SikterBre 31 Posted January 2, 2013 Upravo sam provozao drugarovog Sportinga 1.2 16v, što se tiče razlika u poređenju sa mojim autom, mogu da kažem samo "du*e i oko"Ima neki aftermarket prohromski auspuh, da je milina slušati ga kako peva, muzika i ozvučenje nije potrebno uopšte... U odnosu na moj 8v, ovaj znatno bolje hvata asfalt (veći obrtni moment), ubrzava tako dobro, da auto bukvalno traži da ga šaltaš u 4.000 obrtaja, ni ne primetim kako se brzo zavuče u visoke obrtaje poredivši ga sa mojim, naravno za to je zaslužan najviše šestostepeni menjač.. Uleteo sam u par preticanja, odlično izvlači, jako je startan, pogotovo kad ga šibneš u nižu.. Sedišta su daleko udobnija nego moja, bukvalno nemam zamerku, baš je ono čime bih se ja zadovoljio, tako da moja odluka definitivno pada na njega, samo je pitanje vremena.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted January 2, 2013 Ja svaki put kad treba da krenem u obilaženje ili se švrćkam po Beogradu zažalim što nisam uzeo JTD ili sporting ali jbg tražio sam jeftiniju varijantu po pitanju održavanja. Ne mogu i jare i pare Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 2, 2013 Ja svaki put kad treba da krenem u obilaženje ili se švrćkam po Beogradu zažalim što nisam uzeo JTD ili sporting ali jbg tražio sam jeftiniju varijantu po pitanju održavanja. Ne mogu i jare i pare I kod mene isti sllucaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 3, 2013 Nije nešto preterano velika cena u održavanju u odnosu na 8v, sve je to mala razlika, veliki servis je možda 2.000 din skuplji, ali je zato ugođaj daleko bolji, tako da ko god me bude pitao, ili ko god bude čitao ovu temu u buduće, dobiće od mene argumentovan odgovor i naravno veliku preporuku za 16v Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavL 0 Posted January 3, 2013 Ja kad budem prodao ovaj 8v kupujem samo i samo Sportinga ! Baš mi je merak da ga imam ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
forum1nick 0 Posted May 7, 2013 (edited) Planiram nabavku Punta mk2. Izbor je izmedju dvije vrste motora 1,2 16V sporting ili 1,9 JTD HGT. Za ovog drugog imam i konkretan oglas: http://www.pik.ba/artikal/6143452/fiat-punto-hgt-1-9-m-jet/ Zanima Vaše mišljenje o njemu obzirom da se o dizel HGT Puntu može naći vrlo malo. konkretno najviše me brine kako se ovako mali auto nosi sa relativno velikim 1,9 motorom, kao i cijene nekih "najosjetljivijih" dijelova za ovaj model.Moj favorit bi bio ova dizel varijanta, ali bi volio čuti i neko poređenje sa benzincem 16V sa sporting paketom. Nemam neki konkretan oglas, ali njih je znatno više u ponudi. Hvala unaprijed. Edited May 8, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted May 7, 2013 Ja bi se pre odlucio za 1.9, to ti je mjet motor, inace imas puntica sa 1.9 jtd motorom koliko hoces, ali sa ovim je malo redji, taj auto je pravi zvrk sa tim motorom, HGT se najvise odnosi na opremu koliko sam ja upucen i na taj motor od 74kw, verovatno je nesto za nijansu skuplje nego na jtd-u, imas ovde na forumu mislim 2 komada pa prelistaj malo i posalji poruku vlasnicima. Moguce da ce i oni videti temu pa ce ti objasniti malo bolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
forum1nick 0 Posted May 8, 2013 Da, samo ne znam kako da ih nadjem ovdje na forumu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wlad 2 Posted May 8, 2013 Ukucaj u pretragu foruma punto 1.9 Mjet, i izaćiće ti sve teme gde je pominjan, npr: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=58685&page=1 a člana Djuntalicu ćeš naći po istom principu. On vozi punta sa tim motorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted May 8, 2013 Kada bih ja kupovao, odabrao bih taj JTD HGT. JTD je vec poznat u Punticima, a HGT je samo oznaka za sportsku opremu.Ukratko - odrzavanje JTD-a je nesto skuplje od 1.2 16V, registracija takodje, ali je uzitak sa tim motorom adekvatno veci Jedino, vezano za ovaj konkretan oglas - niko ne moze da me ubedi da je 9 godina star dizelas presao samo 105.000km. Smeo bih da se zakunem da je bar 2 puta toliko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
forum1nick 0 Posted May 8, 2013 Za kilometražu nemam dileme. Bilo bi dobro da je samo 2x od navedene, ali meni to nije neki problem, naravno ako se dogovorimo da to koriguje i cijenu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted May 8, 2013 Ojha, kako smes da poredis 1.2 benzin i ovaj 1.9 mjt Salim se, ja sam prezadovoljan, motor ludilo, moze lagano da se tera po gradu, ako te neko iznervira oduvas ga kao govno i sreci nikad kraja, a na autoputu banja, recimo na 3000 rpm u petoj brzini ides 160 km/h sasvim pristojna brzina a opterecenje motora smesno, potrosnja na 160 na sat je oko 7-8 litara, evo sad je moj bio na putu od 1300 km od cega je oko 1100 bio auto put, pretovaren auto lego u patos, vozen sve vreme preko 150 a prosecna potrosnja sa tog puta 6.1 l/100kmTo je to o motoru, a onaj 1.2 ne znam da li 160 i moze da uvati E sad kilometraza, meni je prihvatljivo da bude ovolika iz razloga sto ovaj auto ne kupuju firme ili neko za posao, u ovoj opremi i sa ovim motorom kao nov je dosta skuplji od ostalih tako da verujem da je to neki mladic kupio za sebe, smekerska kolica, picolovac A onda i nije nerealno da je kilometraza tolika...Sto naravno ne zatvara mogucnost i da je 3 puta tolika pa da je vraceno, ali to je na tebi da proveris i vidis sta ti je ciniti...Samo da znas da mu felne nisu fabricke, za ovaj model idu nesto drugacije, ali to je nebitno, i ove koje su na njemu su puntove ...Ako je motor u dobrom stanju sve drugo su sitnice, odrzavajne mozda jeste skuplje, jedan kolega je imao problema sa krstovima poluosovina, to je npr skupo ali ako je auto normalno vozen to ne riknjava tako cesto...Ako je auto u dobrom stanju(a to je procena na tebi) svakako bolja kupovina od benzinca, bar po meni, a ja sam malo subjektivan, za mene proizvodnja benzinskih motora moze da se ukine slobodno Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted May 8, 2013 Niko nije pominjao firme i sluzbena vozila, nego jednostavno nece niko na zapadu da daje toliku razliku u ceni za dizelasa, da bi prelazio 10K godisnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PakiD 0 Posted May 13, 2013 Trenutno vozim caletov Fiat Punto classic, a uskoro treba da uzmem svoj auto, pa sam se odlucio za Punto Sporting. Procitao sam vec sve oko potrosnje i odrzavanja pa me osim toga zanima i:1. Da li Punto MK2b ima fabricki vufer u gepeku;2. Kolika je cena ugradnje gasa;3. I velika dilema, kod mk2b mi se vise svidja unutrasnji izgled, a kod starijeg izgled spolja, prvenstveno svetla, pa da li neko moze da mi kaze za koji i iz kog razloga se odluciti. Imam dosta vremena za izbor tako da cu cekati neki dobar primerak Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1016 Posted May 14, 2013 JTD Mjet je biiip motor, ali je i skup za odrzavanje, svi zamenski delovi oko motora su bar 3 puta skuplji nego za obicnog JTD-a, recimo donji nosac motora popularni reket, za obicni JTD kosta 1500 din a za ovaj najjeftinije sto sam uspeo da nadjem je 5000, protokomer za JTD- je ~8k din a za ovaj 21k, kocnice su za Mjet (ima 284mm prednje diskove a JTD 257) su skuplje, polovni rezervni delovi se ekstra tesko nalaze i kad se nadju papreni su... Cena redovnog odrzavanja (veliki i mali servis) je ista kao za obican JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted May 14, 2013 3. I velika dilema, kod mk2b mi se vise svidja unutrasnji izgled, a kod starijeg izgled spolja, prvenstveno svetla, pa da li neko moze da mi kaze za koji i iz kog razloga se odluciti. Ovo niko ne može da ti sugeriše, ukus je isključivo tvoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted May 14, 2013 (edited) Čim čovek pita za plin, znači da hoće benzinca..Sporting oprema podrazumeva taj fabrički vufer u gepeku, osim ako ga prethodni vlasnik nije skinuo... Plin mora da bude sekvent i cena je od 350€ pa na više, u zavisnosti gde ga ugrađuješ i koja marka plina je u pitanju... Mk2b može isto vrhunski da izgleda sa crnim farovima, što je opet retkost... Edited May 14, 2013 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
PakiD 0 Posted May 14, 2013 E hvala na informacijama, znaci da je u tome stvar sto skidaju taj vufer. Da, naravno benzinca hocu jedino sto ne mogu da se odlucim izmedju 1.2 i 1.4, razmisljao sam i kombinaciju da uzmem 1.4 pa da trazim angel eyes svetla, to bi bilo najbolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted May 14, 2013 Mk2b nije postojao u Sporting varijanti sa 6 brzina, moja preporuka je za 1.4 on je baš prava zujalica... Evo još jedne zanimljive teme sa crnim farovima http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=32829&page=1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PakiD 0 Posted May 14, 2013 E hvala puno, onda trazim mk2b sa 1.4 motorom-sporting, pa cu sredjivati farove Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrMrJa86 0 Posted May 21, 2013 Imam pitanje na koje vi sigurno mozete da mi najiskrenije odgovorite. . Imam nekok jako dobrog punta u komsiluku koji je na Bosanske table ,to mi je od kolege sa posla . On bi ga prodao za povoljnu sumu treba mu veci auto ,da libi ja to nekako mogao da vozim ?? On kaze da se raspitam nije problem da ostane na njemu da se vodi i da mi da nekakvo ovlascenje ako je ikako moguce . Kakva je situacija sto se tice toga ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
forum1nick 0 Posted May 23, 2013 Mislim da bi periodično morao da izlaziš iz zemlje, mada ovo niko ne prati, ali ono sa čime moraš računati jer da sa vozačkom dozvolom izdatom u Srbiji ne smiješ upravljati vozilom sa stranim tablicama, u tom slučaju BiH. Otežavajuća ti je i to što si sa BiH tablicama prosto srbi zalijepio target oznaku sa saobraćajce u Srbiji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted June 16, 2013 Ljudi, i ja se zalepih za jednog 1.9 hgt Puntića. Ako bi neko mogao da mi dA svoje mišljenje o konkretno ovom primerku ?http://www.polovniautomobili.com/oglas3525376/fiat_punto_hgt_19_jtd_dizel/Veoma mi se dopada, a i bitno mi je to što, kad krenem na neki duži put, neću morati mnogo da ga prištedim na autoputu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 16, 2013 Provlači se već neko vreme po oglasima, mislim da je jedan od jeftinijih, ili možda čak najjeftiniji sa tim motorom.. Ne kažem da je to nešto loše, nego samo jedan razlog više da se detaljnije pretrese pre kupovine, a deluje mi sasvim ok, ima puno opreme, jedinu sumnju bih bacio na ovaj far sa vozačeve strane i prekontrolisao ceo taj ćošak, pošto mi mnogo deluje nov, za razliku od ovog drugog... Sve u svemu još jedan plus je što je od vlasnika i što je dugo registrovan, još ni cena nije fiksna, što znači da može još malo da se obori.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted June 16, 2013 A dugo se provlači po oglasima ? To je minus, jer svi znamo da se dobra ponuda brzo iščačka... Sad si me malo bacio u dilemu. Gledam još jednog Punta sa 1.9 motorom ali sa 86ks. isto full oprema, 100e viša cena, ali 106000 pređenih. I to me je začudilo, mislim, minimalna je razlika a opet...Ne znam.Ako budem išao da ga pogledam, preneću detaljnu analizu ovde.Hvala ti Skiter, a taj far je evidentno svetliji od od desnog, budi sumnju svakako. Quote Share this post Link to post Share on other sites