Cruiser 0 Posted May 4, 2008 Bolje Vas nadjoh...Dakle (od pre nepunih mesec dana):Fiat Stilo 1.6 16v, 'kaput zelena', enterijer dvodelni - uglavnom bezh,XI 2004, auto plac ns, 51.000 km na satu, oprema Active (valjda), 7 somova, gume Pirelli - rezervna Bridgestone.Pre kupovine provera kod Stojanova - prednji diskovi i pakne - menjati u narednih 5-6000 km. Samo to 'nashli'. Posle kupovine i registracije zamena (u blizhem mi servisu) seta zupchastog kaisha, ulje i filter, filter klime sa aktivnim ugljem, filter vazduha, provera antifriza, zamena crvene trepcuce led diode na vozachkim vratima (gratis) i .. to je to. E, da, + navodno propala guma gornjeg desnog nosacha motora, hteo da zameni - nosach, nije mog'o da nadje odma' a ni kasnije jer nisam ostavio 'rezervaciju' i proshlo skoro desetak dana - u taj dan pogled'o drugi majstor (koji mi odrzhavao prethodni auto, servisira Fiat inache) - kazhe nosach ti je k'o nov a ti ako kreten kupuj nov pa menjaj (ubacio u prvu, otvorio haubu, cimo ga, ugashen motor naravno, napred nazad par puta). Te ga tako ne zamenih (6.200 din novi nosach + 800 din ruke u Ovlashcenom).Auto u IT vozila.. finansijska polizia, ili neka polizia speziale, shta li, ogreban krov iznad vozacha od magneta rotacije. Moguce da je preshao josh toliko kol'ko na satu + - . Nema pixle niti jedne, ima upaljach. Ostalo zadovoljava, bash.Bio mi sumnjiv zbog cene ali posle provera... Bila dva istovetna. Svideo mi se, levi. I sad smo na medenom... Hteo najpre JTD, ali: tvrdo kvachilo, vibracija & noise, i potroshnja (litar manje od benzinca!) a prelazim 10- tak hiljada godishnje (do sad) ... A ovaj mi se Gasoline-ac bash svideo.E sad,1. Menjach superishka, precizan, k'o kroz sir (shvapski:), jedino kvachilo - imam utisak kasnije hvata - pri kraju hoda, pushtanja pedale, ALI primetio sam da.. vishe u gradskoj vozhnji, kod nizhih stepena prenosa, chak ponekad i iz druge u trecu, PONEKAD, (a to mozhe da traje i dan, dva, vishe kratkih vozhnji - posle opet sve ok) isecka, zatrese sitno vishe puta u momentu 'hvatanja', shaltanja.. mozhda u momentu duzhe drzhim pedalu kvachila na sredini, valjda nije ubrizgavanje, dotok goriva, ili korpa niti lamela ?2. Pri usponu, asfalt suv, kada u iole oshtrijoj krivini opteretim jednu stranu vozila gume (Pirrelli) cvile, pevaju kao da se cepaju .. valjda nije taj zvuk odserva, oslanjanja, shtagod ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted May 4, 2008 ALI primetio sam da.. vishe u gradskoj vozhnji, kod nizhih stepena prenosa, chak ponekad i iz druge u trecu, PONEKAD, (a to mozhe da traje i dan, dva, vishe kratkih vozhnji - posle opet sve ok) isecka, zatrese sitno vishe puta u momentu 'hvatanja', shaltanja1 Korpa. Druk lager je na istoj napravio krug koji samo sto ne probije i/ili federi na korpi, obrni okreni menjaj set kvacila sto pre, tacnije nemoj na put tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cruiser 0 Posted May 5, 2008 ... Zadnjih nekoliko dana lepo izshaltam, nema onog seckanja. Sacekacu josh neko vreme, ako se opet pojavi ke izmenjam set kvachila (korpa & lamela u kompletu ? i vec shta tu pripada). Chini mi se da sam negde usput pokupio naziv seta kvachila - otprilike - Vailant, ili tako neshto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 5, 2008 ...Fiat Stilo 1.6 16v, 'kaput zelena', enterijer dvodelni - uglavnom bezh,XI 2004, auto plac ns, 51.000 km na satu, oprema Active (valjda), 7 somova, gume Pirelli - rezervna Bridgestone.Ti si to bas povoljno pronasao... Pre kupovine provera kod Stojanova - prednji diskovi i pakne - menjati u narednih 5-6000 km. Samo to 'nashli'.Cim i diskovi moraju da se menjaju, taj auto ima ''malo'' vise od 51.000 km-a...ali si i ti svestan toga... ...jedino kvachilo - imam utisak kasnije hvata...u gradskoj vozhnji, kod nizhih stepena prenosa, chak ponekad i iz druge u trecu...zatrese sitno vishe puta u momentu 'hvatanja', shaltanja...Vec su ti drugi ljudi rekli sta je u pitanju...Sto je opet normalno znajuci da je bio ''sluzbeni'' auto, i da se noga verovatno odmarala na kvacilu...A i po kilometrazi je sigurno vec zrelo za zamenu......ako se opet pojavi ke izmenjam set kvachila (korpa & lamela u kompletu ? i vec shta tu pripada). Chini mi se da sam negde usput pokupio naziv seta kvachila - otprilike - Vailant, ili tako neshto.Zove se ''Valeo'' i ceo set je verovatno oko 200 eura... [ ulaze tu i ruke majstoru, koje su obicno oko 50 eura ]Tada promeni i ulje u menjacu, nemoj vracati staro...Share imaju pristojnu dubinu, a model je takav da ima jednu duboku, jedan duboki 'kanal' po sredini, od koga se rachvaju prema ivici manji...mislim da su 15".Koji model Pirelli guma ?Da, 15-ce su u pitanju... Ako je osnovna fabricka varijanta u pitanju...Imas celicne felne ?I, postavi slike... p.s. ako hoces, posalji VIN [ broj sasije ] preko PP... Da mu proverimo svaki detalj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted May 6, 2008 Valeo kvacilo za punta je 6500 din u kit komercu, 9000 u ap sportu, 8800 u fiatinu (drug zna lika koji drzi kit komerc, kaze da je deo iz Italije 100%...e sad...ne verujem ni kevi kad bi mi prodavala deo, al ne verujem da je tu fush fushova a u ap sportu original, vec na oba mesta isto al ap nabio cenu da mislis da je bas bas original...cisto moja teorema, izvinjavam se ako sam nekog uvredio)ruke su oko 50 evramenjas ceo set, to su korpa, lamela i druk lager...kad skidas vec, menjaj ceo set, tako treba.gume...da li ti je sara malo cudna, kao da je jedna sara visha od sledece i tako redom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9322 Posted May 6, 2008 e moj prijatelju,da si znao...51,000km!!dodaj 1 ispred toga i to je onda realno,a da ne pricam ko ga je vozio, kako itd.nikad se auto ne kupuje od rentacar-a,taxista,murije itd jer to je akano maximalno,postavi se ti u situaciju da vozis firmin auto!!vade im dusu,nije moje,ne placem ja popravke tako razmisljaju ovde.ali sad je gotovo,jedino sto mozes jeste prodavca za gusu ako nesto crkne.jesi dubio servisnu knjizicu sa svim redovnim servisima??ako je imas ORGINALNU onda mozda svi mi gresimo,moze da bude ok,ali niko ne prodaje auto sa 51,000km posebno ne italijanska murija!!!pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cruiser 0 Posted May 6, 2008 ...Primecen jedan, desni, shuspleh.Nema chelichne felne.Gume su Pirelli P6000 Powergy 195/65/R15 91H. Ne bih rekao 'da je jedna shara visha od sledece i tako redom', niti 'da je chudna', ali su izgleda gume bash tvrde, i rekao bih letnje. Preporucheno mi da kupim 4 polovne felne i 4 nove zimske gume pred zimu. Kotrljacu se s' ovima dok pa ko vishe izdrzhi one ili /me.1. Interesuje me da li treba i da li je od znachaja upisati znachajniji servis u kompjuter auta, rachunam da bi to serviser trebao da obavi ? Trenutno when checking engine on izbacuje 'service due'.2. Obraticu pazhnju na kvachilo, zasad josh ne chachkam nishta. Da li ima smisla razmishljati uopshte o reparaciji korpe, lamele etc. u ns ? Ako i kad budem pazario set kvachila verovatno potrazhim Valeo, taj, 'IT reparirani', Fiatino, ns, ili vec.. Ima li Kit commerce u ns ? Koliko sam skontao kochnice i hidraulichno kvachilo dele isto ulje, a menjach ima svoje ?3. Poshto me uskoro ochekuje i menjanje prednjih diskova i plochica, shta tu da ugradim ? Prednje kochnice cvile, ali josh nije nepodnoshljivo, za zadnje su mi rekli josh nekih 20.000 km. Chuh da neki rade reparaciju diskova, valjda na strugu, ima li to smisla ? U Ovlashcenom sam dobio informaciju da su prednji diskovi za njega, okvirno 7000 din, a plochice 5000 din, mada je kod njih svake nedelje, a mozhda i sata, druga cena.midevcom...ako josh nisi 'zhenjen, nemoj da ti izoshtren karakter izbora automobila previshe utiche na opshte i posebne zahteve 4. E, da... kljuch - kad drzhim duzhe dugme 'samo prtljazhnik otvori' dioda svetlucka crveno.. i centralnu otvara tek s' 1m, chak i sa manje udaljenosti.. da menjam bateriju ?Pozdrav svimap.s. neshaoct, bumo videli ... + gde da postavim slike ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted May 9, 2008 Verovatno baterija...Od nekog sam cuo,"lako je kupiti auto, tad tek pocinju muke":lool: Polako, jedno po jedno sredjuj i uzivaj u voznji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 9, 2008 ...Nema chelichne felne.Gume su Pirelli P6000 Powergy 195/65/R15 91H.Naravno da ima celicne felne.. Ratkapne stoje preko njih....eto...da malo bude lepse... :cool1. Interesuje me da li treba i da li je od znachaja upisati znachajniji servis u kompjuter auta, rachunam da bi to serviser trebao da obavi ? Trenutno when checking engine on izbacuje 'service due'.U komp. se upisuje duzina servisnog intervala...Onda komp broji dane [ kilometre ] do sledeceg servisa...Kad se priblizi na 30 dana, tu poruku izbaci prilikom startovanja auta...Kako se servis priblizava, interval pojavljivanja poruke je sve cesci, i na kraju pokazuje svaki dan...Kada dodje termin za servis, onda napise poruku koja i tebi sada stoji...Ta poruka se brise tako sto se, prilikom servisa, auto prikljuci na dijagnostiku, ponovo se ukuca servisni interval...i on krece ponovo da broji unazad... :cool Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 4703 Posted May 9, 2008 e moj prijatelju,da si znao...51,000km!!dodaj 1 ispred toga i to je onda realno,a da ne pricam ko ga je vozio, kako itd.nikad se auto ne kupuje od rentacar-a,taxista,murije itd jer to je akano maximalno, postavi se ti u situaciju da vozis firmin auto!!Jesi li ikad pomislio da ne mora tako da bude...? Ja vozim sluzbene automobile godinama unazad i ponasam se isto kao i sa mojim. Puno je kulturnih ljudi, pogotovu na zapadu. A oni sto mu "jebu kevu zato sto ne placaju servise" bi trebalo istrebiti jer se tako ponasaju prema svemu u zivotu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9322 Posted May 15, 2008 ...^^^ e kad bi samo znao kako je zapad kulturan........pogotovu sto se tice automobila.....samo cu ti reci da je auto za vecinju samo golima lima i plastike koju s vremena na vreme zamene i to je to....tu se zavrsava interesovanje mnogih,a sto se tice italijana oni naj vise habaju aute u celij evropi!!!zna se kad nemac koristi auto,mnogo km ali sve u svemu ocuvan i dobro odrzavan a italiajn ga prvo dobro urnise pa onda prodaje plus auto vidi servis samo dok je u garanciji redovnoj,posle toga svi zavrsavaju kod nadri majstora jer njih sat vremana kosta upola nego kod ovlascenjog servisa!!!!!!!!s druge strane,diskutabilan je i kvalitet koji fiat grupa isporuceje u floti nekoj firmi,podjimo od opreme.......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted May 15, 2008 Ta prica oko firminog i privatnog automobila je totalno nebitna. Bitno je kako je auto vozen i odrzavan, a kad kupujes polovan auto ima ona stavka "kako ti se zalomi". Kad je moj kupovan bilo je 10komada na placu identicnih. Pa biraj. Sad reci generalno da su svi losi, jer su bili firmini ne ide... Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted May 15, 2008 ja ne znam ko vas laze da je na JTD tvrdo kvacilo?da nemam isti pomislio bi stvarno!probao sam bar jedno 10 komata i na pola njih je stvarno tvrdo a to znaci da su presli boga oca i da je vreme za zamenu istog!stvarno kvacilo nije tvrdo kad je sve ok i kad je nerabljeno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted May 15, 2008 Kod mene isto. Super meko, samo mi je kod Stila nekako cudan polozaj. Visoko je i ima neka plastika odmah iznad, tako da mi je trebalo malo vremena da se naviknem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted May 16, 2008 Ja sam kupio auto sa kvačilom koje proklizava, pa je i tad bilo meko. Zamenjen ceo set sa Valeo, 8900 dindži i uživancija. Još sam diskovi i pločice, i sve potrošno je potpuno novo, da se vozi sa uživanjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 16, 2008 ...Još samo diskovi i pločice, i sve potrošno je potpuno novo, da se vozi sa uživanjem. Nemoj zaboraviti i ulje za kocnice...I, onda prvih bar 100-km moras lagano sa kocenjem...uostalom, primetices koliko ce ti auto slabije kociti kad sve to izmenis, pa hteo, ne hteo moraces laganije da vozis... Al' zato kad sve to lepo legne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted May 16, 2008 e to nisam znao... a uskoro mi predstoji zamena i diskova i plocicathanks to neshaoctsto se tice kvacila meni je i tvdje i visokokoliko sam se raspitao, visoko je zato sto je pri kraju, a tvrdo.. djavo ce ga znati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cruiser 0 Posted May 18, 2008 Spremam se da menjam ove nedelje:- prednje diskove i plochice (shta da trazhim ?)- set kvachila (hm, kanda mi Luk-France dugotrajnije, pouzdanije od Valea, al' ne znam kako ce pasati, josh se dvoumim - kako da znam da Valeo set nije repariran - gde god - po ceni, kodu, oznakam ?).M Gambler kazhe da ne diram ulje menjacha, a da kvachilo (pominje neki hidraulichni cilindar) deli ulje 'sa kochnicama' - koje opet ne menjam dok ne pochne da ga troshi - ako pada nivo u posudi).Rachunam da cu prethodno nekao vec proveriti desni gornji nosach motora i nosache menjacha.- optiku oba trapa, mozhda i balansiranje sve 4 - ako nisu.Sutra cu trazhiti ponudu od Stojanova, razmishljam da oteram i ostavim, knap sam s' vremenom, al' kanda bi mogli naci josh shtogod da dodam para pa cu b-urgirati via Man Of 'onor.Ako ne onda cu kod M Gambler-a, al' tu cu da chuchim & dzedzim who knows how long.Mozhda odlozhim diskove & plochice & vulkanizera josh 1 mesec.Posle, 4 polovne felne, zimske gume, i mozhda prochistim brizgaljke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 18, 2008 ...M Gambler kazhe da ne diram ulje menjacha, a da kvachilo (pominje neki hidraulichni cilindar) deli ulje 'sa kochnicama' - koje opet ne menjam dok ne pochne da ga troshi - ako pada nivo u posudi)....Potpuno je razlicito ulje koje ide u menjac, od onoga za kocnice...Iz Uputstva :Stilo 1.6 16vUlje za kocnice - Tutela TOP 4, malo jace od 0,5L [ 0,525 kg-a ]Ulje za menjac - Tutela ZC 75 Synth. [ kupices 2L, ali se malo manje sipa od 2L ] - SEA ulje sinteticke osnove 75W-80EP, koje nadmasuje specifikacije API GL-5 i MIL-L-210SD LEVUlje za kocnice se menja OBAVEZNO na svake 2 godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazar Cvetkovic 0 Posted May 19, 2008 Potraži malo po forumu o servisu Stojanov... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cruiser 0 Posted May 19, 2008 ... vozili ga Gambler & /me danas popodne (Gambler je .. lik, servis owner - Fiat & rest, bez computer diagnostice, vishe mechanic, al' ima & zna kod koga kad treba shto ne mozhe.. ), njakali ga po Misheluku...vozio /me, pa onda Gambler - Auto ni da trzne, slusha, kvachilo ok etc. Gambler kazhe - da promenimo prvo svecice, pa cemo da vidimo.Zhena mu (u nabavci za delove - 'Fiat specialist'): - set kvachila 'Fiat original - prva ugradnja' - 12.900 din- diskovi prednji 'thrusting' 2100 din/kom- plochice 'optimal'-nemachke oko 2.200 din za oba prednja tochka.Sledi report kod ostalih (AP Sport necu pominjati): Delta Stojanov Kit commerc Fiatino NSset kv. 17.300 AP 17.400 (?) 8.890 Valeo 12.500 Valeodisk 1kom 5.700 orig. X 2.000 Netheli Netheliplochice 3.600 orig. Y 2.620 Lucas ZNapomena 1: Info iz Delte - Fiat sve manje i skoro nikako ne ugradjuje Valeo set kvachila - nego sad ide 'original' - AP - sad to shalju po ovlashcenim & valjaju kao 'prvu ugradnju'.Napomena 2: Josh da vidim shta to valja Gambler's wife, konkretno. Za 'trhrusting' i 'optimal' sam stavio po secanju iz priche, zato sam i stavio pod navode.Za ulja cemo da vidimo, al' zahvaljujem neshaoct na 'caps lock'.Tako da, sve u svemu, sutra promenim svecice.. i nadam se proverim nosache menjacha, Gambler vishe nece da chuje (posle danashnje vozhnje) ni pomen od provere nosacha motora. Proverio bih i 'zazor zupchastog', poshto je to radio N-U. Chastio sam ga & /me sa 2+2 hladna mala Haineken-a (inache kad pivo pijem, Jelen). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cruiser 0 Posted May 20, 2008 ... ako menjam svecice, da promenim i kablove ?Namera mi je da uzmem NGK, koji tachno model ?Treba li pri zameni svecica (i kablova) posebno obratiti pazhnju na neshto (tipa skinuti klemu, ili sl. ) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
acikota 3 Posted May 20, 2008 Nije neophodno menjati i kablove a sto se svecica tice preporuka za tvoj model Stila je NGK BKR5EZ,osim ako imas plinsku instalaciju (ili ga planiras ugraditi) onda je drugi tip (+ cena po komadu-prava sitnica) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazar Cvetkovic 0 Posted May 21, 2008 Ovde imaš uputstvo...http://www.fiatforum.com/stilo-guides/1099...park-plugs.htmlEdit:Sada sam opet pogledao čitavo uputstvo i motor definitivno nije 1.6 16V, ali je princip isti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted May 21, 2008 ma bre menjajte i kablove, jer verovatno vam je to na ovim kolima prva zamena svećic,a a neki ne znaju koliko su kola def. prešla pre nego što ste ih kupili. Nije neki trošak a mirni ste nekih xxx km. Quote Share this post Link to post Share on other sites