librai14 0 Posted June 25, 2009 Kada sam ja ugradjivao plin Sequent je kostao oko 1000 evrica a auto placen 5000 tako da...A ovaj je bio 340 a sequent je tad tek krenuo malo masovnije... Vidim da ce najisplativije biti da udam auto... Hvala puno na pomoci i javljam sta sam na kraju odradio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 25, 2009 ovpo sto se njemu desava nema veze sa plinom,sta pricate bre....probaj ovo sto sam ti gore napisao Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted June 25, 2009 Znam da nema veze,samo ako nije zbog detonacije negde napukao pa sad vuce fals vazduh.Benzin mora da sredi pod prvo.A pricamo uopsteno da taj sistem i taj motor nisu srecna kombinacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 25, 2009 to jeste auto prvo mora da sredi na benzin ali znas i sam da sam imao isti problem i znas kako sam ga resio posle toga je isto radio i na benzin i na plin Quote Share this post Link to post Share on other sites
librai14 0 Posted August 1, 2009 Mali update...U zadnjih mesec-dva auto pocinje da radi na 1500-2000 o/min i ne pada ispod, u voznji posle jedno 15ak min a kasnije i cesce dolazilo do jakih trzaja pa i gasenja auta u voznji. Resenje je bilo ili smanjiti brzinu na nekih 70-80 i voziti nezno do odredista ili stati pored puta i cekati par minuta...Juce u servisu zamenjene svecice, sonda koju je komp ovaj put prijavio kao kvar, ociscen leptir gasa, pregledana 'struja' oko potenciometra i pokusani kablovi da se zamene ali gle cuda-novi ne valjaju!! Probijaju tako da su vraceni stari pa danas trk u radnju na zamenu... I pored toga sada na benzin radi extra a na gas malo oscilira ler ali i to ce da se resi kada ga prvi put posle 70 i kusur hiljada km oteram na servis kod 'plinasa'... Ih sad mi je osmeh od uveta do uveta! Sad radi kao auto!!! Vama hvala na savetima i pomoci. Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
librai14 0 Posted August 5, 2009 Kupio drugu vrstu kablova jer oni sto sam prvo kupio ne odgovaraju ( a traze kao saobracajnu da ti daju odgovarajuci deo...!!!) otisao kod plinasa, on ga ocistio, resetovao, nastelovao (neko je nekad nabio neko crevo u neki deo gde nije ni trebalo da stoji i auto se gusio i gasio na leru!!!!!!!!!!) i sad radi kao sat... Ne mogu da se naviknem da ne dajem medjugas kad saltam ili stajem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko88 0 Posted November 15, 2009 U pitanju je Fiat Bravo 1,6 16v 1997 god. ??“ plin LCS ugradjen u Rasicu pre oko 15.000 km...e ovako ja imam lanciju deltu 2 1.6 ista prica kao i kod tebe. posto ga ja vozim na plin znaci problemi se desavaju na plinu istp mi varira u obrtajima. mislio sam da je u pitanju fals vazduh pa da zbog toga radi nemirno, pa kad nije ni to onda je na red dosao step motor međutim nije ni on u pitanju e kad sam otkacio lamdu sondu presao sam 300 km i nije mi ni jednom pojacao obrtaje. ja mislim da je problem u sondi barem kod mene. tako da sam taj problem resio ali nisam potrosnju i dalje mi trosi 20 litara plina na 100 km. i ne znam sta je u pitanju menjao sam uređaje i nista stelovao sam milion puta ali dzaba. nadam se da sam ti pomogao na neki nacin pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
bucke1 13 Posted December 2, 2009 (edited) Brava je u pitanju sa 1.6 16v motorom i sequent gasnim uredjajem. Kada upalim motor ( uvek na benzinu ) primecujem da motor nemirno radi - kao da trese,obrtaji su u redu nema naglih skokova ( mada je letos bilo u toku voznje podizanja obrtaja do 2000 i vracanja na normalu,ali se to smirilo samo po sebi ), kada postigne temp za prebacivanje pocinje da jos vise trese,pa se maltene ugasi,prebaci i onda normalno radi. Sta moze biti uzrok tome ( svecice menjane pre oko 6.000km,kablovi novi pre neki dan...)? Edited December 2, 2009 by bucke1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted December 2, 2009 S obzirom da na TNG radi kako treba,onda mozemo iskljuciti sve zajednicke elemente koje koriste i gas i benzin.Prva sledeca stavka a verovatno i najsigurnija si benzinske dizne.Znaci ceka te ciscenje istih i posle redovnije odrzavanje benzinskog dela.Ako zabatalis odrzavanje,dzaba ti TNG,sve to postane skupa rabota. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 2, 2009 pogledati i step motor mozda zreo za ciscenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted May 16, 2013 (edited) Primetio sam da mi motor kada radi u leru u jednakim intervalima malo zatrese (vise kao da se zagusi) i u tom momentu ima zvuk kao da auto gubi struju ali obrtaji ne padaju .Ima li iko ideju sta bi moglo biti, da u voznji sve normalno ide vuce pali normalno. Edited May 16, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted May 16, 2013 Uprati da li se to desava kada se pali ventilator hladnjaka jer on vuce prilicno puno struje i skoro na svakom autu na leru se oseti kada se upali ventilator,obrtaji malo padnu posto trenutno povuce puno struje pa to onda optereti alternator... Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted May 16, 2013 ne pali ventilator u tom trenutku to se uvek desava Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted May 16, 2013 Sad bas detaljnije citam sta si napisao ,"gubi struju a obrtaji ne padaju"Ne mogu to da zamislim kako to izgleda to jest kako se cuje ili sta vec...Kad bi malo bolje objasnio taj termin "gubljenja struje" mozda bi nekome palo na pamet sta bi moglo biti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted May 16, 2013 Dizna, ventil,varnica (mislim da govorimo o Bravcu), dovod goriva i slicne stvari. Zakaciti dijagnostiku i pratiti parametre! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nino74 0 Posted June 3, 2013 i ja imam isti problem sa mareom 1.6.16v motorom koja ima ugrađen sekvent plin,dešava mi se da na prvom palenju auto pocinje da trokira ali se ne ugasi i cuje se da nesto lupka i tokom tog lupkanja pojacava se ler gas i obrtaji skoce na 1200 pa onda opet naglo padnu i opet nesto lupne i opet se obrtaji povise i onda se sve smiri i obrtaljka pokazuje oko 900 i auto pocne normalno da radi,sve se to dešava na benzinu pošto se pali na benzin probao sam onaj trik sa palenjem na plin i upalio je normalno bez ikakvog trzanja i da čuje se neko šuštanje kad ga upalim koje je na pocetku jako i šušti sve slabije slabije i na kraju skroz prestane za jedno 5 minuta,to se sve dešava na leru.Negde sam citao na forumima da je to lupkanje od automatskog sauha kao da klapna ne zatvara kako treba i da je treba očistit.ako iko zna zboc cega ovo sve dolazi molim pomoc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted June 3, 2013 Sipaj neko sredstvo za ciscenje benz.dizni a ako ne pomogne nosi na pranje u kadi.Sistenje moze biti od nekog lezaja , recimo spaner, a mozda nesto drugo. Treba locirati zvuk sistanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nino74 0 Posted June 3, 2013 da limi to moze napraviti neke probleme posto planiram u petak da idem na duzi put sa mareom,pa sam planirao posle puta da posetim majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted June 3, 2013 Odlicno !Naspi corbe i celu bocicu aditiva i przi ga na benzin od 50-100km ! Srecan put ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nino74 0 Posted June 3, 2013 e hvala na brzom odgovoru,posto idem za beč ima da se navozam na benzinu,e aj mi reci sta mislis ono lupkanje st se javlja pri dizanju obrtaja sta to moze bit. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted June 3, 2013 Lose ubrizgavanje dok se malo ne probude dizne sto u nekim slucajevima moze biti ozbiljno. To su naravno samo ekstremni slucajevi, sto se nadam da nije kod tebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nino74 0 Posted June 3, 2013 uh sad me opet zabolela glava,daj reci mi molim te koji su to ekstremni slucajevi,to se kod mene dešava vec jedno paar meseci a resavo sam tako sto malo dam po gasu i onda se sve smiri,inače volim da vozim mešano par dana plin pa malo na benzin i kad se vozi na benzin taj dan samo na prvom palenju problemi posle se ništa nejavlja auto radi ko metak i na leru i sa punim gasom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted June 3, 2013 Upravo tako, ako se brzo smiri , nije strasno. Nadam se da ce biti dovoljno svaka 3-4meseca jednu bocu u narednih god. dana da se dovede u red. Ako imas nekih bojazni poseti nekog majstora pa pitaj za misljenje jer ovako niko ne moze da bude siguran koji je stepen zapusenosti dizni , ako i jeste jer mogu i podizaci da se cuju a to opet moze biti uzrokovano losim uljem ... itd.Da se mi ne bismo ponavljali , dosta je spominjana tematika na forumu, za svaku sumnju najbolje resenje je strucno , neposredno misljenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nino74 0 Posted June 3, 2013 ma ok sve 5,hvala na trudu sutra ga vozim kod majstora na misljenje pa ce da vidimo sta je ...koliko se stavlja aditiva i jel mora bit pun rezervoar benzina Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted June 3, 2013 Obično na boci piše a iznosi cca 50L . Kada su zaprljanije dizne neće škoditi jača kocentracija, recimo 25L pa i manje. zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites