nikola0406 3 Posted August 24, 2014 (edited) El taj masira mene da se ja opustim i ne nerviram zbog stete ili nekako masira auto da se on ne nervira? :-) Jutros ispred zgrade otpala grana od pet metara, na pet metara od ficka. Tu ne bi pomoglo ni da me Jessica Alba izmasira a ne neki lik sa Altine. Edited August 24, 2014 by nikola0406 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted August 24, 2014 Postoji i Dule u Zemunu. Koliko ja zna on je napoznatiji i dugo radi. Bio ja kod njega. Pitanje je samo koliko bi koštalo da sredi ceo auto koji je grad izlupao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted August 24, 2014 Pretpostavljam manje a i elegantnije nego da se cijeli farba i mjenjaju djelovi:-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13141 Posted August 24, 2014 Dule već nevoljno radi... Ako je auto popio i po stubovima, teško da tu ima leka sem farbanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valjevac 2 Posted August 24, 2014 baci neku sliku da vidimo sta taj grad ucini !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9447 Posted June 24, 2016 Kako da ispravite kratere od grada? Posle grada, eventualna oštećenja koja nastanu na automobilu mogu da izazovu veliku glavobolju vlasnicima. Oni koji žele da limariju automobila vrate u prvobitno stanje, ponekad se suočavaju sa popravkama koje mogu da koštaju od stotinu, pa i do nekoliko stotina ili hiljada evra… Najjednostavnije je oštećene delove zameniti novim, ali retko ko ima para za tako nešto. Zato, postoje različite metode reparacije, ali ni one na kraju nisu jeftine, a i u većini slučajeva kvalitet reparacije zavisi od brojnih faktora. Počevši od stepena oštećenja, kvaliteta limarije na automobilu, farbe i laka kao i starosti vozila jer najteže je raditi na starim i već oštećenim vozilima. Predstavljamo vam neke od metoda kojima mogu da se poprave oštećenja na limariji, kako vaš automobil ne bi izgledao ''kao loptica za golf''… Metoda peglanja Ovo je jedna od osnovnih i najstarijih metoda koja se koristi prilikom ispravljanja limarije, a primenjuje se i dan-danas. Uz pomoć raznih čekića i podmetača gotovo sva oštećenja se mogu ispraviti i vratiti u prvobitno stanje, a jedini problem je što ovom, pomalo grubom metodom često dolazi do oštećenja farbe i laka pa je kasnije neophodno farbanje ispravljenog dela. Ipak, kod težih oštećenja ovo je metoda koja se i dalje najčešće primenjuje. Okvirna cena je od 12.000 dinara po delu (hauba, vrata…) sa farbanjem i lakiranjem. Metoda lepljenjem Ona se praktikuje na delovima kao što su ram krova, stubovi, rubovi i tome slično. Kao što joj ime kaže, ova metoda se izvodi pomoću specijalnog lepka i alata, a prednost joj je, kao i u slučaju metode masiranja što ne oštećuje lak i farbu na vozilu. Na ovaj način mogu se ispraviti razna ulubljenja na tim delovima nastala usled grada, ali i štete nastale pri parkiranju ili manjem sudaru. Postupak je sličan onom koji se primenjuje sa tačkastim zavarivanjem, ali zahvaljujući činjenici da se koristi lepak tokom njega ne dolazi do oštećenja laka i farbe. Okvirna cena pripreme i finaliziranja je oko 3.000, a uklanjanje ulubljenja od 1.800 dinara za dva ulubljenja pa naviše. Metoda indukcijom Primenom specijalnog aparata za ispravljanje indukcijom pojedina oštećenja se mogu ispraviti lako i jednostavno i to bez oštećenja farbe. Ovde je najčešće slučaj s manjim oštećenjima, upravo onakva kakva nastaju od grada, a mašina ih efikasno rešava. Za potrebe reparacije koristi struju koja metodom indukcije neposredno greje deformisanu limariju sa donje strane. Metal se vraća u prvobitnu formu praktično bez oštećenja na laku i farbi jer induktor nije direktan izvor toplote. Ovaj metod je prilično efikasan, ali kao što smo rekli može se koristiti samo za manja oštećenja. Za potrebe ispravljanja metodom indukcije koristi se posebna mašina – induktor. Okvirna cena je od 12.000 dinara po delu (hauba, vrata) sa farbanjem i lakiranjem. Metoda blagim punktovanjem Ovo je klasična metoda za izvlačenje ulubljenja koja se u težim slučajevima koristi i danas. Slična je metodi lepljenja ali se u ovom slučaju primenjuje tačkasto zavarivanje odnosno punktovanje. Ideja je da se na mesto ulubljenja privremeno zavari, odnosno punktuje elektroda koja kasnije služi kao mesto zahvata prilikom izvlačenja. Kao što smo rekli, ova metoda se koristi u slučajevima težih oštećenja kada je već izvesno da će oštečeni deo morati da se gituje ispravlja i ponovo farba. Iako se ova metoda ponekad koristi i za oštećenja od grada, najčešće je u upotrebi kada se repariraju oštećenja nastala prilikom parkiranja, usled sudara i slična oštećenja. Okvirna cena od 12.000 dinara po delu (hauba, vrata…) sa farbanjem i lakiranjem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9447 Posted May 18, 2017 Pogledajte kako grad u sekundi uništava automobil Promenljivo vreme i česte pojave pljuskova sa grmljavinom donose sa sobom i nepredvidljivu pojavu grada koji često ume da izazove ogromnu štetu. Automobili su često ti koji pretpre ozbiljna oštećenja, a na snimku vozača iz Kolorada jasno se vidi šta se dogodi kad se upadne u nevreme. Sve je počelo kao pljusak, ali ubrzo su po automobilu počele da dobuju ledene loptice. Neke od njih bile su veličine loptica za stoni tenis, ali sudeći po silini udraca, više bi odgovarao opis da su slične onima za golf! Nesrećnom vozaču koji se našao na auto-putu u koloni sa ostalima, nije preostalo ništa drugo nego samo da psuje, dok je gledao kako vetrobransko staklo popušta pod udarima leda - na snimku se ne vidi, ali samo možemo da pretpostavimo na šta je ličila karoserija automobila… Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9447 Posted August 28, 2022 Nevreme s gradom uništilo Teslin automobil Video nevremena je snimljen iz kabine Tesle i dolazi nam iz Alberte u Kanadi. Dogodilo se 1. avgusta dok se Russ Osborne vozio autoputem u Tesli Model 3. Njega i još sedamdesetak vozila je uhvatilo nevreme, i to na čistini bez ikakvog dobrog zaklona. Budući da nije imao gde da se skloni, Osborne je zaustavio automobil i ostao u njemu. Pritom je snimao iz kabine i posmatrao kako grad bukvalno uništava njegov automobil. Deset minuta nevremena je bilo dovoljno da komadi leda veličine teniske loptice izubijaju automobil. Stakla su popucala, pojedini delovi su otpali, a sve nekada glatke površine su sada primetno izudarane. Jedini delovi automobila koji su ostali neoštećeni su bočna stakla, i to uglavnom zbog nešto povoljnijeg ugla pri padu ledenih projektila s neba. Dobra je vest da su stakleni segment krova i vetrobran većim delom izdržali torturu te tako zaštitili vozača od grada. Ipak, oštećenja su primetna, pa su se voda i komadići stakla probili u kabinu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 15499 Posted September 4 (edited) Aktuelna tema ove godine... Verovatno placena reklama, fale detalji, ali 'ajde da okacimo i ovde: Edited September 4 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 4753 Posted September 4 https://www.youtube.com/results?search_query=diy+remove+dents+from+car Quote Share this post Link to post Share on other sites