Jump to content
FAS Goran
boki

Bravo / Marea 1.6 / Multipla - sajla kvačila

Recommended Posts

Resen problem,kupljen original kod Bogunovica.Cena prava sitnica,5 somica.Sutra kod boban sajle je ugradnja,pa cu znati da li i vredi toliko.Na prvi pogled se dosta razlikuje od akrona,tvrdja je,buzir je daleko deblji i cvrsci,kad se drzi za jedan kraj stoji pravo k'o kod priplodnog zdrebca,dok akronova,hm,pa bas i ne stoji.Sve u svemu deluje dosta ozbiljnije,a cak i pise fiat sa strane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LJudi imam jedan problem koji polako ali sigurno pocinje opasno da me nervira, pre nekih 2 meseca mozda i jace pukla mi je sajla kvacila u gradu. Da skratim pricu, sajlu sam kupio novu i zamenio (majstor) Od tada pa do danas dva odlaska u grad i ja moram da dotezem sajlu jer brzine krenu da mi zapinju. Teze se salta i  kad bi ja to ignorisao i ne bi dotezao dodje do toga da ne mogu u brzinu da ubacim, kao sto mi se deslio vec. Tacno vidim kako mi pedala kvacila bude malo niza i samim tim smanji se hod i to je to. Da ne pominjem sto mi je kvacilo kao kamen otkad sam zamenio sajlu ali ajde, to prepisujem djubretu od sajle i set-u koji je pregazio oko 80.000km. Kontra (matica) je stavljena, do duse naknadno sam je ja stavio jer moj majstor nije stavio pa posle 5km nisam mogao da ubacim u brzinu. Dodje mi da zamenim ceo set kvacila jer se vodim mislju da se sajla "razvuce" zbog tvrdog kvacila ali opet u sebi znam da to nikako ne bi smelo da se desava a i kako bi to bilo moguce pa nisam slamku od koka kole stavio u materinu, aj da se razvuce malo  i kad je toplije pa kao da razumem ali ja nju dotezem vec 2 meseca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stara sajla ti je pukla jer je set kvacila za zamenu,korpa se stvrdne zbog dugotrajnog pregrevanja,a nova sajla koju si kupio je loseg kvaliteta i neces se navozati jer ako je stalno dotezes znaci da se negde tegli,ili na plastici kod pedale pravi stomak ili se sama sajla odvija i na kraju ce puci.Ako si sacuvao staru sajlu nosi je u Boban sajlu na remont,nova sajla koju si kupio ima razlicitu krivinu na luli i ne moze da radi.Razlika je mala ali dovoljna.Ako si pri lovi kupi original sajlu,oko 5-6 hiljada i odmah plasticni zavrsetak zameni metalnim  i miran si.Kad je ugradis ako i dalje budo tvrdo,onda menjaj kvacilo.80000 km za multiplu je premija.Mozes da probas i sa nekom skupljom sajlom,mislim da je AT proizvodi i kosta oko 4000,ali nije to neka razlika da bi rizikovao.I naravno menjaj majstora koji ne stavi kontra maticu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, znaci onako je kako sam i razmisljao. Nema mnogo pameti. Ja sam sajlu ovamo gde se doteze obelezio da vidim sta se desava, i kad dodje vreme da se dotegne bacim poogled i vidim da se nista nije pomerilo tacno se negde tegli. Da kupujem original sajlu na ovaj set mislim da mi nije pametno, sta ako i set budem morao da menjam to je 20.000 din bez majstora. Razmisljam se da menjam set jer ono je za zamenu pa je za zamenu, a sajlu posle na nov set mogu da stavim i ovu novu najjeftiniju (bar se nadam)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo odgovor koji sam dobio od bogunovica u vezi sajle...cvrc 

 

 

 

Poštovani,

 
Sajlu kvačila za pomenuto vozilo FIAT više ne isporučuje i ne može se nabaviti kao originalni deo.
 
 
jel uvozi jos neko originalne delove osim njih, i dal to uopste vise postoji mozda je to pravo pitanje!?
Edited by kaskabgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas je cvrc,a mene mrzelo da odem da kupim rezervnu,sve danas sutra ....

Probaj kod Boban sajle malo da ih castis da naprave deblju i kvalitetniju.Cuo sam da to moze ali nisam probao tako da nisam siguran,a sto se tice metalne lule ako si bacio staru nema nazad.

Ako imas slucajno nekog u Engleskoj,tamo se multipla prodavala sa hidraulicnim kvacilom.Cilindar na menjacu ima ovde da se kupi,isti ide na vise modela fiata,ali je problem naci onaj na pedali.Pravi ga valeo i kosta oko 70 funti.

Set kvacila je oko 8k dinara.Luk sam vozio 2 godine na taxiju,valeo manje od godinu dana,a sada imam saks.Odakle ti da je set 20000?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice stare sajle ja nisam imao dodirnih tacaka sa njom, majstor je to zamenio verovatno bacio i to je to sto se toga tice.

Kad bih nasao neku polovnu sa nekog otpada a da znam da je oridjidji pa da je odnesem u boban sajle pa da vidim, ali pitanje je koja bi to cifra bila.

Kad kazes lula na sajli jel mislis na onaj plasticni deo gde je zatezes?

 

Nisi lepo procitao, napisao sam da su set i original sajla 20.000. Jesam i tu malo preterao  ali mislio sam da je set malo skuplji.

Ja sam valeo ugradio 2010 godine na 178.000km evo sad imam 253.000 i moze da gura jos samo da nemam ovaj problem sa sajlom.

 

U ponedeljak ostavljam auto u servis da menjam set, i rekao sam ovom mom da ukoliko je sajla pocela negde da se rasteze ili bilo sta ako primeti da uzme novu i zameni.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Set zamenjen sad je to druga pesma, kvacilo daleeeeko mekse. Stara sajla je pocela da se tegli ali nije strasno, inace pukla mi je korpa ni sam ne znam kako sam tako vozio.

Majstor mi rece da kvacilo nije meko kao sto bi trebalo da bude, e sad ja sam totalno izgubio osecaj jer mi je kvacilo bilo kao kamen pre zamene.

Kaze da ima da se kupi kvalitetnija sajla u Wint-u, ATF ili AT je marka ako sam dobro zapamtio.

Zvao sam tu radnju, i jos 3-4 radnje koje sam nasao na netu i niko nema sajlu kvacila za ovaj auto.

 

Zna li neko gde ima da se kupi kvalitetnija sajla odnosno da nije marke Akron?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po prodavnicam uglavnom drze i nude te jeftinije varijante,ja sam skoro uzeo ne znam koja marka bese mozda bas Akron tipa 1200din,zamenio sam sajlu i resio problem jer je pedala bila tvrda ko kamen a mislio sam da je korpa losa!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, bratsaja said:

Probaj kod auto Mike u Zemunu.

 probacu, hvala

 

2 hours ago, milan81 said:

Po prodavnicam uglavnom drze i nude te jeftinije varijante,ja sam skoro uzeo ne znam koja marka bese mozda bas Akron tipa 1200din,zamenio sam sajlu i resio problem jer je pedala bila tvrda ko kamen a mislio sam da je korpa losa!

pazi, mozda i ti isto kao i ja izgubio si osecaj. meni da ovaj nista nije rekao ja ne bi apsolutno nista primetio jer kazem ti kvacilo je sad pesma kako je bilo pre zamene. cale je pre 10-ak dana pomerao auto i kaze: sta je sa onim kvacilom jedva sam pomerio auto, a ja tako vozio navikao se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Situacija je sledeca... Dakle i nakona zamene seta kvacilo je bilo tvrdo ali daleko mekse nego pre zamene i ne samo to nego sam nakon svakih 10-ak km dizao haubu i dotezao sajlu jer kao sto sam rekao sajla se teglila i sa novim setom. Znaci da ova Akron sajla ne moze da funkcionise ni sa novim setom a kamoli sa nekim koji je zgazio par desetina hiljada ili vise.  I da, kvacilo moze da bude tvrdo samo zbog sajle.

 

Na preporuku majstora koji je rekao da nabavim ATE sajlu krenuo sam u akciju. Zvao sam sve zive radnje, prodavnice itd. Niko nema normalne sajle samo kineze. Bez veze sam nesto pricao sa drugarom sa posla, kaze on imam ja coveka u auto kole u zemunu i kaze daj mi br sasije. I stvarno posle par dana kaze on imaju sjlu okreni ih. Ja ih okrenem kazem tako i tako, kaze zovemo vas u toku dana. Stvarno zovu oni mene odem ja po sajlu (2500din) montiramo novu sajlu, i kvacilo je toliko mekano da skoro ne osecam da ga stiskam, neverovatno koja razlika.

 

E sad, gledao sam deklaraciju na novoj sajli pise uvoznik kit komerc. Ja sam prvo zvao kit komerc i rekli su da nemaju, samo ove jeftine. Posle nekih 1 sat sam zvao auto kole da bih dobio sajlu na kojoj pise kit komerc.

Ne znam o cemu se radi, jedino objasnjenje mi je da imaju odredjeni broj koji prodaju ovako a odredjeni onako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preprodaja bato!SItniji otkupe od krupnijih pa krcme posle!

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kit komercu u zemunskoj ulici,3000 din.

Pre ugradnje obavezno kani malo ulja u sajlu,ali samo ulja nikako masti,jer mast skuplja prasinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da apdejtujem temu. Meni su ugradili ATE sajlu na Multipli pa samo da proverim da li ima nekih saveta kako da se u voznji sto manje opterecuje, ili izdrzljivost nema veze sa stilom voznje? Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, u servisu su rekli da je ok i da ga ne treba dirati. Svakako cu pratiti stvar. Ne znam dal ima nekih upozoravajucih znaka (mimo onih standardnih da je samo kvacilo pri kraju)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...