Guest 9683 Posted April 16, 2008 Ako je neko imao slican problem molim za pomoc.Na kontrolnoj tabli se svremena na vreme pali crvena lampica sa crtezom dizne. Sta moze to da predstavlja. Mislio sam da je dizna ali su mi rekli da je to cheker instalacije!? E sad motor na benzinu radi jako cudno. Na hladnom startu kao da s egusi gorivom, drma, trese, dimi crn dim i potrosnja mu je stravicna. Kad se ugreje sve se to malo popravi ali i dalje nema snagu i na vecim obrtajima kao da trokira. U auspuhu se cuje kao pucanje. Ne znam da lito ima veze sa paljenjem one lampice. Ljudi pomoc... Izmenjao sam i svecice i kablove, cistio diznu ali mrka kapa... obozavam FIAT ali mi nije jasno zasto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 16, 2008 Na tvom mestu bi proverio pumpu za gorivo i cep rezervoara.To je relatovno prost zahvat.Za sve ostalo,jeftinije ti je da se obratis majstoru.Ocigledno je da imas problem sa ubrizgavanjem goriva ali pre tacke gde se ukrstaju plin i benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted April 16, 2008 proveri pritisak goriva na sistemu ubrizgavanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted April 16, 2008 Ne znam koliko ti znaci -ja sam imao dva puta taj problem. Jednom je bila neispravna lamda sonda,drugi put busno pancir crevo. Idi na dijagnostiku da ti iscita kod greske! Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted April 16, 2008 aj daj konjazu,godiste ili jos bolje engine code Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9683 Posted April 17, 2008 Promenio sam komplet auspuh i pancirno crevo. I na diagnosti sam bio ali mi kao nije nasao nista. Stara greska u memoriji koju je izbrisao. Mada mi nije delovao uverljiv... Kod lambde je prijavio nekakav kratak spoj ili tako nesto ali u fazonu nije do nje.Kod masine je 835c1000 55 kw 1.6ie 93 godisteE a vidis pumpu nisam proverio tj pritisak. Po mom kapiranju trebao bi da ima 1 +- 0.1 bar. Jel to ok ili ima druge vrednosti. Nego sta sa cepom goriva, u cemu je fazon? Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted April 17, 2008 aha....ok....mislio sam da ti je starija verzija pa da se ne gubis kod majstora vec da sam pronadjes gresku... :lool: ovako,pritisak je onako kako si rekao.postoji i fora sa lambdom,a to je,ne pali jedna od svecica i ona podivlja te comp prijavi grasku na lambdi.kad ti rikne lambda,potrosnja ti se udupla i to ti je siguran znak da je crkla.kako ti se sad ponasa auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted April 18, 2008 Ja mislim da je pumpa za benzin, ja sam imao takav problem plus je auto svremena na vreme trzao, ali sam vozio dok pumpa nije stala, onda sam je zamenio i sve je bili ok, pumpa me kostala 6800 din plus ruke plus relej da se gasi kada idem na plinu, sve ukupno oko 9000 din.Ali najsigurnije ti je da proveris pre nego sto ista zamenis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashaar 0 Posted August 17, 2009 Ako je neko imao slican problem molim za pomoc.Na kontrolnoj tabli se svremena na vreme pali crvena lampica sa crtezom dizne. Sta moze to da predstavlja. Mislio sam da je dizna ali su mi rekli da je to cheker instalacije!? E sad motor na benzinu radi jako cudno. Na hladnom startu kao da s egusi gorivom, drma, trese, dimi crn dim i potrosnja mu je stravicna. Kad se ugreje sve se to malo popravi ali i dalje nema snagu i na vecim obrtajima kao da trokira. U auspuhu se cuje kao pucanje. Ne znam da lito ima veze sa paljenjem one lampice. Ljudi pomoc... Izmenjao sam i svecice i kablove, cistio diznu ali mrka kapa... obozavam FIAT ali mi nije jasno zasto...Pazi ovako tp što ti se pali lampica koja pokazuje diznu može da znači svašta jer ta lampa pokazuje preko 20 raznih indikacija od lošeg ubrizgavanja, lošeg kvaliteta goriva, pa preko loših kablova za struju, lambda sonde i td. Najbolje je da kreneš od onog najjednostavnijeg i tako pomogneš sebi, prvo proveri ono što možeš, kablove, benzinsku pumpu, filter za gorivo, pa tek onda idi na dizne samo pazi osetljiva je to rabota, u sbvakom slučaju razumem te imam i ja Tipo 1,6 ie i meni se to dešavalo.Pozzzzzzzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 18, 2009 Meni je na Bravo HGT-u signalizirao brizgaljku kada mi je crkla lambda sonda , imao je skoro iste simptome kao i tvoj auto...samo nije dimio Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashaar 0 Posted September 13, 2010 Ako je neko imao slican problem molim za pomoc.Na kontrolnoj tabli se svremena na vreme pali crvena lampica sa crtezom dizne. Sta moze to da predstavlja. Mislio sam da je dizna ali su mi rekli da je to cheker instalacije!? E sad motor na benzinu radi jako cudno. Na hladnom startu kao da s egusi gorivom, drma, trese, dimi crn dim i potrosnja mu je stravicna. Kad se ugreje sve se to malo popravi ali i dalje nema snagu i na vecim obrtajima kao da trokira. U auspuhu se cuje kao pucanje. Ne znam da lito ima veze sa paljenjem one lampice. Ljudi pomoc... Izmenjao sam i svecice i kablove, cistio diznu ali mrka kapa... obozavam FIAT ali mi nije jasno zasto...Imam i ja sličan problem, a radi se o indikatoru koji pokazuje preko 20 dijagnostičkih elemenata, tako da može biti bilo šta, a za početak ako ti je ispod katalizator, vidi da nije slučajno zapušen, pa ako jeste skini ga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vidankv 0 Posted September 13, 2010 ............pre nego što odgovorite pogledajte datum posta.........ako od 2008. nije rešio problem onda bi najbolje bilo da zapali auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted September 14, 2010 (edited) Ajde da ubacim ovde jedno pitanje,nadam se da niko nece zameriti. Malopre rece zaki da je ugradio neki relel da mu se pumpa za gorivo gasi kada vozi na TNG. Ja sam nesto razmisljao da jednostavno na napajanje ili pak masu pumpe stavim jedan obican prekidac koji bih sam posle prebacivanja na TNG gasio-palio. Mislim da ideja nije losa,ali zanima me i ta varijanta sa relejer. Gde to ima da se kupi,koliko kosta i kako da se ugradi? Edited September 14, 2010 by saleTIPO Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vidankv 0 Posted September 14, 2010 ............to je jedna od večitih polemika između majstora za plin:gasiti pumpu ili diznu(e)?......nađi nekog "plinadžiju" i završiće ti posao za 15 min....pozzz! Quote Share this post Link to post Share on other sites