Bocca 2 Posted April 7, 2015 Ima u Stojanovu za nesto manje, takodje uz cekanje. Ali cinjenica je da je cifra strasna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted April 9, 2015 Sto se tice zamajca, za mjtd od 140ks kosta oko 25000-30000... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 9, 2015 Naravno da nije za te pare Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 9, 2015 Mislim da bih onda pre probao da ujurim dobar sa otpada Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted April 9, 2015 Nije tema, ali... I taj zamajac ne pravi Fiat, već neko uslužno za njih. Lako se sazna ko je proizvođač, pa se kupi takav isti bez Fiatovog žiga, u 50% cene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 9, 2015 Bas gledam danas motor, iako sam promenio levi nisac, opet motor trese nekako vise prema levoj strani, desna nema nekih vecih vibracija. Sledece planiram da proverim dizne. Ako nije ni to, onda mora da je zamajac...Nije tema, ali... I taj zamajac ne pravi Fiat, već neko uslužno za njih. Lako se sazna ko je proizvođač, pa se kupi takav isti bez Fiatovog žiga, u 50% cene.Valeo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kalin 0 Posted April 9, 2015 jasam prvo zatvorio EGR ventil da vidim dali ima manje vibracije , kad ono jos gore ima vibracije , kupio levi nosac ali nikako vreme da zamenim do zamajca nije sigurno, samo moze da bude do dizne ne bacaju ravnomerno Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted April 9, 2015 Valeo?Valeo, LUK ili Sachs. Nešto sigurno od toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 9, 2015 jasam prvo zatvorio EGR ventil da vidim da li ima manje vibracije , kad ono jos gore ima vibracije , kupio levi nosac ali nikako vreme da zamenim do zamajca nije sigurno, samo moze da bude do dizne ne bacaju ravnomernoEvo ja odradio sve to. Zoran Moravcevic mi kaze da mogu biti i ventili. Kod mene ostaje jos desni nosac, dva straznja i zamajac. Nema sta drugo. Dizne su mi besprekorne Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted April 9, 2015 Sto se tice zamajca, za mjtd od 140ks kosta oko 25000-30000...Ma dzaba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 9, 2015 Valeo?Valeo, LUK ili Sachs. Nešto sigurno od toga.Trebalo bi da pise na samom zamajcu, zar ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 12, 2015 Da li je moguce da neka od sve pumpe za gorivo prave brujanje kad je kolicina goriva blizu rezerve? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kalin 0 Posted April 12, 2015 ne verujem jedna ima u rezervoar tobi cuo pozadi kad das kontak kratko zzzz ujanje , i jedna glavna na motoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 12, 2015 sto mislis da nije ni jedna od njih? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 12, 2015 El pumpa niskog pritiska u rezervoaru, mehanička visokog na motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted April 12, 2015 Bocco primetio sam da kod mene, kada je na rezervi, postoje neke vibracije koje nisu tu kada je rezervoar puniji, ali nista strasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 12, 2015 Ima neka tema da na mjtd od 120ks buku i neko brujanje proizvodi neko crevo nafte kod filtera nafte ili pumpe, potrazite malo pa vidite da to nije i kod vas, multijetforever Mislim da je nesto pisao u vezi toga....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 12, 2015 Nije. To crevo sam promenio. To je na filteru goriva crevo, i proizvodi viskofrekventno brujanje / zujanje. kada nalijem rezervoar do vrha brujanje u kabini skoro skroz nestane. To sam pripisivao cistoj fizici. Rezervoar je pun i velika kolicina tecnosti upija vibracije. To je princip pravljenja temelja visokooptornih na zemljotrese u Japanu. I ako sam mozda i u pravu, nesto mi se cini da ima veze sa pumpomBocco primetio sam da kod mene, kada je na rezervi, postoje neke vibracije koje nisu tu kada je rezervoar puniji, ali nista strasno. Nisu vibracije nego niskofrekventno brujanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 12, 2015 Videcu ako mogu da snimim pa da okacim negde video, da vidite kako to izgleda kod mene. Nije cudo sto vibrira unutra. Poklopac motora vibrira ko da ce da izleti. Nekako trese prednji levi deo motora i te vibracije se lepo daju videti recimo na reg tablici.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 12, 2015 Hmmm, blokirao sam EGR i zapazanja su sledeca:- malo bolje vuce, tj ne gusi se u manjim obrtajima. Oko 10% poboljsanja- motor radi malkice mirnije. Dovoljno da cujem nove zvukove i neko kao cukanje tiho. Ne znam sta je. - nova stvar koju cujem je definitivno da zvuk koji prati blvibracije ne dolazi od rada motora nego od necega vezanog za kajis neki. Remenicu radilice sam promenio, mozda je remenica alternatora mada mi je receno da je dobra- stonsentice egr-a, niti izbacuje gresku niti dimi. Nenznam zasto Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 12, 2015 Hm, remenica alternatora ne bi trebala da pravi vibracije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 12, 2015 - stonsentice egr-a, niti izbacuje gresku niti dimi. Nenznam zastoMoze tako da radi par dana, i onda da pocne i kad pocne onda dzaba brisanje greske, posle sledeceg paljenja on izbaci gresku, ovako se desavalo na jednom od 140ks u alfi, a za 120ks nisam bas siguran pa ne mogu da tvrdim, ali ako ne javi time bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 12, 2015 Pazi, receno mi je da je dobra ali u ovom trenutku moram da pretpostavim da je mozda ona u pitanju. Sta jos moze da bude a da ima kais i da se vrti se? Quote Share this post Link to post Share on other sites