubija softverski. Sta bi drugo :)

A too, znam, i mene ceka, samo da uhvatim neki dan da ga zatvorim. Nego sam pomislio da ne pomaze ni to, pa reko sta sad da mu se radi?! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U servisu gde mi radimo ubrizgavanje radi se kompletna provera vozila. Uzubljenje, pritisak turbine, kompresija motora, sve, tako da odmah znas i ventili kakvi su, tj.da li su rastelovani.

Meni se promenom remenice alternatora smanjila vibracija...malo

 

Koliko je komplikovano da sam proverim zazore?

 

Ako se malo smanje vibracije mozda mi to malo i resi problem

 

P.S. Ne pitam zbog davanja para, nego sto moram da odvezem auto pa da ga ostavim da se ohladi pa opet da idem po njega...

Edited by Bocca

Share this post


Link to post
Share on other sites

    jedan drug skoro mi prico daje menjo remenicu radilice  i  kako stavio novu odmah se pojavile na neki broj obrtaja velike vibracije a to pre nije bilo

    nova remenica je bila sa kratkim srafovima a stara sa duzim srafovima ,  posle nabavio polovnu remenicu original sa duzim srafovima i vibracije vise nema a nova

   zavrsila u kantu

 

   jabi kod tebe  skino pk kais cisto da proveris , 

Share this post


Link to post
Share on other sites

skinuli, ali onda je motor toliko rasterecen da ne mozes znati sta je bio problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sta da ga optereti toliko u pk krugu da bi bila tolika razlika sa i bez pk kaisa.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radilica, alternator i kompresor klime. Od svega toga jedini neki otpor pruza alternator, kada je klima iskljucena naravno

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, remenica radilice je zamenjena novom. Kad se skine kais brujanje skoro nestane. Nije mi jasno 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda jedino sto preostaje su remenice alternatora i klime, posto se i one menjaju. Proveri ove dve remenice, moguce da je i jedna od njih vrisnula, posto ne bi smelo da bude pistanja.

 

Inace sto se tice samog kvacila, npr na Pandi je originalna lamela (fabricka) bila Valeo. Onu cenu za zamajac sto sam postavio je za Valeo set...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mogu li sam da proverim te dve remenice? Uradio bih to sada dok je lepo vreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remenica alternatora treba da blokira u napred ( u pravcu kako je vuce kais) i da se vrti slobodno u nazad ( kao na bicikli kad motas lanac :D ) Tako valjda bese, ispravice me neko ako nije, mada one i cvrce kad su lose. Ne smeju da imaju lufta i da bacaju levo -desno. Remenica radilice valjda samo treba da bude zdrava i da nema lufta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde vi koji mucite istu muku kao i ja, probajte i prednjim desnim tockom se popnite na ivicnjak. Znaci samo prednji desni, i ivicnjak neki posten, od recimo 10cm, ne oni plitki sa paprkinga od 5 cm.

 

Pocinjem da se orijentisem ka tome da tu desno nesto nije u redu. Kada se popnem na ivicnjak brujanje u kabini skoro skroz nestane. Ajde uradite pa da vidimo rezultate 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao da, razlika je mizerna. 10% poboljsanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko si ispisao do sada oko vibracija i EGR, mogao si da svratis na neki skup i da sve lepo uporedimo :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...