Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Ljudi ovi italijani su cudo nevidjeno.Sad sam dosao od dva mehanicara.Kao da je fiat iz tunguzije a ne italijanski.Jedan se provozao auto kaze da je menjac,a drugi mi kazi da nije menjac vec nosaci.I ovaj drugi mi zakaze za sutra posle podne detaljan pregled auta.Ja mu rekao i da sam menjao zamajac,set kvacila,druk lager i jedan donji nosac.A on meni da kad ode menjac on se cuje kao da zuji a da on sumnja na nosace.Jel imao neko uskustva sa menjacem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja imam samo problema pri saltanju brzina i cuje se taj famozni zvuk klik klak i kad na peimer vozim 4 i secam auto na gasu i tad se cuje.Videcemo sutra uvece sta je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digni jedan točak i rukom ga ljuljaj. Probaj tako da provališ da li iz poluosovina, diferencijala ili menjača dolazi zvuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad od majstora.Famozno klik klak je od lufta u menjacu i kaze da vozim jer to tako moze mnogo da predje i da on tu nista ne bi dirao.E sad su ostala da se zamene drugi donji nosac i nosac ispod akomulatora.Poluosovine,krstovi,solje su ok.E sad znamo sta je U subotu se menjaju nosaci i ubacicu koju slicicu stilozze kad ga operem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikac,kakvo si treskanje imao?Da nisi slucajno imao onaj famozni zvuk klik klak pri saltanju brzina?Posto sam ja promenio zamajac,set kvacila,druk lager i jedan donji nosac i opet imam to klik klak.U toku nedelje cu da promenim drugi donji nosac i onaj ispod akomulatora.Ako mi i tad ostane taj zvuk jedino sto ostaje da se pregleda je menjac :huh::wacko:

Ne,ne ...uopste nisam imao taj problem...meni je samo na leru treskao...a kada se da jaci gas prestajalo je..ali opet bilo mi je glupo da takva masina radi kao traktor... :)

Dakle meni je problem bio na leru...dok je na njemu bilo je tog treskanja koje mnogo iritira,a i promeni zvuk motora...

Ako neko zameni nosac i vidi da se nista nije promenilo neka ne brine,potrebno je promeniti i diznu...ali pre toga proveriti koju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te vibracije imam i ja.Cim pipnem gas odmah prestaju.Tako da i taj problemcic resavam u subotu A za menjac otom potom.Tj na leto sredjujem i menjac,ovde ih na otpadima ima od 100 do 150 € i ruke mehanicaru 100 i bar se nadam da sam zavrsio neko vreme ulaganje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resi se tih vibracija zamenom nosaca i promenom dizne...ali prvo dobro saznaj koja ti dizna ne valja ( ako uopste ne bude valjala dizna, ili vise njih )...Objasnio sam kako to da proveris sam ..sam je cak mozes i zameniti...

Ono sto je bitno jeste da ukoliko menjas diznu one kod stila 1.9 JTD ne noraju da se "kodiraju" kod majstora...to je samo na multijetu...

Mene je pokusao jedan da zavrne ali sva sreca pa imam drugara koji se razume..

Nosac sam uzeo u AP Sportu za 5000 , a diznu za 20 evra...
Fiat Stilo 1.9 JTD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima.Ja sam platio juce jedan donji nosac i onaj ispod akua 75€,tj dobio sam popust 40€ inace su oba 115€.A dizne cu da cistim kad dodjem u Srbiju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog cega jos auto se stresa pri gasenju ako sam zamenio zamajac,set kvacila i jedan donji nosac.U subotu menjam drugi donji i onsj ispod akua.Ako se i tad bude stresao sta bi moglo da bude?Dizne?Mozda do alternatora ?Menjaca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja i dalje ostajem pri tome da promenis te nosace i dizne da proveris...eventualno da odradis neku dijagnostiku i da ti obrisu kompjuterske greske...

Ali prvo proveri gore navedeno pa javi da li ima poboljsanja...ako nema smislicemo vec nesto... :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promeni nosace kao sto su ti vec i rekli pa ces posle videti na cemu si. Malo da se strese ponekad mora. Odradi dijagnostiku da bi video dizne i ako su ok ne diraj menjac niti bilo sta drugo nego vozi auto i ne razmisljaj!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari,opet sam se zaljubio u Stila zvuk klik klak je nestao zamenom drugog donjeg i nosaca ispod akomulatora.Ali je majstor otkrio da treba da zamenim termostat i neki zupcanik na alternatoru kaze da zbog njega imam stresanje pri gasenju.Evo i slika starih nosaca.
 

cxcb22015.jpg  cxcb22016.jpg  cxcb22017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tj mislis tri Jer dole imas dva ista Kako sam srecan sad

Posle ovoliko muka i potrosenih para zasluzio sam da se odmorim malo od ulaganja u Stilozzu.Uf ceo ovaj podihvat me tacno kostao 715€ i tu je jos ostalo da se zameni termostat jer je ostao otvoren i neki zupcanik na alternatoru sto je jos nekih 200€ i to je to

Edited by nikolacolic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da te utesim, JTD Stilo, Bravo, ti malo stariji, mozes im sve nosace i zamajac zameniti, uvek ce da se stresu malo kad ih gasis. :)

 

Nemoj da ocekujes da ce se ugasiti kao benzinac, ipak su to kola sa lepim godinama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj ono što Dejica kaže- da ispritiskaš malo vakuum ventil, možda pomogne. Ja stvarno ne vidim razliku jer se moj svaki 10. put strese i izgleda da to ni sa čim nema neke posebne veze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne opterecujte se time, pa normalno je da se strese mator dizel, treba zaustaviti sve te remenice, zamajce i cudesa...

 

Sve bre neki Stevo Zigoni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nega ka sad malo na miru.Sledeci mesec ostale stvarcice sredjujem Da uzme sad malo i moj novcanik daha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tj mislis tri Jer dole imas dva ista Kako sam srecan sad

Posle ovoliko muka i potrosenih para zasluzio sam da se odmorim malo od ulaganja u Stilozzu.Uf ceo ovaj podihvat me tacno kostao 715€ i tu je jos ostalo da se zameni termostat jer je ostao otvoren i neki zupcanik na alternatoru sto je jos nekih 200€ i to je to

 

Znam da ima dole dva ali jedan je bas mekan a i ovaj ispod aku. Je mozda los pa cu od njega da krenem. Majstor nije pronasao ni jedan los drzac ali ne zna on jtd-a bolje od mene , tj. Nas sa foruma :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz mog skromnog iskustva ovakvi su zaključci- na leru na vibracije utiče uglavnom levi nosač i od njega "traktoriše". Ostali, ispod motora, utiču na klik-klak, cimanje motora kada se naglo otpusti gas i malo vibrira volan od njih, ali minimalno baš. Zameniću ih u narednih par meseci pa javljam iskustva. 

 

@nikolacolic potražiću sliku sad, nalazi se sa desne strane motora kada gledaš u haubu kod creva iberlaufa, mali ventilčić, izgleda kao minijaturna četka za otpušavanje wc-a(al' sam ga opisao svaka mi čast  :laughing: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...