Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Republichki zavod za neshto iz Vinche jedini moza da izda validan atest, sa ovim shto ti daju na ugradnji mozesh da se izvuchesh ponekad, ali ako je pandur nadrkan dzaba ti :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Semi mi kaze da do sada nije imao problema sa crnim staklima...nadam se da necu ni ja...

I probacu da se vadim na taj atest sto dobijem na ugradnji... :)

Hvala na info Reaper!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma to je sve mutno u zakonu! ovde postoji servis koji daje garanciju, ako ti pandur skine, zapishes znachku i donesesh zapisnik i oni stave nove besplatno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, dobra fora...

Bio sam u Vinci pre 2-3 meseca zbog stakala, da izvadim atest i rekli su mi da to ne rade jer crna stakla zakonom nisu dozvoljena! Ko ce ga vise znati ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno izgleda, drugar!

Da se spusti, crna stakla i da se skinu sve nalepnice :lool: i extra!

Tezi ovome :lool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

stvarno izgleda lepo.ali ja da sam na tvom mestu nikad ne bih ulagao u auto od desetak godina.nego ti lepo stekaj kintu pa da stigne jedan Grande punto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa čisto ekonomske strane si u pravu, ali ako dečko voli nek izvoli =]. Ja svog Punta imam 5 godina i strovario sam u njega... pa za još jednog Punta :mrgreen:

Megahertz što se tiče felnica, lepo je to na slici ali nikako na ulici. 15" ti iz iskustva preporučujem kao apsolutni maksimum, 195 ili još bolje 185 guma, felna ne ispod ET30... Spuštanje po želji, ja sam godinama na -30mm i pentram se po ivičnjacima sasvim normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i skoro svako drugo vece, sreli smo se u gradu Semi, Goxy i ja...

Vozili smo se grupno u koloni, svi nas vec znaju, klinci pored puta nam masu, panduri nas gledaju ispod fara dok prolazimo (uz gruvanje muzike :mrgreen: ), curice se prave da nas ne primecuju...a svi dobro znamo da su sve odmerile...:lool: I tako ponekad zastanemo u gradu, da malo pauziramo :cool , i eto tako je nastala ova slika... YELLOW FIAT GANG :cool

gx1ADdpS.jpg Evo te iste slike malo doradjene u Photo Express-u.. Pq1FmKMi.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa cij je veci :lool: Mada vidi se i na slici :lool: :lool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi bre, ja ocekivao neke komentare za sliku, a vi zapeli za cice..hehehe

Trebalo bi nesto zhensko da "provozate" :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sad malo da se vratim u realnost =[

Ovako ljudi, poradice se malo na vesanju (mali servis)

U pitanju je zamena caura i silen blokova :mrgreen:

Pq1dmqpS.jpg

Dojadilo mi ono smoreno lupkanje iz zadnjeg dela auta :evil: :oops:

A radice se i malo oko motora, a to je redovna promena ulja i filtera za ulje :lool:

aV1cQwPJ.jpg

U pitanju je Selenia Gold kao sto vidite ;)

E sad, muci me nesto, tj. hteo bih nesto da mu odradim pre promene ulja!

Pri prosloj promeni ulja sam menjao dihtung glave jer mu je malkice curelo ulje sa desne strane bloka motora... Ali nista! I dalje isto...

A koliko se secam, na proslom puntu (koji sam slupao :mrgreen: ) mi je jedan majstor stavio valjda neku malu gumicu na taj spoj ili je bese odvio taj deo sa desne strane, i oblozio ga nekom pastom (kao ziva guma) i zavio. Od kad mi je on to uradio, nije vise tu curelo... :roll:

gx124q79.jpg aV1cSFwr.jpg

Da li zna neko zbog cega to tu curi, i kako to da se sredi?

A cuo sam i da im je to fabricka mana...da im curka malkice na taj spoj :mrgreen: :mrgreen:

A radilica k'o staklo ;)

aV1cTdrr.jpg

A sto se tice filtera za vazduh, njega ne menjam sada jer imam planove (cim budem imao parica) da uleti neki K&N i da mu zamenim svecice (da uzmem neke mnogo kvalitetne ;) ) Koje svecice su po vama najbolje, koje mi preporucujete? :cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zameni mu ti i filter za vazduh, verovatno nije skup, a treba mu! Kad si ga menjao poslednji put? Pusti sad K&N, ono sto treba da se odradi pri servisu - odradi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da li zna neko zbog cega to tu curi, i kako to da se sredi?

A cuo sam i da im je to fabricka mana...da im curka malkice na taj spoj :mrgreen: :mrgreen:

Svi cure - neki malo više, neki samo vlaže. Moj majstor je probao kombinaciju nov dihtung + neka crvena Wurth pasta ali opet ništa. Doduše sam dihtung nije nekog klaviteta, baš kao 99% nama dostupnih. Tražio sam u Delti ali tada nisu imali... papci. Ako nađeš rešenje javi, a do tada se ne opterećuj preterano nego samo proveravaj nivo svakih nekoliko nedelja.

Svećice sam uzeo u Massu, NGK BCPR6E, standardno dobre za njega. Možeš i kablove da zameniš kad si već pod haubom ;) Filter za vazduh je oko 200 din tako da je glupo preskočiti ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter za vazduh sam menjao pre nekih 9000km :oops: Ma uzecu i njega sutra! Jer nisam ja bio u shoping...vec cale, a on covek zaboravio :roll: J*bes 200dinara....

Yoopie hvala na lepom objasnjenju ;) Jos me samo zanima koliko kostaju ti kablovi (verovatno ni oni nisu mnogo, al volim da pitam) :lool:

Inace do pre sat vremena sam ga polirao (celo posle podne!) ..rucnom metodom :? ... Bole me ruke...hehe.. A tek sam mu prvi sloj odradio pastom za regeneraciju boje i uklanjanje ogrebotina... A do vikenda cu da ga operem opet i da ga predjem pastom za sjaj i zastitni sloj od UV zrakova, vode, soli, detrdzenata, smole sa drveca, kisele kise itd. :lool: :cool

Ovako sad izgleda, mada nista se ni ne vidi jer sam ga slikao po mraku :lool:

gx132ARS.jpg

A oprao sam i motor ;) Evo slicice

gx132bVr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na čemu ;) Kablove sam uzeo takođe NGK u Mass Company ali pretprošlo leto... Čini mi se da je komplet bio oko 3.000 din al' nisam siguran. U principu bilo koji kvalitetniji će ti završiti posao (naročito ako su tvoji matori). Jedino što ti mogu reći je da su Lika Sistem popularni ali po meni precenjeni - 100% sam siguran da su bili skuplji od NGK :roll:

PS: akumulator mi deluje kao 45-ica. Ako tj. kad ga budeš menjao opušteno uzmi 55, samo obrati pažnju na dužinu jer npr. na moj Black Horse ne može da se montira ta fabrička metalna šina koja ga kao osigurava na mestu. Doduše tako stoji 3 godine i nema 'de da mrde.

update: jesu ti prali motor u perionici ili si sam? Ja bih sredio moj dok imam slobodnog vremena. Možda bi mogao da ispoliraš i donju stranu haube :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam za akumulator... Jer prosli punto mi je imao 55-icu opusteno ;)

Tako da kad budem menjao....bice bice :cool

A sto se tice kablova... Od kad je kod mene auto, nisam ih menjao, e sad, ne znam da li ih je predhodni vlasnik promenio, ali promenicu ih svakako kad se budem bavio elektrikom :cool

Motor sam sam prao :mrgreen: Mlaz vode....i to hladne :lool: I cepaj :lool: ... A ove plasticne delove sam isprskao sprejom za crnu plastiku :cool

A hauba...ma jok...ima mnogo neravnina da bi je polirao...zeznuto je... :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAA............. znaci zbog toga je on mene j*bao celih pola sata :lool: :lool: :lool: Nisam nista zastitio, vec otvorio haubu i shibaj :lool:

Nije hteo da prima gas, i malo je "stucao", pa nisam smeo da ga vozim na niskim obrtajima, nego sam morao malo da ga przim :cool

Ma znao sam ja da je to zbog vode, i istina, kad se osusilo, opet je sve OK!

Sto se tice kompjutera, on je skroz gore levo tako da njega nisam ni prskao, samo sam ga prebrisao.... :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...