Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Ima u Stojanovu za nesto manje, takodje uz cekanje. Ali cinjenica je da je cifra strasna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice zamajca, za mjtd od 140ks kosta oko 25000-30000...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bih onda pre probao da ujurim dobar sa otpada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tema, ali... I taj zamajac ne pravi Fiat, već neko uslužno za njih. Lako se sazna ko je proizvođač, pa se kupi takav isti bez Fiatovog žiga, u 50% cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas gledam danas motor, iako sam promenio levi nisac, opet motor trese nekako vise prema levoj strani, desna nema nekih vecih vibracija. Sledece planiram da proverim dizne. Ako nije ni to, onda mora da je zamajac...

Nije tema, ali... I taj zamajac ne pravi Fiat, već neko uslužno za njih. Lako se sazna ko je proizvođač, pa se kupi takav isti bez Fiatovog žiga, u 50% cene.

Valeo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

   jasam  prvo  zatvorio   EGR  ventil  da  vidim  dali  ima  manje  vibracije , kad  ono jos gore ima vibracije , kupio levi nosac ali nikako vreme da zamenim

  do zamajca nije sigurno, samo moze da bude do dizne ne bacaju ravnomerno

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasam prvo zatvorio EGR ventil da vidim da li ima manje vibracije , kad ono jos gore ima vibracije , kupio levi nosac ali nikako vreme da zamenim

do zamajca nije sigurno, samo moze da bude do dizne ne bacaju ravnomerno

Evo ja odradio sve to. Zoran Moravcevic mi kaze da mogu biti i ventili. Kod mene ostaje jos desni nosac, dva straznja i zamajac. Nema sta drugo. Dizne su mi besprekorne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice zamajca, za mjtd od 140ks kosta oko 25000-30000...

Ma dzaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeo?

Valeo, LUK ili Sachs. Nešto sigurno od toga.

Trebalo bi da pise na samom zamajcu, zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je moguce da neka od sve pumpe za gorivo prave brujanje kad je kolicina goriva blizu rezerve?

Share this post


Link to post
Share on other sites

El pumpa niskog pritiska u rezervoaru, mehanička visokog na motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bocco primetio sam da kod mene, kada je na rezervi, postoje neke vibracije koje nisu tu kada je rezervoar puniji, ali nista strasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima neka tema da na mjtd od 120ks buku i neko brujanje proizvodi neko crevo nafte kod filtera nafte ili pumpe, potrazite malo pa vidite da to nije i kod vas, multijetforever Mislim da je nesto pisao u vezi toga.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije. To crevo sam promenio. To je na filteru goriva crevo, i proizvodi viskofrekventno brujanje / zujanje.

 

kada nalijem rezervoar do vrha brujanje u kabini skoro skroz nestane. To sam pripisivao cistoj fizici. Rezervoar je pun i velika kolicina tecnosti upija vibracije. To je princip pravljenja temelja visokooptornih na zemljotrese u Japanu. I ako sam mozda i u pravu, nesto mi se cini da ima veze sa pumpom


Bocco primetio sam da kod mene, kada je na rezervi, postoje neke vibracije koje nisu tu kada je rezervoar puniji, ali nista strasno.

 

Nisu vibracije nego niskofrekventno brujanje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcu ako mogu da snimim pa da okacim negde video, da vidite kako to izgleda kod mene. Nije cudo sto vibrira unutra. Poklopac motora vibrira ko da ce da izleti. Nekako trese prednji levi deo motora i te vibracije se lepo daju videti recimo na reg tablici....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, blokirao sam EGR i zapazanja su sledeca:

- malo bolje vuce, tj ne gusi se u manjim obrtajima. Oko 10% poboljsanja

- motor radi malkice mirnije. Dovoljno da cujem nove zvukove i neko kao cukanje tiho. Ne znam sta je.

- nova stvar koju cujem je definitivno da zvuk koji prati blvibracije ne dolazi od rada motora nego od necega vezanog za kajis neki. Remenicu radilice sam promenio, mozda je remenica alternatora mada mi je receno da je dobra

- stonsentice egr-a, niti izbacuje gresku niti dimi. Nenznam zasto

Share this post


Link to post
Share on other sites

- stonsentice egr-a, niti izbacuje gresku niti dimi. Nenznam zasto

Moze tako da radi par dana, i onda da pocne i kad pocne onda dzaba brisanje greske, posle sledeceg paljenja on izbaci gresku, ovako se desavalo na jednom od 140ks u alfi, a za 120ks nisam bas siguran pa ne mogu da tvrdim, ali ako ne javi time bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, receno mi je da je dobra ali u ovom trenutku moram da pretpostavim da je mozda ona u pitanju.

Sta jos moze da bude a da ima kais i da se vrti se?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...