alumiroi 0 Posted April 21, 2008 Pozdrav drugari! Jel ima neko taj ventilator prve brzine za hladnjak motora da proda? U u prodaji je samo komplet (I i II brzina = 12000din) a meni se bas ne daje toliko para za oba kad mi jedan radi. Mozemo i da kupimo "po pola" ako nekom treba II brzina (tj ventilator II brzine) ili neka druga kombinacija. :idea: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 2451 Posted April 21, 2008 Zar nije 1 ventilator a dva releja, jedan za prvu a jedan za drugu brzinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
alumiroi 0 Posted April 21, 2008 Majstor rekao, a ja video, ima 2 odvojena ventilatora. ...aaa mozda me i oci varaju , ali kako bi prodavali komplet od dva, ako ima samo jedan ventilator... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 2451 Posted April 22, 2008 Ako su 2 ventilatora, onda je jedan ya klimu a drugi za motor verovatno. Jel imaš klimu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted April 22, 2008 Drugi bi trebalo da je za klimu, k'o sto rece coek Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted April 22, 2008 Slazem se sa Bobom, to bi trebao biti jedan ventilator prikacen na dva razlicita izvora od kojih varira brzina okretanja. Vrlo je moguce da ti je crkao neki rele, ili otpornik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 22, 2008 kontaktiraj "zeks87" sa foruma, cini mi se da je on imao problem sa 2. brzinom, pa mozete da se dogovorite ako nije sredio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alumiroi 0 Posted April 22, 2008 Imam klikmu.Hvala vam na odgovorima, sad cu da vidim da sta kaze zeks87... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pejca 0 Posted December 11, 2010 FIAT punto star godinu dana kad ukljucim grejanje,ventilator da izduvava cuje se skripanje ,kako podmazati piksne HVALA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 11, 2010 Mora da se skine motor ventilatora kabine i onda tek! Quote Share this post Link to post Share on other sites
velikic 0 Posted October 18, 2011 (edited) Cuje mi se ventilator ventilacije, kako da ga podmazem. Skinem ga skroz, i podmazao sam donji lezaj, ali ne mogu da podmazem gornji. ne znam kako da skinem plasticni ventilator sa osovine. Edited October 19, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
miljana 0 Posted November 19, 2011 Cao svima! Hteo sam da vas pitam u vezi ventilatora hladnjaka motora(ako moze da se ovo pitanje svrsta ovde).Pre nekoliko dana covek mi zatrazi da upali cigaretu i ja mu kazem samo momenat ,pritisnem upaljac u autu ,cekam, kad nece te verovati. Posle par sekundi meni se pali ventilator hladnjaka i duvao jedno minut i ugasi se! Ja zanemeo!!!! Sta misli te vi o tome!!!! Ne zezam se majke mi!!!! Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 19, 2011 Slučajnost Jel ti temperatura bila na radnoj, a možda ste još na to i stajali dugo u mestu pa krenula da prelazi radnu Quote Share this post Link to post Share on other sites
freedole 0 Posted May 3, 2012 (edited) Poz svima.Primjetio sam da kada je toplo i ukljucim klimu, ventilator za hladjenje hladnjaka (glavnog, naprijed) bude puno bucan. Auto je Punto 1.9 JTD 63KW 2001. god.U stvari imaju dva ventilatora, a radi samo jedan i to bas bucno. Na dijagnostici mi nije prijavljivao gresku. Isto tako na dijagnostici kada ukljucim ventilator na 1. brzinu, rade oba ventilatora polako, ali kad ukljucim 2. brzinu, jedan se pocne brze okretat, a drugi se zaustavi!Da li je to normalno, to jeste zna li neko nesto vise o ovome? Btw auto super radi, radna temperatura je uvijek kako treba, klima hladi ko luda ..., samo mi nije logicno da se jedan ventilator iskljuci kada treba dodatno hladjenje! Edited May 3, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad013 0 Posted May 28, 2012 Imam jedno pitanjce vezano za ventilatore..naime bio sam danas u servisu da mi napune klimu i kad su sve uradili,kad su trebali da provere,nije hteo da ukljuci ventilator klime,pa cak ni glavni nije hteo da radi.Da li neko zna mozda u cemu je problem i ima li resenja za to?a inace kompresor radi i radi klima ali da ne bi prepteretili sistem nisu smeli da drze dugo ukljucenu klimu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted May 29, 2012 Pa pogledaj konektore na hladnjaku i okolo, releje, osigurace, nesto je bezveze sigurno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted May 29, 2012 stradao ventilator ili reostat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto16v 0 Posted May 30, 2012 (edited) Imam Punta 1.2 16v, 2002. godiste, desava mi se da se cesto pali ventilator koji se nalazi na hladnjaku. Da li je to normalno ili ne? A temperatura na instrument tabli uvek stoji tacno na sredini. Npr, kola stoje parkirana, ja dam kontakt i ventilator se odmah upali, samo kad dam kontakt. Da li je to normalno ili ne? Edited June 6, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 30, 2012 kad se upali na vruc ili na ladan motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted May 30, 2012 Majstor pita pravu stvar,,,Nego, vrlo je bitno kako je to povezano fabricki. Na pr, kad se upali vent, a ti ugasis auto. Da li vent nastavlja da duva ili se i on iskljuci cim ugasis auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto16v 0 Posted May 30, 2012 Pa npr stoji pola sata parkiran na suncu pa onda. Pali se cim da kontakt, a kada ugasim kola odmah se gasi, ne radi bez kontakta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 30, 2012 idi kod elektircara ili je zalepio termoprekidac ili relej pa brljavi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted May 30, 2012 Normalno je da se upali kad das kontakt ako je trebao da se upali u trenutku kad si ugasio auto i nema nista lose u tome da cesto pali ventilator kad je na leru, tada pumpa slabije obrce vodu u sistemu i sami tim cesce se dostize temperatura ukljucivanja ventilatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted May 30, 2012 Komsija, sa prvim delom ovoga sto si napisao se apsolutno ne slazem...Ako je trebalo da upali vent pre gasenja, apsolutno nema veze da pali vent posto se upali auto pola sata nakon toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 30, 2012 ^^^ pa dodaj onda +1 za moj odgovor... Quote Share this post Link to post Share on other sites